Skocz do zawartości

koczownik

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O koczownik

  • Urodziny 04.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    z Rzeszowa / Sanoka

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. Naprawa na szybko http://b6club.ru/viewtopic.php?f=54&t=11142&sid=0bc516b33be21cdc622c8c3f27deed42&start=0
  2. Mam ten sam problem, wyjąłem i wyczyściłem przepustnice (o dziwo była czysta). Jak zlikwidować te luzy, o jakie luzy chodzi? Mam auto 2008, a przepustnica z klapą jest z 2009 widać, że ktoś już tam majstrował. Błąd zapalił mi się parę dni temu. Po skasowaniu znów się zapala.
  3. Kierunkowych nie chce, poza tym zależy mi na nośności 93. Chciałbym coś wybrać z tej 5.
  4. Stoję przed wyborem kompletu opon letnich, bo po wiechaniu w dziurę na jednej wyskoczył bombel. Opony to 205/50 R17 indeks nośności 93 Zastawiam się nad: 1. Nokian zLine 205/50 R17 93 Y XL - 423zł/szt 2. Pirelli P7 Cinturato 205/50 R17 93 V (listopad 2012) - 477zł/szt 3. Opona Fulda Sportcontrol 205/50R17 93W - 450zł/szt 4. Vredestein ULTRAC CENTO 205/50 ZR17 93Y XL - 462 zł 5. Dunlpo SP SportMaxx RT 205/50 R17 93 Y - 443zł Ciekaw jestem tych NOKIANów (cena zachęca) Opinie też mają dobre, jedynie co mnie zstanawia to zużycie (bieznik nowych ma wysokość podobno 7.2 - 7.5mm). Do Pirelli nie wiem czy warto dopłacać. Fuldy ostatnio ceny poszły w górę i uważam, że nie są warte tych pieniędzy. A co do Dunlopa to słyszałem, że strasznie szybko się ścierają 40 - 50 kkm i po oponach. Ktoś z miał z tymi oponami styczność?
  5. Jasne, że wymienić, tym bardziej, że nie wiesz ile już ma lat. Jak wymienić? Odkręcasz korek w chłodnicy ulatuje trochę, następnie należy wykręcić termostat (bo jeżeli jest zamknięty układ, cały płyn przez korek w chłodnicy nie zleci).
  6. Wlewał ktoś jakiś dodatek do paliwa do diesla z palety kleen-flo? Ja mam zamiar przez zimę wzbogacać swojego TDI i ojca CDI o http://www.hil.pl/-p-41.html ? Co o tym myślicie? Myślę wlewać minimalną zalecaną dawkę, na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże?
  7. Różnic może być wiele począwszy od innej głowicy, przez wiele innych czynników
  8. Zastanawia mnie czy takie środki, nie osadzają się w całym układzie chłodzenia. Również w kanałach wodnych w bloku silnika i głowicy. Powodując tym samym warstwę izolacyjną i gorsze odprowadzanie ciepła
  9. Zgadzam się, kupujesz markowe rzeczy i wiesz co masz. Nie martwisz się, że się szybko zużyje
  10. Z tego co wiem producent (VW, Audi) zaleca do silników FSI paliwo o większej kaloryczności (Pb98). A Wy gaz zakładacie . Wręcz na odwrót. Widocznie wiecie lepiej co dobre dla silnika. Jeszcze najlepsze są pretensje do gazowników.
  11. Według mnie karbon, by pasował, ale jak już to taki ciemny (prawie czarny) bo te szare/srebrne to do czarnego kokpitu nie pasują za bardzo
  12. Bierz Continental ContiWinterContact TS 830, najlepsza guma na śnieg.
  13. Ciekawie musi wyglądać złączenie dwóch V6, to 5.0 musiało by wyglądać jak X10, a nie V10? Trochę Cie poniosło z tym porównaniem. Jakby 2.5 było w R5 to bym się dał nabrać, że to dwa silniki złączone w jeden.
  14. Odczuwalną moc będziesz miał, nawet po samym wgraniu mapy Zależy ile chcesz osiągnąć
  15. Liqui Moly ma też w swojej ofercie olej do DSG http://www.liqui-moly.pl/features/nowoci VW G 052 182
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności