Skocz do zawartości

kedzior12

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kedzior12

  • Urodziny 16.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    krzys
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    net

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM 4x4
  • Rok produkcji
    2006
  1. mam problem z webastem co moze byc (podejrzewam pompke) 01406 - No Flame 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 170 Mileage: 161110 km Time Indication: 0 Date: 2011.01.27 Time: 09:59:13 Freeze Frame: Start Temperature: 54.0°C Temperature: 55.0°C Voltage: 14.24 V 03154 - Start aborted due to temperature limit 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 184 Time Indication: 0 Freeze Frame: Start Temperature: 71.0°C Temperature: -48.0°C Voltage: 11.92 V objawy załcza sie na chwile i gaśnie na postoju ale podczas pracy silnika działa poprawnie
  2. moi rodzice kupili żarniki, 160 zł za sztukę, pojechali do kolesia na wymianę, wymienili i żarówka poświecila kilka minut i padła przetwornica...
  3. W autku moich rodziców pisze tak samo i miga lampa światełek... Teraz mam pytanie, czy to może oznaczać że żarówka do wymiany czy coś tam nie gra z tym sterownikiem ? Jak jest zgłaszany błąd przepalonej żarówki ksenonowej ? Jest jakoś zgłaszany czy tylko po ty widać ze żarówka się nie pali i nie ma żadnego komunikatu ? Passat to B6, biksenony skrętne z doświetlaniem zakrętów, po wyskoczeniu tego komunikatu doświetlanie zakrętów przestało działać, teraz działa tylko przełączanie krótkie/długie na obu lampach, z tym że świeci tylko jedna. Ja już się przymierałem do wymiany z żarówki, ale teraz widzę że AFS to nie żarówka po niemieckiemu i że tanio nie bedzie
  4. masz moze jakies fotki tego co jest w srodku ze widełek do se65 wywalił bym wszystko zostwił bym złacze + dwa przyciski reszta na pajaka
  5. rozbierałem ten uchwyt i nie wyglada to zbyt prosto jest tam kilka układów a to z parowaniem czytałem na forum i uchwyt kupiłem za 20 zł aby to sprawdzic a nawet byłem ciekaw co tam jest w srodku chyba ze to tyczy tylko 730x
  6. własnie ze jak to ORACZ pisze chce odpalic go vagcomem i ztego co pisze widełki maja byc bez bt
  7. czesc kupiłem uchwyt pod s65 bez bt i nie moge tego sparowac Vagiem na kanale 10 ustawiłem 1 i wyszukaj owszem znalazł VWuhf tel ale niestety nie łaczy komunikat na tel nie mozna powiazac tel wciskałem na przystawce "i" i kluczyk ale nie ma to zadnego wpływu bt moge właczac jak z uchwytem jak i bez uchwytu modul który mma to 729E prosze o o szybka pomoc jak to powiazac
  8. czesc silnik BMP 2,0 140 i ja opisze mój problem "po prostu zgasł na skrzyżowaniu i nie dało sie go zaplic ,brak błedów jak sie kreci rozrusznikiem to jak by na jeden tłok nie palił. raz udało sie go zapalic i nawet jakos tam działał jak gaz był wduszony to sie krecił po odjęciu gazu zdechł od jakiegos czasu na jałowym nie pracował równo jak by sieczkarnia ale przy gazówka i było wszystko ok udało mi sie tylko to zlogowac może coś pomoże na bloku 22 -0,1,0,16 cały czas(czy to od pompo-wtryskiwaczy i z czwarty coś z nim nie tak ??) proszę spojrzeć tez niżej http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg2MC5jc3YsMiwxNCwxMSwyLDMwLCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsb24sb24sb24sb24sUjQgMi4wTCxFTkQ= jestem amatorem chłonnym wiedzy wiec proszę o wyrozumiałość i po naprawie szlam w paliwie + wymiana pompy paliwa
  9. problem jest na kanale 18 z webasto pewnie swieczka ale z reszta mam problem prosze o pomoc VAG-COM Version: Release 704.1 Data version: 20071016 VIN: WVW Mileage: 156140km/97020miles ------------------------------------------------------------------------------ Address 18: Aux. Heat Labels: None Part No: 1K0 815 007 BC Component: Standheizer 041 4303 Coding: 0001012 Shop #: WSC 76082 3 Faults Found: 01406 - No Flame 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 7 Reset counter: 233 Mileage: 155337 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.12 Time: 11:21:54 Freeze Frame: Start Temperature: 69.0°C Temperature: 69.0°C Voltage: 14.31 V 01407 - Flame Extinguished 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 233 Mileage: 155366 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.13 Time: 16:39:26 Freeze Frame: Start Temperature: 76.0°C Temperature: 77.0°C Voltage: 14.45 V 02251 - Heater Unit Locked 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 193 Mileage: 155750 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 13:17:49 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.LBL Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: IMMO 042 0383 Part No: 3C0 905 861 F Component: ELV 026 0380 3C0905861F ELV 026 0380 2 Faults Found: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 156020 km Time Indication: 0 Date: 2010.02.10 Time: 11:33:06 02827 - Wake-Up request via ESP 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 156020 km Time Indication: 0 Date: 2010.02.10 Time: 11:33:07 . ------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door,Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.LBL Part No SW: 1K0 959 703 P HW: 1K0 959 795 G Component: J388 TUER-SG HL 1111 Coding: 0000144 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 01036 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Left 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 87 Reset counter: 233 Mileage: 155751 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 14:04:21 01813 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Left (J388) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 6 Reset counter: 245 Mileage: 155720 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.14 Time: 09:39:35 ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.LBL Part No SW: 1K0 959 704 P HW: 1K0 959 794 G Component: J389 TUER-SG HR 1111 Coding: 0000144 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 01037 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Right 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 83 Reset counter: 233 Mileage: 155751 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 14:03:47 01814 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Right (J389) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 109 Reset counter: 248 Mileage: 154737 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.02 Time: 10:36:40 częściowo odpowiem sobie sam drzwi to problem z płynnością otwierania szyb i w tym momencie wyskakuje bład do webasto pewnie problem z palnikiem tylko jeszcze ten Immobilizer co on chce to nie wiem ??
  10. ogrzewanie postojowe mam a szyber dachu nie czyli prędzej jest on do ogrzewania, a ogrzewanie postojowe nie jest na ON ??
  11. czesc po co jest drugi akumulator w bagażniku w combi b6 dzieki za info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności