hotfuzz Zgłoś #361 Napisano 6 Czerwca 2009 ufff, odetchnąłem z ulgą; myślałem że katalungi uszkodzone a wówczas zęby w stół i nie wiem co dalej. Była to wina mechanika, który postawił taką diagnozę i powiedział jeszcze że z checkiem mogę dalej smigać i się nie przejmować bo to wpływu na pracę silnika nie ma ręce mi opadły jak mi opowiadał o czterech katalizatorach. Dzięki życzliwości forumowicza zmieniłem warsztat, zmienił mi cwanie dwie sondy diagnostyczne za nieduże pieniądze; przeleciałem 500 km i żółtej lampki brak, co za ulga... fakt temat układu wydechowego mam zgłębiony, tak jak wcześniej pisałem 4 sondy - po jednej regulacyjnej i po jednej diagnostycznej; ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #362 Napisano 6 Czerwca 2009 ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co??? Kilka takich startów i rozwali się skrzynię. Po drugie dalej nurtuje mnie kwestia wgrania trybu sportowego. Ale póki co brak kabla aby to uczynić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #363 Napisano 6 Czerwca 2009 o drugie dalej nurtuje mnie kwestia wgrania trybu sportowego. Ale póki co brak kabla aby to uczynić :D:D mam kabelek jak taki zabieg dokonać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #364 Napisano 6 Czerwca 2009 Cytat: Napisał lolo.lolo Witam, na poczatku zaznaczę, że do tej pory silniczek chodził jak ta lala ( a mam go od roku) dzisiaj wracając z pracy usłyszałem dziwny dźwięk wydobywający się z komory silnika, po dojechaniu do domu otworzeniu maski-dźwięk jakby (stojąc przed machą) z prawej strony silnika-chodzi jak diesel takie klekotanie :szok: wszystko powyłączałem-nawiewy, wiatraczek o nic nie ociera-ewidentnie dźwięk ze silnika- co to może być proszę o jakieś sugestie bo brzmi to strasznie a szykuje się długi wyjazd na święta pozdrawiam U mnie w poprzednim AUDI A4 ,raz tez klekotało,okazało sie że świeca padła i silnik chodzi na 3 cylindrach,a silnik właśnie z dnia na dzień zaczął tak klekotać i nierówno pracować. ----------------------------------------------------------------------- Panowie pomocy !!! opisywane przeze mnie objawy wtedy ustąpiły same po jakiś dwóch dniach. Aż tu nagle wczoraj znowu to samo tylko jakby jeszcze głośniej-tak jak pisałem stojąc przed otworzoną maską najbardziej słychać jakby z prawej strony. Kolega pisał wcześniej o świecach-są OK, Płyny wszystkie OK. Dzisiaj pojeździłem po mechanikach i ręce opadają-jeden się wcale nie zabiera za V6 inny nie ma czasu i takie tam... Co to może być? (tak sam myśle że to chyba jakaś usterka mechaniczna i VAG tu nic nie pomoże). No i nie wiem czy można jeździć bez szkody dla silnika?( pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #365 Napisano 7 Czerwca 2009 ps. nie wiem czy to dobry pomysł startować automatem z 3,5 tys. obrotów... no i po co??? Nie da się startować taką skrzynią w ten sposób. Passat to nie murcielago. Nawet Audi rs6 tak nie ma: 20 sek. filmu. Wgranie trybu sportowego? I tak nie będzie szybciej zmieniać biegów. A jeśli chcesz aby zmieniała w innym momencie to używaj trybu ręcznego. Passat to nie jest sportowa maszyna, nawet z silnikiem 2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #366 Napisano 7 Czerwca 2009 Tu się nie zgodzę, bo akurat chciałem przytoczyć ten sam filmik gdzie jest właśnie pokazane jak ruszać starym automatem w miarę sprawnie... Hamulec i delikatnie gazem operować, puścić hamulec i raptownie gaz w podłogę. Taki zabieg pozwoli spokojnie zaoszczędzić z 0,5s-0,8s zanim byśmy stali na światłach, mieć go na 800obr i gaz w podłogę, bo zanim obroty dojdą gdzie jest trochę momentu to trochę minie a w tym czasie w poprzednim przypadku to jest namiastka LC... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neo(N) Zgłoś #367 Napisano 7 Czerwca 2009 Wgranie trybu sportowego? I tak nie będzie szybciej zmieniać biegów. A jeśli chcesz aby zmieniała w innym momencie to używaj trybu ręcznego. Passat to nie jest sportowa maszyna, nawet z silnikiem 2.8 Jestem zbyt leniwy na tryb manualny:] Może nie będzie szybciej zmieniać, ale charakterystyka całkiem się zmieni.mam kabelek jak taki zabieg dokonać? Z tego co wiem kod skrzyni ( programem odczytujesz ) to 00000. Zamieniasz na 00010, zapisujesz, testujesz, dzielisz się spostrzeżeniami na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #368 Napisano 18 Czerwca 2009 A nie jeden środkowy? U mnie z dwóch katalizatorów dwie rury idą do jednej puszki na środku samochody, i ponownie dwie z niej wychodzą w kierunku dwóch tłumików końcowych. racja kolego! mój błąd. byłem dziś pod passatem i jest tak jak napisałeś,jeden środkowy tłumik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #369 Napisano 19 Czerwca 2009 i cztery sondy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #370 Napisano 19 Czerwca 2009 i cztery sondy ... nie no bez takich!!!!! 2 a nie 4! ludzie nie piszcie głupot bo jeszcze ktoś w to uwierzy ! ha ha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #371 Napisano 19 Czerwca 2009 (edytowane) cztery... żadne głupoty kolego Edytowane 19 Czerwca 2009 przez hotfuzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #372 Napisano 19 Czerwca 2009 dokładnie nowsze mają 4 sondy ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #373 Napisano 19 Czerwca 2009 dokładnie nowsze mają 4 sondy ) jezu...to już na pewno młodszego passka z tym silnikiem nie kupie...he he Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #374 Napisano 20 Czerwca 2009 2 sondy czy 4 ?moze zakoncze dyskusje, wedlug mojego mechanika silnik amx jest jedynym silnikiem ktory ma 4 sondy, to ze ma 4 nie ulega watpliwosci bo mi je pokazal tylko pytanie czy jest jedynym silnikiem w 2.8 z 4 sondami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #375 Napisano 20 Czerwca 2009 dobre pytanie, ATQ na pewno chodzi na czterech sondach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #376 Napisano 20 Czerwca 2009 Ja mam ATQ i napewno są 4 sondy. Zaglądałem pod autko i sprawdzałem w ETCE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #377 Napisano 21 Czerwca 2009 W którym dokładnie miejscu są numery na tych silniczkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #378 Napisano 21 Czerwca 2009 z tyłu,w bagażniku na wlepie:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #379 Napisano 21 Czerwca 2009 To ja napisze tylko że APR ma 2 sondy. (na szczęście) ...niedawno zmieniałem katy na tłumiki przelotowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #380 Napisano 21 Czerwca 2009 ACK też ma 2 sondy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach