Skocz do zawartości

Majki93

  • Zawartość

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

1 obserwujący

O Majki93

  • Urodziny 14.12.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WDW / 71

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1991
  • Link do tematu o samochodzie
    125470
  1. Zmiana silnika forum na IPB

    A może by tak przypięte tematy wyróżniać innym odcieniem tła na liście tematów? Nie będzie trzeba przyglądać się tym pinezkom. Przykładowo jakiś delikatny szary (ale ciemniejszy od obecnego podziału) załatwiłby ten problem.
  2. Giełda wraca na Forum Passata!

    Super! Świetna nowina! Pytanie tylko, czy ja nie mogę wejść do tego tematu, czy póki co, nikt nie może? https://forum.vw-passat.pl/offers/regulation/
  3. Zmiana silnika forum na IPB

    Jeszcze jedną kwestię stylistyczną znalazłem. Może lepiej by wyglądało, gdyby zlikwidować te napisy ,,Przez", które są raczej zbyteczne skoro obok jest podany autor posta?
  4. Ciekawe aukcje

    B3 w kombi Edition One, pierwszy raz widzę Varianta w tej wersji. Myślałem, że są tylko sedany. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-b3-2-0-16v-dohc-wolfsburg-edition-ID6zagGa.html
  5. Cześć! Jak wiadomo z hamulcami przednimi w Passacie można lawirować na różne sposoby. Mając przednie wentylowane 256mm można zaaplikować 280mm zmieniając jarzmo, tarczę i zostawiając cienkie klocki z 256. Można przejść w inny sposób zapodając zacisk i klocki od 280 na tarczę 256, zostawiając jarzmo. Przy tarczach 288mm można przejść na 312mm również zmieniając tarczę i jarzmo. Kombinując dodatkowo z serwem i pompą można stworzyć coś co będzie hamowało lepiej. Nie da się ukryć, z przodem można coś zdziałać. W związku z tym, chciałem się dopytać, czy w Passatach B3/B4 w przypadku tylnych hamulców na tarczy 226mm, można coś wymyślić? Czy pasują zestawy pod tarczę 256mm z Octavii RS 1 lub Leona Cupry 1M? Jeżeli tak, to z czym jest związana taka zmiana? Cały komplet od czopów po zaciski? Czy może wystarczą tarcze, zaciski, jarzma, klocki i ewentualnie osłony? Mam akurat kompletny swap na tył pod tarczę 226mm i zacząłem się zastanawiać, czy od razu nie pójść w coś większego żeby oszczędzić sobie roboty. A może 280mm na tył? Póki co, z przodu mam tarcze 288mm (w planach 312mm), przewody w oplocie, biserwo z T4 na pompie 25,4mm.
  6. Wymiana skrzyni passat b4 vr6

    Raczej skończy się na przełożeniu flansz przegubów. Kwestia wybierka jest taka, że jeśli średnica wałka jest taka sama, to można przełożyć stary wybierak do skrzyni z Golfa i będzie hulać. Ewentualnie można zostawić go i zmienić lewarek z obudową i linkami na taki od golfa (bodajże). Wtedy trzeba skrócić lewarek i go nagwintować. Najlepiej jest kiedy obudowa lewarka jest starego typu, wtedy podchodzi p&p, gdy jest nowa (czyt. niska), trzeba wiercić budę pod nowe otwory i dawać sporo podkładek lub jakieś dystanse, aby lewarek nie latał góra/dół. No i w takim przypadku trzeba coś zrobić z dość sporą luką między obudową lewarka, a budą. Tutaj poruszałem ten temat:
  7. Zmiana silnika forum na IPB

    Zauważyłem teraz ciekawą rzecz. Blop napisał post w temacie, do którego wszyscy (chyba?) mają dostęp. Akurat tak się złożyło, że w momencie jak robiłem zrzuty, napisał nowy post, stąd ta różnica w czasie. Przy próbie wejścia w ten temat, klikając w hiperlink widoczny na pierwszym (strona główna forum) lub drugim zrzucie (dział ,,Porady dotyczące obsługi forum"), pojawia się błąd. Natomiast po wejściu do działu ,,Komunikaty, propozycje" jest widoczny tylko Twój post @jedrus, nie ma postów Blopa i błędu też nie ma. Więc nie wiem, czy strona główna forum przepuszcza widok tematu, który jest tylko dla moderatorów i osób wyżej, a nie jest dostępny dla pozostałych osób, czy hiperlink uszkodzony. Żeby było śmiesznie po wejściu w profil Blopa, nie ma żadnych postów napisanych przed chwilą.
  8. Zmiana silnika forum na IPB

    Zostanę znienawidzony Może ludzi online i osoby mające urodziny dać na dół, a poddziały w dwóch kolumnach? Odnoszę wrażenie, że jest dużo niewykorzystanego miejsca i jest ,,sporo" scrollowania przy takim układzie.
  9. Zmiana silnika forum na IPB

    Jeszcze jedną rzecz dostrzegłem przed chwilą. Coś się stało z oznaczeniami modeli? Chyba, że @jedrus to wyłączyłeś i trzeba sobie edytować temat i nadać ten prefix (?) od nowa?
  10. Zmiana silnika forum na IPB

    To ja zmienię temat. Na telefonie (nie wiem, czy na kompie), pojawiły się takie krzaki.
  11. Zmiana silnika forum na IPB

    Ja tak czasami lubię z grubej rury Tak swoją drogą, możliwość pisania poza poddziałem ,,Samochód" jest ,,legalna", czy to przeoczenie? A może to zmiany pod powrót giełdy zapowiadany kilka stron wcześniej?
  12. SWAP bębny na tarzcze- manual

    Hej! Opis jest raczej wystarczający, ale czy dałoby radę odświeżyć fotki, masz je jeszcze gdzieś zarchiwizowane?
  13. Zmiana silnika forum na IPB

    Widzę, że forum nabiera fajnego wyglądu A może by tak dodać jeszcze jeden nowy, ciemny styl, w którym będzie połączenie kolorów gorzkiej czekolady jako tło i napisów w odcieniach cappucino/ecru? Pamiętam, że w reklamie nespresso na sam koniec był napis ,,What Else?" w takim właśnie zestawieniu i wydaje mi się, że czytałoby się to bardzo przyjemnie.
  14. Zmiana silnika forum na IPB

    Nie wiem, czy o tym było, ale chyba nie ma możliwości podglądania posta przed dodaniem, z tematem jest to samo.
  15. Zmiana silnika forum na IPB

    Znaczniki modeli już fajnie wyglądają, ale może by tak zrobić, że każdy z modeli będzie miał swój inny odcień niebieskiego? Wtedy nie trzeba się skupiać co jest napisane, tylko po nauczeniu kolorów od razu będzie się wiedziało jakiego modelu dotyczy dany temat.
×