Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to wlasnie sie tak objawia. Nie smierdzi permanentnie i za kazdym razem jak sie zatrzymasz, tylko raz na jakis czas. W okolicach napinacza poza wyciekiem oleju nic raczej nie wymacasz...

Podczas moich wizyt u mechanika tylko raz w (przeglad w ASO!) zwrocili mi na to uwage ale nie podjeli sie wymiany uszczelek twierdzac, ze trzeba bedzie wymienic od razu lancuch, bo pewnie sie rozsypie jak wszystko rozkreca.... wycena naprawy jedyne 4000PLN :mad:

Majac mechanika z odpowednim kluczem zaplacisz grosze ale jesli jakis jest swiadomy zadkosci narzedzia w swoim zestawie, to krzyczy okolo 1400PLN (tak mialem w Warszawie).

... a co do klimatyzacji, to jeszcze zadna mi takiego "smrodku" nie dawala, takze raczej to nie to.

Edytowane przez 2,8synchro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy 2,8 sprowadzony ze Stanów różni się od wersji europejskiej interesuje mnie przede wszystkim: silnik, skrzynia, i zawieszenie, czy nie ma trudności z dostępem części.

Wiem że 1,8T jest inny ma 170 a nie 150 koni i podobno rozrząd jest inny.jeden kolega pisał że miał problem z kupnem rozrządu w Polsce.

A więc jak to wygląda w 2,8 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc jak to wygląda w 2,8 ???

 

Musiałbyś podać kod silnika ale myślę że są takie same jak w Europie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam kodu bo dopiero się rozglądam za autem, może ktoś ma takiego paska zza oceanu i może się podzielić doświadczeniami???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno być problemu z rozrządem.ściągaj śmiało:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd ten sam, zawiecha też. Ja nie mam problemów z zakupem częsci ja mam kod silnika ATQ, skrzynia się różni bo mam napęd na jedą oś. Ogólnie filtry, świece i reszta pasuje od innych wersji 2,8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozrząd ten sam, zawiecha też. Ja nie mam problemów z zakupem częsci ja mam kod silnika ATQ, skrzynia się różni bo mam napęd na jedą oś. Ogólnie filtry, świece i reszta pasuje od innych wersji 2,8.

Dzięki Wodzu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie smierdzi permanentnie i za kazdym razem jak sie zatrzymasz,

 

Smrodzik pojawil sie podczas jazdy i tylko na mala chwile(15sec)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Smrodzik pojawil sie podczas jazdy i tylko na mala chwile(15sec)
Może akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co aku moze sie dziac???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak rozleci się cela to daje taki smród siarkowodoru że nie da się wytrzymać. Ale to raczej tylko raz i wtedy jest po aku..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aku dziala bez zazutu.W kwietniu czeka mnie wymiana rozrzadu to moze oni se cos wymacaja;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest tak-jakimś cudem urwała mi się osłona na kole pasowym od kompresora klimatyzacji. i tak chałasuje że głowa mała,ale tylko jak zacznie się kręcić razem z kołem(na tym który jest napędzany przez pasek wielorowkowy) a to się przeważnie odbywa podczas przyspieszania(zwiększenia obrotów silnika). mam pytanko,jak się do tego zabrać?bo napewno będzie trzeba pasek zdjąć i chyba koło od kompresora odkręcić.no ale cały przód też zdejmować???(pas,chłodnice itd) ma ktoś jakieś doswiadczenia z takim przypadkiem??:mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ile zaworów na cylinder ma 2,8 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 x 6 cylindrów = 30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, dopiero zaczynam przygodę z V6; słuchajcie, jakie obroty powinien trzymać na jałowym biegu przy skrzyni automatycznej? tak z ciekawości....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam dokładnie ale coś koło 800(bez obciążenia-światła,klima,podgrzewanie tylniej szyby)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź, bo troszkę się martwiłem; właśnie przesiadam się z poczciwego VW Vento prawie pełnolatka :) faktycznie powłączałem wszystko co mozliwe, by sprawdzić, czy wszystko działa i obroty wynosiły ok. 700 (a jest co włączać i wyłączać) ps. w ventolocie tego nie miałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wszystko działa i obroty wynosiły ok. 700
jak chodził równo to spoko.. im niższe tym lepiej, byle się nie dusił..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, nie dusi się i płynnie się wkręca, zero uwag, jeszcze raz dzięki

no to jeszcze poradźcie, wymieniać ten olej w torsenie czy nie wymieniać, producent nie zaleca; Wy wymienialiście?

Edytowane przez hotfuzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności