StefanTG Zgłoś #1261 Napisano 2 Kwietnia 2013 Nie zaszkodzi przejrzec wszystkie, wlacznie z tymi co sa pod kierownica. Jednak jeden był przepalony - panel już działa, ale dalej jest problem z wentylatorem ,który włącza się po przekręceniu stacyjki. Gdy odepnę wtyczkę od czujnika klimy wtedy przestaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1262 Napisano 2 Kwietnia 2013 ale dalej jest problem z wentylatorem ,który włącza się po przekręceniu stacyjki. Gdy odepnę wtyczkę od czujnika klimy wtedy przestaje.Moze byc czujnik uwalony.Chyba na forum jest temat temu poswiecony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1263 Napisano 3 Kwietnia 2013 Jednak jeden był przepalony - panel już działa, ale dalej jest problem z wentylatorem ,który włącza się po przekręceniu stacyjki. Gdy odepnę wtyczkę od czujnika klimy wtedy przestaje. czujnik temp. ten przy chłodnicy wymień , problem powinien zniknąć, ja miałem identycznie wentylator chodził cały czas tylko klucz się przekręciło i już działał , po wymianie tego czujnika chodzi jak powinien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #1264 Napisano 4 Kwietnia 2013 UWAGA Przypadkiem odkryłem pewną anomalię, która chyba wyjaśni większości, problemy z wchodzeniem w tryb diagnostyczny klimatronika Wejście w tryb diagnostyczny w klimie z zielonym podświetleniem ma inną kombinację przycisków niż to ma miejsce w klimatroniku z podświetleniem niebieskim. Poniżej fotki obu paneli, tłumaczące to w "łopatologiczny" sposób Przypominam, że wejście w ten tryb, przebiega w następujacy sposób: - włączamy zapłon (silnika nie musimy uruchamiać) - wciskamy równocześnie wszystkie trzy klawisze w kombinacji określonej dla danego typu podświetlenia i po około jednej sekundzie - puszczamy. Wtedy klimatronik przejdzie nam do trybu diagnostycznego. Kanały przełączamy przyciskiem [TEMP+] - czyli czerwony. Wyjście z trybu serwisowego - wciskamy przycisk [ECON] . W klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, dodatkowo pojawi się na wyświetlaczu napis DIAG lub DIAGNOSE (w klimie z zielonym podświetleniem - takowy napis nie wyświetla się). Panel klimatronika z zielonym podświetleniem Panel klimatronika z niebieskim podświetleniem Dodatkowa informacja: kombinacja przycisków z panelu klimatronika z zielonym podświetleniem - zastosowana w panelu klimatronika z niebieskim podświetleniem - powoduje wejście w dodatkowy tryb diagnostyczny, zawierający 9 pozycji. Czego one dotyczą - nie wiem Dodatkowa informacja nr 2: w klimatyzacji z zielonym podświetleniem mamy 40 kanałów diagnostycznych, natomiast w klimatyzacji z niebieskim podświetleniem, tych kanałów jest 44. Dotyczy to passatów 3B. W 3BG tych kanałów jest podobno ponad 50. witam według większości forumowiczów w poprzednich postach kanał 45 to temp. układu chłodzenia ale: dzisiaj robiąc diagnozę według wyżej pokazanych zdjęć - oczywiście kanał 45 jest (bo tylko tyle mam) ale wartość jest stała i pokazuje "04" czy mam przez to rozumieć ze mój panel nie pokaże tej temperatury czy jest coś zepsute? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1265 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam Powrócił problem z słabą wydajnością klimy. Na dworze było 18'C, klima w AUTO na 18'C, a w aucie było gorąco Silniczek od temp był na 255, nawiew zmieniał się 3-5 kresek. Przez ostatnio rok miałem uszkodzony I bieg wentylatora klimy i rzadko na niej jeździłem, a rok temu ją nabijałem, dwa razy pojawił się błąd z otwarciem tego zabezpieczenia od ciśnienia. