Skocz do zawartości
Stochastic

[OPIS] Przepływomierz w 1.8T AWT- gdzie się znajduje, jak wyczyścić.

Rekomendowane odpowiedzi

Ok chyba narazie uporałem się chwilowo z moją przepływką. Zrobiłem to w następujący sposób:

Wyjąłem ją ponownie i zamiast spryskać tym środkiem zanurzyłem w czystym izopropanolu. Stała sobie tak z pół dnia. Później wziąłem mięciutki pędzelek i czyściłem delikatnie te druciki. Następnie znowu kompiel w izopropanolu tak z 1,5h. Potem suszenie kompresorem tylko delikatnie. Potem sobie leżała i dochodziła do siebie. Złożyłem wszystko z kupe. I odpaliłem. Auto wskoczyło na 1160 obrotów i po dłuższej chwili zeszło na 840 i chyba jest OK. Przejechałem z 40km zgasiłem podłączyłem VAGa i elegancko trzyma 840.

 

Poniżej załączam logi jak ktoś może to niech sprawdzi.

1. log na samej benzie zaraz po włożeniu wyczyszczonej przepływki

Log (2 - 002,003)

 

2. log z depnięciem w podłoge

Log (3 - 001,002,003)

 

3. po przejechaniu 40km i ponownym odpaleniu

Log (1 - 001,002,003)

 

4. a tutaj z kanału 032 ale jakoś nic mi to nie mówi

Log (0 - 032)

 

 

 

Dodam że nie mam już żadnego błędu w silniku oprócz sondy lambda.

1 Fault Found:

 

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

 

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Mam auto na gaz to może to normalne tak mi przynajmniej gazownik mówił. Edytowane przez coberas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pozwolcie ze sie tu podlacze ale w innym dziale zamkneli moj temat.

Chodzi mo o to ze u mnie w 1.8 (bez turbo) powiedzmy podjezdzam w korku na 1-szym biegu spalanie chwilowe pokaze np 18,2l/100km po chwili sie zatrzymuje a spalanie chwilowe nadal pokazuje 18,2 lub troszke nizej typu 14l/100km dlaczego tak sie dziaje??? bo to podejrzewam ze falszuje spalanie srednie... dzieki za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stochastic jakie masz spalanie chwilowe na biegu jalowym?

Czy bylo inne przed czyszczeniem przeplywki>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie mam, bo nie mam komputera. Auto sali mi dużo i nie na odpowiedniej mocy. To chyba wina tego przepływomierza, a cholernie szkoda mi kasy na nowy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy chyba cos kolo 400zl. Ale w tedy moc na nowo wraca i spalanie spada, wiec sadze iz warto ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale gwarancji nie mam, ze tak się stanie. Nic, chyba będę musiał się rozglądnąć za nowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale gwarancji nie mam, ze tak się stanie. Nic, chyba będę musiał się rozglądnąć za nowym.
Na probe podmienic od kogos, i wtedy bedziesz mial pewnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystko.

Oddałem autko do mechanika do wymiany paru rzeczy, dowiedziałem się że mam urwany jeden kabel idący do przepływomierza, jak dobrze pamiętam zielony i przez to wywala cały czas błąd. Teraz pytanie czy w jakiś sposób to lutować czy łączyć,bo to przy samej kostce jest urwany podobno, i może ktoś wie czemu on służy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak osiagi i spalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że w normie, aczkolwiek mechanik mówił że po zrobieniu tego może być lepiej ale nie musi.

Spalanie przy mojej jeździe 10-12max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spalanie przy mojej jeździe 10-12max.
Srednie, czy w miescie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zaczęły mi się 2tyg temu falujące obroty na luzie w zakresie 500-1200obr, podjechałem do gazownika żeby wykluczyć sprawy z gazem i padła diagnoza po obserwacji i pracy na kompie że przepływomierz. Po odłączeniu gniazda 3pinowego ta pewność wzrosła na 100%. Wyciągnąłem z auta, delikatnie przeczyściłem wacikiem nasączonym benzyną ekstrakcyjną i trochę syfu na tych dwóch wąskich drucikach było. Zaraz po przeczyszczeniu zamontowałem i jazda próbna. 10min super, potem wróciło lekkie falowanie, co prawda w mniejszym zakresie i rzadziej ale faluje dalej. Czy dalej czyścić?! Środek benzyny ekstrakcyjnej szybko paruje, znajomy ma w golfie to samo, polecił ten sposób bo od 2lat ma spokój po przeczyszczeniu. U mnie kurcze dalej... Co myślicie Koledzy pomoże jeszcze - sprężonym powietrzem do kompa coś da?! Może trzeba przedmuchać w tym otworze gdzie wchodzi wyciągnięty czujnik przpływomierza ( ten okrągły fragment z 2 antenkami?!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
benzyną ekstrakcyjną
Z tego co czytalem, to nalezy uzywac specjalnych srodkow do tego przeznaczonych. Taki maly sprey kosztuje cos 10-15zl.

 

---------- Dodano o 19:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:22 ----------

 

Nie wiem jak u ciebie przeplywka jest zamontowana, ale rok temu robilem do niej podejscie, i nie udalo mi sie jej wyciagnac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja sie skusilem na czyszczenie przeplywki, co sie skonczylo wysypem bledow i niesprawnoscia auta.

 

Po wyciagnieciu przeplywki z auto i jej rozebraniu, okazalo sie ze jest czysta oraz ze juz byla wymieniana w 2008 roku (auto z 2004).

Jako, ze juz byla rozebrana to postanowila przeczyscic ja patyczkiem higieninicznym nasaczonym beznyna ekstr.

 

Po zamontowaniu do auta VAG pokazuje blad 16486 , ktory nie chce sie skasowac. Poprawialem mocowanie kabli, ale wygladaj w porzadku.

 

Czasem zapali sie kontrolka silnika na zegarach i poza tym skrzynia po przelaczeniu na D szarpie, czego wczesniej nie bylo.

 

Auto chyba nie stracilo na osiagach, i biegi zmienia plynnie.

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie masz kabla vag? Za jedną wizytę, gdzie kasują Ci błąd miałbyś swój kabel na zawsze.
No własnie, czytam już trochę czasu forum ale nie znalazłem informacji, jak to wygląda. Kupuję kabel łącze z kompem (BTW gdzie w aucie jest wtyczka ?) i czy potrzebuję jakiegoś specjalnego programu, czy może wgrywa się sam z samochodu ? Pojaśnijcie koledzy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I ja sie skusilem na czyszczenie przeplywki, co sie skonczylo wysypem bledow i niesprawnoscia auta.

 

Po wyciagnieciu przeplywki z auto i jej rozebraniu, okazalo sie ze jest czysta oraz ze juz byla wymieniana w 2008 roku (auto z 2004).

Jako, ze juz byla rozebrana to postanowila przeczyscic ja patyczkiem higieninicznym nasaczonym beznyna ekstr.

 

Po zamontowaniu do auta VAG pokazuje blad 16486 , ktory nie chce sie skasowac. Poprawialem mocowanie kabli, ale wygladaj w porzadku.

 

Czasem zapali sie kontrolka silnika na zegarach i poza tym skrzynia po przelaczeniu na D szarpie, czego wczesniej nie bylo.

 

Auto chyba nie stracilo na osiagach, i biegi zmienia plynnie.

 

Skonczylo sie kupnem nowego Bosha. 3 szt uzywek nie sprawdzily sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety przepływki się wymienia a nie czyści bo jesli taki zabieg pomaga to na krótko a potem jest jeszcze gorzej.

w najgorszym wypadku odrazu jest uszkodzona po czyszeniu... na przeplywce , sondzie , dv , n75 się nie oszczędza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś może mi napisać co to za ustrojstwa zaznaczone na czerwono i żółto??

To urządzenie zaznaczone na czerwono jakiś czas temu zaczęło mi cykać dość głośno stąd moje pytanie.

vw passat 1.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na czerwono to zaworek N80 od evapu, a na żółto wzmacniacz zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności