makumba50 Zgłoś #81 Napisano 28 Października 2012 A możesz mi Lebi pokazać na zdjęciu jakimś gdzie dokładnie znajduje się przekaźnik? Czy może tylko mi wytłumaczysz gdzie mniej więcej jest, bo go od razu widać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #82 Napisano 28 Października 2012 (edytowane) szukajka mnie wkurza niesamowicie (prawie same tematy o B5 wyskakują)bo źle szukasz. nie wchodź na ogólną szukajkę, tylko wejdź do działu b3/b4 i po prawej masz opcję przeszukaj to forum.. i wtedy szuka Ci tylko w tym dziale.. http://forum.vw-passat.pl/threads/65...light=nie+pali http://forum.vw-passat.pl/threads/11...light=nie+pali a jeśli to było to proszę mnie tam skierować... Jassne Bartek i może jeszcze nogi umyć _szukaj tematy połączone. Edytowane 28 Października 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #83 Napisano 28 Października 2012 bo go od razu widać? Jest to zupełnie nie pasujący do fabrycznego wyposażenia element pod maską. Teoretycznie jeśli nie masz klimy to powinien być jedyny przekaźnik pod maską....jego miejsce zamocowania jest ograniczona wyobraźnią montera LPG====może być na lewym błotniku ale nie koniecznie. Poszukaj na kabelkach od listwy wtryskowej miejsca gdzie się wpiął gazownik i obadaj je. Możesz jeszcze wpiąć żarówkę lub multimetr we wtyczkę wtrysków i podczas rozruchu powinno pojawić się tam napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #84 Napisano 28 Października 2012 aha, ok poszukam;) z multimetrem sprawdzę. tylko muszę aku podładować... przed chwilą sprawdziłem czy to czasem nie wina czujnika niebieskiego...i niestety to nie on... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #85 Napisano 28 Października 2012 Mam dziwne wrażenie że to właśnie akumulator będzie sprawcą...zrobiło się zimno...i stracił "kopa"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #86 Napisano 28 Października 2012 Tylko, że zaczynałem od mocnego aku.... 15 min chechłania każdy akumulator zabije... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #87 Napisano 29 Października 2012 to ja z dieslem się wbije z ciężkim odpalaniem 1,9 TD dziś około południa jak odpalałem to dziwnie zareagował, tak jakby zabrakło mu siły i najpierw obroty ok 200 prychnął szarpnął i zaskoczył... dodam że aku kupiony w sobotę (varta, 72 ah, 680a) wcześniej zauważyłem, że kontrolka od świec przed odpaleniem zapala się na różny czas - czasami 2 sek i gaśnie, czasami z 10 sek, przy tych samych mniej więcej temperaturach otoczenia - a to chyba powinno być w miarę ten sam czas (długość zależna od temp otocznia - im cieplej tym krócej) czy ktoś ma pomysł od czego zacząć poszukiwania winnych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #88 Napisano 29 Października 2012 Stawiam na wodę w paliwie lub samo paliwo-parafina ....czas pomyśleć o jakimś dodatku i nowym filtrze paliwa. A na chlapiące wtryski to czasem nawet najlepsze świece nie wiele pomogą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #89 Napisano 29 Października 2012 filtr był wymieniany właśnie pod względem parafiny, dodatek będzie wlany przy tankowaniu ; ) a czy ten różny czas świecenia kontrolki od świec - może być spowodowany świecami (któraś nie grzeje), lub czujnika temp cieczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #90 Napisano 29 Października 2012 a powracając do mnie to myślałem że znalazłem winowajcę. Wczoraj odłączyłem niebieski czujnik (ECU) i czarny (licznik (?)) i dziś odpalił od strzała na padniętym aku (ledwie co kontrolki się świeciły)! Ale po niecałych kilku sekundach zgasł i później już nie mogłem odpalić...wydaje mi się, że coś odcina paliwo...jutro będę kminił z kolegą...może coś zdziałamy. A mam pytanko-gdzie znajduje się filtr paliwa, bo ja pod maską nie mogę go znaleźć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #91 Napisano 29 Października 2012 Z tyłu pod podłogą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #92 Napisano 29 Października 2012 Z tyłu pod podłogą tzn muszę wbijać pod auto i szukać w okolicach baku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #93 Napisano 29 Października 2012 tzn muszę wbijać pod auto i szukać w okolicach baku? tak, po prawej stronie samochodu, przed tylnym kołem, pod plastikową osłoną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #94 Napisano 29 Października 2012 aha dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #95 Napisano 30 Października 2012 Kolejna rzecz która mnie zastanawia...jutro będę grzebał może coś wynajdę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #96 Napisano 30 Października 2012 Bartek cały cykl nakręcisz o tym film z serii.... A ja dalej uważam że to czujnik bo jak piszesz na zimnym nie pali a jak się zagrzał to już cyka sprawdź ten czujnik. Ja miałęm tak samo w audi zasada taka sama i czujniki 2 bo w pasku mam 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #97 Napisano 30 Października 2012 ano jak będzie trzeba to nakręcę to nie czujnik...chyba, bo jak ściągałem to nie odpalił. ściągałem klemy z aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #98 Napisano 30 Października 2012 Przekaźnik zlokalizowałeś? Przy kolejnej nieudanej próbie zdejmij wtyczkę z przełącznika LPG na zapłonie i podłącz ponownie i spróbuj wtedy odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #99 Napisano 30 Października 2012 Przekaźnik zlokalizowałeś? chyba tak, ale nie wiem czy to to....poczyszczę przy tym styki, a jak nie pomoże to zrobię zdjęcie małego skupiska i powiesz które to zrobię tak jak mówisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #100 Napisano 30 Października 2012 ja mam podobny problem z moim 2E jak jest zimno to kręcę na benzynie ze 6, 7 razy i za każdym razie lekko załapuje załapuje aż w końcu załapie (chyba że aku wcześniej padnie ) chwilę pochodzi a później od strzała odpala a jak postoi powiedzmy z 6-8 godz i znów jest zimny to od nowa to samo. Mam wrażenie jak by nie włączało się ssanie albo jak by paliwo się cofało do baku. Jest też chyba w 2E coś takiego wtryskiwacz rozruchowy zimnego silnika jak go sprawdzić i czy orientujecie się czy jest drogi w razie wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach