mielke Zgłoś #21 Napisano 6 Marca 2010 Witam wymieniłem wtryski na nowe bo po wizycie na vagu odczytano błąd czujnika igły rozpylacza i kazano mi kupić nowe wtryski , bo wtrysk sterujący jest powodem że mruga mi kontrolka świec żarowych. Wtryski wymienione błąd wykasowany,auto pali na dotyk tylko trochę dużo spala . po czasie błąd powraca i tu powstał problem z którym dopiero teraz po wnikliwym rozpatrzeni nawet tych najstarszych postów doczytałem się że czujnik igły rozpylacza jest umieszczony w sterowniku głównym, a na wtrysku jest tylko cewka podająca impuls do sterownika [kasa poszła się ......]. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby to naprawić ,może trzeba by na nowo zaprogramować komputer czy muś być wymieniony na nowy [taki sam numer fabryczny].Proszę o jakieś podpowiedzi ewentualnie rozwiązania tego .Za wszystkie opinie i pomysły dzięki. a czemu posłuchałeś ich skoro błąd czujnika to nie możliwe zeby wtryski siadły a tylko ten sterujący najwyżej i pewnie teraz masz go do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #22 Napisano 6 Marca 2010 jak jest się niedoinformowanym to te hieny zrobią wszystko żeby zedżeć z ciebie skórę . Narazie wtryski jeszcze zostawię ale najbardziej interesuje mnie teraz ten komputer co da się z nim zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 6 Marca 2010 nie wiem czy jest możliwość wymiany samego czujnika jeśli nie to zostaje komp zmienić jeśli ten czujnik naprawdę siedzi w kompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #24 Napisano 6 Marca 2010 na to wszystko wskazuje bo w książce jaką dorwałem jest opis rozmieszczenia czujników w komorze silnikowej i tam też pisze że czujnik igły jest w głównym sterowniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 6 Marca 2010 szkoda ze szybciej nie dałeś znać jakie błędy wyskoczyły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #26 Napisano 9 Marca 2010 witam kontrolka świecy znowu miga podpiołem vaga nr błędu-00542[G80].Po wykasowaniu i ponownym sprawdzeniu przestała , zobaczymy na jak długo. Czy ten błąd może być spowodowany złym kątem wtrysku lub za dużą dawką paliwa.Proszę o opinie lub komentaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Acnee Zgłoś #27 Napisano 10 Marca 2010 witam przepraszam ze tu ale nie moge jeszcze zakladac nowych tematow wiec pisze tutaj ... mam 3 bledy i jako laik nie mam pojecia c zrobic 1- 00550 start of injection regulation 2- 01262 solenoid valve fof boost pressure control (n75) 3- 01265 exhaust gas recirculation valve (n18) autko to passat b4 afn 110 km TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #28 Napisano 10 Marca 2010 witam przepraszam ze tu ale nie moge jeszcze zakladac nowych tematow wiec pisze tutaj ... mam 3 bledy i jako laik nie mam pojecia c zrobic 1- 00550 start of injection regulation 2- 01262 solenoid valve fof boost pressure control (n75) 3- 01265 exhaust gas recirculation valve (n18) autko to passat b4 afn 110 km TDI 00550 Regulacja początku wtrysku – różnica regul. (uszk. zawór N108 / skoku Iglicy G80) 01262 Zawór magnetyczny N75 (systemu ograniczania ciśnienia doładowania – N75) 01265 Zawór recyrkulacji spalin EGR – N18 (cewki regulatora próżniowego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jado Zgłoś #29 Napisano 11 Marca 2010 Adres 77: Telefon Plik etykiet: 3C0-035-729.lbl Oznaczenie elementu: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E Komponent i/lub wersja: Telefon 5509 Kodowanie: 0016043 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01530 - Wyciszanie radia 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 92 Przebieg: 155985 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2010.03.05 Czas: 10:44:01 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 0 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 1 Może mi ktoś pomóc co z tym zrobić i jak to zakodować? Ponadto, ponieważ od niedawna mam dostęp do VAG-a i nie dokońca umiem się nim jeszcze posługiwać to mam następujące pytania: 1. Co oznacza pozycja kodowanie ..............i tu jakieś nr 2. Co to jest kod serwisu np o nr WSC 05311 3. Jak chciałem wejść w opcję 16-dostęp upow. to muszę podać jakiś nr ale nie wiem skąd go wziąć. Ponawiam swoją prośbę jak wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2010 Z racji tego że nie mogę jeszcze pisać nowych postów dołączam się do tego i proszę o analizę błędów: Address 08: Auto HVAC Controller: 1J1 907 044 Component: CLIMATRONIC S 6.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05319 1 Fault Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------ Address 46: Central Conv. Controller: 3B0 959 799 A Component: Zentral-SG Komfort V41 Coding: 04097 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2010 Z racji tego że nie mogę jeszcze pisać nowych postów dołączam się do tego i proszę o analizę błędów:Address 08: Auto HVAC Controller: 1J1 907 044 Component: CLIMATRONIC S 6.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05319 1 Fault Found: 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------ Address 46: Central Conv. Controller: 3B0 959 799 A Component: Zentral-SG Komfort V41 Coding: 04097 Shop #: WSC 00028 2 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal 00603 http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=4403273 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego: strona kierowcy - F220 00931 mechanizm zamka censtralnego, drzwi tylne prawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_683 Zgłoś #32 Napisano 12 Marca 2010 Rafal wielkie dzięki. Usunąłem te błędy z kompa ale dalej się pokazują :?( teraz zagadka gdzie to szukać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka126 Zgłoś #33 Napisano 12 Marca 2010 00603 00603-Silnik wykonawczy klapy przestrzeni nóg / odmrażania (V85) Silniczek z czerwoną wtyczką i dźwignią, od strony kierowcy nad nogami. 90% oski silniczka sa brudne i ciezko chodzi daltego jest blad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 12 Marca 2010 Rafal wielkie dzięki. Usunąłem te błędy z kompa ale dalej się pokazują :?( teraz zagadka gdzie to szukać?? w zamku centralnym strona kierowcy i zamku drzwi tylnych prawych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #35 Napisano 6 Kwietnia 2010 dzisiaj zrobiłem autoscan wywaliło parę błędów: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 01358 - Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent na module komfortu. skasowałem te błędy potem już się nie pojawiły i zamknąłem/otworzyłem samochód i został błąd: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal to znaczy że siłownik w drzwiach kierowcy pada? auto się zamyka/otwiera poprawnie żadnych nieprawidłowości nie ma. owszem nie bardzo chciało działać otwieranie/zamykanie szyby kierowcy ale już jest ok i błędu nie ma. gdzie mam szukać usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rrrychu Zgłoś #36 Napisano 8 Kwietnia 2010 Śmigam po drogach naszego kraju b5(1998)kombi. Prędkości naddźwiękowe uzyskuje dzięki 100konnej jednostce 1,6 Od pewnego czasu mam z autem problemy. Mianowicie po przekręceniu kluczyka nie zawsze zapalają się wszystkie kontrolki. Brakuje czasem Airbag-ów. Czasem jednak dłużej świeci kontrolka ABS i wykrzyknik. Dodatkowo samochód potrafi zgasnąć w trakcie jazdy lub w ogóle nie zapalić. Ostatnio uzbroiłem się w program do diagnostyki VAG. I oto co za błędy się pojawiły. 267 - zawór dolotowy ABS, lewy przód (N101) 512 -sygnał czujnika Halla poza zakresem, 532 - Napięcie zasilające sterownik za niskie, 16448 - ? 17978 - uszkodzony moduł immobilizera, 65535 - uszkodzona jednostka centralna. W trakcie diagnostyki często tracił łączność lub w ogóle nie mógł się połączyć. Moje pytanie do Was drogie koleżanki i koledzy co mam z tym fantem zrobić od czego zacząć. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radoslavm Zgłoś #37 Napisano 13 Kwietnia 2010 01044 - Control Module Incorrectly Coded Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Sprawdziłem w wyszukiwarce rzecz jasna. Jednak chciałbym zapytać czy to poważna sprawa i jak sobie z nią poradzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3miasta Zgłoś #38 Napisano 10 Maja 2010 Witam. Może ktoś Mi tu odpowie na moją prośbę, bo pisałem na różnych postach i nic. Po skanowaniu autka wyskoczyło Mi coś takiego: Address 46 Controller: 1C0 959 799 A Component: 1P Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00066 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01135 - Interior Monitoring Sensors 36-10 - Open Circuit – Intermittent Czy mogę prosić o pomoc (jestem początkującym użytkownikiem passata) Wiem ze kod błędu 1135 Czujniki kontroli wnętrza pojazdu Co to znaczy jaki to może być problem? Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #39 Napisano 6 Lipca 2010 Poniżej przedstawiam błędy znalezione u siebie. Niektóre już usunąłem lub namierzyłem. Niestety niektóre są dla mnie zagadką zarówno w tym czego dotyczą jak i miejsca ich poszukiwania oraz sposobu naprawy. Wtajemniczonych proszę o informację jak się do nich dobrać. Oto log: Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Part No SW: 3C0 907 044 AC HW: 3C0 907 044 AC Component: ClimatronicPQ46 050 0404 Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 64 Reset counter: 234 Mileage: 193490 km Time Indication: 0 Date: 2010.06.16 Time: 09:32:39 Pęknięty był ślimak na ośce silniczka w mechanizmie zębatym. To ten silnik sterujący klapą od obiegu zamkniętego. Dodatkowo ślimak był odsunięty od zębatki. Usunięcie wyłamanego fragmentu ślimaka z wewnątrz obudowy oraz dociśnięcie ślimaka na ośce wirnika do zębatki rozwiązało problem. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J Component: Bordnetz-SG H37 1301 Revision: 00H37000 Serial number: 00000005503547 Coding: E5888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000 Shop #: WSC 05311 000 00000 Part No: 3C1 955 119 Component: Wischer VW461 012 0503 Coding: 00063445 Shop #: WSC 05311 Part No: 1K0 955 559 T Component: RegenLichtSens 011 1110 Coding: 00208933 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01049 - Supply Voltage Term 50 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 5 Reset counter: 8 Mileage: 192089 km Time Indication: 0 Date: 2010.06.04 Time: 16:42:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.35 V OFF ON ON OFF OFF Nie mam pojęcia co to za błąd. Bardzo proszę o poradę jak go rozwiązać, tym bardziej, że występije tu "Fault Priority: 1", więc sprawa niecierpiąca zwłoki wg mojej wiedzy. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl Part No SW: 3C0 909 605 J HW: 3C0 909 605 J Component: 04 AIRBAG VW8 029 2521 Revision: 09029000 Serial number: 003A2P3Q74NH Coding: 0012340 Shop #: WSC 05311 000 00000 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Problem prawdopodobnie namierzony - czeka na usunięcie. Na 90% nie łączy mi kostka od Airbagu pod fotelem kierowcy. Muszę ją zlokalizować i pozagniatać styki, albo nawet zlutować na sztywno jak zaciśnięcie styków nie pomoże. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component: IMMO 038 0367 Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 Part No: 3C0 905 861 D Component: ELV 024 0370 3C0905861D ELV 024 0370 2 Faults Found: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 3 Reset counter: 18 Mileage: 0 km Time Indication: 0 02827 - Wake-Up request via ESP 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 18 Mileage: 194855 km Time Indication: 0 Date: 2010.06.25 Time: 16:20:09 Nie mam pojęcia co to za błąd proszę o poradę. ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000012 Shop #: WSC 05311 000 00000 1 Fault Found: 02443 - Control Head 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 108 Reset counter: 17 Mileage: 190192 km Time Indication: 0 Date: 2010.05.21 Time: 13:17:30 Freeze Frame: Voltage: 13.77 V Count: 40 Prawdopodobnie problem leży w przycisku hamulca ręcznego. Raz go już naprawiałem zgodnie z opisem zawartym na tym forum i miałem spokój na jakiś czas. Teraz ponownie problem się pojawił - prawdopodobnie czeka mnie wymiana tego ustrojstwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zzielony Zgłoś #40 Napisano 14 Lipca 2010 Przedstawiam błędy które pojawiły się po całkowitym rozładowaniu akumulatora spowodowanym poprzez zaciętą zapalniczkę, oraz jazdą do padnięcia aku. Wszystkie z poniższych błędów udało mi się trwale wykasować oprócz jednego który uporczywie wraca po ok.5min pracy silnika; podświetlają się wtedy lampki ABS . ESP i pod Address 03 pojawia się 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent - - - - - 18265 P1857 4759 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny występowania tego błędu VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 EA Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1263 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 WVWZZZ3BZ1E175 VWZ7Z0A3339620 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal P1503 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D57 Coding: 04255 Shop #: WSC 66401 3 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0003 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 4 Faults Found: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 35-10 - - - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 35-10 - - - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-00 - Signal to Low Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 805 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 Coding: 05125 Shop #: WSC 00367 WVWZZZ3BZ1E175222 VWZ7Z0A3339620 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 B Component: 10 Komfortgerát HLO 0002 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 6 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach