Skocz do zawartości

Majki93

  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

1 obserwujący

O Majki93

  • Urodziny 14.12.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WDW / 71

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1991
  • Link do tematu o samochodzie
    125470
  1. Witam serdecznie, sprzedam lampy Arriva do B3 w kombi, stan niemal perfekcyjny jak na lampy mające tyle lat (ok. 25). Myślę, że cena jest adekwatna do stanu i niezbyt wygórowana względem innych sprzedawanych zestawów, które zazwyczaj są matowe, albo są po prostu w gorszym stanie. http://allegro.pl/lampy-arriva-passat-b3-kombi-jak-nowe-rarytas-i7043476606.html
  2. Próbując przejść do zdjęcia pełnego rozmiaru z miniaturki, dostaję w odpowiedzi taki komunikat.
  3. Hej, jest możliwość jakoś dostać się do zdjęć z tej wersji wrzutnika?
  4. Witam, rolował ktoś u siebie błotniki (z tyłu)? Mam dostęp do maszynki i chciałbym załatwić tę sprawę żeby mi rant nie zżerał opon przy obniżonym zawieszeniu. Jak zabezpieczyć tą wywiniętą krawędź? Dostałem podpowiedź żeby zrobić to na dwa sposoby: 1. Dokładne oczyszczenie washprimer do zamknięcia ognisk korozji podkład baranek 2. Czyszczenie do gołej blachy na wżery app rstop podkład epoksydowy dwuskładnikowy podkład akrylowy baranek / specjalny wosk do podwozi Drugi wariant jest bardzo długi, wydaje mi się zbyteczny, bo u mnie tam rdzy raczej nie ma. Macie jakieś inne pomysły? Robił to ktoś u siebie? Chciałbym to zrobić raz, a porządnie, musi to być na wieczność. A może nie bawić się w rolowanie tylko zorganizować cambery i zrobić lekki negatyw?
  5. Zmiana silnika forum na IPB

    A może by tak przypięte tematy wyróżniać innym odcieniem tła na liście tematów? Nie będzie trzeba przyglądać się tym pinezkom. Przykładowo jakiś delikatny szary (ale ciemniejszy od obecnego podziału) załatwiłby ten problem.
  6. Giełda wraca na Forum Passata!

    Super! Świetna nowina! Pytanie tylko, czy ja nie mogę wejść do tego tematu, czy póki co, nikt nie może? https://forum.vw-passat.pl/offers/regulation/
  7. Zmiana silnika forum na IPB

    Jeszcze jedną kwestię stylistyczną znalazłem. Może lepiej by wyglądało, gdyby zlikwidować te napisy ,,Przez", które są raczej zbyteczne skoro obok jest podany autor posta?
  8. Ciekawe aukcje

    B3 w kombi Edition One, pierwszy raz widzę Varianta w tej wersji. Myślałem, że są tylko sedany. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-b3-2-0-16v-dohc-wolfsburg-edition-ID6zagGa.html
  9. Cześć! Jak wiadomo z hamulcami przednimi w Passacie można lawirować na różne sposoby. Mając przednie wentylowane 256mm można zaaplikować 280mm zmieniając jarzmo, tarczę i zostawiając cienkie klocki z 256. Można przejść w inny sposób zapodając zacisk i klocki od 280 na tarczę 256, zostawiając jarzmo. Przy tarczach 288mm można przejść na 312mm również zmieniając tarczę i jarzmo. Kombinując dodatkowo z serwem i pompą można stworzyć coś co będzie hamowało lepiej. Nie da się ukryć, z przodem można coś zdziałać. W związku z tym, chciałem się dopytać, czy w Passatach B3/B4 w przypadku tylnych hamulców na tarczy 226mm, można coś wymyślić? Czy pasują zestawy pod tarczę 256mm z Octavii RS 1 lub Leona Cupry 1M? Jeżeli tak, to z czym jest związana taka zmiana? Cały komplet od czopów po zaciski? Czy może wystarczą tarcze, zaciski, jarzma, klocki i ewentualnie osłony? Mam akurat kompletny swap na tył pod tarczę 226mm i zacząłem się zastanawiać, czy od razu nie pójść w coś większego żeby oszczędzić sobie roboty. A może 280mm na tył?
  10. Wymiana skrzyni passat b4 vr6

    Raczej skończy się na przełożeniu flansz przegubów. Kwestia wybierka jest taka, że jeśli średnica wałka jest taka sama, to można przełożyć stary wybierak do skrzyni z Golfa i będzie hulać. Ewentualnie można zostawić go i zmienić lewarek z obudową i linkami na taki od golfa (bodajże). Wtedy trzeba skrócić lewarek i go nagwintować. Najlepiej jest kiedy obudowa lewarka jest starego typu, wtedy podchodzi p&p, gdy jest nowa (czyt. niska), trzeba wiercić budę pod nowe otwory i dawać sporo podkładek lub jakieś dystanse, aby lewarek nie latał góra/dół. No i w takim przypadku trzeba coś zrobić z dość sporą luką między obudową lewarka, a budą. Tutaj poruszałem ten temat:
  11. Zmiana silnika forum na IPB

    Zauważyłem teraz ciekawą rzecz. Blop napisał post w temacie, do którego wszyscy (chyba?) mają dostęp. Akurat tak się złożyło, że w momencie jak robiłem zrzuty, napisał nowy post, stąd ta różnica w czasie. Przy próbie wejścia w ten temat, klikając w hiperlink widoczny na pierwszym (strona główna forum) lub drugim zrzucie (dział ,,Porady dotyczące obsługi forum"), pojawia się błąd. Natomiast po wejściu do działu ,,Komunikaty, propozycje" jest widoczny tylko Twój post @jedrus, nie ma postów Blopa i błędu też nie ma. Więc nie wiem, czy strona główna forum przepuszcza widok tematu, który jest tylko dla moderatorów i osób wyżej, a nie jest dostępny dla pozostałych osób, czy hiperlink uszkodzony. Żeby było śmiesznie po wejściu w profil Blopa, nie ma żadnych postów napisanych przed chwilą.
  12. Zmiana silnika forum na IPB

    Zostanę znienawidzony Może ludzi online i osoby mające urodziny dać na dół, a poddziały w dwóch kolumnach? Odnoszę wrażenie, że jest dużo niewykorzystanego miejsca i jest ,,sporo" scrollowania przy takim układzie.
  13. Zmiana silnika forum na IPB

    Jeszcze jedną rzecz dostrzegłem przed chwilą. Coś się stało z oznaczeniami modeli? Chyba, że @jedrus to wyłączyłeś i trzeba sobie edytować temat i nadać ten prefix (?) od nowa?
  14. Zmiana silnika forum na IPB

    To ja zmienię temat. Na telefonie (nie wiem, czy na kompie), pojawiły się takie krzaki.
×