Heisenberg797 Zgłoś #3721 Napisano 7 Lipca 2014 Hej Wszystkim,Czy ktoś mi może pomóc w moim temacie a mianowicie mulenia się 2.8 automat i 4x4 ??? Auto nie jedzie jak na 193km...pod maską. Miałem kiedyś 2.2 DCI 150 km to swojego passata bym objechał 2 razy ;/. Auto rozpędza się do 120 jeszcze jako tako, ale poźniej jest tragedia. Vmax 190 i to z takim bólem...prosze o podpowiedzi co sprawdzić lub gdzie szukać przyczyny bo ręce opadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3722 Napisano 7 Lipca 2014 Nie porównuj doładowanego diesla z wolnossącą benzyną, inny moment obrotowy... Miałem 3L diesla w BMW o tej samej mocy co w passacie i też bym pasia objechał ze dwa razy chociaż mam manuala. Ty w automacie masz jeszcze gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3723 Napisano 7 Lipca 2014 Bez przesady już z tym że to muł --- pokaż mi 150KM diesla co mnie obskoczy -- chyba że powyżej 160. Jak już automat się zbierze to powinno śmigać bez łaski . Jak długo masz ten samochód , jaki przebieg , podłączałeś VAGA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #3724 Napisano 8 Lipca 2014 Bez przesady już z tym że to muł --- pokaż mi 150KM diesla co mnie obskoczy -- chyba że powyżej 160. Jak już automat się zbierze to powinno śmigać bez łaski . Jak długo masz ten samochód , jaki przebieg , podłączałeś VAGA ? Myślę kolego, że mój 150 konny służbowy diesel weźmie Cię bez problemu. Jak zobaczysz w opisie mam Passata 2.8 w automacie i muszę przyznać, że moja nowa octavia lepiej się zbiera od Passata 2.8 automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncroapr Zgłoś #3725 Napisano 8 Lipca 2014 Wszystko kwestia konkretnego egzemplarza, mój passat APR bardzo dobrze wygrzebuje się z okolic 2000 obr, fakt faktem że jest to manual. Octavia RS 1.8T 180PS nie ma szans. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3726 Napisano 8 Lipca 2014 Z nowa Octavią diesel 150KM do 100 bez stresu dam radę , przewaga będzie o maskę najwyżej , także umiejętności woźnicy mają znaczenie , z wersją 180 będzie równo , natomiast nowe 1.8 TSI 180KM będzie szybsze - oczywiście mówimy o suchej nawierzchni , bo a mokrym to te 180KM w Octavii trakcji nie złapie Także jeszcze raz mówię - to jest całkiem szybkie auto , ale nie w automacie. Oczywiście wszystko też zależy od tego czy auto jest sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #3727 Napisano 8 Lipca 2014 Passat wychodzi słabiej od octavii (passat) Przyspieszenie (0 do 100km/h) skrzynia 4x4 manualna 10,0 s skrzynia 4x4 automatyczna 10,9 s (octavia) Przyspieszenie (0 do 100km/h) skrzynia manualna 8,5 s skrzynia automatyczna 8,6 s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3728 Napisano 8 Lipca 2014 Dzisiaj wymieniłem ponownie świece, założyłem tak jak w oryginale NGK. Silnik szybciej wkręca się na obroty i jakby mniej falują na LPG. Pojeździmy i zobaczymy ale już widać różnicę że jest lepiej niż denso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3729 Napisano 8 Lipca 2014 Mariusz , nie wiem skąd wziąłeś te dane ale 2.8 4x4 ma do 100 7.8s w manualu. Jakby miał tyle co napisałeś to niczego nie dałoby się objechać , a jednak paru "cfaniaczków" dało się zrobić Automat zgadza się blisko 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz123a Zgłoś #3730 Napisano 9 Lipca 2014 Mariusz , nie wiem skąd wziąłeś te dane ale 2.8 4x4 ma do 100 7.8s w manualu. Jakby miał tyle co napisałeś to niczego nie dałoby się objechać , a jednak paru "cfaniaczków" dało się zrobić Automat zgadza się blisko 10. http://vw-passat.pl/dane-techniczne/B5/b5-28-30v-syncro-193km Tam jest napisane, że 7 z groszami ma napęd na dwa koła. W każdym bądź razie mój passat gorzej wychodzi, ale teraz ma bardzo duże szanse z moją skodą. Wczoraj skoda złapała tryb awaryjny i teraz ma ze 30 koni, nie więcej. Dzisiaj nawet cienias mnie objedzie:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3731 Napisano 9 Lipca 2014 Az sprawdziłem w instrukcji dla b5 Dla kombi nie ma ale jest sedan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #3732 Napisano 9 Lipca 2014 To ja uzupełnię z mojej instrukcji od Varianta: - Manual - 8,0s do 100km/h, Vmax=232 - Automat - 10,1(!)s do 100km/h, Vmax=227 (tylko na 4 biegu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3733 Napisano 10 Lipca 2014 oooo, to pomiędzy 3 B a 3 Bg w sedanie jest 0,4 s różnicy Zapewne masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3734 Napisano 10 Lipca 2014 No 3BG jest coś 100kg cięższy , za to więcej gwiazdek dostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliano12 Zgłoś #3735 Napisano 10 Lipca 2014 witam. mam problem z passaem b5 2.8 4motion. auto jakies takie słabe sie zrobiło od jakiegos czasu . przy ruszaniu tak w okolicy 2000 obrotów lekko podszarpuje, potem idzie, ale wciskam pedał w podłoge to bardzo słabo reaguje, tak jakby mial ze 100koni.. pod kompem wykryło tylko ze uszkodzona sonda lambda. sonda juz zamówiona, ale czy to napewno to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3736 Napisano 11 Lipca 2014 sonda juz zamówiona, ale czy to napewno to ? No raczej Jazda z uszkodzoną sondą jest problemowa... Ja mam inny problem. Silnik po uruchomieniu ładnie pracuje i w chwili przełączenia na gaz jakby pracował na 4 garki, jest przymulony, słabo reaguje na gaz i po kilku dosłownie sekundach wszystko wraca do normy. Myślałem że to wina świec ale są nowe NGK i nowe przewody Beru. W sumie wszystko zaczęło się dziać po wymianie świec, przewodów i odmy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliano12 Zgłoś #3737 Napisano 11 Lipca 2014 dojdzie sonda to zobaczymy czy to napewno jest to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliano12 Zgłoś #3738 Napisano 13 Lipca 2014 witam. sonde wymienilem lecz nie nacieszylem sie zbyt długo.. zaczeło mi mocno klepac w prawej głowicy( wczesniej mialem takie słabe klepanko popyhaczy ale tylko chwilowe bylo i słabe) a teraz mozno stuka, auto nie ma mocy oraz gasnie bez obrotów.. mozliwe ze popyhacze sie całkowicie posypały? miał moze ktos z czyms takim do czynienia? za pomoc z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3739 Napisano 13 Lipca 2014 witam. sonde wymienilem lecz nie nacieszylem sie zbyt długo.. zaczeło mi mocno klepac w prawej głowicy( wczesniej mialem takie słabe klepanko popyhaczy ale tylko chwilowe bylo i słabe) a teraz mozno stuka, auto nie ma mocy oraz gasnie bez obrotów.. mozliwe ze popyhacze sie całkowicie posypały? miał moze ktos z czyms takim do czynienia? za pomoc z góry dziekuje Sprawdź Vagiem napinacze kanał 90 maja sztywno stać na 0 i zobacz jak jest podczas odpalania i czy osiągają max 22 przy obciążeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamiliano12 Zgłoś #3740 Napisano 13 Lipca 2014 odpalic juz nie chce, blokuje cos. na pycha tylko odpalił, ale boje sie drygi raz tak zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach