Skocz do zawartości

meski13

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O meski13

  • Urodziny 19.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. ale dlaczego jak jest temp dodatnia to wszystko jest ok. gdy jest minus zaczyna szarpac
  2. co wy z tym reduktorem ?? skoro producent przedstawia parametry Reduktor AGC AT-09 ALASKA (do 100 kW, reg. ciśnienia 1 – 1,7 bar) wiec 100kW to 130KM. "Po cholere mi sumer szybki komputer skoro gram w MARIO??"
  3. -Układ elektroniczny Sirocco -Reduktor AGC AT-09 ALASKA (do 100 kW, reg. ciśnienia 1 – 1,7 bar) -Listwa wtryskowa Valtek zrobilem malo z 10.tys. na gazie. hmm... przewody i swiece..na benzynce jest wszystko ok. jak bylo cieplo (dodatnia temp) to przelaczal sie nawet bez szarpniecia. nawet nie czulem.
  4. witam, szuka i szukam i nie moge znalezc takich samych objawow. otoz mam lpg ok. 8 miesiecy. wszystko bylo ok. jak bylo cieplo alew teraz gdy jest minus to podczas przelaczania na lpg traci moc i szarpie jakby 1 gar tylko pracowal. po przejechaniu 200m jakby wlaczal sie 2 gar, jest wieksza moc-ale i tak kuleje jakbym maluchem jechal. po nastepnych 200-300m zwieksza sie moc i mniej szarpie. dopiero jak przejade z kolimetrz to pracuje ok. zwiekszalem jusz temp na 35stopnie zeby sie pozniej przelaczal ale nic nie daje. sytuacja sie powtarza jak auto odstoi z 8h. co to moze byc?? jestem w tym zielony.
  5. meski13

    zimny silnik strzela

    Ja mam identycznie. podusi sie podusi jak mu przygazuje to sie jeszcze raz sie podusi wejdzie na obroty i juz jest ok. najgorsze jest to, ze coraz bardziej sie dusi i coraz czesciej. ma ktos wiedze co to moze byc??
  6. Pisalem wczesniej, na benzynie bylo ok. piaslem na samym poczatku. wiem ale nie mialem vaga. gdzies wyczytalem ze po jakims czasie sama sie adaptuje. ale skoro chodzi ok bez adaptacji:) to po tez pewnie bedzie ok:) Ojciec ma ten sam ruduktor w tym samym silniku (tylko w A4) zrobil 60tys (zima, lato) i wszystko gra. Obiecuje Ci kolego, ze po zimie napisze co i jak.
  7. ten reduktor jest dobry. po to zrobili taki i dedykowali go do takich mocy zeby spelnial swoja funkcje. Okazalo sie... Facet, ktory gazuje od rzau powiedzial ze w tych silnikach ADR przepustnice sa zawalone. mial racje:) rozebralem ja i przeczyscilem benzyna ekstrakcyjna. Po zlozeniu do kupy zrobilem reset kompa i wszystko hula jak w zegarku szwajcarskim. Zero roznicy miedzy gazem a benzyna.
  8. na weekend zrobie mapy i wrzuce screny moze ktos znajdzie usterke, moze da sie to wyregulowac. Przy zestawie SIRROCO jaki jest najnowszy programik??
  9. a jak wezme reduktor do wiekszych moce to bedzie palil wiecej??
  10. jesli potrzebujesz prawie flache do nawalenia sie to czy kupujesz 0,7L ?? teoretycznie jest dedykowany do takich mocy.. nie da sie pozmieniac parmetrow?? jak spr czy reduktor ma za slaba moc?? koles podlaczal mi laptopa i pokazywal parmetry podasz jazdy ale nic nie kumam z tego. skoro wydala podczas buta........to czy napewno reduktor??
  11. reduktor??? 100kw jest z zapasem (pasek ok. 93kw). a listwa?? jesli chodzi na biegu dobrze i na luzie to co z nia moze byc nie tak?? dodam ze obroty silnika mam 850.
  12. Witam, szukalem, czytalem ale nie znalazlem odpowiedzi ani takiego przypadku jak mam ja. a wiec posiadam paska 1.8 B5 97r. w automacie. po zamontowaniu gazu: Sekwencyjny System Wtrysku -Układ elektroniczny Sirocco -Reduktor AGC AT-09 ALASKA (do 100 kW, reg. ciśnienia 1 – 1,7 bar) -Listwa wtryskowa Valtek podczas hamowania wystepuja nierowne obroty (tak z 3-4 razy drgnie porzadnie silnikiem). pozniej obroty sa w miare rowne. dodam ze na postoju w przypadku wlaczenia skrzyni na P obroty na benzynie sa rowne, a gdy przelacze na gaz troche jest wyczuwalna roznica. aurto poza tymi nierownymi obrotami podczas hamowania jezdzi spoko, ani sie nie ksztusi gdy mu depne, ani nie dlawi. instalacja gazowa jest nowa. w czym moze byc problem??
  13. a mi chodzi na wolnych obrotach rowno (chodz po przelaczeniu na beznyne jest roznica). ale mam pytanko; kiedy hamuje (automat) to przy samym koncu hamowania-kiedy juz przwie auto stoi zadlwi sie z 2-3 razy (czuc wtedy nierowne obroty) mozna to wyeliminowac??
  14. zakupilem radyjko clarion, wsztstko ok (iso) ale w radyjku gniazdo antenowe jest na kablu bardzo glebokie. wiec wtyczka niepasuje. sa takie redukcje??? ktos mial z tym doczyniuenia??? czy trzeba kabel ciac i zmieniac wtyczke klub gniazdo??? ---------- Post added at 16:31 ---------- Previous post was at 16:22 ---------- juz wiem, ale jakby ktos mial tez taki problem to sie nazywa Adaper ISO-DIN. wygrzebalem w starych smieciach, wqiec sprawa zalatwiona http://www.allegro.pl/item947903768_adapter_antenowy_din_iso_lub_iso_din_f_vat.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności