waldus77 Zgłoś #41 Napisano 2 Marca 2010 mając na myśli jeżdżenie myślałem o normalnej pracy silnika i prosze cie nie łap mnie za słówka bo to nie ładnie !!! a może robisz to złośliwie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #42 Napisano 2 Marca 2010 mając na myśli jeżdżenie myślałem o normalnej pracy silnika i prosze cie nie łap mnie za słówka bo to nie ładnie !!! a może robisz to złośliwie ??? Nie robię tego złośliwie, po prostu nie zrozumieliśmy się. Z natury nie jestem człowiekiem złośliwym, poza tym mam większe problemy na głowie niż dyskutowanie nad valtekami. Koniec z mojej strony. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #43 Napisano 2 Marca 2010 Nie wiem dlaczego nie widać poprzedniego posta,może został raportowany walsus77 Nie łapie cię za słówka,tylko na 4 warsztaty w których byłem(w jednym co tydzień przez okres 3 m-cy-az w końcu mi po cichu wje*** emulator),tylko w AC ustawiali podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #44 Napisano 3 Marca 2010 polecam reduktory tłoczkowe Właśnie teraz mam taki reduktor i szukam dobrej listwy jedni piszą magic jet ,drudzy matrixy sam już nie wiem co wybrać.Na dzień dzisiejszy po ostatniej regulacji na waltekach auto chodzi na 85% ,troczę mi rozregulowało mapę wtrysku paliwa bo nawet teraz na Pb czuć małe szarpania.Może zrobić sondaż czy Magic Jet Matrix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrocek66 Zgłoś #45 Napisano 3 Marca 2010 Jak padnie jedna sekcja w Matrixie to kupujesz całość , a MagicJet możesz kupić pojedyńcze wtryskiwacze i generalnie możesz je bliżej zamontować . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #46 Napisano 3 Marca 2010 Jak padnie jedna sekcja w Matrixie to kupujesz całość , a MagicJet możesz kupić pojedyńcze Wrocek66 tyle to ja wiedziałem ale podobno są matrixy HS211.10 pojedyncze ,ktoś słyszał o takich albo ma jakieś foto jak to wygląda bo ja nie mogę znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #47 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) Prosze bardzo tak wyglada matrix HS 211.10 http://www.amax.bialystok.pl/index.php?page=main&action=news_details&nid=21 a tu namiar na goscia ktory takie posiada http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=43197&highlight=#43197 a co do magicjet to proponuje poczytac na forum lpg,ostatnio same problemy z nimi,a najlepiej popytac tych ktorzy takowe wtryskiwacze urzytkuja i sprawa jasna (lpg.forum) http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=813&sid=65bf88b025c00ec1aea9c3c6a634adbc Edytowane 3 Marca 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snikers Zgłoś #48 Napisano 17 Marca 2010 Gadacie Panowie !! Ja na swoich Valtekach żółtych przejechałem już 50 tyś km. jeszcze ani razu nie robiłem kalibracji ,gazownika to widzi jak jadę wymienić filtry . Nie rozumiem co macie do Valdków. Passat 1.8 T AWT 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #49 Napisano 17 Marca 2010 Nie rozumiem co macie do Valdków.Ja też jeżdże na waldkach co prawda przeleciałem 70 tysi ponad i zmarły a teraz mam drugie i wiem jedno waldek to kupa szmelcu a fakt taki że gazownik ma mnie już dość, a ja jego nie bo jest grzeczny i co troche mi reguluje to ustroistwo co założył pewnie do póki mi gwarancja nie minie a to już za dwa miesiące i będzie pewnie niegrzeczny a z tym też sobie poradze....ups. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meski13 Zgłoś #50 Napisano 25 Kwietnia 2010 a mi chodzi na wolnych obrotach rowno (chodz po przelaczeniu na beznyne jest roznica). ale mam pytanko; kiedy hamuje (automat) to przy samym koncu hamowania-kiedy juz przwie auto stoi zadlwi sie z 2-3 razy (czuc wtedy nierowne obroty) mozna to wyeliminowac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #51 Napisano 27 Kwietnia 2010 witam, panowie w moim 2.8 V6 cały czas na gazie jest słaby i na wyższych biegach przy dodawaniu gazu szarpie i jest strasznie mułowaty-co to może być ? Ostatnio wymieniłem świece, kable wysokiego, wszystkie filterki od gazu, a także wtryski w listwach, instalacja wyregulowana i dalej to samo. Już nie wiem za co się teraz zabrać bo silniczek chodził jak marzenie i od pewnego czasu mu się coś pogorszyło pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach