Skocz do zawartości

arnow79

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arnow79

  • Urodziny 15.01.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zach-pom

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. witam czy to możliwe, żeby po przejechaniu po wymianie napinacza (INA) ok.25 tkm poszedł po raz kolejny napinacz? jeżeli tak to dziękuję za takie "oryginały", jeżeli wyłączę klimę to od razu przestaje piszczeć
  2. u mnie jak padło łożysko na wałku atakującym to rzęcholiło jak wiertarka zarówno na biegach jak i na luzie, więc jak na luzie nie rzęcholi to chyba raczej nie te łożyska, ale to tylko moja opinia
  3. no dobrze, a to "pudełko" w drzwiach które jest podpięte pod silniczek do podnoszenia szyby w drzwiach kierowcy to od czego jest?bo do tego są podpięte kostką wszystkie kable do lusterek i do zamka centralnego, trzeba poszukać jakiegoś dobrego elektryka, bo jako takie pojęcie mam ale tutaj nie wiem o co chodzi, dzięki za podpowiedzi
  4. wiem,że w passacie są problemy z wodą w środku ale póki co u mnie sucho
  5. a po co miała być głowica wymieniana? z jaką usterką auto było u mechanika?
  6. ja mam 200 tys przebiegu i mieszek praktycznie wygląda jak nowy , znajomy ma 500 tys i też prawie nie zniszczony, nie wiem co ktoś z tym robił, nie wygląda jakby był normalnie użytkowany
  7. może opiszę jaki mam problem, na forum nie znalazłem podobnego wątku. Wygląda to tak: kiedy zamykam samochód z pilota zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy, dioda przy ryglu miga po zamknięciu, kiedy zamykam kluczykiem w zamku zamykają się wszystkie drzwi , ale jak chcę otworzyć to otwierają się tylko od kierowcy, natomiast jeżeli są wszystkie zamknięte i chcę otworzyć pilotem to otwierają się wszystkie oprócz drzwi kierowcy i dioda przestaje migać, oprócz tego jest problem z ustawieniem lusterek, tzn. obojętnie które chcę ustawić to ustawia się tylko od pasażera , od kierowcy nic , zero reakcji, mam nadzieję że się nie zamotałem w tym opisie, w związku z powyższym mam pytanie gdzie znajduje się sterownik od tych zamków i lusterek? w tej "puszce" przy silniczku od szyby w drzwiach kierowcy? tam wchodzą wszystkie przewody, z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam
  8. przeróbki nie wchodzą w grę, a może ktoś z Was kupił coś takiego i może ocenić czy to dobry produkt czy szajs? http://allegro.pl/vw-passat-b5-lf-lusterko-elek-ogrz-migacz-prawe-i1550152289.html
  9. witam Panowie mam pytanie , czy jest możliwość zamontowania w seryjne lusterka takich migaczy :http://moto.allegro.pl/vw-golf-v-passat-b5-b6-eos-superb-migacz-lusterka-i1561066437.html czy to są już całkiem inne lusterka? z góry dzięki za info, pozdrawiam
  10. mi wyła skrzynia jak wiertarka , padło mi łożysko na wałku atakującym w skrzyni 6 ( podobno częsty przypadek) koszt : łożysko w serwisie 900 zł + robocizna 600, używek ja nie preferuję, ponieważ na 100% mają one baaardzo duży przebieg
  11. na postoju nie sprawdzałem, ale podczas jazdy po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu wyraźnie ściemniają się światła na chwilę , też wydaję mi się ,że to regulator , ktoś tu pisał o masie ale to raczej nie takie objawy przy słabej masie, poza tym sprawdzałem połączenia i wszystko jest ok, trzeba zmierzyć ładowanie i kupić regulator, coś kiedyś czytałem ,że alternatory w passatach często cierpią na jakieś niedomagania, ja mam akurat alternator boscha 120A
  12. a i właśnie chciałem zapalić auto i klops akumulator tak rozładowany że nawet nie zakręcił po podładowaniu ok, a wczoraj normalnie wszystko było , na noc nie zostało nic włączone, coś mi się wydaje, że to jednak coś z ładowaniem
  13. witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć co jest przyczyną ściemniania się świateł po dodaniu gazu podczas jazy? czy to będzie wina regulatora napięcia w alternatorze czy może coś innego? pozdrawiam
  14. czy od 4 czy od 9 stopni to świece muszą być sprawne, jeżeli by były niepotrzebne to konstruktorzy silników robili by silniki bez świec, widocznie kolego Stavros masz sprawne świece to ci dobrze odpala, tak odbiegając trochę od passata jam am starego golfa '90 rok do "zadań specjalnych" 1,6 td intercooler który stoi pod chmurką i mi odpala elegancko w każdy mróz, ale jak się przepali jedna świeca to już ma małe problemy przy dużych mrozach a jak przepalą się dwie to ni cholery nie zapali nawet przy dość wysokiej temperaturze, wiem ,że to całkowicie inna technologia w porównaniu z passaten, ale zasada działania silnika wysokoprężnego taka sama
  15. a co ma wspólnego filtr powietrza z odpalaniem w niskich temperaturach, bez przesady, tak na marginesie wszystkie filtry wymieniane na czas, a jak wszystkie świece spalone to normalne ,że przy niskich temperaturach jest problem, a jak silnik jest wyjeżdżony to nawet nie ma opcji ,że odpali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności