ufogrzesiak Zgłoś #61 Napisano 30 Listopada 2011 Odącz ten mniejszy i pomierz napięcia. na właczonym czy wyłączonym? zapłonie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #62 Napisano 30 Listopada 2011 Jasne ze na właczonym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #63 Napisano 30 Listopada 2011 Jasne ze na właczonym. a istnieje jakiś reset kompa czy coś w tym stylu?? nic sie nie stanie?? teraz już idziemy metoda prób i błędów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #64 Napisano 30 Listopada 2011 a istnieje jakiś reset kompa czy coś w tym stylu?? Oczywiście...odłącz się aku na kilka minut. Jeszcze można kodami błyskowymi coś wywróżyć.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #65 Napisano 30 Listopada 2011 (edytowane) Oczywiście...odłącz się aku na kilka minut.Jeszcze można kodami błyskowymi coś wywróżyć.... a jak to wróżyć z tych kodów? ide odłaczyc mały sterownik sprawdze co i jak i zaraz wracam jak możesz to nie odchodz od kompa wracam mały sterownik odłączony na kostce od aparatu 3 piny na każdym 0V na cewce bez zmian każdy pin prawie 12V Edytowane 30 Listopada 2011 przez ufogrzesiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #66 Napisano 30 Listopada 2011 a jak to wróżyć z tych kodów? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/79932-Diagnostyka-B3-1991r-2E-ASB-ABS?p=908505&viewfull=1#post908505 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/75957-pod%C5%82%C4%85czenie-pod-komputer?p=843909&viewfull=1#post843909 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #67 Napisano 30 Listopada 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/79932-Diagnostyka-B3-1991r-2E-ASB-ABS?p=908505&viewfull=1#post908505http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/75957-podłączenie-pod-komputer?p=843909&viewfull=1#post843909 masz kolego jeszcze jakieś pomysły?? bo ja już wymiękam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #68 Napisano 30 Listopada 2011 (edytowane) Teoretycznie Twój silnik powinien mieć jeden sterownik (zapłon + wtrysk) nie wiem co to jest ten drugi za sterownik. co do kodów to raczej nie masz kontrolki silnika w zegarach zatem trzeba będzie kontrolke wyżexbić samemu,zdejmij mieszek z lewarka biegów i poszukaj pod plastikami i wygłuszeniem wolnych wtyczek.....Wpinasz sie z żarówka między jeden z pinów białej kostki a plusem czarnej,właczasz zapłon i zwierasz na 5 sec. minus z czarnej z wpiętym kabelkiem do białej wtyczki---między biała wtyczka a żarówką...zarówka zapali sie na 2,5 sec. odłaczasz ten mostek z minusa i żarówka powinna zacząć mrugać.....dwa szybkie mrugniecia to kod2 przerwa i znów mrugniecia...krótkie mrugniecia to maks 4 błyski ażdy kod składa sie z czterech cyfr...zatem cztery sekwencje błysków ..lampka sie zapala na 2,5 sec i sekwencja kolejnych błysków...przerwać mozesz w każdej chwili wypinajac żarówke.....będziesz miał kody to poszuamy ich wyjaśnienia. A pompka sie odzywa gdy odłączysz ten mniejszy sterownik i przekręcisz na zapłon. Edytowane 30 Listopada 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #69 Napisano 30 Listopada 2011 Teoretycznie Twój silnik powinien mieć jeden sterownik (zapłon + wtrysk) nie wiem co to jest ten drugi za sterownik.co do kodów to raczej nie masz kontrolki silnika w zegarach zatem trzeba będzie kontrolke wyżexbić samemu,zdejmij mieszek z lewarka biegów i poszukaj pod plastikami i wygłuszeniem wolnych wtyczek.....Wpinasz sie z żarówka między jeden z pinów białej kostki a plusem czarnej,właczasz zapłon i zwierasz na 5 sec. minus z czarnej z wpiętym kabelkiem do białej wtyczki---między biała wtyczka a żarówką...zarówka zapali sie na 2,5 sec. odłaczasz ten mostek z minusa i żarówka powinna zacząć mrugać.....dwa szybkie mrugniecia to kod2 przerwa i znów mrugniecia...krótkie mrugniecia to maks 4 błyski ażdy kod składa sie z czterech cyfr...zatem cztery sekwencje błysków ..lampka sie zapala na 2,5 sec i sekwencja kolejnych błysków...przerwać mozesz w każdej chwili wypinajac żarówke.....będziesz miał kody to poszuamy ich wyjaśnienia. A pompka sie odzywa gdy odłączysz ten mniejszy sterownik i przekręcisz na zapłon. kolego wytłumacz jescze raz z tym podpięciem się pod kody błyskowe tak odzywa sie po stacyjce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #70 Napisano 30 Listopada 2011 kolego wytłumacz jescze raz z tym podpięciem się pod kody błyskowe Chyba lepiej juz nie dam rady... znajdź te wtyczki przeczytaj instrukcje powoli tak ze trzy razy i skumasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #71 Napisano 30 Listopada 2011 Chyba lepiej juz nie dam rady... znajdź te wtyczki przeczytaj instrukcje powoli tak ze trzy razy i skumasz. to ja ci napisze jak to skumałem a ty mi powiesz czy to jest dobre myślenie ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ---------- Wpinasz sie z żarówka między jeden z pinów białej kostki a plusem czarnej,właczasz zapłon i zwierasz na 5 sec. minus z czarnej z wpiętym kabelkiem do białej wtyczki---między biała wtyczka a żarówką...zarówka zapali sie na 2,5 sec. odłaczasz ten mostek z minusa i żarówka powinna zacząć mrugać.... biore kabel z zar. kabelek wkładam w biała kostke a drugi koniec kabla + wkładam do czarnej kostki wł. zap. zwieram na 5 s biore drugi kabel zwieram - z czarnej kostki i łacze go z plusem w białej kostce i zaczyna podawać kod błyskowy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #72 Napisano 30 Listopada 2011 Poczytaj skany z załącznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #73 Napisano 30 Listopada 2011 tak? Dobrze tylko tutaj jest troszke źle - z czarnej kostki i łacze go z plusem w białej kostce To wzbudzenie z minusa czarnej wtyczki musisz podać między żarówka a białą wtyczka ..jak podasz od strony czarnej to będzie zwara..... Nie jestem tylko pewny czy obojętnie z którego pinu białej wtyczki bierzemy sygnał......trzeba by przewertować troche forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #74 Napisano 30 Listopada 2011 Poczytaj skany z załącznika.\może być tak że te napiecie co jest na styku 2 w kostce przy aparacie spaliło czujnik halla? jutro bede działał z tymi kodami może coś wyczytam ale czarno to widze:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #75 Napisano 30 Listopada 2011 Fachowo trzeba zastosować diody i oporniki..powyższy schemacik wszystko wyjaśnia Więcej w TYM temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #76 Napisano 5 Grudnia 2011 Fachowo trzeba zastosować diody i oporniki..powyższy schemacik wszystko wyjaśnia Więcej w TYM temacie. znalazłem te kostki mam jedna czarna z dwoma pinami i jedna kremową coś w tym stylu z jednym pinem drugi jest pusty ale niestety nie wiem jak się zadać do zrobienia kontrolki możesz podrzucić zdjęcie jak ty ją zrobiłeś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #77 Napisano 5 Grudnia 2011 podłożyłęm kolejny aparat i jak przekece rozrusznikiem to jest malutka iskra a potem już jej nie ma dodam że świece suche jak pieprz co robić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #78 Napisano 5 Grudnia 2011 Jeśli chcesz sprawdzić, czy masz iskrę, to przy włączonym zapłonie podawaj napięcie +12V na pin, do którego przychodzą impulsy z czujnika. Proste. A dokładnie to te +12V podawaj kilkukrotnie z pinu, na którym jest stałe +12V (obok). Będzie dobra iskra, to jest ok. Nie będzie iskry to sprawdź LEDem,czy kręcąc rozrusznikiem wychodzą impulsy z czujnika. No i sprawdź, czy moduł zapłonowy ma DOBRĄ MASĘ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #79 Napisano 5 Grudnia 2011 nie wiem jak się zadać do zrobienia kontrolki możesz podrzucić zdjęcie jak ty ją zrobiłeś??? Nigdy nie robiłem kontrolki...bo sterownik u mnie jest nie diagnozowalny... Sprawdź jeszcze wtyczke sterownika wg. załacznika który podałem w poście nr.72. podłożyłęm kolejny aparat i jak przekece rozrusznikiem to jest malutka iskra a potem już jej nie ma dodam że świece suche jak pieprz co robić?? Cały czas nie dajesz odpowiedzi czy jak kręcosz aparatem słychać pracę pompki paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #80 Napisano 5 Grudnia 2011 Nigdy nie robiłem kontrolki...bo sterownik u mnie jest nie diagnozowalny...Sprawdź jeszcze wtyczke sterownika wg. załacznika który podałem w poście nr.72. Cały czas nie dajesz odpowiedzi czy jak kręcosz aparatem słychać pracę pompki paliwa. sorki kolego zapomniałem:dolamam nie nie słychać pracy pompki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach