2,8synchro Zgłoś #261 Napisano 18 Marca 2009 (edytowane) Bo to wlasnie sie tak objawia. Nie smierdzi permanentnie i za kazdym razem jak sie zatrzymasz, tylko raz na jakis czas. W okolicach napinacza poza wyciekiem oleju nic raczej nie wymacasz... Podczas moich wizyt u mechanika tylko raz w (przeglad w ASO!) zwrocili mi na to uwage ale nie podjeli sie wymiany uszczelek twierdzac, ze trzeba bedzie wymienic od razu lancuch, bo pewnie sie rozsypie jak wszystko rozkreca.... wycena naprawy jedyne 4000PLN Majac mechanika z odpowednim kluczem zaplacisz grosze ale jesli jakis jest swiadomy zadkosci narzedzia w swoim zestawie, to krzyczy okolo 1400PLN (tak mialem w Warszawie). ... a co do klimatyzacji, to jeszcze zadna mi takiego "smrodku" nie dawala, takze raczej to nie to. Edytowane 18 Marca 2009 przez 2,8synchro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #262 Napisano 18 Marca 2009 Witam Czy 2,8 sprowadzony ze Stanów różni się od wersji europejskiej interesuje mnie przede wszystkim: silnik, skrzynia, i zawieszenie, czy nie ma trudności z dostępem części. Wiem że 1,8T jest inny ma 170 a nie 150 koni i podobno rozrząd jest inny.jeden kolega pisał że miał problem z kupnem rozrządu w Polsce. A więc jak to wygląda w 2,8 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #263 Napisano 18 Marca 2009 A więc jak to wygląda w 2,8 ??? Musiałbyś podać kod silnika ale myślę że są takie same jak w Europie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #264 Napisano 18 Marca 2009 Nie mam kodu bo dopiero się rozglądam za autem, może ktoś ma takiego paska zza oceanu i może się podzielić doświadczeniami??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #265 Napisano 18 Marca 2009 nie powinno być problemu z rozrządem.ściągaj śmiało:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #266 Napisano 18 Marca 2009 Rozrząd ten sam, zawiecha też. Ja nie mam problemów z zakupem częsci ja mam kod silnika ATQ, skrzynia się różni bo mam napęd na jedą oś. Ogólnie filtry, świece i reszta pasuje od innych wersji 2,8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #267 Napisano 19 Marca 2009 Rozrząd ten sam, zawiecha też. Ja nie mam problemów z zakupem częsci ja mam kod silnika ATQ, skrzynia się różni bo mam napęd na jedą oś. Ogólnie filtry, świece i reszta pasuje od innych wersji 2,8. Dzięki Wodzu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #268 Napisano 19 Marca 2009 Nie smierdzi permanentnie i za kazdym razem jak sie zatrzymasz, Smrodzik pojawil sie podczas jazdy i tylko na mala chwile(15sec) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #269 Napisano 19 Marca 2009 Smrodzik pojawil sie podczas jazdy i tylko na mala chwile(15sec) Może akumulator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #270 Napisano 20 Marca 2009 a co aku moze sie dziac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #271 Napisano 20 Marca 2009 Jak rozleci się cela to daje taki smród siarkowodoru że nie da się wytrzymać. Ale to raczej tylko raz i wtedy jest po aku.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #272 Napisano 20 Marca 2009 aku dziala bez zazutu.W kwietniu czeka mnie wymiana rozrzadu to moze oni se cos wymacaja;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #273 Napisano 21 Marca 2009 to jest tak-jakimś cudem urwała mi się osłona na kole pasowym od kompresora klimatyzacji. i tak chałasuje że głowa mała,ale tylko jak zacznie się kręcić razem z kołem(na tym który jest napędzany przez pasek wielorowkowy) a to się przeważnie odbywa podczas przyspieszania(zwiększenia obrotów silnika). mam pytanko,jak się do tego zabrać?bo napewno będzie trzeba pasek zdjąć i chyba koło od kompresora odkręcić.no ale cały przód też zdejmować???(pas,chłodnice itd) ma ktoś jakieś doswiadczenia z takim przypadkiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #274 Napisano 24 Marca 2009 Witam Ile zaworów na cylinder ma 2,8 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #275 Napisano 24 Marca 2009 5 x 6 cylindrów = 30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #276 Napisano 28 Marca 2009 witam, dopiero zaczynam przygodę z V6; słuchajcie, jakie obroty powinien trzymać na jałowym biegu przy skrzyni automatycznej? tak z ciekawości.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #277 Napisano 28 Marca 2009 nie pamiętam dokładnie ale coś koło 800(bez obciążenia-światła,klima,podgrzewanie tylniej szyby) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #278 Napisano 28 Marca 2009 dzięki za odpowiedź, bo troszkę się martwiłem; właśnie przesiadam się z poczciwego VW Vento prawie pełnolatka faktycznie powłączałem wszystko co mozliwe, by sprawdzić, czy wszystko działa i obroty wynosiły ok. 700 (a jest co włączać i wyłączać) ps. w ventolocie tego nie miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #279 Napisano 28 Marca 2009 czy wszystko działa i obroty wynosiły ok. 700 jak chodził równo to spoko.. im niższe tym lepiej, byle się nie dusił.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotfuzz Zgłoś #280 Napisano 28 Marca 2009 (edytowane) nie, nie dusi się i płynnie się wkręca, zero uwag, jeszcze raz dzięki no to jeszcze poradźcie, wymieniać ten olej w torsenie czy nie wymieniać, producent nie zaleca; Wy wymienialiście? Edytowane 29 Marca 2009 przez hotfuzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach