Jericho Zgłoś #161 Napisano 2 Czerwca 2009 (edytowane) czy sprężarka pracuje nawet wtedy gdy nie ma w układzie środka chłodniczego I tak i nie. Zalezy czy czujnik cisnienia sprawny, bo pewnie jakis jest w ukladzie climy. Edytowane 2 Czerwca 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak99 Zgłoś #162 Napisano 8 Czerwca 2009 Witam. Czy może mi ktoś napisać jakiego modelu ( firma , numer , czy cuś takiego żeby mi na szrocie kitu nie wciśli ) sprężarki klimy szukać do AVB 2004 r. pzdr. Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sqbisnacks Zgłoś #163 Napisano 9 Czerwca 2009 Witam czy spotkaliście się z takim przypadkiem: migał mi panel climy po włączeniu zapłonu, odczytany kod to 318, udałem się napełnić czynnik ( 750 g zostało zaaplikowane ). Układ sprawdziłem po napełnieniu i wskazanie na termometrze to ~ 11 st. Myślałem że to załatwi sprawę .Niestety, po 4 dniach mam ten sam migający panel ale brak jakichkolwiek błędów i oczywiście clima nie chłodzi. Przed napełnieniem czynnika został przeprowadzony test szczelności i nie było ubytku. Co sądzicie o tym przypadku? Czyżby za mało/dużo czynnika? Radzicie podpiąć się pod VAga ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #164 Napisano 11 Czerwca 2009 może mi ktoś napisać jakiego modelu ( firma , numer , czy cuś takiego żeby mi na szrocie kitu nie wciśli ) sprężarki klimy szukać do AVB 2004 r. podaj nr vin to sprawdze w etce. Albo napisz do goscia z forum, ktory sprzedaje czesci z ASO. Ma zalozony temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bamss Zgłoś #165 Napisano 16 Czerwca 2009 panowie a ja mam pytanko da sie w klimatroniku wlaczyc opcje zeby pokazywal temp wewnetrzna w samochodzie? bo na mfa pokazuje zew i climatronic zew a bylo by cos innego jakby byla jeszcze wew temp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #166 Napisano 18 Czerwca 2009 panowie a ja mam pytanko da sie w klimatroniku wlaczyc opcje zeby pokazywal temp wewnetrzna w samochodzie? bo na mfa pokazuje zew i climatronic zew a bylo by cos innego jakby byla jeszcze wew temp Prawdopodobnie tylko w trybie diagnostycznym, gdzie mozesz sprawdzic temp z kilku czujnikow zamontowanych w roznych miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bamss Zgłoś #167 Napisano 18 Czerwca 2009 no wlasnie czyli w trybie diag idzie wiec czeba to jakos wykombinowac, musze popatrzyc po schematach bo jesli licznik nie bierze info z climatronika da sie zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorakw Zgłoś #168 Napisano 19 Czerwca 2009 WITAM!!! Moze mi ktos powiedziec jak właczyc ten tryb diagnostyczny?? Probuje na rozne spsoby i nic z tego:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #169 Napisano 21 Czerwca 2009 ECON+obieg zamknięty (trzymać) i przekręcic stacyjkę na zapłon. po chwili zacznie się test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorakw Zgłoś #170 Napisano 23 Czerwca 2009 to wiem i to moge zrobic. Ale nie wychodzi mi to "Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod." nic sie nie dzieje i nie wiem dlaczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławek_wrz Zgłoś #171 Napisano 23 Czerwca 2009 trochę późno odpisuję ale udało mi się uporać z moją klimą jak widać każdy nawet fachowiec może się mylić wymieniłem sprężarkę i klimatyzacja nadal nie działała ponownie spuściłem czynnik i wymieniłem zaworek który okazał się być wadliwy teraz chłodzi aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miras1 Zgłoś #172 Napisano 28 Czerwca 2009 Witam! Proszę o pomoc, nie potrafie odgrzbac w postach informacji o błędzie 513. Niby wszystko działa ok, ale świadomosc ze... Pozdrawiam i serdeczne dzieki z góry za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #173 Napisano 28 Czerwca 2009 ja stestowałem i wywaliło mi: 4FA - mechanizm nastaw klapy nawiewu powietrza (obiegu wewnętrznego) 318 - obwód ciśnienia klimatyzacji Otóż chodzi o to, że klima nie chłodzi i podejrzewam po lekturze forum brak czynnika; nurtuje mnie jedynie to, że wskazało te 2 błędy a po prawej stronie 00, to rozumiem że awarii nie ma a jedynie błędy czy co? narazie wykasowałem i jadę do mechanika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #174 Napisano 29 Czerwca 2009 Witam wszystkich ponownie. Ciąg dalszy problemów z klimą: Wcześniej pokazywał się kod 513,sprężarka nie startowała. Zrobiłem serwis klimy czyli nabicie czyszczenie itd, sprężarka dalej nie chce współpracować,całe szczęście,że nic nie zapłaciłem za nabicie:p,taka promocja w Quick Fit. Dziś zwaliłem zderzak,posprawdzałem łączenia,przewody,kostki....... po diagnozie 444 czyli wszystko git. Wyszperałem na forum,że może być jeszcze przekaznik od kompresora, znalazłem na szrocie w rozbitku(oryginał w serwisie 48 funtów + vat:eek:) podmieniłem,dalej zero błędów po diagnozie,spreżarka stoi:confused:. Macie może jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną zanim wymienię kompresor? Drugie pytanie: czy każdy Passek ma tą samą sprężarkę czy musi być dedykowana pod typ silnika (u mnie AVF)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość miras28 Zgłoś #175 Napisano 29 Czerwca 2009 Witam! Jestem nowy na forum Czy ktoś może rozszyfrować błąd, który pokazał się po auto diagnostyce klimatronica 2C1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #176 Napisano 29 Czerwca 2009 Czy ktoś może rozszyfrować błąd, który pokazał się po auto diagnostyce klimatronica 2C1 Z tego co znalazłem na necie jest to: 2C1 przekaźnik wentylatora chłodnicy, 1-wszy bieg J279. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #177 Napisano 29 Czerwca 2009 (edytowane) 26.06 bylem na przegladzie kontrolnym po napelnieniu klimy. Jak pisalem wyzej przed napelnieniem klima nie chlodzila (mimo pracujacej sprezarki) od ok listopada, po napelnieniu miesiac temu przy okazji naprawil sie silniczek od regulacji temperatury. Przeglad nie wykazal zadnych wyciekow poza opinia, ze przydaloby sie oczyscic chlodnice klimy z zewnatrz bo jest mocno zasyfiona co moze obnizac wydajnosc calego ukladu. Miesiac temu gdy napelnili klime i sprawdzali poziom schlodzenia to na chyba 4-5 biegu nawiewu temp zeszla cos do 7,5C. Temp zewnetrzna kolo 18C. Dzisiaj zauwazylem jakby slabsza wydolnosc klimy. W zwiazku z tym ze posiadam termometr cyfrowy z duza skala pomiarowa porobilem pomiary. I tak: klima wlaczona, bieg jalowy, temp zewn. 26,5C. Po lewej predkosc nawiewu, po prawej uzyskana temp: 1 - 6,4C 2 - 8,0C 3 - 8,8-9,8C (falowala) 4 - 10,8-11,5C 5 - 12,7-13,9C 6 - 15,2C 7 - 15,2C Gdy dodawalem gazu i od razu odpuszczalem slychac bylo jakies cykniecia w okolicach deski/bezpiecznikow i temp. po chwili rosla, czyli wydajnosc chlodzenia spadala. Natomiast gdy trzymalem silnik na ok 1800obr to temp spadala, czyli wydajnosc klimy rosla. Przy trzymanych obrotach silnika na 4 predkosci nawiewu udalo mi sie zejsc do 8,8C, a na 7 biegu do 12.1-12,6C. Czy te uzyskane temp z klimy sa w porzadku czy za slabe jak na tak wysoka temp zewnetrzna - 26,5C?? Porownalem od razu klime manualna w Vectrze B i wyszlo ze tam temp sa troche nizsze. Przy okazji zauwazylem, ze wiatrak chlodnicy klimy dzialal caly czas na 2-im biegu co ponoc przy takiej temp. zewn. jest normalne.?? Po samodiagnozie climatronica doszedl mi nowy blad 4F9 - czyli zuzyte szczotki. Po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu miganie climatronica, ktore ustalo za ktoryms razem wlaczenia zaplonu i wykasowaniu bledow. Uff... Jak te temp. wygladaja u was?? Edit: Dzisiaj rano kolejne testy. Temp. zewn. 17,5C: Normalna jazda po miescie. Na 4 predkosci wentylatora - 6,5C, na 3 - 5,7C. - chyba jednak nie tak zle??? Edytowane 30 Czerwca 2009 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MariuszBie Zgłoś #178 Napisano 29 Czerwca 2009 No ja niestety Ci nie pomoge, bo nie nabijałem jeszcze klimy i nie robiłem takich pomiarów, za to na pewno mam to samo co Ty czyli takie pyknięcie przy dodaniu gazu pod deską z lewej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin990 Zgłoś #179 Napisano 30 Czerwca 2009 Czy ktoś się orientuje czy climatronic zapamirtuje ostatnie ustawienia? Coś mi sie wydaje ze mój od jakiegoś czasu przestał. Teraz jak dluzej postoi to sam sie ustawia na 22 stopnie i na auto. Mimo ze zostawilem go np na 19 i econ. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #180 Napisano 30 Czerwca 2009 Czy ktoś się orientuje czy climatronic zapamirtuje ostatnie ustawienia? Coś mi sie wydaje ze mój od jakiegoś czasu przestał. Teraz jak dluzej postoi to sam sie ustawia na 22 stopnie i na auto. Mimo ze zostawilem go np na 19 i econ. Proszę o pomocZapamiętuje na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach