marelas Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2009 Prosze o porade. B6 opony BRIDGESTONE TURANZA ER300 215/55R16 Oryginalne. Przebieg 70 tys. W ostatnim czasie zebralo mi przednie od wewnatrz - prawie do plotna, na zewnatrz jest ok 4 mm. Tylne tez zbiera od wewnatrz mocniej. Sprawdzone zawieszenie tzn brak luzow, zbieznosc ok. Co jest? Koleiny? Z gory dzieki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2009 Za niskie ciśnienie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2009 cisnienie w oponach 2,6 na pusto sie bije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzegorzEP Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2009 Też miałem taką sytuację, zwłaszcza z przodu. Nówki Pirelli 17 cali zjechały się w 3 miesiące. No hałasowały strasznie, z przodu bardzo się wyząbkowały. Okazało się, że to amortyzatory, więc nie było wyjścia, wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2009 Przerobiłem temat miesiąc temu , identyczna sytuacja ,zdarte opony od wewnątrz . Po wizycie w warsztacie okazało się że sinenbloki na wahaczach do wymiany (choć było słychać lekkie stukanie ) Koszt naprawy obu przednich wahaczy 800 zł z robocizną . Jeden wahacz w ASO 840 zł .Potem wizyta na zbieżność i wszystko jest już OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2009 ale skoro zawieszenie ok to chyba amory tez były sprawdzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #7 Napisano 23 Września 2009 Przerobiłem temat miesiąc temu , identyczna sytuacja ,zdarte opony od wewnątrz... U mnie wewnętrzna strona opony zdziera się mocniej na tylnej osi niż na przedniej, tez opony się wyząbkowały i strasznie "wyją" co tam może być przyczyną, zbieżność i kąty są idealne. U Ciebie Trokadero tak się stało na przedniej osi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marelas Zgłoś #8 Napisano 23 Września 2009 sinenbloki wahaczado wymiany; te tylne ??Ale u mnie tam luzu niewidac. U Ciebie Trokadero byl luz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olin_zg Zgłoś #9 Napisano 23 Września 2009 przy okazji jeśli idzie o ciśnienie w fabrycznych 205 16" w warsztacie mówili ze 2,3 wystarczy przy kombi co prawda z reguły na pusto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2009 Wystarczy tyle, ile masz na klapce wlewu paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #11 Napisano 24 Września 2009 sinenbloki wahaczado wymiany; te tylne ??Ale u mnie tam luzu niewidac. U Ciebie Trokadero byl luz? Był wyczuwalny lekki luz z przodu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek MK O6 Zgłoś #12 Napisano 24 Września 2009 Tydzien temu zmienilem przod na nówki Pirelli P7. W aso ustawili zbieznosc ale nadal zbiera mi prawa opone od zewnatrz.Cala reszta jest ok. Jaka moze byc przyczyna? Dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #13 Napisano 24 Września 2009 Cisnienie masz ok oczywiscie ? Sprawdz amortyzatory, kompleksowe testy zawieszenia, jesli to wszystko jest ok to ja juz nie mam pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #14 Napisano 24 Września 2009 Twój samochód jest bezwypadkowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #15 Napisano 24 Września 2009 ja mam problem z rozważaniem koł przednich. Po wyważeniu, tak po tygodniu znów zaczyna się bicie kół....wyważam jezdzę tydzień-dwa i znów zaczyna się to samo. Dodam ze ten objaw mam od czasu gdy załozyłem na alusy opony zimowe(to był pierwszy raz, w zeszłym roku). Mam przebieg 30 tys. i czy zawieszenie lub układ kierowniczy miałby juz luzy?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marelas Zgłoś #16 Napisano 24 Września 2009 moj bezwypadek tzn bylo przerysowanie boku ale to sie nie liczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #17 Napisano 25 Września 2009 Mi w ASO w 3 autach ustawiali zbierznośc. Jeździłem po innych warsztatach kiedys itp i nie dawalo efektu. od 3 lat do ASO. Robiłem przednie zawieszenie w Touranie i poprawiali nawet zbierznośc z tyłu. A auto nie było nigdy bite itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankowiak Zgłoś #18 Napisano 25 Września 2009 witaj kolego Kiarka - w temacie wyważenia kół przednich. sprawdź index nośności opon które masz zamontowane w aucie. ma być V lub W 97. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marelas Zgłoś #19 Napisano 25 Września 2009 Wszystko jasne przednie tuleje wybite i dlatego opony. Ale planuje zmienic i tylne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #20 Napisano 26 Września 2009 Przerobiłem temat miesiąc temu , identyczna sytuacja ,zdarte opony od wewnątrz . Po wizycie w warsztacie okazało się że sinenbloki na wahaczach do wymiany (choć było słychać lekkie stukanie ) Koszt naprawy obu przednich wahaczy 800 zł z robocizną . Jeden wahacz w ASO 840 zł .Potem wizyta na zbieżność i wszystko jest już OK czyli moje doświadczenia się potwierdziły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach