Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mi to śmierdzi na zwarcie ew. padł panel.

Jeżeli zwarcie to gdzie go szukać? W wiązce czy raczej gdzieś w silniku? Jakieś propozycje?

Dziś auto zostało u elektryka - ma dalej walczyć z problemem.

 

Panel na pierwszy rzut oka wygląda na ok ale wiem iż nie jest to sposób na jego weryfikację. Samodiagnozę przeprowadza bez najmniejszych problemów, no ale zobaczymy może dziś się coś wyjaśni.

Edytowane przez meil12345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwarcie w silniku, a sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki? BO do climatronica jest jeden mały a do dmuchawy oddzielny, duży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co sprawdzałem bezpieczniki ale tylko te przy kolumnie kierowniczej po lewej stronie - dostęp od strony drzwi. Tam jest bezpiecznik 30A (jeśli mnie pamięć nie myli pozycja 25 lub 26) i on jest OK - jest cały. Innego dużego nie sprawdzałem - czy chodzi Ci może o te bezpieczniki umieszczone na płytach górnej/dolnej pod kolumną kierowniczą za tymi bezpiecznikami przy drzwiach?

Edytowane przez meil12345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak - te dwa duże bezpieczniki pod kolumną kierownicy w głębi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te dwa duże bezpieczniki Cie nie obchodzą, bo jeden jest od wentylatora klimy na chłodnicy a drugi też nie od dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te dwa duże bezpieczniki Cie nie obchodzą, bo jeden jest od wentylatora klimy na chłodnicy a drugi też nie od dmuchawy.

 

Też mi się tak zdawało.

 

Ale na wszelki wypadek sprawdziłem. Są całe.

 

Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że problem może leżeć po stronie panelu sterowania Climatronikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukałem i na forum nic nie znalazłem. Wiec tak klima mi nie działa od pewnego czasu, po podłaczeniu Vag mam dwa błędy

 

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 3C0 907 044 CS HW: 3C0 907 044 CS

Component and/or Version: ClimatronicPQ46 132 0811

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 74E3D8E36C7B

2 Faults Found:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 43

Mileage: 128881 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.11

Time: 17:17:45

 

00041 - Indirect Ventilation Flap Motor (V213)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 28

Reset counter: 43

Mileage: 128881 km

Time Indication: 0

Date: 2012.07.11

Time: 17:17:45

 

 

Pierwszy z nich, jest mi znany gdyż poczytałem troche o nim na forum. Niestety o drugim praktycznie nic nie znalazłem a poświęciłem na to człe popołudnie. znalazłem zmianke na forum audi ale bez odpowiedzi. Jesli jest ktoś kumaty w tym temacie i zna rozwiązanie mojego problemu to proszę o pomoc. Dodam jeszcze ze nie dawno byłem na przeglądzie AC i została nabita klimatyzacja. Przed Przeglądem wszystko było OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Nacisnołem jednocześnie "obieg wewnętrzny" + "econ" chwilę powiało i pojawiło się 318 02 , poszukałem poczytałem i w sumie nie wiem dalej co jej jest :)

 

- raz na jakiś czas mignie sobie wyświetlacz i przestaje

- pojechałem nabić klimę bo myślałem że pusta - powiedzieli że na full nabita

- pojechałem do elektryka sprawdzić wentylator na chłodnicy klimy - działa normalnie

 

Jak skasować te błędy żeby zobaczyć czy pojawią się ponownie te same?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

 

Nacisnołem jednocześnie "obieg wewnętrzny" + "econ" chwilę powiało i pojawiło się 318 02 , poszukałem poczytałem i w sumie nie wiem dalej co jej jest :)

 

- raz na jakiś czas mignie sobie wyświetlacz i przestaje

- pojechałem nabić klimę bo myślałem że pusta - powiedzieli że na full nabita

- pojechałem do elektryka sprawdzić wentylator na chłodnicy klimy - działa normalnie

 

Jak skasować te błędy żeby zobaczyć czy pojawią się ponownie te same?

 

Sposób przeprowadzenia autodiagnozy

 

Należy przekręcić kluczyk aby znajdował się na pozycji 0.

Nacisnąć i przytrzymać jednocześnie następujące przyciski [ECON] i [RECIRC].

Włączyć system Climatronic. (należy przekręcić kluczyk aby znajdował się w pozycji II).

W momencie gdy rozpoczęta zostaje diagnoza należy puścić przyciski.

Po zakończeniu diagnozy po prawej stronie (na wyświetlaczu)wyświetli się liczba znalezionych błędów, po lewej stronie znajdują się kody błędów. Aby zmienić odczytywany błąd należy użyć [TEMP-] i [TEMP+]. Wyświetlenie błędu o numerze 000 znaczy zakończenie listy błędów.

 

Jak skasować zapamiętane błędy.

 

Należy włączyć system Climatronic, przekręcić kluczyk – pozycja II.

Błędy wywołuje się wciskając oraz przytrzymując na ponad 3 sekundy następujące przyciski [RECIRC] i [ECON].

Przytrzymać przycisk [ECON] na ok. 3 sekundy

Przycisnąć [ECON] – powrót, normalny tryb pracy.

 

http://www.climatronic.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat cały prześledzony, u mnie objawy podobne do problemów z silniczkami klap v 70 i v 71, czyli moc nawiewu nastawiona na maksa, a dmucha leciutko....ale ale ale (zawsze jest jakieś ale;)) u mnie te objawy występują tylko w trakcie dłuższej trasy (w tym roku zrobiłem 3 razy trasę 1000km w dwie strony, zawsze był problem), w mieście nigdy nie miałem takiego problemu.

W warsztacie błędy nie wyskoczyły żadne po podpięciu VAGa, bo po postoju przez noc wszystko wraca do najwyższego porządku :)

Problem zaczął się po wyjeździe w góry, gdzie za każdym razem po wejściu do samochodu nawiew był uruchamiany na maxa...chyba dobiłem podzespoły takim traktowaniem:(

Co radzicie? Za 3 tygodnie ponownie jadę w trasę, spodziewam się problemów, co mogę zrobić w momencie wystąpienia usterki żeby nie rozpuścić siebie i pasażerów z powodu braku klimatyzacji? ;) Tym razem biorę ze sobą jakiś najprostszy kabel VAG, takie błędy powinien sczytać, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co radzicie?
Przeczyscic silniczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewentualna wymiana tych silniczków, to jakie to są koszta? tzn. ile mniej więcej kosztuje jeden silniczek, bez robocizny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość endru99

Parę razy był wymieniany błąd 01341 (co znaczy niby wiadomo), Ale jak sobie z nim poradzić.

Tzn co zrobić żeby to naprawić?

 

Macie jakieś pomysły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy miał ktoś z Was błąd 538 (CAN-BUS)? Jeśli tak to co on oznacza i jak się go pozbyć?

Na forum znalazłem tylko, że błąd 538 to "Kod błędu szyny CAN", ale nic nie ma od czego zacząć aby go zlikwidować.

Dodam, że próbowałem kasować go i przez VAG (w VAG-u ma on kod 1339) a także przez climatronik ale on jest tak uparty że cały czas powraca.

Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja moze mam glupie pytanie ale nigdy nie mialem auta z climatronikiem i czy kazdemu przy uruchomienia silnika wlancza sie sam climatronic >??? wlancza sie tylko wtedy kiedy auto duzej nie jest odpalane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM.

 

MAM PROBLEM Z CLIMATRONICIEM A MIANOWICE TAKIE BLEDY, POWTARZAJACE SIE

 

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

 

01336 - Data Bus for Comfort System MAGISTRALA DANYCH CONFORT

37-10 - Faulty - Intermittent

 

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communication

 

A SPRAWA JEST TEGO TYPU ZE NA CLIMATRONICU CO CHWILE MIGA TEMPERATURA ZEWNETRZNA I ALBO JEST ALBO JEJ NIEMA TZN POJAWIAJA SIE DWIE KRESKI, I TAK MOZNA JECHAC 200 KM I CO KILKADZIESIAT SEKUND RAZ TEMP POKAZUJE A RAZ NIE CO PRZEKLADA SIE NA CHLODZNIE KLIMY, BO JAK SA KRESKI TO NIE WLACZA SIE KLIMA. BYWA TEZ TAK ZE NP. ODPALAM PASZCZAKA I TEMP NIE JEST POKAZYWANA CZYLI KLIMATYZACJA NIEDZIALA (PROBOJAC ZAPALAC KILKAKROTNIE) JADE 20 KM, AUTO STOJI JAKIES NP 10 MIN ZGASZONE ODPALAM JESZCZE RAZ I SIE ZALACZA TO ZAOBSERWOWALEM KILKUKROTNIE, WYDAJE MI SIE ROWNIEZ ZE TAK SIE DZIEJE JAK AUTO STOJI W SLONCU. DODAM ZE CZYNNIK JEST, CZUJNIK TEMPERATURY WYMIENIONY, KABLE PRZEGLADNIETE OD CZUJNIKA, CHLODNICA JEST NOWA. CZY KTORYS Z KOLEGOW MIAL PODOBNY PRZYPADEK? DODAM JESZCZE ZE MIALEM WODE PRZY MODULE KOMFORTU I PRZEGLADALEM KABLE POD CALA TAPICERKA WLACZNIE Z DRZWIAMI ITD, PODEJRZANE MIEJSCA ZABEZPIECZYLEM I PRZESUSZYLEM. POZDRAWIAM I DZIEKI ZA JAKIES WSKAZOWKI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio, w ciepłe dni, klima wymiękła :/ Mam pytanie, chciałbym zdiagnozować czy silniczek temp jest temu winny czy coś innego. Mogę w/g tych kodów określić jakie położenie widzi komputer? Po wyłączeniu klimy słychać syczenie, węże są: jeden chłodny i drugi ciepły, wentylator klimatyzacji sprawny. Klima nabita rok temu.

dzieki i pozdrawiawm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz. Wejdziesz w tryb diagnostyczny i "255 to max otwarcie a "0" zamknięcie :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności