Skocz do zawartości
marcin445

głuche stuki w zawieszeniu

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie zawiecha byla wymieniana cala

Znaczy się amory też nowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem właśnie po wymianie opon. Przy okazji zdjetego koła lewego chciałem spr co tak stuka, czy amor cały itp. Okazało się że cała kolumna mcpersona jest luźna, znaczy jak złapałem ją to latała na boki. Czy to może być powodem moich stuków?? Czy winne temu jest to górne mocowanie amora??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Okazało się że cała kolumna mcpersona jest luźna, znaczy jak złapałem ją to latała na boki. Czy to może być powodem moich stuków?? Czy winne temu jest to górne mocowanie amora??

normalne. Amortyzator nie jest przykręcany do nadwozia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie tylnego amortyzatora.

zawieszenie.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

r1278 dzieki ale mi stuka w przednim prawym zawiasie:D

 

PS: jutro spróbuje przykręcić kolumnę, przykrecac ta duza nakretke pod maska przy mocowaniu kolumny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przykrecac ta duza nakretke pod maska przy mocowaniu kolumny??

 

Tak. Zobacz czy dobrze dokręcona, ale przytrzymuj imbusem tłoczysko amortyzatora, żeby sie nie obracało razem z nakrętką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie da rady, mechanik mój powiedział że już jest max, a górne mocowanie pod maską można recznie obracać. Więc przyjdzie mi wymieniać gumę mocującą:(, ale to dopiero w przyszłym miesiącu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomysł prostacki, ale opróżnij bagażnik z zapasu, podnośnika, kluczy itp. Często to skacze. Już czytałem na forum o gościu, który wymienił wszystko w zawieszeniu a powodem była dojazdówka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie stukanie było identyczne-okazało się że poduszka amora i po kłopocie....

a tył mało prawdopodobne ale prawdziwe,odboje od amorków

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odkopać temat i zapytać. Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też. Wymieniałem tuleje na wahaczach łączniki stabilizatorów poduszki amortyzatorów nie wymieniłem jedynie sworzni i gum stabilizatora, przeguby też były wymieniane. Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc. Czy może to być wina tylko sworzni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to gumy mocujące stabilizator, a może wydech ci się poluzował i tłumiki uderzają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też

A dobrze dokręcone są tylne sworznie na wahaczu.

Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc.

Nie wymagaj zbyt wiele od auta na takiej nawierzchni-sprawdź łączniki czy nie uderzają podkładki o wahacz-jeśli stuki słychać bardziej u góry to może amortyzatory mają wybite prowadnice tłoczysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dobrze dokręcone są tylne sworznie na wahaczu

chodzi o te tuleje położone na płasko przykręcane do budy? ja wiem że na bruku to nie będzie cichutko ale to stukanie jest takie specyficzne zobaczę jeszcze jak wymienię te sworznie.

Edytowane przez tomw88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozwolę sobie odkopać temat i zapytać. Przy szybkim ruszaniu słyszę puknięcie w zawieszeniu i przy nagłym hamowaniu też. Wymieniałem tuleje na wahaczach łączniki stabilizatorów poduszki amortyzatorów nie wymieniłem jedynie sworzni i gum stabilizatora, przeguby też były wymieniane. Jadąc po bruku zaczyna strasznie tłuc. Czy może to być wina tylko sworzni?

Zainteresuj się tymi gumami na stabilizatorze, u mnie była wybita ta wewnętrzna, waliło tak jak u Ciebie, na szarpakach nie wyszło, jedynie rozbujanie auta na boki przez 2 facetów i jeden w kanale co badał miejsce stukania, wyszły własnie gumy stabilizatora, choć wyglądały na dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o te tuleje położone na płasko przykręcane do budy?

Tak o nie,jeśli nie będa dobrze dokręcone to będą uderzać w wahaczu-znaczy się w sankach-, przy montażu zauważyłeś chyba że trzymaja sie w takim półksiężycu bo średnica wewnętrzna tulei jest dużo większa niż średnica śruby mocujacej-w kompletach są teżczasem takie blaszane tulejki-nie bardzo wiem do czego maja służyć.

A gumy o których pisze Sławek to naprawdę potrafią hałasować-jest to bardzo uciążliwy stuk- i nawet na prostej i w miarę równej drodze.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do kanału i sprawdz czy masz dokręcone sworznie kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No były w komplecie takie tulejki centrujące do tych tulejek gumowych. Po prawej stronie miałem zerwany gwint ale jakoś złapała śruba końcem ale stukanie słyszę od swojej strony myślałem już o tym ale prawa strona jest cicho puknięcie słyszę i nawet czasami je czuje od strony kierowcy. Był tam wymieniany przegub wewnętrzny jutro będę u kolegi mechanika to zobaczę czy wszystkie śruby są dokręcone przy półośce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomw88 miałem takie same stuki jak ty. Cała zawiecha wymieniona, wszystko nowe można powiedzieć, że najlepsze jakie jest na rynku i stuka. Posprawdzałem no wszystko dobre, i po jakimś czasie przestało stukać:hyhy

i do tej pory nie wiem co to było;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj sworznie i na bruku już nie słychać stukania, odnośnie stukania przy ruszaniu i hamowaniu to nie było śruby którą przykręca się tarczę do piasty przykręciłem i ustało, co jeszcze mnie zdziwiło to śruba mocująca wahacz z przodu nie była za dobrze dokręcona i to też robiło swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

u mnie coś paskudnie stuka z tyłu ( tak mi sie wydaje)

jak to sprawdzić co to??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności