Skocz do zawartości

kokomag

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kokomag

  • Urodziny 18.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemysław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. a ja to Panowie przesiadlem sie na bmw e61 535d 286KM, przelot 170 tys przy zakupie teraz 230 tys. Roznica jak dla mnie jest kolosalna na korzysc bmw, jednak to auto bardziej skomplikowane i z innej klasy jak passat wiec nie mozna ich porownywac. Pomijajac moc auta duzo lepiej sie prowadzi i jakosc materialow jest duzo lepsza w bmw.
  2. no raczej tak bedzie najszybciej hehe.
  3. Czyli temat kalendarza padl.
  4. to i ja dorzuce swoje trzy grosze, Posluchaj regulacja pompek to banalna sprawa, swojego czasu tez mialem co do tego obawy, ale wkoncu wymienilem sam pompki u siebie troche zabawy z regulacja i byla malina, do tego ustawialem wszystko bez czujnika zegarowego. Pompek krzywo nie wlozysz bo jest mocowanie ze sruba i poprostu jak bedzie cos z przekosa wlozone to bedziesz to widzial bo ci niesiadzie ani mocowanie ani srbua jak nalezy, pozniej obkrecasz pompke o 180 stopni mniej wiecej i tyle. Jak bedzie kilka stopni odchylu bedzie poprostu zle dawki podawac pompka, wtedy jeszcze raz pokrywa w gore i odnowa z tym ze bez wyciagania pompki. Choc z czujnikiem oczywscie byloby szybciej.
  5. FAJNY, FAJNY TERAZ TYLKO DOGRAC TEMAT I WIESZAMY NA SCIANACH KALENDARZYKI:marecek
  6. Hej. i jak tam Arku jakiejs wiesci nowe masz dla nas?
  7. no to czekamy na wycene i zamawiamy :dobrze
  8. Arek wez foty z tematow i juz bedzie po sprawie, bo tak to moze na przyszly rok beda kalendarze hehe
  9. I co tam z kalendarzami?
  10. no to **** jak z wiekszosciami projektow:nerwus
  11. witam. Czy sa jakies nowiny odnosnie kalendarza?
  12. Arku ja CI zdjecia juz przeslalem. Moze zrobic liste od Kogo masz juz zdjecia etc? pozdro
  13. zgadzam sie, sie z Toba w 100%. Poszukiwania ciekawego slupka juz trwaja, podstawa oleju najmniejszy problem, a reszt powinna pasowac pasowac. okaze sie
  14. w nocy tak czytalem, i znalazlem kilka swapow na BLT, np z ASZ na BLT i wszystko gralo tylko trzeba bylo podstawe filtra oleju z ASZ a reszta Plug&play:ok
  15. Witam. Czy moze mi ktos naswietlic roznice pomiedzy silnikiem AVF a BLT???? obie jednostki sa 130 KM, chodzi mi wlasciwie o to czy duzo rzeby przy SWAPIE by bylo? tzn jak temat z lapami, skrzynia i sprzegielkiem? Jest w planie wymiana silniczka na nowszy taki kolo 2008r i najczesciej spotykany jest wlasnie BLT. Przy starym AVF, caly osprzet jest nowy, czyli rozrusznik, altek, vacum, czujniki i tu pytanie czy osprzet z avf podejdzie do blt? Jak Ktos ma jakies info to prosze o podpowiedz. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności