4matic Zgłoś #641 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam. Czy można w czasie jazdy zzrucić z pozycji D na 4,3 lub 2 oczywiście chodzi o skrzynię automatyczną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #642 Napisano 18 Stycznia 2010 (edytowane) normalne skracanie, czyli redukcja. ---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 13:46 ---------- Edytowane 18 Stycznia 2010 przez Witold Rogowski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #643 Napisano 18 Stycznia 2010 Witam... Cos dziwnego sie dzieje przy odpalaniu... zauwazylem juz to poraz drugi, wsiadam do auta wlaczam zaplon i przekrecam do rozruchu, po w momencie kiedy zaczyna krecic gasna wszystkie kontrolki na 0.1 sek i pochwili zapalaja sie spowrotem i silnik juz pracuje, nie patrzac na kontrolki podswietlenie i wogole nie zauwazyl bym tego bo nie slychac zeby sie cos dzialo czy zeby cos sie wylaczalo, czy ktos wie co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #644 Napisano 18 Stycznia 2010 Słuchajcie co myślicie o tych zestawach rozrządu? Warto dopłacić 200 pln do tego drugiego? http://www.allegro.pl/item872938926_rozrzad_2_4_2_8_v6_vw_skoda_audi_kxmk.html http://www.allegro.pl/item862869645_rozrzad_audi_a4_a6_a8_passat_2_4_2_6_2_8_z_pompa.html albo może bez napinacza i tłumika drgań? : http://www.allegro.pl/item862882247_rozrzad_audi_a4_a6_a8_passat_2_4_2_6_2_8_z_pompa.html z góry dzięki za pomoc. zestawu z Ruvillem w środku nie zaryzykowałbym nigdy i nikomu nigdy nie polecę. Więc w mojej opini dopłac i kup z rolkami INA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #645 Napisano 19 Stycznia 2010 A możesz kolego uzasadnić czemu tak bardzo nie lubisz Ruville'a? Ja jeżdże cały czas na Ruvillach, klienci też i nikomu nic się nie stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #646 Napisano 19 Stycznia 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=757501#post757501 założyłem nowy temat żeby rozstrzygnąć ten spór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzenio Zgłoś #647 Napisano 23 Stycznia 2010 czy ktoś mi odpowie czy przejechanie 100 km 2.8 + lpg będzie porównywalne do 1.9 tdi 130km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACEK1 Zgłoś #648 Napisano 23 Stycznia 2010 kolego Grzegorz mój vw 2.8 v6 30v 4x4 z instalacją lpg prins pali 16-20litrów gazu na 100km czyli średnio 18l/100km x 2.10zl=38zł, jeżeli twoj 1.9td na 130km niech by spalił okolo 9l x 4zl=36zl, czyli koszty proporcjionalne, no chyba że ci mniej pali:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #649 Napisano 23 Stycznia 2010 czy ktoś mi odpowie czy przejechanie 100 km 2.8 + lpg będzie porównywalne do 1.9 tdi 130km? z innego watku, sebanisz pisal o 130KM Cytat:Napisał Sebancisz w automacie potrafi po mieście spalić 12l/100km ja odpowiedzialem a jak ja powiem komus ze mi pali automat 20 gazu po miescie to wszyscy robia wielkie galy, o boze az 20, a 12x4pln diesel = 48pln a 20 lpg x 2.2 = 44pln a do zabawy jest 193 KM Jacek1 cos ci duzo bierze u mnie w automacie srednia to 15-16 ale noga raczej spokojna http://www.spritmonitor.de/en/detail/345640.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzenio Zgłoś #650 Napisano 24 Stycznia 2010 czyli koszt podróży porównywalny??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #651 Napisano 24 Stycznia 2010 U mnie średnia to okolice 13-14km (manual). W mieście przy spokojnej, nazwałbym emeryckiej, jeździe udało mi się zejść do 9.6l/100km, jednak było to w nocy przy niedziałającej większości świateł. W trasie tylko raz zszedłem do poziomu 10l/100km przy spokojnej jeździe na wyjeździe na urlopie. Normalnie w trasie wychodzi 11-12km/100km. Z tym że w trasie z reguły pomykam 120-140km/h. Dodam tylko że mam termostat do wymiany więc w trasie trochę wychładza mi silnik. Z wymianą czekam do wiosny bo wówczas będę wymieniał rozrząd. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #652 Napisano 24 Stycznia 2010 dobra, dziewczyny - dyskusja ile komu pali na gazie już była nie raz... i doszliśmy do wniosku, że jest bez sensu. Kolejne posty o spalaniu LPG przy 2.8V6 w tym temacie będą lądowały w koszu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #653 Napisano 24 Stycznia 2010 (edytowane) wczoraj przez 1sek zaswiecila kontrolka silnika i zgasla.VAG pokazal blad 16891,co powinienem zrobic??? czasami gdzy pada wyskakuje blad czujnika predekosci gazu(nie dziala predkoscimierz) czy to ma jakis zwiaze z w/w bledem?? czytalem ze blad 16891 ma zwiazek z przepustnica(chyba pali wiecej)gdzie to wystepuje u nas w silniczka i jak to przepczyscic?? Jeszcze jedno pytanko,pod autem idzie wezyk od strony pasazera pod spodem auta przy koncu jest delikatnie skierowana do wewnatrz auta i czasami slychac jak zasysa powietrze takie prykanie.co to jest??wczesniej tego nie bylo slychac. dzieki za pomoc z gory. Edytowane 24 Stycznia 2010 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #654 Napisano 26 Stycznia 2010 (edytowane) witam mam taką prośbę czy może wie ktoś jak zdjąć obudowę od tiptronic??? ponieważ skrzynia ogólnie na "D" i "234" działa bez zarzutu tylko gdy mam przełączone na TT nie mogę zwiększyć biegu ale redukuje bez problemu i jak jadę na tym TT i obroty zaczynają wchodzić na czerwone to sam wrzuca wyższy bieg więc jest dobrze. dlatego mysle że trzeba tam poszukać czytałem że są tam jakieś styki ale nie wiem jak to zdjąć Edytowane 27 Stycznia 2010 przez radekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovvero Zgłoś #655 Napisano 27 Stycznia 2010 apropo spalania jeszcze uzupełnie w kwestii miasta: v6 2.8: 14 litrów miasto (od świateł do świateł, torchę korków) 19 litrów miasto (korek czyli 10km w 45 minut) 13 litrów miasto nocą (nie powoli) 1.8 TSI 10,5 litrów miasto (od świateł do świateł, torchę korków) 13,5 litrów miasto (korek czyli 10km w 40 minut) 7,5 litra trasa tempo do 150km/h z zasadą ecodrivingu 9 litrów trasa do 150km/h bez zasad należy się małe sprostowanie, v6 jest szybszy, fajnieszy, cichszy i chętniej do niego wsiadami niż do nowszej B6 :-))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #656 Napisano 27 Stycznia 2010 i jak jadę na tiptronic i obroty zaczynają wchodzić na czerwone to sam wrzuca wyższy bieg. Normalne zachowanie skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #657 Napisano 27 Stycznia 2010 Normalne zachowanie skrzyni no właśnie, dlatego myśle że problem jest w lewarku do zmiany biegów ten "+" jakoś nie łączy.. tylko nie moge tego zdjąć nie wiem może jest na to jakiś sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #658 Napisano 27 Stycznia 2010 no właśnie, dlatego myśle że problem jest w lewarku do zmiany biegów ten "+" jakoś nie łączy.. tylko nie moge tego zdjąć nie wiem może jest na to jakiś sposób teraz nie kumam. Skrzynia, jadąc na TT jak dochodzi obrotek do czerwonego pola to sam zmienia bieg na wyższy.... to jest normalne i tak mówi instrukcja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekk Zgłoś #659 Napisano 27 Stycznia 2010 (edytowane) chodzi o to że jak jest na TT to nie można samemu "+" zwiększyć biegu. można "-" zredukować bez problemu a nie da się włączyć wyższego przy czym na "D" oraz 2 3 4 wszystko jest super. a troche lipa cisnąć go do czerwonego żeby wrzucił następny bieg. jeżdże nim od lipca i już tak było ale chciałbym to jakoś naprawić w końcu.. podobne tematy znalazłem ale rozwiązania żadnego jak jade np na 2 to TT może tylko zredukować na 1na 3 z 2już nie włączy i tak na wszytkich biegach Edytowane 27 Stycznia 2010 przez radekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #660 Napisano 27 Stycznia 2010 chodzi o to że jak jest na TT to nie można samemu "+" zwiększyć biegu. można "-" zredukować bez problemu a nie da się włączyć wyższego przy czym na "D" oraz 2 3 4 wszystko jest super. a troche lipa cisnąć go do czerwonego żeby wrzucił następny bieg. jeżdże nim od lipca i już tak było ale chciałbym to jakoś naprawić w końcu.. podobne tematy znalazłem ale rozwiązania żadnegojak jade np na 2 to TT może tylko zredukować na 1na 3 z 2już nie włączy i tak na wszytkich biegach aaa, no to teraz nastała jasnośc Nie wiem co może być tego przyczyną ale u mnie w A8 jest akcja serwisowa, wymiana jakiegoś podzespołu przy manetce. Biegi zmienia mi normalnie ale jak zacznie coś się sypać to podjadę do ASO Może w passacie tez była taka akcja ? Zadzwoń do ASO, podaj VIN i może coś Ci podpowiedzą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach