-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O koczownik
- Urodziny 04.03.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
z Rzeszowa / Sanoka
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2005
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
koczownik odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Naprawa na szybko http://b6club.ru/viewtopic.php?f=54&t=11142&sid=0bc516b33be21cdc622c8c3f27deed42&start=0 -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
koczownik odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Mam ten sam problem, wyjąłem i wyczyściłem przepustnice (o dziwo była czysta). Jak zlikwidować te luzy, o jakie luzy chodzi? Mam auto 2008, a przepustnica z klapą jest z 2009 widać, że ktoś już tam majstrował. Błąd zapalił mi się parę dni temu. Po skasowaniu znów się zapala. -
Kierunkowych nie chce, poza tym zależy mi na nośności 93. Chciałbym coś wybrać z tej 5.
-
Stoję przed wyborem kompletu opon letnich, bo po wiechaniu w dziurę na jednej wyskoczył bombel. Opony to 205/50 R17 indeks nośności 93 Zastawiam się nad: 1. Nokian zLine 205/50 R17 93 Y XL - 423zł/szt 2. Pirelli P7 Cinturato 205/50 R17 93 V (listopad 2012) - 477zł/szt 3. Opona Fulda Sportcontrol 205/50R17 93W - 450zł/szt 4. Vredestein ULTRAC CENTO 205/50 ZR17 93Y XL - 462 zł 5. Dunlpo SP SportMaxx RT 205/50 R17 93 Y - 443zł Ciekaw jestem tych NOKIANów (cena zachęca) Opinie też mają dobre, jedynie co mnie zstanawia to zużycie (bieznik nowych ma wysokość podobno 7.2 - 7.5mm). Do Pirelli nie wiem czy warto dopłacać. Fuldy ostatnio ceny poszły w górę i uważam, że nie są warte tych pieniędzy. A co do Dunlopa to słyszałem, że strasznie szybko się ścierają 40 - 50 kkm i po oponach. Ktoś z miał z tymi oponami styczność?
-
Jasne, że wymienić, tym bardziej, że nie wiesz ile już ma lat. Jak wymienić? Odkręcasz korek w chłodnicy ulatuje trochę, następnie należy wykręcić termostat (bo jeżeli jest zamknięty układ, cały płyn przez korek w chłodnicy nie zleci).
-
Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy
koczownik odpowiedział Charakterek → na temat → Ogólno-techniczny
Wlewał ktoś jakiś dodatek do paliwa do diesla z palety kleen-flo? Ja mam zamiar przez zimę wzbogacać swojego TDI i ojca CDI o http://www.hil.pl/-p-41.html ? Co o tym myślicie? Myślę wlewać minimalną zalecaną dawkę, na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże? -
Różnic może być wiele począwszy od innej głowicy, przez wiele innych czynników
-
Zastanawia mnie czy takie środki, nie osadzają się w całym układzie chłodzenia. Również w kanałach wodnych w bloku silnika i głowicy. Powodując tym samym warstwę izolacyjną i gorsze odprowadzanie ciepła
-
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
koczownik odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
Zgadzam się, kupujesz markowe rzeczy i wiesz co masz. Nie martwisz się, że się szybko zużyje -
Z tego co wiem producent (VW, Audi) zaleca do silników FSI paliwo o większej kaloryczności (Pb98). A Wy gaz zakładacie . Wręcz na odwrót. Widocznie wiecie lepiej co dobre dla silnika. Jeszcze najlepsze są pretensje do gazowników.
-
Wybór wzoru pokrycia elementów wnętrza hydrografiką - pomocy
koczownik odpowiedział wladek1181 → na temat → Optyczny
Według mnie karbon, by pasował, ale jak już to taki ciemny (prawie czarny) bo te szare/srebrne to do czarnego kokpitu nie pasują za bardzo -
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
koczownik odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Bierz Continental ContiWinterContact TS 830, najlepsza guma na śnieg. -
Ciekawie musi wyglądać złączenie dwóch V6, to 5.0 musiało by wyglądać jak X10, a nie V10? Trochę Cie poniosło z tym porównaniem. Jakby 2.5 było w R5 to bym się dał nabrać, że to dwa silniki złączone w jeden.
-
Odczuwalną moc będziesz miał, nawet po samym wgraniu mapy Zależy ile chcesz osiągnąć
-
Jaki olej do skrzyni DSG VW Passat 2006
koczownik odpowiedział Sławek 6 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Liqui Moly ma też w swojej ofercie olej do DSG http://www.liqui-moly.pl/features/nowoci VW G 052 182