Skocz do zawartości
brysio76

Brak mocy. Czy to turbina?

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie diagnoza - wtryskiwacze. Mają 30 z fabrycznych 44 (nie w jakich to jednostakach się mierzy).

Czy to nie za szybko, aby wtryski padły po 172 tys km? Tankowane tylko sieciowych stacjach. Pompa daje 1315bar więc chyba nie "śmieci".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem ze ręce opadają mianowicie brak mocy.

Turbo rozebrane i wyczyszczone pompa vacum ( kruciec ) naprawiony a auto dalej wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 110km/h.

2 bieg 4000 obr. nic sie nie dzieje.

3 bieg prawie 4000 obr. i już brak mocy Wyłączenie włączenie auta i jest ok do momentu J/W

ogólnie jak na 130 km to jest slaby.

Co może być przyczyną wpadania w tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chriso

przeładowuje turbo? szczelność przewodów podciśnienia sprawdzałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest przeładowanie, przewody podciśnienia nowe, n75 rozebrałem wyczyściłem ale nie daje sobie głowy uciąć ze jest sprawny.

czy to moze byc przeplywka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej przepływka tez moze byc winna, tak samo n75 (tyle ze to chyba na kompie by wyszlo ze walniety) skoro zrobiłeś już tyle czynnosci to chyba nie pozostało Ci nic innego jak obadac to doglebnie tzn przeplywke i n75 :wmorde

ja mialem podobnie ale u mnie czyszczenie turbo zalatwilo sprawe :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś passka z 99r tam mi walnęła przeplywka i na vag-u nic nie pokazało a auto wogule nie chciało jechać.

jutro podmienię przepływke zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , sory to nie ten temat ale mam pytanie dotyczące turbiny. turbosprężarka produkcji Italia GT 1749VA GS4 038145702E V110 , czy będzie pasowała do Passata 1,9 tdi 130 km AVF WVWZZZ3BZ2E145124

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem świecił mi sie check, nie było mocy mechanik podejrzewał przepływke ale to nie bylo to i okazało się, że były przegnite przewody. Bynajmniej tak mi powiedział :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pisze w sprawie mojego paska miesiąc temu podczas jazdy powyżej 2,500-3000 obrotów odcieło turbo, wyskoczył błąd ten żółty kranik(kontrolka silnika chyba) i auto muł po wyłączeniu silnika i odpaleniu moc wruciła lecz kontrolka dalej świeci. Wystraszyłem się odrazu pojechałem do mechanika na kompa błedy:

1.Obwód świecy żarowej 1

2.-------------------żarowej 2

3.-------------------żarowej 3

4.-------------------żarowej 4

5.Regulacja cisnienia doładowania- stan przeładowania/nadmiernego ładowania

Nr błedów:

P161A,P161B,P161C,P161D,P0234

Mechanik wymienił 4 świece i w porzo za regulacje ciś. się nie zabierał .Więc tak jezdziłem uspokoiło się na jakis czas ,odcinało turbo ale nie zawsze jeśli do śpieszałem delikatnie naciskając pedał gazu to mogłem nawet przeciągać powyżej 4000obrotów i nic. Aż do dziś zaś kontrolka kranik autko przeciągałem na 3-biegu powyżej 4000 obr. Jutro jade do mechanika na kompa ,czy ktoś wie o co chodzi ??może ten zawór od regulacji do wymiany??albo turbo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Pisze w sprawie mojego paska miesiąc temu podczas jazdy powyżej 2,500-3000 obrotów odcieło turbo, wyskoczył błąd ten żółty kranik(kontrolka silnika chyba) i auto muł po wyłączeniu silnika i odpaleniu moc wruciła lecz kontrolka dalej świeci. Wystraszyłem się odrazu pojechałem do mechanika na kompa błedy:

1.Obwód świecy żarowej 1

2.-------------------żarowej 2

3.-------------------żarowej 3

4.-------------------żarowej 4

5.Regulacja cisnienia doładowania- stan przeładowania/nadmiernego ładowania

Nr błedów:

P161A,P161B,P161C,P161D,P0234

Mechanik wymienił 4 świece i w porzo za regulacje ciś. się nie zabierał .Więc tak jezdziłem uspokoiło się na jakis czas ,odcinało turbo ale nie zawsze jeśli do śpieszałem delikatnie naciskając pedał gazu to mogłem nawet przeciągać powyżej 4000obrotów i nic. Aż do dziś zaś kontrolka kranik autko przeciągałem na 3-biegu powyżej 4000 obr. Jutro jade do mechanika na kompa ,czy ktoś wie o co chodzi ??może ten zawór od regulacji do wymiany??albo turbo??

 

Na początek czyszczenie łopatek w turbo z nalotu, u mnie pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli czyszcze turbo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli czyszcze turbo??

 

No tak, trzeba od tego zacząć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrku a orientujesz się jaki koszt takiego czyszczenia ??i czy daje efekt??czy nie lepiej turbine do regeneracji??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przeczytałem cały wątek i nie wiem czy do końca odpowiada on mojemu problemowi. Mianowicie w Pasku b6 170km BMR (DSG) mam problem jakby turbo dziury.

Auto dostaje bardzo wyraźnego kopa (na prawdę jest to bardzo odczuwalne - jak by ktoś kopnął w fotel) po przekroczeniu 2000-2100 obrotów. Poniżej również jedzie, można przyspieszać, ale to nie to samo. Start z miejsca również wygląda tak, że od przekroczenia tych 2 tys samochód wyrywa do przodu jak szalony, prędzej tak jakby coś go trzymało (na początku myślałem, że to blokada przełożenia zbyt dużej mocy na skrzynię biegów), no ale jakoś tak zwątpiłem.

We wcześniejszym B5 AVF nie było to tak odczuwalne - jasne, był moment od którego człowiek czuł, że turbo ciągnie pełną mocą, ale było to dużo płynniejsze przejście.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Samochód nie zostawia za sobą chmury czarnego dymu, nic z tych rzeczy. Na Vagu żadnych błędów nie ma, na desce nic nie świeci. Jedyne co to fakt, że auto nie odpala idealnie na dotyk (ale też nie trzeba nim kręcić - powiedzmy, że za trzecim, czwartym obrotem), czy to mogą być pompki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrku a orientujesz się jaki koszt takiego czyszczenia ??i czy daje efekt??czy nie lepiej turbine do regeneracji??

Koszt czyszczenia to max 200zł, najlepiej żebyż pojechał do kogoś kto się zna na turbo, bo tak to wróżenie z fusów. Trzeba sprawdzić czy nie ma luzów osiowych, sztanga się nie zacina itp.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz inno znajdz dobrego fachowca ,mechanika pytałem to on turba sie nie dotyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i prosze o pomoc posiadam passata b6 na ktorego odkladalem i odkladslem i mam.pojawil sie maly problem brak mocy do 2000obr/min.powyzej 2000obr.moc jest.bede bardzo wdzieczny za pomoc :-) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być.

Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika przez ok 1km nie ma w ogóle mocy, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny). Czasami silnik nie równo pracuje po odpaleniu (ok +/-40obr), jednak nie zawsze.

Robiłem logi statyczne i dynamiczne, czujniki temp ok, pompowtryskiwacze ok, turbo ok.

Wykonywane zabiegi w ostatnim czasie...

Czyszczone turbo ok 2mc temu(zapieczone łopatki), przy okazji zawór EGR, wymiana, wężyków podciśnienia.

Pomocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być.

Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. itd

Pomocy

To dział Passata B6 poszukaj odpowiedniego tematu w dziale B5 ;) .

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem b6, jednak po zamieszczeniu tematu w odpowiednim miejscu admin go usunął, twierdząc, że jest pełno takich tematów, ja znalazłem jeden(ten. Co prawda nie w moim dziale ale podobny, cóż wola admina...).

 

Komputer...owszem, pytanie dlaczego?

Ja osobiście zastanawiam się nad przepływomierzem lub wiązkę zasilania pompo wtryskiwaczy, jednak nie wiem czy dobrze celuję, a nie chciałbym wyrzucać pieniędzy:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności