Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

ufff, odetchnąłem z ulgą; myślałem że katalungi uszkodzone a wówczas zęby w stół i nie wiem co dalej. Była to wina mechanika, który postawił taką diagnozę i powiedział jeszcze że z checkiem mogę dalej smigać i się nie przejmować bo to wpływu na pracę silnika nie ma :) ręce mi opadły jak mi opowiadał o czterech katalizatorach.

Dzięki życzliwości forumowicza zmieniłem warsztat, zmienił mi cwanie dwie sondy diagnostyczne za nieduże pieniądze; przeleciałem 500 km i żółtej lampki brak, co za ulga...

fakt temat układu wydechowego mam zgłębiony, tak jak wcześniej pisałem 4 sondy - po jednej regulacyjnej i po jednej diagnostycznej;

 

ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co???

Kilka takich startów i rozwali się skrzynię. Po drugie dalej nurtuje mnie kwestia wgrania trybu sportowego. Ale póki co brak kabla aby to uczynić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o drugie dalej nurtuje mnie kwestia wgrania trybu sportowego. Ale póki co brak kabla aby to uczynić

 

:D:D:D mam kabelek jak taki zabieg dokonać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał lolo.lolo viewpost.gif

Witam,

na poczatku zaznaczę, że do tej pory silniczek chodził jak ta lala ( a mam go od roku)

dzisiaj wracając z pracy usłyszałem dziwny dźwięk wydobywający się z komory silnika, po dojechaniu do domu otworzeniu maski-dźwięk jakby (stojąc przed machą) z prawej strony silnika-chodzi jak diesel takie klekotanie :szok::szok::szok:

wszystko powyłączałem-nawiewy, wiatraczek o nic nie ociera-ewidentnie dźwięk ze silnika- co to może być

proszę o jakieś sugestie bo brzmi to strasznie a szykuje się długi wyjazd na święta

pozdrawiam

 

U mnie w poprzednim AUDI A4 ,raz tez klekotało,okazało sie że świeca padła i silnik chodzi na 3 cylindrach,a silnik właśnie z dnia na dzień zaczął tak klekotać i nierówno pracować.

-----------------------------------------------------------------------

 

Panowie pomocy !!!

opisywane przeze mnie objawy wtedy ustąpiły same po jakiś dwóch dniach.

Aż tu nagle wczoraj znowu to samo tylko jakby jeszcze głośniej-tak jak pisałem stojąc przed otworzoną maską najbardziej słychać jakby z prawej strony.

Kolega pisał wcześniej o świecach-są OK, Płyny wszystkie OK.

Dzisiaj pojeździłem po mechanikach i ręce opadają-jeden się wcale nie zabiera za V6 inny nie ma czasu i takie tam...

Co to może być? (tak sam myśle że to chyba jakaś usterka mechaniczna i VAG tu nic nie pomoże). No i nie wiem czy można jeździć bez szkody dla silnika?:(:(:(

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co???

 

Nie da się startować taką skrzynią w ten sposób. Passat to nie murcielago.

Nawet Audi rs6 tak nie ma:

20 sek. filmu.

 

Wgranie trybu sportowego? I tak nie będzie szybciej zmieniać biegów. A jeśli chcesz aby zmieniała w innym momencie to używaj trybu ręcznego. Passat to nie jest sportowa maszyna, nawet z silnikiem 2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się nie zgodzę, bo akurat chciałem przytoczyć ten sam filmik gdzie jest właśnie pokazane jak ruszać starym automatem w miarę sprawnie... Hamulec i delikatnie gazem operować, puścić hamulec i raptownie gaz w podłogę. Taki zabieg pozwoli spokojnie zaoszczędzić z 0,5s-0,8s zanim byśmy stali na światłach, mieć go na 800obr i gaz w podłogę, bo zanim obroty dojdą gdzie jest trochę momentu to trochę minie a w tym czasie w poprzednim przypadku to jest namiastka LC...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wgranie trybu sportowego? I tak nie będzie szybciej zmieniać biegów. A jeśli chcesz aby zmieniała w innym momencie to używaj trybu ręcznego. Passat to nie jest sportowa maszyna, nawet z silnikiem 2.8

Jestem zbyt leniwy na tryb manualny:] Może nie będzie szybciej zmieniać, ale charakterystyka całkiem się zmieni.
mam kabelek jak taki zabieg dokonać?
Z tego co wiem kod skrzyni ( programem odczytujesz ) to 00000. Zamieniasz na 00010, zapisujesz, testujesz, dzielisz się spostrzeżeniami na forum :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie jeden środkowy? U mnie z dwóch katalizatorów dwie rury idą do jednej puszki na środku samochody, i ponownie dwie z niej wychodzą w kierunku dwóch tłumików końcowych.

 

 

racja kolego! mój błąd. byłem dziś pod passatem i jest tak jak napisałeś,jeden środkowy tłumik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i cztery sondy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i cztery sondy ...

 

nie no bez takich!!!!! 2 a nie 4! ludzie nie piszcie głupot bo jeszcze ktoś w to uwierzy :)! ha ha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cztery... żadne głupoty kolego

Edytowane przez hotfuzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie nowsze mają 4 sondy :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładnie nowsze mają 4 sondy )

 

jezu...to już na pewno młodszego passka z tym silnikiem nie kupie...he he

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 sondy czy 4 ?moze zakoncze dyskusje, wedlug mojego mechanika silnik amx jest jedynym silnikiem ktory ma 4 sondy, to ze ma 4 nie ulega watpliwosci bo mi je pokazal tylko pytanie czy jest jedynym silnikiem w 2.8 z 4 sondami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobre pytanie, ATQ na pewno chodzi na czterech sondach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ATQ i napewno są 4 sondy. Zaglądałem pod autko i sprawdzałem w ETCE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W którym dokładnie miejscu są numery na tych silniczkach? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tyłu,w bagażniku na wlepie:635:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja napisze tylko że APR ma 2 sondy.

(na szczęście) ...niedawno zmieniałem katy na tłumiki przelotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ACK też ma 2 sondy:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności