-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Stomil
-
Tytuł
Zbanowany
- Urodziny 11.11.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
Stomil obserwuje zawartość → przednia poduszka pod silnikiem silnik 1Z, Showek pasażera nie zamyka sie. i Koło zębate wału korbowego
-
I temat popraw, bo w oczy kole to samo H.
-
Krzywe brzegi paska i wszystko. Jeździć i nie szukać problemów. Zwróć uwagę na ślady pośrodku, są stabilne.(3 sekundy końcowe).
-
Lik do dupy, nie działa. Jak gubi kąt wtrysku to może jeszcze być koło wału rozwalone(u mnie tak było, ale z 52 spadło do 30). Moja rada, nowe oryginalne koło wału, nowa śruba do niego, nowy rozrząd i nic więcej sobie nie nabieraj do głowy. Kąta wtrysku(już gdzieś pisałem na forum) też mechanik więcej nie przestawił. Podstawiłem breszkę i miałem zakres od 0 do 100. Przewody metalowe od pompy do wtrysków są sztywne i hamują przestawianie pompy o ok. 1 cm(to bardzo dużo w kącie wtrysku na VAGu. Pozdrawiam.
-
U mnie nic nie pływa. Możliwe, że za słaby naciąg paska. Jeżeli rozrząd był wymieniany "na flamastra", czyli bez blokad i luzowania koła wałka rozrządu to może tak się stać.
-
Temat stary, ale o co chodzi w w/w zdaniu? Nie wiem chłopaku co bierzesz, ale towar pierwsza klasa!!!
-
To ja bez popisów, tylko nastawnik wyczyściłem. Przestał szarpać, super, ale co mnie zaskoczyło korekcja na jednym garze z 4,0 (myślałem, że silnik padaka) spadła do 0,3 mg. Pozdrawiam i Wesołych Świąt !!!
-
W momencie uderzenia dociągają człowieka do fotela (pasy bezwładnościowe mają swój "luz"). Zabezpiecza to przed nadmiernym uderzeniem w kierownicę/poduszkę i zmniejsza ryzyko złamania podstawy czaszki oraz kości potylicznej o zagłówek.
-
1Z, pompa wtryskowa, rozrząd, kąt wtrysku, kopci na biało - muł
Stomil odpowiedział mhyjek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego, ale dalej nie wiem czy udało się z kątem wtrysku. -
1Z, pompa wtryskowa, rozrząd, kąt wtrysku, kopci na biało - muł
Stomil odpowiedział mhyjek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A ile milimetrów możesz przesunąć pompę? W 1Z po wymianie koła na wale też mechanik powiedział, że nie może ustawić kąta wtrysku(pompa przesuwała się o jakieś 5 mm.) W domu rozpiąłem rozrząd, wszystko jak Ty poskładałem i dalej kicha z kątem. Co się okazało-przewody wysokiego ciśnienia z pompy do wtrysków są na tyle sztywne, że ręką nie szło przestawić. Brecha pod pompę+dźwignia=ruch pompy o jakieś 12 mm od skrajnych możliwości regulacji. Wtedy bez problemu ustawiłem na 51 i już rok bez problemu nawet przy -26 mrozu. Nie wiem czy dobrze myślę(bo mi pasek pasował na zębach), ale: 1. Czy pasek masz nowy po tej naprawie? Może jest już naciągnięty i dlatego nie pasuje? 2. Poprawiłeś znak na kole zamachowym białą farbą. Jak tu się walnąłeś o 1-2 mm to takie cyrki mogą wychodzić. Sprawdź to jeszcze raz i ustaw idealnie na strzałkę. 3. Małe koło na wale jak mi się wyrobiło, to zgubił właśnie kąt wtrysku. Jak przed naprawą pompy było to u Ciebie dobrze to i teraz powinno być, aczkolwiek wykluczyć tego nie można. Pozdrawiam i daj znać co wyszło. -
Włącza się kontrolka ABS po przekroczeniu 170km/h
Stomil odpowiedział lebow → na temat → Hamulce, felgi, opony
Przy takiej prędkości może dochodzić do przeginania któregoś przewodu od czujnika do sterownika (opór powietrza). Są to już stare kabelki i czasami mogą łapać przerwę. Ja po wymianie czujnika i lutowaniu (inna wtyczka) miałem problem, ponieważ siatka masy rozsypywała się jak piasek. Zacznij od dokładnego ich przymocowania do części metalowych podwozia/nadwozia. Jak to nie pomoże to powymieniaj w/w przewody elektryczne. Nie ma bata, musi pomóc. Różnica obrotów kół przy 60 jak i 170 oznacza że masz 0,1 s do rowu i prawdopodobnie do spotkania z Piotrkiem. Nie szedłbym tym tropem w Twoim przypadku. ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:49 ---------- Adam, bez urazy ale to moim zdaniem nie prawda. ASR lub ESP mogło by świecić, ale nie ABS. Czujnik wyłapuje tylko blokadę koła i tyle. Działa na zasadzie 0 - 1. Sam pomysł różnej prędkości obrotowej kół z powodu różnych opon jest dziwny. -
Podmień z jakimś kolegą na próbę przepływkę.
-
Bardzo dobre klucze amatorskie. Jakość porównywalna do YATO, a może nawet ciut lepsze. Mam jednego Paska i na nim sprawdzają się wyśmienicie. Kolega szykulasty napisał: Na 100% China!!!!!!!!!!! bRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!! Kolego, zobacz gdzie składali Twój komputer i jego osprzęt (a klawiatura palców nie zjadła ?). Wszystko robią teraz w Chinach, ale z dobrych materiałów (np. Coval) lub marnych, jak TOYA.
-
[silnik] Passat 1.9 TDi- drgania podczas przyspieszania
Stomil odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
PD z opisu to chyba pompowtryski, więc nastawnik pompy wtryskowej i jego czyszczenie odpada? U mnie w 1Z czyszczenie pomogło na w/w problemy. -
Trasa przy pełnym załadowaniu (w bagażniku drewno do kominka) + 3 osoby 5,5 l (prędkość 100-130km/h). Miasto (praktycznie na zimnym silniku) 7,2 l. Pozdrawiam
-
głuche stuki w zawieszeniu
Stomil odpowiedział marcin445 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Pomysł prostacki, ale opróżnij bagażnik z zapasu, podnośnika, kluczy itp. Często to skacze. Już czytałem na forum o gościu, który wymienił wszystko w zawieszeniu a powodem była dojazdówka.