Jericho Zgłoś #701 Napisano 2 Października 2010 20 min to stanowczo za dlugo. Po 10 min ciaglej jazdy juz powinienes miec 90C. Pewnie termostat padl. Podlacz pod vaga i sprawdz temp. Mozesz tez sprobowac przeplukac nagrzewnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #702 Napisano 6 Października 2010 Obiecałem że odezwę się zaraz po usunięciu usterki. Według mechanika pozostała jeszcze jedna nie sprawdzona sprawa - płukanie nagrzewnicy ! I tu się kolo nie pomylił - auto pozostawione na 4h w warsztacie - przyjemność 80 złociszy. A grzanko jest :-) Płukanko postanowiłem zrobić w serwisie, który często był chwalony na Naszym forum a mianowicie PAMIS Szczecin - Polecam ! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #703 Napisano 6 Października 2010 Warto dodać że temperatura silnika na co dzień oscyluje na poziomie 85-90 stopni. Fakt że po pierwszym uruchomieniu silnik długo się nagrzewa do temp 90 stopni (ok.20 minut) A co z tym objawem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #704 Napisano 6 Października 2010 A co z tym objawem? Nie ukrywam że nie sprawdziłem tego z zegarkiem w ręku...odbierając furę skupiłem się bardzo na tym aby przejechać przez Szczecin w trzy różne miejsca bez błąkania się. Ale co pewne że Temp. dobiła o 90*C a nie "czaiła się tuż przed" i z tej 90-tki w ogóle nie zeszła - trzymała idealnie. Best Regards Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #705 Napisano 6 Października 2010 Na zegarach mozesz miec 90, a w rzeczywistosci 70 pare C. VAGiem sprawdzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #706 Napisano 7 Października 2010 Dzięki za sugestię. Jak się kiedyś nadarzy okazja to postaram się to sprawdzić... Mechanior , który przepłukiwał nagrzewnicę przyznał że procentowo daje ona 70% ciepła w porównaniu z nówką - to raczej typowe dla 10-cio latka, prawda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #707 Napisano 7 Października 2010 Jesli masz klimatronik to na forum znajdziesz moja porade jak mniej wiecej sprawdzic wydajnosc ukladu ogrzewania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomeck26 Zgłoś #708 Napisano 10 Października 2010 (edytowane) Witam. mam pytanko czy jest to możliwe że przy ustawieniu temperatury 19 stopni leci juz ciepłe powietrze całkiem zimne leci jak jest poniżej 18 stopni.Klimę włączam i to samo 18 19 stopni ciepłe leci.Zimne jak jest ustawione poniżej 18.Czy tak ma być?wartości klimatronika 444 02 Edytowane 10 Października 2010 przez Tomeck26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość boba0406 Zgłoś #709 Napisano 15 Października 2010 Witam Proszę bardzo o pomoc. Silnik mam rozgrzany do temp. 90 stopni a nagrzewnica nie działa. W czym może być problem. Z góry dziękuję za pomoc: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #710 Napisano 16 Października 2010 W czym może być problem. jeśli masz klimatronik, to możesz zrobić test i samodiagnozę, jeśli masz dostęp do kompa, to podłączenie by dużo powiedziało, najlepiej autoscan. Może być kilka przyczyn .... pompa wody nie jest już tak wydajna, klapa klimatronika nie otwiera nawiewu ciepłego (silniczek padł, zablokował się)Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12pawel90 Zgłoś #711 Napisano 18 Października 2010 wlacze klimatronik na full i zaczyna cos piszczeć w schowku co to moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #712 Napisano 18 Października 2010 Wentylator... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baca86 Zgłoś #713 Napisano 19 Października 2010 Mam taki problem. Climatronic kilka dni temu działał. Ostatnio przy włączeniu zapłonu miga cały wyświetlacz (wcześniej tego nie było) Sprawdziłem te kody i wyszło mi cos takiego: 313 02 4F9 02 31d 02 119 02 o co chodzi ? Mam od niedawna passata i jestem zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #714 Napisano 19 Października 2010 (edytowane) Mam taki problem. Climatronic kilka dni temu działał. Ostatnio przy włączeniu zapłonu miga cały wyświetlacz (wcześniej tego nie było) Sprawdziłem te kody i wyszło mi cos takiego:313 02 4F9 02 31d 02 119 02 o co chodzi ? Mam od niedawna passata i jestem zielony Tu masz opisne co i gdzie się znajduje 313 119 4F9 Edytowane 19 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baca86 Zgłoś #715 Napisano 19 Października 2010 a ten 31d ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #716 Napisano 19 Października 2010 (edytowane) a ten 31d ? Czujnik nasłonecznienia-po środku deski rozdzielczej pod szybą przednią. Foto poniżej Edytowane 19 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #717 Napisano 19 Października 2010 Witam. Mam takie małe pytanie, czy u Was może też tak jest, czy ewidentnie mam coś skopane. Mianowicie jeżeli ustawię nadmuch na nogi, ładnie daje na nogi. Jeżeli ustawię na głowę (ogólnie na górę) daje na głowę. Jeżeli ustawię na nogi i na głowę, to dmucha tylko na głowę. Jeżeli wyłączę oba kierunki nadmuchu, daje delikatnie na szybę i na nogi (słabiej niż przy ustawieniu na nogi) natomiast na głowę ledwo leci (w porównaniu z nogami). Co ciekawe, jeżeli ustawię nadmuch na głowę i nogi przy wyłączonym silniku, wtedy dmucha i tu i tu. Czy u Was też tak jest i nie mam się czym martwić, czy zacząć szukać problemu? Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #718 Napisano 20 Października 2010 jeżeli ustawię nadmuch na nogi, ładnie daje na nogi. Jeżeli ustawię na głowę (ogólnie na górę) daje na głowę. Jeżeli ustawię na nogi i na głowę, to dmucha tylko na głowę. Jeżeli wyłączę oba kierunki nadmuchu, daje delikatnie na szybę i na nogi (słabiej niż przy ustawieniu na nogi) natomiast na głowę ledwo leci (w porównaniu z nogami). Co ciekawe, jeżeli ustawię nadmuch na głowę i nogi przy wyłączonym silniku, wtedy dmucha i tu i tu. Czy u Was też tak jest i nie mam się czym martwić, czy zacząć szukać problemu? Z góry dzięki za odpowiedzi. Nie szukaj problemów na siłę. Wszystko jest w porządku :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #719 Napisano 21 Października 2010 Ok. Dzięki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #720 Napisano 22 Października 2010 Jericho napisał: "Jesli masz klimatronik to na forum znajdziesz moja porade jak mniej wiecej sprawdzic wydajnosc ukladu ogrzewania." Odnalazłem ten temat i zrobiłem wszystko jak sugerowałeś. Na kanale 08 (wskazanie temp. w kratce) miałem wartość 47,5*C . Zdecydowanie za daleko od wartości 90*C, prawda ? Zastanawiam się co jeszcze można zrobić-po płukaniu nagrzewnicy...termostat ? My tu gadu a zima idzie...brrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach