Skocz do zawartości

Saddam

  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Saddam

  • Urodziny 08.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    to tu, to tam.

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Oddam za symboliczna flaszkę: Alternator chyba od Golfa III 1,9Td a reszta B5 FL sedan Odbiór na Gumiencach Kontakt 601 268 538
  2. dzwoniłem do feu vert'a, polerują ale później niczym tego nie utrwalają, 65 zł za sztukę.
  3. ok, dzięki mimo to sprawdzę w jakiej cenie robią to warsztaty i zobaczę co mi się bardziej opłaca
  4. gdzieś wyczytałem że po takiej polerce należy nanieść jeszcze warstwę ochronną ( jakieś lakier?)
  5. chodzi mi tylko o klosze, a jesteś w stanie się dowiedzieć gdzie robił?
  6. cześć, polecacie jakiś zakład w szczecinie który dobrze (i w rozsądnej cenie;) ) wykona mi renowacje reflektorów przednich?
  7. ewentualna wymiana tych silniczków, to jakie to są koszta? tzn. ile mniej więcej kosztuje jeden silniczek, bez robocizny.
  8. temat cały prześledzony, u mnie objawy podobne do problemów z silniczkami klap v 70 i v 71, czyli moc nawiewu nastawiona na maksa, a dmucha leciutko....ale ale ale (zawsze jest jakieś ale;)) u mnie te objawy występują tylko w trakcie dłuższej trasy (w tym roku zrobiłem 3 razy trasę 1000km w dwie strony, zawsze był problem), w mieście nigdy nie miałem takiego problemu. W warsztacie błędy nie wyskoczyły żadne po podpięciu VAGa, bo po postoju przez noc wszystko wraca do najwyższego porządku Problem zaczął się po wyjeździe w góry, gdzie za każdym razem po wejściu do samochodu nawiew był uruchamiany na maxa...chyba dobiłem podzespoły takim traktowaniem:( Co radzicie? Za 3 tygodnie ponownie jadę w trasę, spodziewam się problemów, co mogę zrobić w momencie wystąpienia usterki żeby nie rozpuścić siebie i pasażerów z powodu braku klimatyzacji? Tym razem biorę ze sobą jakiś najprostszy kabel VAG, takie błędy powinien sczytać, tak?
  9. Saddam

    woda w bagażniku

    No właśnie o to chodzi że na razie nie mam funduszy na wymiane klapy, musze coś zrobić tymczasowego, zabezpieczyć to żeby klapa mi nie wariowała:/ leje mi sie dokładnie na spawie nad rejestracja a pod oświetleniem rejestracji. O której dokładnie uszczelce mówisz?
  10. Saddam

    woda w bagażniku

    Walki z woda w bagażniku ciąg dalszy... Mój dramat nadal trwa. Mam kolejny trop. Rdza wokół oświetlenia rejestracji, co spowodowało penetracje wody na spawie klapy do jej wnętrza i również tam na spawie pojawiła się rdza. Jaki macie pomysł co z tym zrobić, jak zabezpieczyć, na razie wyjątkiem oddawania samochodu do blacharza i robienia klapy na nowo? Klapa pewnie od wilgoci ostro mi szaleje, sama uruchamia alarm oraz w czasie jazdy sama się otwiera
  11. Koledzy, korzystał ktoś z usług tych dwóch firm? http://przekladnia-kierownicza-regeneracja-szczecin.maglownica.com/naprawa/przekladnia-kierownicza-regeneracja-szczecin/ lub http://znmrszczecin.prv.pl/ Chyba że polecacie coś innego w temacie na terenie Szczecina?
  12. Koledzy, czy zawias tylnej klapy różnił się czymś przed i po liftowo? Luźny się zrobił i chyba jest przyczyną wody w bagażniku
  13. No to chyba mam winowajce, po zamknięciu klapa z lewej strony lata jak przysłowiowy żyd po pustym sklepie ale tylko z lewej, a wilgoć pojawiła się z obu stron. Jak wygląda naprawa/regeneracja zawiasów klapy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności