Skocz do zawartości
Krynio

prośba o analize kodów błedów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wymieniłem wtryski na nowe bo po wizycie na vagu odczytano błąd czujnika igły rozpylacza i kazano mi kupić nowe wtryski , bo wtrysk sterujący jest powodem że mruga mi kontrolka świec żarowych. Wtryski wymienione błąd wykasowany,auto pali na dotyk tylko trochę dużo spala . po czasie błąd powraca i tu powstał problem z którym dopiero teraz po wnikliwym rozpatrzeni nawet tych najstarszych postów doczytałem się że czujnik igły rozpylacza jest umieszczony w sterowniku głównym, a na wtrysku jest tylko cewka podająca impuls do sterownika [kasa poszła się ......]. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby to naprawić ,może trzeba by na nowo zaprogramować komputer czy muś być wymieniony na nowy [taki sam numer fabryczny].Proszę o jakieś podpowiedzi ewentualnie rozwiązania tego .Za wszystkie opinie i pomysły dzięki.

a czemu posłuchałeś ich

skoro błąd czujnika to nie możliwe zeby wtryski siadły a tylko ten sterujący najwyżej i pewnie teraz masz go do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak jest się niedoinformowanym to te hieny zrobią wszystko żeby zedżeć z ciebie skórę . Narazie wtryski jeszcze zostawię ale najbardziej interesuje mnie teraz ten komputer co da się z nim zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jest możliwość wymiany samego czujnika jeśli nie to zostaje komp zmienić jeśli ten czujnik naprawdę siedzi w kompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na to wszystko wskazuje bo w książce jaką dorwałem jest opis rozmieszczenia czujników w komorze silnikowej i tam też pisze że czujnik igły jest w głównym sterowniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze szybciej nie dałeś znać jakie błędy wyskoczyły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kontrolka świecy znowu miga podpiołem vaga nr błędu-00542[G80].Po wykasowaniu i ponownym sprawdzeniu przestała , zobaczymy na jak długo. Czy ten błąd może być spowodowany złym kątem wtrysku lub za dużą dawką paliwa.Proszę o opinie lub komentaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam przepraszam ze tu ale nie moge jeszcze zakladac nowych tematow wiec pisze tutaj ... mam 3 bledy i jako laik nie mam pojecia c zrobic

1- 00550 start of injection regulation

2- 01262 solenoid valve fof boost pressure control (n75)

3- 01265 exhaust gas recirculation valve (n18)

 

autko to passat b4 afn 110 km TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam przepraszam ze tu ale nie moge jeszcze zakladac nowych tematow wiec pisze tutaj ... mam 3 bledy i jako laik nie mam pojecia c zrobic

1- 00550 start of injection regulation

2- 01262 solenoid valve fof boost pressure control (n75)

3- 01265 exhaust gas recirculation valve (n18)

 

autko to passat b4 afn 110 km TDI

00550 Regulacja początku wtrysku – różnica regul. (uszk. zawór N108 / skoku Iglicy G80)

01262 Zawór magnetyczny N75 (systemu ograniczania ciśnienia doładowania – N75)

01265 Zawór recyrkulacji spalin EGR – N18 (cewki regulatora próżniowego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Adres 77: Telefon Plik etykiet: 3C0-035-729.lbl

Oznaczenie elementu: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E

Komponent i/lub wersja: Telefon 5509

Kodowanie: 0016043

Kod serwisu: WSC 05311 000 00000

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

01530 - Wyciszanie radia

009 - Przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01101001

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 92

Przebieg: 155985 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2010.03.05

Czas: 10:44:01

 

01042 - Sterownik niezakodowany

000 - -

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000000

Priorytet błędu: 3

Częstość błędu: 0

Wew.licznik błędów: 0

Wskaźnik czasu: 1

Może mi ktoś pomóc co z tym zrobić i jak to zakodować?

Ponadto, ponieważ od niedawna mam dostęp do VAG-a i nie dokońca umiem się nim jeszcze posługiwać to mam następujące pytania:

 

1. Co oznacza pozycja kodowanie ..............i tu jakieś nr

2. Co to jest kod serwisu np o nr WSC 05311

3. Jak chciałem wejść w opcję 16-dostęp upow. to muszę podać jakiś nr ale nie wiem skąd go wziąć.

 

Ponawiam swoją prośbę jak wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego że nie mogę jeszcze pisać nowych postów dołączam się do tego i proszę o analizę błędów:

Address 08: Auto HVAC

Controller: 1J1 907 044

Component: CLIMATRONIC S 6.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 05319

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 3B0 959 799 A

Component: Zentral-SG Komfort V41

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z racji tego że nie mogę jeszcze pisać nowych postów dołączam się do tego i proszę o analizę błędów:

Address 08: Auto HVAC

Controller: 1J1 907 044

Component: CLIMATRONIC S 6.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 05319

1 Fault Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 3B0 959 799 A

Component: Zentral-SG Komfort V41

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

00603 http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=4403273

00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego: strona kierowcy - F220

00931 mechanizm zamka censtralnego, drzwi tylne prawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafal wielkie dzięki. Usunąłem te błędy z kompa ale dalej się pokazują :?( teraz zagadka gdzie to szukać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
00603
00603-Silnik wykonawczy klapy przestrzeni nóg / odmrażania (V85) Silniczek z czerwoną wtyczką i dźwignią, od strony kierowcy nad nogami. 90% oski silniczka sa brudne i ciezko chodzi daltego jest blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafal wielkie dzięki. Usunąłem te błędy z kompa ale dalej się pokazują :?( teraz zagadka gdzie to szukać??

w zamku centralnym strona kierowcy i

zamku drzwi tylnych prawych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zrobiłem autoscan wywaliło parę błędów:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

01358 - Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

na module komfortu.

skasowałem te błędy potem już się nie pojawiły i zamknąłem/otworzyłem samochód i został błąd:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

 

 

to znaczy że siłownik w drzwiach kierowcy pada? auto się zamyka/otwiera poprawnie żadnych nieprawidłowości nie ma. owszem nie bardzo chciało działać otwieranie/zamykanie szyby kierowcy ale już jest ok i błędu nie ma. gdzie mam szukać usterki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rrrychu

Śmigam po drogach naszego kraju b5(1998)kombi. Prędkości naddźwiękowe uzyskuje dzięki 100konnej jednostce 1,6 :) Od pewnego czasu mam z autem problemy. Mianowicie po przekręceniu kluczyka nie zawsze zapalają się wszystkie kontrolki. Brakuje czasem Airbag-ów. Czasem jednak dłużej świeci kontrolka ABS i wykrzyknik. Dodatkowo samochód potrafi zgasnąć w trakcie jazdy lub w ogóle nie zapalić. Ostatnio uzbroiłem się w program do diagnostyki VAG. I oto co za błędy się pojawiły.

267 - zawór dolotowy ABS, lewy przód (N101)

512 -sygnał czujnika Halla poza zakresem,

532 - Napięcie zasilające sterownik za niskie,

16448 - ?

17978 - uszkodzony moduł immobilizera,

65535 - uszkodzona jednostka centralna.

W trakcie diagnostyki często tracił łączność lub w ogóle nie mógł się połączyć. Moje pytanie do Was drogie koleżanki i koledzy co mam z tym fantem zrobić od czego zacząć.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01044 - Control Module Incorrectly Coded

 

Jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość. Sprawdziłem w wyszukiwarce rzecz jasna.

Jednak chciałbym zapytać czy to poważna sprawa i jak sobie z nią poradzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może ktoś Mi tu odpowie na moją prośbę, bo pisałem na różnych postach i nic.

Po skanowaniu autka wyskoczyło Mi coś takiego:

 

Address 46

Controller: 1C0 959 799 A

Component: 1P Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00066

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-10 - Open Circuit – Intermittent

 

Czy mogę prosić o pomoc (jestem początkującym użytkownikiem passata)

Wiem ze kod błędu 1135 Czujniki kontroli wnętrza pojazdu

Co to znaczy jaki to może być problem?

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej przedstawiam błędy znalezione u siebie. Niektóre już usunąłem lub namierzyłem. Niestety niektóre są dla mnie zagadką zarówno w tym czego dotyczą jak i miejsca ich poszukiwania oraz sposobu naprawy. Wtajemniczonych proszę o informację jak się do nich dobrać.

Oto log:

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 AC HW: 3C0 907 044 AC

Component: ClimatronicPQ46 050 0404

Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

 

1 Fault Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 64

Reset counter: 234

Mileage: 193490 km

Time Indication: 0

Date: 2010.06.16

Time: 09:32:39

 

Pęknięty był ślimak na ośce silniczka w mechanizmie zębatym. To ten silnik sterujący klapą od obiegu zamkniętego. Dodatkowo ślimak był odsunięty od zębatki. Usunięcie wyłamanego fragmentu ślimaka z wewnątrz obudowy oraz dociśnięcie ślimaka na ośce wirnika do zębatki rozwiązało problem.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J

Component: Bordnetz-SG H37 1301

Revision: 00H37000 Serial number: 00000005503547

Coding: E5888F0700041A00000A00000F00000000095D435C0000

Shop #: WSC 05311 000 00000

 

Part No: 3C1 955 119

Component: Wischer VW461 012 0503

Coding: 00063445

Shop #: WSC 05311

 

Part No: 1K0 955 559 T

Component: RegenLichtSens 011 1110

Coding: 00208933

Shop #: WSC 05311

 

1 Fault Found:

01049 - Supply Voltage Term 50

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00111100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 5

Reset counter: 8

Mileage: 192089 km

Time Indication: 0

Date: 2010.06.04

Time: 16:42:00

 

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.35 V

OFF

ON

ON

OFF

OFF

 

Nie mam pojęcia co to za błąd. Bardzo proszę o poradę jak go rozwiązać, tym bardziej, że występije tu "Fault Priority: 1", więc sprawa niecierpiąca zwłoki wg mojej wiedzy.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.lbl

Part No SW: 3C0 909 605 J HW: 3C0 909 605 J

Component: 04 AIRBAG VW8 029 2521

Revision: 09029000 Serial number: 003A2P3Q74NH

Coding: 0012340

Shop #: WSC 05311 000 00000

 

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

 

Problem prawdopodobnie namierzony - czeka na usunięcie. Na 90% nie łączy mi kostka od Airbagu pod fotelem kierowcy. Muszę ją zlokalizować i pozagniatać styki, albo nawet zlutować na sztywno jak zaciśnięcie styków nie pomoże.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl

Part No SW: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Component: IMMO 038 0367

Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000

Shop #: WSC 131071 1023 2097151

 

Part No: 3C0 905 861 D

Component: ELV 024 0370

3C0905861D ELV 024 0370

 

2 Faults Found:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 3

Reset counter: 18

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

 

02827 - Wake-Up request via ESP

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 18

Mileage: 194855 km

Time Indication: 0

Date: 2010.06.25

Time: 16:20:09

 

Nie mam pojęcia co to za błąd proszę o poradę.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000012

Shop #: WSC 05311 000 00000

 

1 Fault Found:

02443 - Control Head

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00111100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 108

Reset counter: 17

Mileage: 190192 km

Time Indication: 0

Date: 2010.05.21

Time: 13:17:30

 

Freeze Frame:

Voltage: 13.77 V

Count: 40

 

Prawdopodobnie problem leży w przycisku hamulca ręcznego. Raz go już naprawiałem zgodnie z opisem zawartym na tym forum i miałem spokój na jakiś czas. Teraz ponownie problem się pojawił - prawdopodobnie czeka mnie wymiana tego ustrojstwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zzielony

Przedstawiam błędy które pojawiły się po całkowitym rozładowaniu akumulatora spowodowanym poprzez zaciętą zapalniczkę, oraz jazdą do padnięcia aku.

Wszystkie z poniższych błędów udało mi się trwale wykasować oprócz jednego który uporczywie wraca po ok.5min pracy silnika; podświetlają się wtedy lampki ABS . ESP i pod Address 03 pojawia się

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

 

- - - - - 18265 P1857 4759 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika

Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny występowania tego błędu

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 EA

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1263

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E175 VWZ7Z0A3339620

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D57

Coding: 04255

Shop #: WSC 66401

3 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

35-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0003

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

4 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-00 - Signal to Low

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 805 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 05125

Shop #: WSC 00367

WVWZZZ3BZ1E175222 VWZ7Z0A3339620

No fault code found.

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 10 Komfortgerát HLO 0002

Coding: 00259

Shop #: WSC 05311

6 Faults Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

 

End -------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności