Skocz do zawartości

olin_zg

  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olin_zg

  • Urodziny 13.11.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pomału również myślę o wymianie tego switcha poszukuje kogoś niedaleko Zielonej Góry kto tym się zajmuje Co do odpalania to gdy pokaże mi błąd też mogę odpalić lub jechać dalej z tym że często pokazuje błąd zaraz po odpaleniu może to ma znaczenie
  2. Witam Wróce na chwile do tematu elektrycznej klapy Mialem teraz w sobotę przypadek ze po przyciśnięciu otwarcia z pilota klapa podniosła sie może na 1/3 i stanęła potem z powrotem Innym razem stanęła i tyle przyciskiem zamknięcia wracała z powrotem Wcześniej nie zdazalo sie tak podejrzewam ze moze stalo sie przez temperature cos przegrzalo sie albo nagrzalo za bardzo Moze jest tak tez ze trzeba przesmarowac gdzies te prowadnice itp Moze ktos mial podobny przypadek?
  3. Witam Dzis spotkal mnie podobny problem jadac zaladowany z deka ok 150kg + 2 ludzi wyprzedzalem na prostej przy ok 4 tys obrotow i nagle jakby cos puknelo delikatnie bardzo i Engine falut (workshop) + sprerzynka. Oczywiscie chyba tryb serwisowy bo powyzej 2100 obrotow nie moglem przyspieszyc Jak stanolem poczekalem, zgasilem i znow odpailem juz wszystko ok Gonilem potem auto ponad 4 tys obrotow na trasie 50km i nic Teraz czy to moze byc ze jakis syf w przewodach powietrza byl i przytkal turbo Moze ktos mial co spodobnego, oczywiscie na kompa pojade sprawdzi jaki blad odnotowal Moze cos z zaworem cosnienia bo tez ma slyne buczenie przy wyłączaniu auta
  4. Niekoniecznie jak trzęsie przy samym wyłączaniu silnika to może być tez padająca przepustnica Dokładnie tak miałem i po wymianie na nowa jak ręką odjął gasi lepiej niż benzyna
  5. Witam U mnie jest podobnie od 1750 obrotów do prawie 3000 słychać gwizd syk lekki, podejrzewam ze to normalny objaw załączania się turbo ale od 3 tys już nie słychać gwizdu albo bardzo słabo Nic z tym nie robię mam nadzieję że słusznie
  6. witam, u mnie trzaska tez dosc mocno to se przytrzymam lekko przy samym koncu - wole tak zanim cos rozwali sie
  7. olin_zg

    Baterie - pilot

    Witam, jedno male pytanie czy moze komus zdazylo sie ze kluczy wyladowal w wodzie mi dzis tak sie stalo a dokladnie w pralce na jakies 3 min Oczywiscie wyjolem rozebralem wysuszuylem o dziwo w srodku gdzie bateria nie bylo wody Moze jest to tak szczelne zamkniecie ze przewidzieli taka mozliwosc :doh Najgorzej jak nagle odmowi posluszenstwa w trasie Zapas mam ale wole miec dwa dzialajace Moze potraktuje go suszarka jeszcze i jakos to bedzie he
  8. "sprężynka" na myśli miałem kontrolkę na desce i ta od emisji spalin to od przepustnicy info było ze padła, natomiast naprawić nie da sie tego za bardzo jak przecieka olej do zębatek to już do wymiany w ASO 1200 a na allegro kupiłem nowa za 800 bo używka nie masz pewności w jakim stanie W czasie jazdy tez elektronika ustawia zawór tam także na pewno ma to znaczenie Jeszcze jedna uwaga do pasków z 2005-2006 tylko z tych lat przepustnica o numerach 038128063G te z roczników 2007 nie pasują!!! inna obudowa
  9. na pewno przepustnica i właśnie jest od gaszenia silnika a EGR jest swoja droga
  10. co do szarpania przy gaszeniu silnika to polecam sprawdzić przepustnice u mnie szarpało z deka zawsze i myślałem ze tak ma byc Ale jak wyskoczyła "sprężynka" diagnoza ze o przepustnica i jak mechanik oworzyl ja to wylał sie olej z zębatek i układów scalonych do tego przy gaszeniu itp zawór nie ruszał sie juz wcale Po wymianie na nowa jak ręką odjol jak gaszę to nie drgnie ani trochę
  11. no ok pomyliłem się ni znam się za bardzo w sumie nikt nie pokazał dokładnie gdzie ten zawór jest
  12. Mam nadzieje ze jest jak mówisz tyle ze zdjęcie na 1 stronie tego wątku to coś innego w każdym razie nie pod osłoną silnika no ale jakoś poszukam
  13. Znalazłem nowy nawet 130PLN nowy niby http://www.allegro.pl/item991700332_zawor_egr_1k0906627a_seat_audi_skoda_vw_nowy.html Pytanie takie czy może ktoś zamieścić instrukcje i jakieś fotki z samodzielnej wymiany
  14. olin_zg

    pompa oleju w BKP

    wracając do tematu zbieraka ile czasu zajmuje wymiana i jaki koszt średnio robocizny oczywiście nie w ASO?
  15. ja mialem tak sprawdzane w ASO szczelność układu i wyszło ze na dole chłodnicy ucieka bo tez z rana jak kupiłem auto następnego dnia było na min poziom Ale ktoś z forum mówił mi ze tez tak miał i żeby chłodnicy nie wymieniać od razu tylko obserwować i dolałem raz albo dwa ok 0,2l i do dziś już nic nie zeszło i wszystko ok (po przejechaniu 8kkm)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności