Skocz do zawartości

wrocek66

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wrocek66

  • Urodziny 25.07.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Marcinre , może to banalne , ale swoją info , że SMART nie nadaje się do silników Turbo posiadam ze szkolenia organizowanego przez LR w piątek 01.04.2011 . Aczkowiek na szkoleniu powiedziano również , że są auta z turbo które robiono na Smarcie i chodzą bardzo dobrze . Generalnie soft jest opracowany do silników wolnossących . SMART Plus do Turbo będzie kompletowany z wydajniejszą listwą wtryskową i softem w którym będzie można wybrać typ silnika ( normalny i turbo ) . Niewykluczone ,że wystarczy wgrać nowy soft ( jak wyjdzie ) do Twojego sterownika i będzie OK . Jeśli przy dużych obciążeniach i prędkościach sonda L jest na bogato to listwy są wystarczające. W twoim jednak wypadku , bardzie zwróciłbym uwagę , czy przy dłuższej jeździe z wyższymi predkościami ( 140km/h przez np. 10 min ) , temp. gazu zbytnio nie spada ( mała powierzchnia grzewcza reduktora ) . Smartów zamontowałem kilkadziesiąt i z żadnym nie miałem problemów . Listwy robią spoko 70kkm i nic się nie rozjeżdża . Nie można go oczywiście porównywać z zestawem STAG 300 + HANA + dobry reduktor bo to inna liga , również cenowa .
  2. Do Marcinre : SMART nie nadaje się do silników TURBO . Dopiero jak wyjdzie SMART PLUS to będzie inne , przerobione oprogramowanie i będzie pasowało do silników z turbo . Powinno sie pojawić w ciągu miesiąca . jeśli nie chcesz czekać , to montuj STAG-a 300 ISA .
  3. Spróbuj dogadać się w tej cenie na STAG 300 PLUS - ma troche więcej funkcji ( ISA2 ) i jest bardziej rozwojowy .
  4. Montuj STAG 300 , wtryskiwacze HANA , reduktor Zavoli lub AC 150 . Warsztat : GZW Zbrosławice , ul Wolności 38 , tel 663 082 622 .
  5. Spokojnie , STAG 300 to w tej chwili najlepsza elektronika do LPG . Do tego dobry , stabilny reduktor np. AC 150 , Zavoli , Skorpion ST oraz wtryskiwacze HANA i nie ma problemu . Jeśli będziesz chciał rozkręcic go do 180 KM to od razu daj mocniejsze wtryskiwacze i reduktor Skorpion GT .
  6. Jesli gaśnie tylko przy pierwszym przełączeniu , to , awaryjnie , zwiększ czas przełączania między wtryskiwaczami na jakies 2 sekundy i włącz funkcję podgrzewania wtryskiwaczy . Ale zabawa z listwą i tak Cie nie ominie .
  7. Neithan : lepszym rozwiązaniem jest STAG 300 PLUS - hermetyczna , aluminiowa obudowa ( compact - plastik = wilgoć po kilku latach na stykach ) , lepiej opracowane algorytmy , soft bardziej przyjazny . Wtryskiwacze zdecydowanie HANA . Reduktor mało popularny (mogą być problemy za jakiś czas z częściami jak gazownik się zmyje z rynku ) . Bardziej popularne są Scorpiony i KME .
  8. Włącz opcję podgrzewania listwy wtryskowej . Dla MJ właściwie niezbędna . A 2 lata temu MJ były faktycznie na fali , bo cena/jakość była najoptymalniejsza . Ale czas to zweryfikował.
  9. wrocek66

    Montaż STAG-100

    Instalacje II gen. regulują ilość gazu ( poprzez silnik krokowy ) TYLKO od pracy sondy Lambda . TPS daje tylko informację o tym czy silnik jest w zakresie obrotów biegu jałowego , czy poza , oraz dodatkowo można dać chwilowe wzbogacenie( lub zubożenie ) podczas ruszania ( wyjscie poza TPS ) . Dodatkowo silnik krokowy ustala się na odpowiednia pozycję na 900 i 3000 obrotów . Ale nie reguluje składu mieszanki ! W czasie jazdy np. na obrotach 2000 komputer LPG sprawdza napięcie na sondzie i gdy jest ubogo ( 0 V ) to wzbogaca ( zwiększa ) dawkę gazu , aby sonda " wskoczyła " na bogato ( 1 V ) i wtedy zmniejsza ilość gazu aż do zubożenia. Itd. I tak to działa . Gdy sonda padnięta NIE MA SENSU STOSOWAĆ KOMPUTER LPG bo komputer nie będzie miał skąd wziąć informacji o składzie mieszanki ( uboga czy bogata ) i nie będzie regulował . AL700 ma te same nastawy jak STAG 50 ( 100 ma dodatkowo pełną sygnalizację ) . Oczywiście program jest inny , ale do opanowania .
  10. wrocek66

    instalacja gazowa

    SPRAWDŹ reduktor bo padnie silnik i bedziesz narzekał , że gaz popsuł auto , a to nie gaz tylko zła kompletacja. Puki świeża LPG to jedź i powiedz że słaby przy dużych obrotach i niech wymienią .
  11. wrocek66

    instalacja gazowa

    Sprawdź jak wygląda Twój reduktor i porównaj z tym http://www.tomasetto.com/a_ENG_35_1.html Jeśli Alaska to do wymiany . Wtryskiwacze strasznie budżetowe , ale 50kkm powinny zrobić ( ostatnio się poprawiły ) , elektronika .
  12. Uważam , że STAG ma lepszą elektroniką i zamiast Tomasetto brałbym LOVATO - bardziej odporne na zabrudzenia gazu i lepsze membrany . Cena podobna .
  13. wrocek66

    Montaż STAG-100

    Jeśli nie masz sondy Lambda to po co Ci komputer sterujący instalacją LPG który pobiera sygnał sterujący przede wszystkim z sondy? Wyreguluj dobrze instalacją ( bez kom. LPG ) na analizatorze , tak aby na wolnych i wysokich chodził w optymalnym składzie i będzie git . Szkoda kasy na coś co i tak ie będzie działało ( regulowało ) .
  14. Odpuść sobie instalacje II gen. Montuj tylko sekwencję , różnica w cenie niewielka a korzyści ogromne . Polecam STAG 300 , wtryskiwacze HANA . Jest lepsza od BRC i tańsza .
  15. Jeśli wymieniasz na zbiornik z homologacją 67R01 ... to MUSISZ dać wielozawór z homologacją 67R01..... . Prosto do sprawdzenia : na Poswiadczeniu zbiornika z hom. 67R01 masz wymienione wielozawory z którymi może być kompletowany i sa tam tylko wielozawory z hom. 67R01 . tego wymaga poprawka 01 do homologacji 67R . I to , że technicznie jest to do zrobienia ( rozstawy otworów sa takie same ) to zgodnie z przepisami zabrania się kompletowania zbiornika 67R01 z wielozaworem 67R00 . Tak mówią przepisy , a z doświadczenia wiem , że rzadko kto tego przestrzega , ale to już inna bajka .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności