lebow Zgłoś #21 Napisano 21 Października 2009 u mnie zawiecha byla wymieniana cala Znaczy się amory też nowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #22 Napisano 29 Października 2009 Witam. Jestem właśnie po wymianie opon. Przy okazji zdjetego koła lewego chciałem spr co tak stuka, czy amor cały itp. Okazało się że cała kolumna mcpersona jest luźna, znaczy jak złapałem ją to latała na boki. Czy to może być powodem moich stuków?? Czy winne temu jest to górne mocowanie amora?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #23 Napisano 29 Października 2009 Okazało się że cała kolumna mcpersona jest luźna, znaczy jak złapałem ją to latała na boki. Czy to może być powodem moich stuków?? Czy winne temu jest to górne mocowanie amora?? normalne. Amortyzator nie jest przykręcany do nadwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1278 Zgłoś #24 Napisano 29 Października 2009 Mocowanie tylnego amortyzatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #25 Napisano 29 Października 2009 r1278 dzieki ale mi stuka w przednim prawym zawiasie:D PS: jutro spróbuje przykręcić kolumnę, przykrecac ta duza nakretke pod maska przy mocowaniu kolumny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #26 Napisano 29 Października 2009 przykrecac ta duza nakretke pod maska przy mocowaniu kolumny?? Tak. Zobacz czy dobrze dokręcona, ale przytrzymuj imbusem tłoczysko amortyzatora, żeby sie nie obracało razem z nakrętką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #27 Napisano 30 Października 2009 Niestety nie da rady, mechanik mój powiedział że już jest max, a górne mocowanie pod maską można recznie obracać. Więc przyjdzie mi wymieniać gumę mocującą, ale to dopiero w przyszłym miesiącu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stomil Zgłoś #28 Napisano 28 Listopada 2009 Pomysł prostacki, ale opróżnij bagażnik z zapasu, podnośnika, kluczy itp. Często to skacze. Już czytałem na forum o gościu, który wymienił wszystko w zawieszeniu a powodem była dojazdówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady1321 Zgłoś #29 Napisano 8 Grudnia 2009 u mnie stukanie było identyczne-okazało się że poduszka amora i po kłopocie.... a tył mało prawdopodobne ale prawdziwe,odboje od amorków pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #30 Napisano 7 Marca 2010 Pozwolę sobie odkopać temat i zapytać. Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też. Wymieniałem tuleje na wahaczach łączniki stabilizatorów poduszki amortyzatorów nie wymieniłem jedynie sworzni i gum stabilizatora, przeguby też były wymieniane. Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc. Czy może to być wina tylko sworzni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #31 Napisano 7 Marca 2010 może to gumy mocujące stabilizator, a może wydech ci się poluzował i tłumiki uderzają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 7 Marca 2010 Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też A dobrze dokręcone są tylne sworznie na wahaczu. Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc. Nie wymagaj zbyt wiele od auta na takiej nawierzchni-sprawdź łączniki czy nie uderzają podkładki o wahacz-jeśli stuki słychać bardziej u góry to może amortyzatory mają wybite prowadnice tłoczysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #33 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) A dobrze dokręcone są tylne sworznie na wahaczu chodzi o te tuleje położone na płasko przykręcane do budy? ja wiem że na bruku to nie będzie cichutko ale to stukanie jest takie specyficzne zobaczę jeszcze jak wymienię te sworznie. Edytowane 7 Marca 2010 przez tomw88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #34 Napisano 7 Marca 2010 Pozwolę sobie odkopać temat i zapytać. Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też. Wymieniałem tuleje na wahaczach łączniki stabilizatorów poduszki amortyzatorów nie wymieniłem jedynie sworzni i gum stabilizatora, przeguby też były wymieniane. Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc. Czy może to być wina tylko sworzni? Zainteresuj się tymi gumami na stabilizatorze, u mnie była wybita ta wewnętrzna, waliło tak jak u Ciebie, na szarpakach nie wyszło, jedynie rozbujanie auta na boki przez 2 facetów i jeden w kanale co badał miejsce stukania, wyszły własnie gumy stabilizatora, choć wyglądały na dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #35 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) chodzi o te tuleje położone na płasko przykręcane do budy? Tak o nie,jeśli nie będa dobrze dokręcone to będą uderzać w wahaczu-znaczy się w sankach-, przy montażu zauważyłeś chyba że trzymaja sie w takim półksiężycu bo średnica wewnętrzna tulei jest dużo większa niż średnica śruby mocujacej-w kompletach są teżczasem takie blaszane tulejki-nie bardzo wiem do czego maja służyć. A gumy o których pisze Sławek to naprawdę potrafią hałasować-jest to bardzo uciążliwy stuk- i nawet na prostej i w miarę równej drodze. Edytowane 7 Marca 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #36 Napisano 7 Marca 2010 do kanału i sprawdz czy masz dokręcone sworznie kół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #37 Napisano 7 Marca 2010 No były w komplecie takie tulejki centrujące do tych tulejek gumowych. Po prawej stronie miałem zerwany gwint ale jakoś złapała śruba końcem ale stukanie słyszę od swojej strony myślałem już o tym ale prawa strona jest cicho puknięcie słyszę i nawet czasami je czuje od strony kierowcy. Był tam wymieniany przegub wewnętrzny jutro będę u kolegi mechanika to zobaczę czy wszystkie śruby są dokręcone przy półośce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #38 Napisano 7 Marca 2010 tomw88 miałem takie same stuki jak ty. Cała zawiecha wymieniona, wszystko nowe można powiedzieć, że najlepsze jakie jest na rynku i stuka. Posprawdzałem no wszystko dobre, i po jakimś czasie przestało stukać i do tej pory nie wiem co to było;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #39 Napisano 10 Marca 2010 Wymieniłem dzisiaj sworznie i na bruku już nie słychać stukania, odnośnie stukania przy ruszaniu i hamowaniu to nie było śruby którą przykręca się tarczę do piasty przykręciłem i ustało, co jeszcze mnie zdziwiło to śruba mocująca wahacz z przodu nie była za dobrze dokręcona i to też robiło swoje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #40 Napisano 10 Marca 2010 Witam. u mnie coś paskudnie stuka z tyłu ( tak mi sie wydaje) jak to sprawdzić co to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach