Gość cheester Zgłoś #461 Napisano 7 Kwietnia 2014 Mozna prosic wasd do angola 3B0 920 927A, eeprom kompletnie sie wysypal, DEF na wyswietlaczu i nie odpala. Auto stalo 4 miesiace, wczesniej chodzilo bezproblemowo. Gdzie znajduje sie IMMO w wsadzie bo to VIN widac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #462 Napisano 8 Kwietnia 2014 (edytowane) Mozna prosic wasd do angola 3B0 920 927A, eeprom kompletnie sie wysypal, DEF na wyswietlaczu i nie odpala. Auto stalo 4 miesiace, wczesniej chodzilo bezproblemowo. Gdzie znajduje sie IMMO w wsadzie bo to VIN widac. Proszę mój: 3B0920927A.eep.zip Info o immo szukaj w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG Edytowane 8 Kwietnia 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk85 Zgłoś #463 Napisano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) samemu poradziłem sobie z tym wsadem prawie że już całkowicie , skalowanie licznika przepisałem z 1J0920826A V10: 220: 18 00 36 00 BB 01 F1 02 FA 05 03 09 B0 0F 4B 10 230: 00 00 5D 00 CC 01 FF 02 0E 06 FE 08 95 0F 2F 10 i teraz pokazuje już bardzo dokładnie zmienione mam kodowanie na 02102 can ustawione na 00000 a wciąż wyswietla mi: Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez mirekk85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr19820207 Zgłoś #464 Napisano 4 Maja 2014 poszukuje wsadu 3BO 920 822 BOO MOTOMETER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #465 Napisano 18 Maja 2014 (edytowane) Ostatnio zakupiłem licznik od pasata, znalazłem dobry wsad 3B0 929 849A (auto Golf iv z silnikiem axr, can, europa, licznik full fis, immo 3) bo wsady od gofra nie podchodziły. W końcu ten wsad jest dobry tylko, ponieważ struktura wsadu w pasatach jest troche inna niż w golfach i chyba kodowanie też, to pozostają mi dwa nierozwiązane problemy: 1. Migająca kontrolka hamulców (w golfie tych czujników od klocków chyba nie ma z tego co się orientuję). jak tą kontrolkę wyłączyć na stałe? 2. Temperatura zewnętrzna mi się nie wyświetla. czujnik mam na pewno dobry bo na moim ori 1/2 fis działa, poza tym na niektórych wsadach z pasat na tym liczniku z pasata też się ta temperatura wyświetla, niestety te wsady wariują na tym liczniku w moim mk4. Zatem Które komórki w tym wsadzie passatowskim 3B0 929 849A w tym liczniku są odpowiedzialne za czujnik temperatury zewnętrznej, a może to coś w kodowaniu licznika vagiem? Edytowane 20 Maja 2014 przez Skarzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #466 Napisano 20 Maja 2014 Witam, mam licznik 3b0 920 929a. Potrzebuje go zainstalowac w Seacie Leonie 1 1.4 Mojego Brata. Moj Licznik jest Angielski wyskalowany w milach i ma taki zostac. Poniewaz jest od diesla, zmienie tarcze na benzyne ale wsad musi byc do benzyny. Na forum Leona wyczytalem ze wystarczy wgrac wsad z Golfa i wszystko dziala. Jaki wsad moge wgrac do tego licznika zeby zadzialal w golfie 1.4? Jest jakis odpowiednik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #467 Napisano 20 Maja 2014 (edytowane) Witam, mam licznik 3b0 920 929a. Potrzebuje go zainstalowac w Seacie Leonie 1 1.4 Mojego Brata. Moj Licznik jest Angielski wyskalowany w milach i ma taki zostac. Poniewaz jest od diesla, zmienie tarcze na benzyne ale wsad musi byc do benzyny. Na forum Leona wyczytalem ze wystarczy wgrac wsad z Golfa i wszystko dziala. Jaki wsad moge wgrac do tego licznika zeby zadzialal w golfie 1.4? Jest jakis odpowiednik? Od gofra do benzyny to byłby 1J0 920 926A, 920 jeżeli ten leon ma can, jeżeli nie ma to 919. Ostatnia trójka 9xx to anglik, 8xx to europa,x2x to pół fis, x4x to full fis, x0x to chyba mfa, xx6 to immo 3 a xx5 to immo 2, A to benzyna (obrotomierz wyskalowany do 70), C to diesel (obrotomierz do 50), zwróć uwage, żeby skalowanie prędkościomierza na tarczy się zgadzało, w benzynie jest chyba do 220 km/h za zwyczaj, u mnie w dieslu jest to 260. Przeczytaj też mój post powyżej, też kupiłem podobny licznik z paska tylko z dużym fisem ( ostatnia teójka x4x) i mam duuuże problemy żeby dopasować jakiś wsad, nie działają wsady z gofra, trzeba dane auta po prostu wpisać do ori wsadu z passata. Jeżeli to licznik vdo to tu masz na forum gofra dobrze rozpisane co musisz przepisać do nowego wsadu, tylko pomin wątek o bosch, zobacz na ten po prawej vdo i te dane sobie przepisz i zwróć uwagę, że we wsadach z passata jest inna struktura ale idzie się szybko połapać: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423 Edytowane 20 Maja 2014 przez Skarzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #468 Napisano 20 Maja 2014 Dzieki za odpowiedz. Przerabialem juz zmiane licznika w swoim Passacie z polowki fisa na pelnego. Tylko ze ja dobieralem pod swoj rocznik itp. Zostal mi 3b0 920 929a, z polowa fisa, teraz u mnie siedzi z koncowka 849a, ale wsadem 949a , bo zamawialem licznik z Polski, i chcialem zeby poprawnie wskazywal predkosc jak wsadze tarcze w milach. Wszystko dziala jak nalezy. Licznik z polowka chcialem bratu wlozyc do leona z 2002, wiec na pewno ma can. Nie tyle mnie martwi kompatybilnosc licznika z autem, co kompatybilnosc wsadu z licznikiem. Na forum leona znalazlem temat, w ktorym forumowicz wsadzil licznik z passata z pelnym fisem do leona. Wsad uzyl od golfa i mu dziala wszystko poprawnie. Tylko ze on uzyl starszego licznika sprzed 2003, ze stara organizacja pamieci. Inne modele licznikow. Ja tylko chcialbym odpowiednik wsadu do tego licznika ale dla golfa. Nie chce wgrywac starszych wsadow bo jest inna organizacja pamieci. I na pewno nie bedzie dzialac. Jak nie to podjadd do komisu z vagiem do golfa z koncowki produkcji i zczytam tylko numer. Mysle ze by pomoglo. Jak myslisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #469 Napisano 21 Maja 2014 Tu jest chyba właśnie problem z tymi licznikami z pasata z końcówką xx9, prawdopodobnie żaden wsad z golfa nie podejdzie, trzeba ręcznie przepisywać i kombinować, bo te z końcówką xx9 mają inną strukturę wsadu, jakby miał końcówkę xx7 to by pasował ale głowy nie dam, tak mi napisał gość z forum gofra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #470 Napisano 21 Maja 2014 jakby miał końcówkę xx7 to by pasował ale głowy nie dam, tak mi napisał gość z forum gofra. Na pewno,mam 847 założony w Borze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #471 Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Riccardoa a jaki masz wsad w nim, z gofra 1J0 920 847 czy 846? Diesel czy benzyna? Może ktoś będzie się orientował, czy możliwe jest przeprogramowanie romu takiego licznika żeby obsługiwał wsady normalne z golfa, gdzieś coś czytałem, że chodzi o jakąś pamięć 3LB. Taki cytat ze strony jakiejś firmy, która zajmuje się montowaniem jakichś dodatkowych czyjników i wyświetlaczy: "Obsługiwane są samochody z dużym wyświetlaczem FIS w liczniku który używa protokołu 3LB (na żądnanie możliwe jest również przygotowanie wersji z komunikacja porzez can-bus). Przykładowe nr kompatybilnych liczników 1J0920846, 1J0920847, 1J0920946, 1J0920847, możemy również przeprogramować liczniki z końcówką *49 i odblokować obsługę 3LB" Jak na mój rozum to powinno się dać i opłacać, pod warunkiem, że taka usługa nie jest drozsza od całego licznika z końcówką 847. Ja bym spróbował, bo mam licznik z końcówką 949 z fisem w idealnym stanie a kupno następnego licznika to loteria czy wyświetlacz będzie dobry. Może do tego służy właśnie opcja "read rom/flash" w vag commanderze w menu instruments/immo? Edytowane 22 Maja 2014 przez Skarzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #472 Napisano 22 Maja 2014 Riccardoa a jaki masz wsad w nim, z gofra 1J0 920 847 czy 846? Diesel czy benzyna? 1J5920846C.Diesel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #473 Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) 1J5920846C.Diesel. Nie podzieliłbyś się tym wsadem? Oraz z tego co przeczytałem wcześniej i jeżeli dobrze się orientuję, to poproszę też o flash do zegarów 1J5 920 846 C Czy orientujesz się czy wsad 1J0 920 846GX jest przeznaczony do zegarów z tą inną strukturę eepromu czyli chyba z tym flashem pod eepromy xx9? Edytowane 22 Maja 2014 przez Skarzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #474 Napisano 22 Maja 2014 a nie podzieliłbyś się tym wsadem na priv? Mogę się podzielić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skarzak Zgłoś #475 Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) To poproszę. Poszło info na priv. Jak możesz to dołącz tez pamięć flash/rom z tego licznika. Edytowane 23 Maja 2014 przez Skarzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polaczek Zgłoś #476 Napisano 7 Czerwca 2014 Witajcie Panowie, poszukuje wsadu do 3B0 920 922A z km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #477 Napisano 7 Czerwca 2014 wsad 3B0 920 822A i zmiana tarczek ,lub pozostaw stary wsad i zamień tylko komórki prędkościomierza w odpowiednim adresie z europejczyka,zmian tarczek i zmienić tylko kodowanie na europe. Nie będziesz nic musiał kombinować z immo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #478 Napisano 9 Czerwca 2014 Witam. Jaki wsad europejski będzie pasował pod: mój stary 3B0920805A VDO V13 chcę założyć 1/2 fis nowy 3B0920927A VDO V07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #479 Napisano 9 Czerwca 2014 witam. Jaki wsad europejski będzie pasował pod:Mój stary 3b0920805a vdo v13 chcę założyć 1/2 fis nowy 3b0920927a vdo v07 3b0920827a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #480 Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Dzięki Ryszard, a nie pomógłbyś zmienić komórki z mojego do tego 3b0920827a tak abym mógł wrzucić gotowca. 3B0920805A VDO V13 org.rar Edytowane 9 Czerwca 2014 przez wojtek1987 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach