Skocz do zawartości
rosiek

Poszukuje/Posiadam wsad licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cheester

Mozna prosic wasd do angola 3B0 920 927A, eeprom kompletnie sie wysypal, DEF na wyswietlaczu i nie odpala. Auto stalo 4 miesiace, wczesniej chodzilo bezproblemowo. Gdzie znajduje sie IMMO w wsadzie bo to VIN widac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mozna prosic wasd do angola 3B0 920 927A, eeprom kompletnie sie wysypal, DEF na wyswietlaczu i nie odpala. Auto stalo 4 miesiace, wczesniej chodzilo bezproblemowo. Gdzie znajduje sie IMMO w wsadzie bo to VIN widac.

 

Proszę mój: 3B0920927A.eep.zip

 

Info o immo szukaj w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG

Edytowane przez cypber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samemu poradziłem sobie z tym wsadem prawie że już całkowicie , skalowanie licznika przepisałem z

1J0920826A V10:

220: 18 00 36 00 BB 01 F1 02 FA 05 03 09 B0 0F 4B 10

230: 00 00 5D 00 CC 01 FF 02 0E 06 FE 08 95 0F 2F 10

i teraz pokazuje już bardzo dokładnie

zmienione mam kodowanie na 02102

can ustawione na 00000

a wciąż wyswietla mi:

IMG_20140420_115823.jpg

Edytowane przez mirekk85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukuje wsadu 3BO 920 822 BOO MOTOMETER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zakupiłem licznik od pasata, znalazłem dobry wsad 3B0 929 849A (auto Golf iv z silnikiem axr, can, europa, licznik full fis, immo 3) bo wsady od gofra nie podchodziły. W końcu ten wsad jest dobry tylko, ponieważ struktura wsadu w pasatach jest troche inna niż w golfach i chyba kodowanie też, to pozostają mi dwa nierozwiązane problemy:

1. Migająca kontrolka hamulców (w golfie tych czujników od klocków chyba nie ma z tego co się orientuję). jak tą kontrolkę wyłączyć na stałe?

2. Temperatura zewnętrzna mi się nie wyświetla. czujnik mam na pewno dobry bo na moim ori 1/2 fis działa, poza tym na niektórych wsadach z pasat na tym liczniku z pasata też się ta temperatura wyświetla, niestety te wsady wariują na tym liczniku w moim mk4. Zatem Które komórki w tym wsadzie passatowskim 3B0 929 849A w tym liczniku są odpowiedzialne za czujnik temperatury zewnętrznej, a może to coś w kodowaniu licznika vagiem?

Edytowane przez Skarzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam licznik 3b0 920 929a. Potrzebuje go zainstalowac w Seacie Leonie 1 1.4 Mojego Brata. Moj Licznik jest Angielski wyskalowany w milach i ma taki zostac. Poniewaz jest od diesla, zmienie tarcze na benzyne ale wsad musi byc do benzyny. Na forum Leona wyczytalem ze wystarczy wgrac wsad z Golfa i wszystko dziala. Jaki wsad moge wgrac do tego licznika zeby zadzialal w golfie 1.4? Jest jakis odpowiednik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam licznik 3b0 920 929a. Potrzebuje go zainstalowac w Seacie Leonie 1 1.4 Mojego Brata. Moj Licznik jest Angielski wyskalowany w milach i ma taki zostac. Poniewaz jest od diesla, zmienie tarcze na benzyne ale wsad musi byc do benzyny. Na forum Leona wyczytalem ze wystarczy wgrac wsad z Golfa i wszystko dziala. Jaki wsad moge wgrac do tego licznika zeby zadzialal w golfie 1.4? Jest jakis odpowiednik?

 

Od gofra do benzyny to byłby 1J0 920 926A, 920 jeżeli ten leon ma can, jeżeli nie ma to 919. Ostatnia trójka 9xx to anglik, 8xx to europa,x2x to pół fis, x4x to full fis, x0x to chyba mfa, xx6 to immo 3 a xx5 to immo 2, A to benzyna (obrotomierz wyskalowany do 70), C to diesel (obrotomierz do 50), zwróć uwage, żeby skalowanie prędkościomierza na tarczy się zgadzało, w benzynie jest chyba do 220 km/h za zwyczaj, u mnie w dieslu jest to 260.

Przeczytaj też mój post powyżej, też kupiłem podobny licznik z paska tylko z dużym fisem ( ostatnia teójka x4x) i mam duuuże problemy żeby dopasować jakiś wsad, nie działają wsady z gofra, trzeba dane auta po prostu wpisać do ori wsadu z passata. Jeżeli to licznik vdo to tu masz na forum gofra dobrze rozpisane co musisz przepisać do nowego wsadu, tylko pomin wątek o bosch, zobacz na ten po prawej vdo i te dane sobie przepisz i zwróć uwagę, że we wsadach z passata jest inna struktura ale idzie się szybko połapać:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423

Edytowane przez Skarzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Przerabialem juz zmiane licznika w swoim Passacie z polowki fisa na pelnego. Tylko ze ja dobieralem pod swoj rocznik itp. Zostal mi 3b0 920 929a, z polowa fisa, teraz u mnie siedzi z koncowka 849a, ale wsadem 949a , bo zamawialem licznik z Polski, i chcialem zeby poprawnie wskazywal predkosc jak wsadze tarcze w milach. Wszystko dziala jak nalezy. Licznik z polowka chcialem bratu wlozyc do leona z 2002, wiec na pewno ma can. Nie tyle mnie martwi kompatybilnosc licznika z autem, co kompatybilnosc wsadu z licznikiem. Na forum leona znalazlem temat, w ktorym forumowicz wsadzil licznik z passata z pelnym fisem do leona. Wsad uzyl od golfa i mu dziala wszystko poprawnie. Tylko ze on uzyl starszego licznika sprzed 2003, ze stara organizacja pamieci. Inne modele licznikow. Ja tylko chcialbym odpowiednik wsadu do tego licznika ale dla golfa. Nie chce wgrywac starszych wsadow bo jest inna organizacja pamieci. I na pewno nie bedzie dzialac. Jak nie to podjadd do komisu z vagiem do golfa z koncowki produkcji i zczytam tylko numer. Mysle ze by pomoglo. Jak myslisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest chyba właśnie problem z tymi licznikami z pasata z końcówką xx9, prawdopodobnie żaden wsad z golfa nie podejdzie, trzeba ręcznie przepisywać i kombinować, bo te z końcówką xx9 mają inną strukturę wsadu, jakby miał końcówkę xx7 to by pasował ale głowy nie dam, tak mi napisał gość z forum gofra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakby miał końcówkę xx7 to by pasował ale głowy nie dam, tak mi napisał gość z forum gofra.

Na pewno,mam 847 założony w Borze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Riccardoa a jaki masz wsad w nim, z gofra 1J0 920 847 czy 846? Diesel czy benzyna?

 

Może ktoś będzie się orientował, czy możliwe jest przeprogramowanie romu takiego licznika żeby obsługiwał wsady normalne z golfa, gdzieś coś czytałem, że chodzi o jakąś pamięć 3LB.

Taki cytat ze strony jakiejś firmy, która zajmuje się montowaniem jakichś dodatkowych czyjników i wyświetlaczy:

"Obsługiwane są samochody z dużym wyświetlaczem FIS w liczniku który używa protokołu 3LB (na żądnanie możliwe jest również przygotowanie wersji z komunikacja porzez can-bus). Przykładowe nr kompatybilnych liczników 1J0920846, 1J0920847, 1J0920946, 1J0920847, możemy również przeprogramować liczniki z końcówką *49 i odblokować obsługę 3LB"

Jak na mój rozum to powinno się dać i opłacać, pod warunkiem, że taka usługa nie jest drozsza od całego licznika z końcówką 847. Ja bym spróbował, bo mam licznik z końcówką 949 z fisem w idealnym stanie a kupno następnego licznika to loteria czy wyświetlacz będzie dobry.

Może do tego służy właśnie opcja "read rom/flash" w vag commanderze w menu instruments/immo?

Edytowane przez Skarzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Riccardoa a jaki masz wsad w nim, z gofra 1J0 920 847 czy 846? Diesel czy benzyna?

1J5920846C.Diesel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1J5920846C.Diesel.

 

Nie podzieliłbyś się tym wsadem?

 

Oraz z tego co przeczytałem wcześniej i jeżeli dobrze się orientuję, to poproszę też o flash do zegarów

1J5 920 846 C

 

Czy orientujesz się czy wsad 1J0 920 846GX jest przeznaczony do zegarów z tą inną strukturę eepromu czyli chyba z tym flashem pod eepromy xx9?

Edytowane przez Skarzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To poproszę. Poszło info na priv. Jak możesz to dołącz tez pamięć flash/rom z tego licznika.

Edytowane przez Skarzak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość polaczek

Witajcie Panowie, poszukuje wsadu do 3B0 920 922A z km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsad 3B0 920 822A i zmiana tarczek ,lub pozostaw stary wsad i zamień tylko komórki prędkościomierza w odpowiednim adresie z europejczyka,zmian tarczek i zmienić tylko kodowanie na europe.

Nie będziesz nic musiał kombinować z immo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jaki wsad europejski będzie pasował pod:

mój stary 3B0920805A VDO V13

chcę założyć 1/2 fis

nowy 3B0920927A VDO V07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Jaki wsad europejski będzie pasował pod:

Mój stary 3b0920805a vdo v13

chcę założyć 1/2 fis

nowy 3b0920927a vdo v07

3b0920827a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ryszard, a nie pomógłbyś zmienić komórki z mojego do tego 3b0920827a tak abym mógł wrzucić gotowca.

3B0920805A VDO V13 org.rar

Edytowane przez wojtek1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności