meil12345 Zgłoś #1181 Napisano 11 Lipca 2012 (edytowane) Mi to śmierdzi na zwarcie ew. padł panel. Jeżeli zwarcie to gdzie go szukać? W wiązce czy raczej gdzieś w silniku? Jakieś propozycje? Dziś auto zostało u elektryka - ma dalej walczyć z problemem. Panel na pierwszy rzut oka wygląda na ok ale wiem iż nie jest to sposób na jego weryfikację. Samodiagnozę przeprowadza bez najmniejszych problemów, no ale zobaczymy może dziś się coś wyjaśni. Edytowane 11 Lipca 2012 przez meil12345 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1182 Napisano 11 Lipca 2012 Zwarcie w silniku, a sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki? BO do climatronica jest jeden mały a do dmuchawy oddzielny, duży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meil12345 Zgłoś #1183 Napisano 11 Lipca 2012 (edytowane) Wiesz co sprawdzałem bezpieczniki ale tylko te przy kolumnie kierowniczej po lewej stronie - dostęp od strony drzwi. Tam jest bezpiecznik 30A (jeśli mnie pamięć nie myli pozycja 25 lub 26) i on jest OK - jest cały. Innego dużego nie sprawdzałem - czy chodzi Ci może o te bezpieczniki umieszczone na płytach górnej/dolnej pod kolumną kierowniczą za tymi bezpiecznikami przy drzwiach? Edytowane 11 Lipca 2012 przez meil12345 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1184 Napisano 11 Lipca 2012 Tak - te dwa duże bezpieczniki pod kolumną kierownicy w głębi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1185 Napisano 12 Lipca 2012 Te dwa duże bezpieczniki Cie nie obchodzą, bo jeden jest od wentylatora klimy na chłodnicy a drugi też nie od dmuchawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meil12345 Zgłoś #1186 Napisano 12 Lipca 2012 Te dwa duże bezpieczniki Cie nie obchodzą, bo jeden jest od wentylatora klimy na chłodnicy a drugi też nie od dmuchawy. Też mi się tak zdawało. Ale na wszelki wypadek sprawdziłem. Są całe. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że problem może leżeć po stronie panelu sterowania Climatronikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajob777 Zgłoś #1187 Napisano 13 Lipca 2012 Witam szukałem i na forum nic nie znalazłem. Wiec tak klima mi nie działa od pewnego czasu, po podłaczeniu Vag mam dwa błędy Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl Control Module Part Number: 3C0 907 044 CS HW: 3C0 907 044 CS Component and/or Version: ClimatronicPQ46 132 0811 Software Coding: Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 VCID: 74E3D8E36C7B 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 28 Reset counter: 43 Mileage: 128881 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.11 Time: 17:17:45 00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 28 Reset counter: 43 Mileage: 128881 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.11 Time: 17:17:45 Pierwszy z nich, jest mi znany gdyż poczytałem troche o nim na forum. Niestety o drugim praktycznie nic nie znalazłem a poświęciłem na to człe popołudnie. znalazłem zmianke na forum audi ale bez odpowiedzi. Jesli jest ktoś kumaty w tym temacie i zna rozwiązanie mojego problemu to proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze nie dawno byłem na przeglądzie AC i została nabita klimatyzacja. Przed Przeglądem wszystko było OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLUS Zgłoś #1188 Napisano 28 Lipca 2012 Witam! Nacisnołem jednocześnie "obieg wewnętrzny" + "econ" chwilę powiało i pojawiło się 318 02 , poszukałem poczytałem i w sumie nie wiem dalej co jej jest - raz na jakiś czas mignie sobie wyświetlacz i przestaje - pojechałem nabić klimę bo myślałem że pusta - powiedzieli że na full nabita - pojechałem do elektryka sprawdzić wentylator na chłodnicy klimy - działa normalnie Jak skasować te błędy żeby zobaczyć czy pojawią się ponownie te same? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SID69 Zgłoś #1189 Napisano 30 Lipca 2012 Witam! Nacisnołem jednocześnie "obieg wewnętrzny" + "econ" chwilę powiało i pojawiło się 318 02 , poszukałem poczytałem i w sumie nie wiem dalej co jej jest - raz na jakiś czas mignie sobie wyświetlacz i przestaje - pojechałem nabić klimę bo myślałem że pusta - powiedzieli że na full nabita - pojechałem do elektryka sprawdzić wentylator na chłodnicy klimy - działa normalnie Jak skasować te błędy żeby zobaczyć czy pojawią się ponownie te same? Sposób przeprowadzenia autodiagnozy Należy przekręcić kluczyk aby znajdował się na pozycji 0. Nacisnąć i przytrzymać jednocześnie następujące przyciski [ECON] i [RECIRC]. Włączyć system Climatronic. (należy przekręcić kluczyk aby znajdował się w pozycji II). W momencie gdy rozpoczęta zostaje diagnoza należy puścić przyciski. Po zakończeniu diagnozy po prawej stronie (na wyświetlaczu)wyświetli się liczba znalezionych błędów, po lewej stronie znajdują się kody błędów. Aby zmienić odczytywany błąd należy użyć [TEMP-] i [TEMP+]. Wyświetlenie błędu o numerze 000 znaczy zakończenie listy błędów. Jak skasować zapamiętane błędy. Należy włączyć system Climatronic, przekręcić kluczyk – pozycja II. Błędy wywołuje się wciskając oraz przytrzymując na ponad 3 sekundy następujące przyciski [RECIRC] i [ECON]. Przytrzymać przycisk [ECON] na ok. 3 sekundy Przycisnąć [ECON] – powrót, normalny tryb pracy. http://www.climatronic.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saddam Zgłoś #1190 Napisano 30 Lipca 2012 temat cały prześledzony, u mnie objawy podobne do problemów z silniczkami klap v 70 i v 71, czyli moc nawiewu nastawiona na maksa, a dmucha leciutko....ale ale ale (zawsze jest jakieś ale;)) u mnie te objawy występują tylko w trakcie dłuższej trasy (w tym roku zrobiłem 3 razy trasę 1000km w dwie strony, zawsze był problem), w mieście nigdy nie miałem takiego problemu. W warsztacie błędy nie wyskoczyły żadne po podpięciu VAGa, bo po postoju przez noc wszystko wraca do najwyższego porządku Problem zaczął się po wyjeździe w góry, gdzie za każdym razem po wejściu do samochodu nawiew był uruchamiany na maxa...chyba dobiłem podzespoły takim traktowaniem:( Co radzicie? Za 3 tygodnie ponownie jadę w trasę, spodziewam się problemów, co mogę zrobić w momencie wystąpienia usterki żeby nie rozpuścić siebie i pasażerów z powodu braku klimatyzacji? Tym razem biorę ze sobą jakiś najprostszy kabel VAG, takie błędy powinien sczytać, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1191 Napisano 30 Lipca 2012 Co radzicie?Przeczyscic silniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saddam Zgłoś #1192 Napisano 3 Sierpnia 2012 ewentualna wymiana tych silniczków, to jakie to są koszta? tzn. ile mniej więcej kosztuje jeden silniczek, bez robocizny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość endru99 Zgłoś #1193 Napisano 6 Sierpnia 2012 Parę razy był wymieniany błąd 01341 (co znaczy niby wiadomo), Ale jak sobie z nim poradzić. Tzn co zrobić żeby to naprawić? Macie jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acus_1978 Zgłoś #1194 Napisano 11 Sierpnia 2012 Witam. Czy miał ktoś z Was błąd 538 (CAN-BUS)? Jeśli tak to co on oznacza i jak się go pozbyć? Na forum znalazłem tylko, że błąd 538 to "Kod błędu szyny CAN", ale nic nie ma od czego zacząć aby go zlikwidować. Dodam, że próbowałem kasować go i przez VAG (w VAG-u ma on kod 1339) a także przez climatronik ale on jest tak uparty że cały czas powraca. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1195 Napisano 11 Sierpnia 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acus_1978 Zgłoś #1196 Napisano 12 Sierpnia 2012 Wielkie dzięki Danek75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bird Zgłoś #1197 Napisano 13 Września 2012 ja moze mam glupie pytanie ale nigdy nie mialem auta z climatronikiem i czy kazdemu przy uruchomienia silnika wlancza sie sam climatronic >??? wlancza sie tylko wtedy kiedy auto duzej nie jest odpalane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokomag Zgłoś #1198 Napisano 16 Września 2012 WITAM. MAM PROBLEM Z CLIMATRONICIEM A MIANOWICE TAKIE BLEDY, POWTARZAJACE SIE 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System MAGISTRALA DANYCH CONFORT 37-10 - Faulty - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communication A SPRAWA JEST TEGO TYPU ZE NA CLIMATRONICU CO CHWILE MIGA TEMPERATURA ZEWNETRZNA I ALBO JEST ALBO JEJ NIEMA TZN POJAWIAJA SIE DWIE KRESKI, I TAK MOZNA JECHAC 200 KM I CO KILKADZIESIAT SEKUND RAZ TEMP POKAZUJE A RAZ NIE CO PRZEKLADA SIE NA CHLODZNIE KLIMY, BO JAK SA KRESKI TO NIE WLACZA SIE KLIMA. BYWA TEZ TAK ZE NP. ODPALAM PASZCZAKA I TEMP NIE JEST POKAZYWANA CZYLI KLIMATYZACJA NIEDZIALA (PROBOJAC ZAPALAC KILKAKROTNIE) JADE 20 KM, AUTO STOJI JAKIES NP 10 MIN ZGASZONE ODPALAM JESZCZE RAZ I SIE ZALACZA TO ZAOBSERWOWALEM KILKUKROTNIE, WYDAJE MI SIE ROWNIEZ ZE TAK SIE DZIEJE JAK AUTO STOJI W SLONCU. DODAM ZE CZYNNIK JEST, CZUJNIK TEMPERATURY WYMIENIONY, KABLE PRZEGLADNIETE OD CZUJNIKA, CHLODNICA JEST NOWA. CZY KTORYS Z KOLEGOW MIAL PODOBNY PRZYPADEK? DODAM JESZCZE ZE MIALEM WODE PRZY MODULE KOMFORTU I PRZEGLADALEM KABLE POD CALA TAPICERKA WLACZNIE Z DRZWIAMI ITD, PODEJRZANE MIEJSCA ZABEZPIECZYLEM I PRZESUSZYLEM. POZDRAWIAM I DZIEKI ZA JAKIES WSKAZOWKI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1199 Napisano 21 Września 2012 Witam Ostatnio, w ciepłe dni, klima wymiękła Mam pytanie, chciałbym zdiagnozować czy silniczek temp jest temu winny czy coś innego. Mogę w/g tych kodów określić jakie położenie widzi komputer? Po wyłączeniu klimy słychać syczenie, węże są: jeden chłodny i drugi ciepły, wentylator klimatyzacji sprawny. Klima nabita rok temu. dzieki i pozdrawiawm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1200 Napisano 21 Września 2012 Możesz. Wejdziesz w tryb diagnostyczny i "255 to max otwarcie a "0" zamknięcie :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach