11rafal Zgłoś #361 Napisano 4 Czerwca 2013 Witam , prosze o wsad do licznika 3b0 920 809e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PasioB5L Zgłoś #362 Napisano 18 Czerwca 2013 (edytowane) witam mam zamontowany licznik angola z eu tarcza ze wsadem 3B0 920 927 jakiego wsadu musze szukac aby pokazywal prawidlowa predkosc? Edytowane 18 Czerwca 2013 przez PasioB5L Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #363 Napisano 18 Czerwca 2013 Dokładnie taki sam jak masz tylko zamiast 9 ma być 8 :3B0 920 827 czyli z europejczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PasioB5L Zgłoś #364 Napisano 19 Czerwca 2013 ok super a moglby ktos podrzucic gotowy wsad w zalaczniku bede wdzieczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #365 Napisano 19 Czerwca 2013 A co Ci da gotowy wsad? Żeby auto Ci paliło musisz zaadoptować nowy licznik w samochodzie(bo jak zmienisz wsad licznika t zmieni się immo i vin)wymienić transpondery w kluczykach i dopisać kluczyki,lub zmienić potrzebne dane ,immo,vin,ilość kluczy,poprzez edycje i przepisanie odpowiednich komórek z starego licznika. Ale najprościej to przepisać tylko komórki prędkościomierza od europejczyka i przekodować licznik na europę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #366 Napisano 19 Czerwca 2013 (edytowane) Potrzebuję wsad do licznika PASSAT 3c0920872g, komplet z micronasa. Pilne, dzięki Edytowane 19 Czerwca 2013 przez kacperwww Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PasioB5L Zgłoś #367 Napisano 20 Czerwca 2013 A co Ci da gotowy wsad?Żeby auto Ci paliło musisz zaadoptować nowy licznik w samochodzie(bo jak zmienisz wsad licznika t zmieni się immo i vin)wymienić transpondery w kluczykach i dopisać kluczyki,lub zmienić potrzebne dane ,immo,vin,ilość kluczy,poprzez edycje i przepisanie odpowiednich komórek z starego licznika. Ale najprościej to przepisać tylko komórki prędkościomierza od europejczyka i przekodować licznik na europę. ktore to beda komorki predkosciomierza i na jakie zmienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 66fantastic66 Zgłoś #368 Napisano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Witam poszukuje wsadu do angola passat b6 2.0 tdi licznik 3c0920960a żeby działal jak eu wydaje mi się że potrzebuje wsadu o nr 3c0920860a.Z góry dziekuje Edytowane 28 Czerwca 2013 przez 66fantastic66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sikora5 Zgłoś #369 Napisano 2 Lipca 2013 Poszukuje wsadu do licznika 3B0 919 860 D vw passat b5 1.9 tdi 110 KM bo świeci się fail na liczniku dziennym, ma ktoś może pilna sprawa, z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pivvo Zgłoś #370 Napisano 19 Lipca 2013 Witam poszukuję informacji jak się wylicza CRC dla K-wert i skali po modyfikacji (jest to w bin'e ustawiane dwie komórki wcześniej przed K-wert), chodzi mi o to, że po zmianie wartości pojawia się def na wyświetlaczu, oczywiście można na piechotę to tylko 255 możliwości, no ale to trochę trwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #371 Napisano 21 Lipca 2013 Wystarczy zmienić kodowanie i licznik sam przeliczy crc, deff zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #372 Napisano 21 Lipca 2013 Wystarczy zmienić kodowanie Zmienić i z powrotem wpisać odpowiednie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pivvo Zgłoś #373 Napisano 22 Lipca 2013 Wystarczy zmienić kodowanie i licznik sam przeliczy crc, deff zniknie. No więc napiszę konkretniej, to że kodowanie naprawia CRC i znika def to wiem, problem leży w tym że K-wert który chcę wstawić jest z golfa 3 i wynosi 3819, w jednym licznik udało mi się znaleźć, zrobiłem to na piechotę i trochę to trwało, inna sprawa że to był bin krótki 512 bitów, a teraz mam 2 kb i czas wgrywania duużo dłuższy, i tak męcząc się nad tym wsadem 3B0 920 822A zauważyłem że wersja V18 ma wartość hex 11 a wersja V25 hex = 07 przy tej samej wartości K-wert 4182, ale dodatkowo występuje zmiana w komórkach obsługujących zegar prędkościomierza, co ciekawe podłączając generator wskazania są takie same, inna sprawa że przeliczając skale z hex na dec różnica jest o kilka wartości. A przy okazji mam jeszcze jedno pytanko czy istnieją wsady z liczników bez CAN typu .... 919 ..... które maja wielkość 2 kb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #374 Napisano 1 Sierpnia 2013 Witam. Poszukuje wsad do licznika 3B0 919 890 M. Może ktoś pomoże Najlepiej jakby miał inny pin niż 3461, ten chyba jest jakiś wadliwy. Licznik to FULL FIS bez Can diesel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #375 Napisano 1 Sierpnia 2013 Witam. Poszukuje wsad do licznika 3B0 919 890 M. Może ktoś pomoże Najlepiej jakby miał inny pin niż 3461, ten chyba jest jakiś wadliwy.Licznik to FULL FIS bez Can diesel. Spróbuj ten 3B0919890M VDO V10.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #376 Napisano 1 Sierpnia 2013 Spróbuj ten [ATTACH]106438[/ATTACH] U mnie w tym momencie jest V21, czy to ma jakieś znaczenie, że tu jest V10? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #377 Napisano 2 Sierpnia 2013 U mnie w tym momencie jest V21, czy to ma jakieś znaczenie, że tu jest V10? Wydaje mi się że nie powinno,ale na wszelki wypadek 3B0919890M__B5-KOMBIINSTR__VDO_V21__IMMO-IDENTNR__VWZ7Z0W0470769_______.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #378 Napisano 2 Sierpnia 2013 Dzięki. Będziemy próbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mech_pass Zgłoś #379 Napisano 2 Sierpnia 2013 Witam serdecznie, Dotknął mnie problem resetującego się samoczynnie licznika, tzn. godzina/zegar i przebieg dzienny (time gauge & odometer/trip-meter automatic reset) zerują się w momencie przekręcania kluczyka. Reset następuje jeszcze przed odpaleniem samochodu. Akumulator sprawny, kable sprawdzone, masy również, alternator ok, kostka w stacyjce też, rozrusznik ok, napięcia: w spoczynku i przy włączonym silniku w normie. Już brak mi sił, nawet nie wiecie, jak bardzo mnie denerwuje ten zerujący się licznik... Może jakieś rady? Czy mogło być tak, że poszło jakieś przepięcie i uszkodził się licznik/pamięć? Czy da się to naprawić? Passat B5 99r. TDI Licznik bez MFA. Dane licznika: Controller: 3B1 919 860 c Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V01 Mechanik stwierdził, że problem leży w liczniku... Ogromna prośba do Was: czy ktoś z Was dysponuje takim licznikiem lub tym konkretnie wsadem do niego? I czym się różni mój controller od controllera o numerze 3B0 919 860 c? Pytam, gdyż często na forum pojawiają się wsady do 3B0, a nie do 3B1. Czy to jest ten sam wsad? Czy ten 3B1 oznacza, że był modyfikowany? Liczę na Waszą pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #380 Napisano 8 Sierpnia 2013 Wsad lub coś co uzdrowi licznik 3C8 920 870 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach