Skocz do zawartości

Neo(N)

  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Neo(N)

  • Urodziny 27.10.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przeworsk ( RPZ )

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Koledzy drodzy...jeśli "ernidokowi" nie zależy na bezpieczeństwie to po co się przejmować? Nie daj Bóg się rozbije to wtedy pożałuje tego tysiąca na napinacze. Opornik? Mhh..może wróć do Poloneza a nie rób z auta trupa
  2. Neo(N)

    Tłumiki firmy ULTER

    A pod 2.8 V6 Syncro, 2 tłumiki z końcówkami w stylu W8 dało by radę coś taniej? Bo to co ma "olko25" w ogóle mi nie podchodzi ( zbyt wystaje i burzy harmonię tyłu )
  3. Witam Przed chwilą przeglądałem ETKĘ i natrafiłem na grill który niby był w wersjach Highline i był chromowany(?) Nr części 3BD853651LB, cena ok 500 zł. Czy ktoś widział taki grill na żywo?
  4. Jestem zbyt leniwy na tryb manualny:] Może nie będzie szybciej zmieniać, ale charakterystyka całkiem się zmieni. Z tego co wiem kod skrzyni ( programem odczytujesz ) to 00000. Zamieniasz na 00010, zapisujesz, testujesz, dzielisz się spostrzeżeniami na forum
  5. Kilka takich startów i rozwali się skrzynię. Po drugie dalej nurtuje mnie kwestia wgrania trybu sportowego. Ale póki co brak kabla aby to uczynić
  6. Do Corsy nic nie mam ale jej jedynym celem istnienia to jazda po mieście a z silnikiem o pojemności 1.0 to można co najwyżej po bułki podjechać lub trawę wykosić. W Passata włożyłem mhhh...będzie z 8 tysięcy. Nie ubolewam nad tym Jakieś 80% aut ma paski rozrządu...czego akurat się przyczepiłeś do Passata? Jakiś kompleks? Jak masz wymianę paska co 90k km to robisz co 70k km i Ci nie strzeli. Niby producenci podają nie wiadomo co ale lepiej zmniejszyć okres miedzy wymianami, tak w razie w. Ślepo wierzysz producentom? Gratulacje Jeśli to była 150 konna wersja to Ameryki kuzyn nie odkrył. Dopiero wersje 163 i 180 konne były udoskonalone. Co nie zmienia faktu, że 2.5 TDi do najszczęśliwszych konstrukcji nie należał. Mógł kupić 1.9TDi + elektronikę. Natłukł by i 300k km przebiegu i nie było by takich kosztów. Najpierw się myśli, potem kupuje
  7. Jeśli uważasz całe to forum na fanboyów to krótka piłka: co Ty tu robisz? Tu są pasjonaci Passata a nie ubolewające towarzystwo które żali się że w Corsie z silnikiem od kosiarki miało łańcuch a w Passacie ma pasek. Jak Ty chcesz kupować V6 jak niby tłuczesz po 40k na rok? Kup sobie diesla a nie żal się na forum jaki to jesteś pokrzywdzony.Akurat zaoszczędzone paliwo na spokojnie Ci starczy na wymianę paska i jeszcze Ci zostanie pieniędzy. Mnie wymiana paska + rolki + pompa wody wyniosła prawie 2000 zł...no i co z tego? Ja jakoś nie czuje bólu, że BMW ma łańcuch. Dla mnie może mieć nawet śmigło czy napęd rakietowy. Jeśli nie rozumiesz zasad tego forum to lepiej wyjdź.
  8. Clarion ma toporny wygląd...i to mi się podoba Niestety moduł Bluetooth jest potwornie drogi. Pionieer P3100 o dziwo bardzo ładny a Alpine - to mówi samo za siebie. Jeśli ze stanów to odbiera nieparzyste stacje? Tzn pamiętam że ori zestawy VW tak miały że tylko parzyste częstotliwości na USA. Podłączenia do iPoda mi nie potrzeba bo nie mam i nie potrzebuje potrzeby mieć
  9. Witam Ostatnio buszowałem po sklepach elektronicznych i zobaczyłem parę ciekawych radyjek w tym JVC nawet po 1100 zł z odtwarzaczem DVD. Jednak ja nie mam aż takich wymagań. Co potrzebuje? Bluetooth, USB, MP3, możliwość podłączenia oryginalnej zmieniarki ( która siedzi w bagażniku ) i przede wszystkim normalny, deko ostentacyjny wygląd. Nie chce przebajerzonego, przeładowanego przyciskami i świecidełkami radia. W 3BG miałem radio Blaukpunta, takie czarne, bez bajerów , tylko CD, w kółku była regulacja głośności. To radio było dosyć często montowane w tych Passatach. Potrzebuje więc radia prostego stylistycznie, koniecznie czarny panel, które będzie komponowało się z monumentalną deską rozdzielczą Passata. Budżet to ok 500zł. Mam nadzieje, że poradzicie. Miłym akcentem ale niekoniecznym byłby pilot montowany do kierownicy. Zwykły, osobny odpada. EDIT: To radio Blaukpunta które miałem to był model BIARRITZ RDM 169. Radio świetnie komponowało się z deską.
  10. Widziałem i mam do tej pory uraz Więcej niż tragedia...co do lamp przednich też myślałem nad zmianą na te z diodami lub angel eyes ale stwierdziłem, że ori ksenon najlepszy i on jednak zostanie
  11. Kilka miesięcy temu widziałem swojego złotego Passka. Wierz mi, że pod "wodzą" nowego właściciela na klapie wyrósł purchel o średnicy ok 4 cm. O ile u mnie rdza była w wiadomym miejscu tj. w okolicy oświetlenia tablicy o tyle tutaj widziałem zaatakowaną całą tą listwę która aż "wypełzła" na krawędź poniżej znaczka. Wierz mi, że nie wyglądało to przyjemnie. Z tego co wiem dosyć znaczna ilość Passatów 3BG z początku produkcji czy to sedan czy variant miało problem z korozją.
  12. W moim byłym, złotym 3BG z końcówki 2001 roku klapa była malowana 3 razy. Auto kupiłem w salonie i non stop jeździłem do ASO. Jak widać, nie pomogło to w tym aby korozja zrobiła swoje.
  13. Cóż...np nowa Insignia ma tyle miejsca co właśnie 3B. Ja mam 1,84 wzrostu i z tyłu za komfortowo dla mnie nie jest w razie w. Nie mam niestety porównania do aut z okresu 3B, mogę co najwyżej porównać do czegoś nowszego. Gdzie mi się dobrze siedziało z tyłu? W Chryslerze 300C oraz nowym BMW 7
  14. Co mi się nie podoba? - śmiesznie mała ilość schowków - stosunkowo mały bagażnik - skóra mogła by być tak "soczysta i miękka" jak w A6 - mała ilość miejsca dla pasażerów z tyłu - ciągle parujące szyby - plastiki nie najwyższych lotów na rączkach w drzwiach
  15. Czy do mojego Passka są same sprężyny obniżające o ok -15/20 mm? Niestety ale nie orientuje się czy w 3B były do dostania takie ori sprężyny. Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności