-
Liczba zawartości
109 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Saddam
- Urodziny 08.02.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
to tu, to tam.
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Saddam obserwuje zawartość → Kody klimatronic, woda w bagażniku, Ile kilometrów przejedziesz na baku? i oraz 2 innych
-
Oddam za symboliczna flaszkę: Alternator chyba od Golfa III 1,9Td a reszta B5 FL sedan Odbiór na Gumiencach Kontakt 601 268 538
-
dzwoniłem do feu vert'a, polerują ale później niczym tego nie utrwalają, 65 zł za sztukę.
-
ok, dzięki mimo to sprawdzę w jakiej cenie robią to warsztaty i zobaczę co mi się bardziej opłaca
-
gdzieś wyczytałem że po takiej polerce należy nanieść jeszcze warstwę ochronną ( jakieś lakier?)
-
ok, dzięki
-
chodzi mi tylko o klosze, a jesteś w stanie się dowiedzieć gdzie robił?
-
cześć, polecacie jakiś zakład w szczecinie który dobrze (i w rozsądnej cenie;) ) wykona mi renowacje reflektorów przednich?
-
ewentualna wymiana tych silniczków, to jakie to są koszta? tzn. ile mniej więcej kosztuje jeden silniczek, bez robocizny.
-
temat cały prześledzony, u mnie objawy podobne do problemów z silniczkami klap v 70 i v 71, czyli moc nawiewu nastawiona na maksa, a dmucha leciutko....ale ale ale (zawsze jest jakieś ale;)) u mnie te objawy występują tylko w trakcie dłuższej trasy (w tym roku zrobiłem 3 razy trasę 1000km w dwie strony, zawsze był problem), w mieście nigdy nie miałem takiego problemu. W warsztacie błędy nie wyskoczyły żadne po podpięciu VAGa, bo po postoju przez noc wszystko wraca do najwyższego porządku Problem zaczął się po wyjeździe w góry, gdzie za każdym razem po wejściu do samochodu nawiew był uruchamiany na maxa...chyba dobiłem podzespoły takim traktowaniem:( Co radzicie? Za 3 tygodnie ponownie jadę w trasę, spodziewam się problemów, co mogę zrobić w momencie wystąpienia usterki żeby nie rozpuścić siebie i pasażerów z powodu braku klimatyzacji? Tym razem biorę ze sobą jakiś najprostszy kabel VAG, takie błędy powinien sczytać, tak?
-
No właśnie o to chodzi że na razie nie mam funduszy na wymiane klapy, musze coś zrobić tymczasowego, zabezpieczyć to żeby klapa mi nie wariowała:/ leje mi sie dokładnie na spawie nad rejestracja a pod oświetleniem rejestracji. O której dokładnie uszczelce mówisz?
-
Walki z woda w bagażniku ciąg dalszy... Mój dramat nadal trwa. Mam kolejny trop. Rdza wokół oświetlenia rejestracji, co spowodowało penetracje wody na spawie klapy do jej wnętrza i również tam na spawie pojawiła się rdza. Jaki macie pomysł co z tym zrobić, jak zabezpieczyć, na razie wyjątkiem oddawania samochodu do blacharza i robienia klapy na nowo? Klapa pewnie od wilgoci ostro mi szaleje, sama uruchamia alarm oraz w czasie jazdy sama się otwiera
-
jakie koszta?
-
Koledzy, korzystał ktoś z usług tych dwóch firm? http://przekladnia-kierownicza-regeneracja-szczecin.maglownica.com/naprawa/przekladnia-kierownicza-regeneracja-szczecin/ lub http://znmrszczecin.prv.pl/ Chyba że polecacie coś innego w temacie na terenie Szczecina?
-
Koledzy, czy zawias tylnej klapy różnił się czymś przed i po liftowo? Luźny się zrobił i chyba jest przyczyną wody w bagażniku
-
No to chyba mam winowajce, po zamknięciu klapa z lewej strony lata jak przysłowiowy żyd po pustym sklepie ale tylko z lewej, a wilgoć pojawiła się z obu stron. Jak wygląda naprawa/regeneracja zawiasów klapy?