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie co jest nie tak? Sprawdziłem ręką i na 'trasie' 40km, przy ustawieniu AUTO, ciągle dmuchało z nawiewów na wprost. Na nogi i szybę wogóle. Dzieki edit: Nabiłem klime, było 290g czynnika. Test szczelności wyszedł pomyślnie. Po uzupełnieniu temp powietrza na kanale 8 była 7,5'C na zew 24 i piękne słońce. Zastanawia mnie tylko regulacja klap w cliamatroniku, nie powinny się zmieniać? Pozostaje tylko jedno pytanie, czy w AUTO climatronic sam reguluje położenie klap, czy tylko reguluje V68? Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez Poochini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi125 Zgłoś #1266 Napisano 20 Kwietnia 2013 Witam serdecznie.Mam kłopoty z klimatyzacją.Brak napięcia na wtyczce wentylatora klimy i sprężarki.Po wykonaniu testu wszystko się włącza.Natomiast po zapaleniu auta i klimy cisza proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi125 Zgłoś #1267 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam serdecznie.Mam pytanie w którym miejscu znajduje sie w zderzaku czujnik temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxs Zgłoś #1268 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam serdecznie.Mam pytanie w którym miejscu znajduje sie w zderzaku czujnik temperatury zerknij http://forum.vw-passat.pl/threads/7037-Wskaznik-temperatury-zewnetrznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #1269 Napisano 23 Kwietnia 2013 Witam. Mam pytanko. Wczoraj od dłuższego czasu włączyłem klimatyzację i problem jest taki, że wieje chłodne powietrze, a nie zimne sprężarka włącza się, wiatrak chodzi, rurka od klimy jedna jest zimna ( a nawet bardzo ), a druga ciepła. Mam błędy 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 35-10 - - - Intermittent Fresh Air Blower (V2) 35-10 - - - Intermittent. Niestety, ale skasowanie ich nic nie daje. Robiłem również adaptację klimatyzacji i bez skutku. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1270 Napisano 26 Kwietnia 2013 Cześć. DIVAL, a byłeś na uzupełnieniu czynnika? U mnie pomogło. Co do mojego tematu, to heżdżę i sprawdzam jak wieje climatronic w AUTO Zastanawia mnie jedna rzecz. Gdy dam na AUTO, to climatronic sam zamyka wszelkie inne nawiewy, zostaje tylko na środek. Gdy wyłącze klime i dam ECON, to zostaje w ostatniej pozycji, czyli na LCD nie ma narysowanego żadnego wylotu, a wieje tylko na środek. Czy climatronic sam zmiena ustawienia, czy ma ciągle wiać na środek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1271 Napisano 26 Kwietnia 2013 Jak nie ma strzałek kierunkowych na wyświetlaczu to powinno wiać ze wszystkich dziur :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1272 Napisano 26 Kwietnia 2013 Jak nie ma strzałek kierunkowych na wyświetlaczu to powinno wiać ze wszystkich dziur :fajny Chyba nie do konca jest to prawda W zimie gdy mam na AUTO to na poczatku daje mi mocniej na nogi, zanim troche wnetrza nie podgrzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1273 Napisano 26 Kwietnia 2013 No właśnie. U mnie coś jest chyba nie tak. U mnie jesli nie ma strzałek, to wali tylko środkiem. Czasem, albo mi się wydawało, dmuchało trochę też na nogi. Wyobrażałem sobie zawsze, że climatronic sam to powinien robić. Obecnie mam błędy: 25B oraz 4FA. Jak zamkne obieg, to klapka chodzi i sie zamyka. Co do klapy centralnej, to jest ta, która odpowiada za ten rozdział? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #1274 Napisano 26 Kwietnia 2013 DIVAL, a byłeś na uzupełnieniu czynnika? Czynnik był napełniany rok temu na lato. W zimę bardzo rzadko włączałem klimatyzację... może 2 razy. Podjadę i sprawdzę, bo może jest nieszczelna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #1275 Napisano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) OK, dzieki za informacje, sprawdzę. Dziś widziałem się z qmplem i u niego jest tak samo, czyli przy auto dmucha tylko na środek, a błędów nie ma. Ale zabiore się za ten silniczek. pozdrawiam edit: Przy +12'C dziś rano, na climatornicu miałem ustawione 20'C. Dmuchało mocno na nogi i późńiej zmieniało na szybe i na środek. Ciekawe czy mogło rozruszanie klap VAG`iem, czy przy wysokich temperaturach dmucha tylko na środek. Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez Poochini Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #1276 Napisano 19 Maja 2013 Cześć wszystkim. Prosiłbym was o radę. Kupiłem passka. Przewróciłem do życia klimę poprzez sprawdzenie szczelności, nabiciu czynnika itd. Klimatyzacja chłodziła jakiś czas po czym zaczęły się problemy. Na Vagu pokazało mi mnóstwo błędów począwszy od: Adres 19 01320 - J255 01332 - J387 Adres 46 00928 - F220 Adres 08 00603 - V85 01271 - V68 01272 - V70 01274 - V71 00792 - F129 Nie jest problemem dla mnie odczytanie co dany błąd oznacza jednak zastanawiam się czy to jest możliwe by wszystko po prostu padło. Klima praktycznie nie chłodzi, wiatrak się kręci po włączeniu auto, klima-tronik nie mruga że brakuje mu czynnika ( wcześniej przed nabiciem mrugał ) więc zakładam, że czynnik jest. Wcześniej gdy problemy się zaczynały klima włączała się jedynie gdy włączyłem przycisk nawiewy wewnętrznego przestrzeni samochodu. W tym tygodniu chcę wyczyścić ścieżki potencjometrów w sterownikach silników. Chciałbym wiedzieć czy ta ilość błędów i niesprawności może powodować, że klima nie chłodzi i ewentualnie który błąd jest ty głównym złoczyńcom ? Proszę o diagnozę na co zwrócić uwagę lub po prostu co powoduje ogólny brak klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1277 Napisano 23 Maja 2013 witam, właśnie jestem po sprawdzeniu klimy według waszego opisu na forum, poniżej fota co mi wyświetliło po zakończeniu, proszę o info, czy mam jakiś powód do zmartwień [ATTACH=CONFIG]103087[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #1278 Napisano 23 Maja 2013 czy mam jakiś powód do zmartwień Nie masz powodu do zmartwień 444 to tyle co brak błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapsun Zgłoś #1279 Napisano 23 Maja 2013 Nie masz powodu do zmartwień 444 to tyle co brak błędów. A cyferki 02. Co oznaczają? Ilość błędów czy rodzaj błędu czy może nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mzajac Zgłoś #1280 Napisano 25 Maja 2013 (edytowane) witam milosnikow vw !! czytalem troche ale jeszcze nikt chyba nie mial takiego przypadku jak ja z klimatronikiem..... mianowicie mam 2 passaty jesden 2004 drugi 2004 oba 2,8 v6 30v..... i oba maja ta sama (zalete) czy to jadac czy stojac wlaczam ogrzewanie na maxa.....leci 3-4 sekundy dosc gorace a za chwile totalna lipa....zaraz po tych 3-4 sekundach leci coraz chlodniejsze powietrze. wylaczam-czekam z 20 sekund i znow wlanczam i znow sytuacja sie powtorza....gorace a po chwili znow zimne... wlanczam klime i chodzi bez zarzutu.....wrecz jak to w passacie-mrozi zrobilem dzis diagnostyke klimatroniki i wyskoczyly mi co prawda kody ale nie mam pojecia czy wierzyc czy nie poniewaz oby dwa auta kupilem w zeszlym tygodniu i wszystko chodzilo..... i klima i cieplutko...i wszystkie klapy sie przestawiaja jak nalezy(tak mi sie wydaje-zadnych problemow.a tu w ciagu 2 dni taka lipa. moze nie umiem obslugiwac climatronika ??? nic nie stuka w klapach kierunkowych-czy to na postoju czy jadac-czy jak cokolwiek wlaczone jest przez klimatronika. jeszcze jedna prozba-czy moze ktos podeslac linka z tymi kodami bo nie moge sie dopatrzec na forum. jak macie jakies rady to poprosze....bo do mechanika bym zaprowadzil ale tu gdzie jestem za naprawe vw dosc sporo kasuja..... dzieki i pozdrawiam !!!! Edytowane 25 Maja 2013 przez Mzajac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach