Skocz do zawartości

lisu1

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lisu1

  • Urodziny 28.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    RAF
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    opole

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. bingo. miałeś racje , tam właśnie przewody sie zerwały, dzięki, a już miałem zabierać się za moduł. jeszcze raz dzięki za pomoc. już wszystko działa.
  2. Witam U mnie jest taki problem że w lewych tylnych drzwiach nie działa szyba , nie rygluje tych drzwi z pilota, nie działa oświetlenie przełacznika szyby , ale świeci sie pod drzwiami. napiecie w kostce do silniczka jest po wciśnięciu przełącznika u kierowcy. Wcześniej był tylko problem że sie te drzwi czasami nie odryglowały z pilota. czy przyczyna jest moduł.
  3. Witam, w moim tez klekocze jak jest ciepły to prawie cały czas. ajak zimny to tylko kilka seaund przy odpaleniu. ale o co mi chodzi. po zdjeciu pokrywy łancuszek jest napięty , napinacz po nacisnieciu zgóry troche sie wciska.wiec dlaczego tak klekocze, przykreciłem pokrywe i zrobiłem próbe tzn. odpiąłem ta wtyczke na dwa piny od napinacza i sprawdziłem czy przestanie dzwonic łancuszek jak dam napięcie przy wolnych obrotach silnika. i co. i cisza , momentalnie gdy załączy sie elektrozawór łańcuszk przestaje dzwonić. tylko silnik pracuje troche nierówno. więc teraz jest pytanie co jest do wymiany . napinacz czy łancuszek. tylko jeszcze jedno , kiedy ten napinacz napina łancuch przy normalnej jezdzie czy przy wyzszych obrotach? nie wiem bo u mnie po dadaniu gazu łancuch dzwoni nawet na wysokich obrotach . a z wtyczki nie dochodzi zadne napięcie bo sprawdzałem. czy ktoś ma jakies doświadzenia z takim problemem.
  4. witam , wróce do tematu z peknietym wezykiem. u mnie byly takie same objawy przy odpalaniu. po twojej sugesti z peknietym wezykiem , zaczalem szukac i okazalo sie ze rzeczywiscie jest dziurawy wezyk który idzie o trojnika do dolu przepustnicy. wezyk ten struchlał w miejscu styku z metalowa rura( taka czarna) od płynu chlodniczego ktora idzie wzdluz listwy wtryskowej. mam pytanko gdzie kupiles ten wezyk.
  5. lisu1

    gasnie po odpaleniu

    ajeszcze jedno. gdzie dostane program vag po windows 7
  6. lisu1

    gasnie po odpaleniu

    byc moze bo jak było gorąco to po odpaleniu bardzo długo cjhodzil nassaniu na wysokich obrotach jakby był mróz. a w którym miejscu jest ten czujnik temperatury i od czego temperatury?
  7. lisu1

    gasnie po odpaleniu

    ale jeszcze jedno . przy odpalaniu bardzo czuc jakby niespalonym paliwem z rury wydechowej. wiec on raczej ma nadmiar paliwa niz jego niedostatek wynikajacy z zapchanego filtra.
  8. lisu1

    gasnie po odpaleniu

    filtra nie wymieniałem odkad go kupiłem tzn jakies 4lata 60tys. km
  9. Witam mam problem z moim paskiem.silnik benzyna 1.8 adr z gazem.(ale gaz nie stwarza problemów bo juz zakreciłem zawór gazu i jezdzi na samej benzynie.) gdy odpale go po nocy lub jest zimny , chwile chodzi na ssaniu a za kilka sekund obroty spadaja ponizej 800 i jakby sie dusił a potem zgasnie. po ponownym odpaleniu jest podobnie a dopiero za trzecim odpaleniem mozna normalnie ruszyć. pózniej wszystko jest ok. na ciepłym silniku tez jest wporzadku. świece sa nowe. zmieniłem przepływke na inna ale nic to nie zmieniło.moze ktoś ma jakies rady.lub podobny problem miał. zauwazylem ze podzcas dodawania gazu w okolicy przepustnicy słychać jakby zasysał powietrze z zewnatrz . nie wiem czy to normalne.
  10. Witam, mam problem bo przy składaniu oparcia tylnej kanapy za mocno pociagnąłem za ta rączke od odblokowania oparcia i wyrwałem ją z oparcia , teraz niemogę rozłożyć oparcia bo niemoge odblokowac, a tej rączki nie mogę spowrotem zamontować , może ktos doradzi jak to zrobić.
  11. dysze mam na 1.8 mm srednicy. ale wczesniej wszystko było ok.cisnienie 1.2 oraz mnoznik 1.1. tak mysle czy to nie jest wina przepływomierza. poniewaz wydaje mi sie ze gdy go zmienilem to wzrosło spalanie na benzynie. i gdy kalibruje wtryski to sterownik przystosowuje dawke gazu do benzyny. a przy wiekszej dawce benzyny przy normalnym cisnieniu gazu 1.2 dawka gazu jest za mała i dlatego wtedy ustawia sie taki wysoki mnoznik 1.8 a po podniesieniu cisnienia gazu do 1.6 mnoznik jest ok . ale i tak wtedy powyzej 4500 obrotów lub gwałtownym przyspieszeniu chwilowo przełącza sie na gaz . czy taka moja teoria jest możliwa???
  12. przy cisnieniu 1.6 mnoznik jest od 1.2 do 1. a czy w listwie valtek dysze sa przy kolektorze czy w listwie
  13. sory pomyliłem nazwy . mam reduktor emmegaz . czy to ciśnienie moze byc przyczzyna drgan silnika na wolnych obrotach . reszta chodzi bez zarzutu . mapa tez sie pokrywa i spalanie w normie. w którym miejscu sie to reguluje
  14. Witam. Podczas autokalibracji wyskoczyła info ze jest za wysokie ciśnienie robocze gazu 1.78 a mam ustawione 1.58 w parametrach. po wcisnieciu ok kalibracja zakonczyla sie pomyslnie. czemu takie cisnienie duze. reduktor emmmegaz, wtryski valtek 1om, stag300. Temperatura gazu byla 60st. a reduktora 92. czy takie temperatury sa ok. temp powietrza byla wtedy okolo 25st . raczej gorąco. moze ktos pomoze i doradzi.
  15. WITAM. Chciałbym zmienic listwe valtek żółty na magic jet i mam takie pytanko. ponieważ listwa magic jet ma wbudowany czujnik temperatury i wystaja z niej dwa przewody. i teraz nie wiem gdzie je mam podłaczyc poniewaz valtek takich niemiał. jeśli ktos wie ocochodzi to prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności