speedvr6 Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2009 Witam wszystkich użytkowników forum , mam problem ze swoim passatem B4 z 1995r. 2.8 vr6 . Przydazyła mi się bardzo przykra sytułacja a mianowicie napinacz rozrzadu uległ uszkodzeniu i doszło do poluznienia łańcuszka który narobił spustoszenia tzn zdarł całą okładzine ze ślizgów . Zwracam się z takim pytaniem gdzie najlepiej i najtaniej radzicie mi kupic cały rozrząd??????? tzn łancuszek oraz ślizgi + napinacz i w jakiej kwocie sie zamkne?? Proszę o odpowiedzi passat 2.8 vr6 95r. variant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2009 Najtaniej w konsekwencji wychodzi ZDECYDOWANIE NAJDROŻEJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arktic Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2009 Najtaniej w konsekwencji wychodzi ZDECYDOWANIE NAJDROŻEJ Witam . Potwierdzam poprzednika jeśli chodzi o rozrząd to lepiej wydać wiecej i miec z tym spokuj na dlugi czas niż zastanawiać sie kiedy znowu cos sie spi....i Natomiast jeśli chodzi o to gdzie kupić "najtaniej" to myśle ,że powinieneś przekopać sklepy internetowe Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2009 Ja zawsze korzystam z tej strony: http://ekatalog.intercars.com.pl/ jako punktu odniesienia jeżeli chodzi o ceny i producentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Onan666 Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2009 (edytowane) witam 1 rok temu, padła mi łyżwa w rozrządzie, efekt taki ze łańcuch przeskoczył (szczęście podczas uruchomiania) - efekt taki:wymiana kilka zaworów były pokrzywione - kompletna wymiana uszczelniaczy zaworów, planowanie + cala wymiana rozrządu (góra i dół). Kupilem niemiecki kpl. za jakieś 800zl - były Chińskie za 500zl,a org. VW za 1500zl Robocizna jakieś 350zl - a dłubania dużo bo trzeba było silnik wyciągnąć PS. Do tej pory nie wiem jak mógł się tak rozrząd posypać - niby silnik ma 220 tys km.Inny mechanik mi powiedzial 4 tys zl za wymiane rozrządu z robieniem głowicy - miałem niezły ubaw z jego propozycji Edytowane 27 Września 2009 przez Onan666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2009 No właśnie, niby, a tak naprawdę przebiegi są nieznane i wychodzą takie "kwiatki". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speedvr6 Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 Co ciekawe mój ma przebieg 167 tys km i jest on autentyczny kupiłem go bezpośrednio z pierwszej ręki w berlinie mógl być troche przykatowany bo miał to młodszy gosć . Ładnie stuningowany na 17 na niskich zawieszkach na full wypasie . Powiem o tyle szczescie że sie nic nie stało łancuch nie przeskoczył zawory całe i było to także przy odpaleniu momentalnie go zgasiłem i nie ruszałem .... silnik wyjety a teraz udaje sie do sklepu i opróżniam sie z kasy dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2009 Do tej pory nie wiem jak mógł się tak rozrząd posypać - niby silnik ma 220 tys Co ciekawe mój ma przebieg 167 tys km A niby co ile byście chcieli zmieniać rozrząd? 200 to max, vr6 to nie mercedes Często zużycie rozrządu przyspiesza pompa olejowa w której zacina się zawór przelewowy, taka pompa daje za duże ciśnienie oliwy a te z kolei naciąga łańcuch 3x mocniej niż powinno. Łańcuch się przeciąga, wydziera okładzinę z napinacza i strzał. Z moich obserwacji wynika że 3 na 4 vr6 ma problemy z ciśnieniem oleju, średnie przebiegi to 200tyś km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2009 a jak można zdiagnozować lipną pompę? u mnie już prawie 300tys na blacie, niby rozrząd był wymieniany przy 200 ale czy to prawda to nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2009 Trzeba zmierzyć ciśnienie -u mine w starej vrce pompa dawała 12 atmosfer a to trochę za durzo bo w obecnym zrzuca po 5.7 atm i ponoć takie ma być ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziunek Zgłoś #11 Napisano 8 Października 2009 ja polecał bym intercars i wymianę obydwóch łańcuchów ślizgów i napinacza górnego łańcuch polecam swaga góra około180zł , dolny około100zł a napinacz w i łyżwa oraz ślizgi to już w zalerzności który jest u ciebie zastosowany bo są dwa rodzaje ale wszystko powinno zamknąć sie w 700- 800 bez rabatów . Tylko roboty od cholery bo motor trzeba wyjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki93 Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2015 (edytowane) Witam, przepraszam, że odkopuję, ale nie chcę zakładać nowego tematu Czy przy wymianie rozrządu zaleca się wymianę kółek zębatych na wałkach? Mój mechanik jak dostał silnik i zobaczył, że mam kompletny rozrząd, ale bez kółek, to zadał mi pytanie - ,,gdzie kółka"? Jakby nie patrzeć, są narażone na ścieranie, ale czy wymieniając u siebie rozrząd praktykowaliście ich wymianę? Jak tak, to jakie numery mają te kółka w 2.8 AAA? Numery znalazłem: 1x 021 109 569 1x 021 109 570 lub 066 109 570 (podwójny łańcuch/pojedynczy) 2x 021 109 111G lub 021 109 111H (podwójny łańcuch/pojedynczy) Edytowane 13 Lipca 2015 przez Majki93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toku74 Zgłoś #13 Napisano 13 Lipca 2015 Witam, przepraszam, że odkopuję, ale nie chcę zakładać nowego tematu Czy przy wymianie rozrządu zaleca się wymianę kółek zębatych na wałkach? Mój mechanik jak dostał silnik i zobaczył, że mam kompletny rozrząd, ale bez kółek, to zadał mi pytanie - ,,gdzie kółka"? Jakby nie patrzeć, są narażone na ścieranie, ale czy wymieniając u siebie rozrząd praktykowaliście ich wymianę? Jak tak, to jakie numery mają te kółka w 2.8 AAA? Jedyne kółko którego się tam nie wymienia to to na wale- z tego co kojarzę jest jednym elementem z wałem. Pozostałe powinno założyć się nowe. Ale to dotyczy znacznej większości rozrządów "łańcuchowych". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki93 Zgłoś #14 Napisano 13 Lipca 2015 (edytowane) Jedyne kółko którego się tam nie wymienia to to na wale- z tego co kojarzę jest jednym elementem z wałem. Pozostałe powinno założyć się nowe. Ale to dotyczy znacznej większości rozrządów "łańcuchowych". Dobrze wiedzieć. Dziękuję za odpowiedź, numery udało się odnaleźć, w związku z czym zabieram się za poszukiwanie tych wszystkich kół w sklepach. EDYCJA: Obłęd, w aso te cztery zębatki kosztują 885zł... Edytowane 14 Lipca 2015 przez Majki93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #15 Napisano 15 Lipca 2015 podaj numery tych kółek i jak już kupisz to napisz gdzie to znalazłeś i w jakiej cenie wiem że większość ludzi nie zmienia kół zębatych podczas wymiany rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki93 Zgłoś #16 Napisano 15 Lipca 2015 Numery znalezione na jakimś niemieckim forum, sprawdzałem z etką, wszystko się zgadza. 1x 021 109 569 1x 021 109 570 lub 066 109 570 (podwójny łańcuch/pojedynczy) 2x 021 109 111G lub 021 109 111H (podwójny łańcuch/pojedynczy) Niestety znalazłem tylko w aso, niby gdzieś na ebayu nowe się pojawiają, ale to głównie Stany i Niemcy. W aso zapłaciłem 885,70zł.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach