Patryk_17 Zgłoś #4541 Napisano 8 Stycznia 2017 Jak cieknie od strony rozrządu to masz i tak Paski do wymiany, poza tym jak chcesz wymienić uszczelniacz ktory jest na jednym z wałków, bez rozbierania rozrządu, przemysl to i sie zastanów Pasków nie muszę ruszać, bo na nie olej nie leci.Nie wiem, dlatego zapytałem czy jest możliwość. Rozrządu nie trzeba ruszać tu masz wszystko opisane https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...MU9ff2NmgxLrdg Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #4542 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, pacjent passat 3bg 2.8 AMX.Problem polega na tym, że mam wyciek oleju z tego co stwierdziłem sam z uszczelniacza wałka rozrządu.Czy da radę to ogarnąć w jakiś sposób bez zrzucania rozrządu, czy jest to niezbędne??Jaki może być orientacyjny koszt takiej wymiany??Czy lepiej poczekać i podczas wymiany rozrządu przy okazji zrobić ten nieszczęsny uszczelniacz??Z góry dzięki za pomoc.Aha, leci z lewej strony patrząc od przodu auta jeśli ma to jakieś znaczenie. Tu masz wszystko na forum Audi A6 opisane http://a6c5.blogspot.com/2013/02/i-znow-uszczelki-tym-razem-prawa-strona.html Ja nawet kupiłem narzędzie serwisowe http://allegro.pl/nowy-klucz-blokada-napinacza-rozrzadu-audi-2-4-2-6-i6581441979.html Ale dwie sztuki mi popękały nie wiem co źle robiłem, jedna pękła, facet przysłał drugie narzędzie i to samo. W końcu zrobiłem to bez tego narzędzia. Kupiłem zestaw elringa. http://allegro.pl/uszczelka-napinacza-audi-a3-a4-a6-tt-1-8t-2-4-2-7t-i6564055578.html oraz uszczelki pod pokrywy http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-audi-a4-a6-a8-2-4-2-8-i6627695095.html z jednej strony mam elringa a z drugiej założyłem tego toprana, ja nie widzę różnicy. do tego uczelniacz http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i6599812189.html Zmieścisz się w kwocie około 100zł. Ja już drugi raz wymieniałem zestawy. Z tej strony jest trochę trudniej, napinacz jest od strony ściany grodziowej, w lewej jest przy pasku rozrządu i jest łatwiejszy dostęp, przeszkadza wąż paliwowy. Ale tam na forum audi masz wszystko ładnie opisane. Generalnie cała zabawa polega na dość silnym uniesieniu napinacza aby ta płaska uszczelka wyszła z bolcy wystających z głowicy, dość ciężko idzie (przydaje się druga para rąk) ale ja poradziłem sobie sam. Wałki ci się nie przestawią, są spięte paskiem. Ja dałem wbrew opinii te uszczelki na masę victor reinz. Uszczelki pod dekle też dałem całe na tą masę nie tylko te punkty, bardzo cienko. Wiem, że to może wbrew sztuce ale robię tak zawsze i na 100tyś km mam spokój. Generalnie około 2h zejdzie jak chcesz ładnie poczyścić wszystko. Ale całe uszczelnienie silnika to koszt około 100zł. Zobacz jeszcze te zaślepki wałków metalowe kółka pokryte gumą. Ja też je zmieniłem około 20zł http://allegro.pl/uszczelka-zaslepka-walka-audi-a6-2-8-2-4-2-5-a8-i6636185003.html Powodzenia Edytowane 13 Stycznia 2017 przez wodzu997 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_17 Zgłoś #4543 Napisano 13 Stycznia 2017 Tu masz wszystko na forum Audi A6 opisanehttp://a6c5.blogspot.com/2013/02/i-znow-uszczelki-tym-razem-prawa-strona.html Ja nawet kupiłem narzędzie serwisowe http://allegro.pl/nowy-klucz-blokada-napinacza-rozrzadu-audi-2-4-2-6-i6581441979.html Ale dwie sztuki mi popękały nie wiem co źle robiłem, jedna pękła, facet przysłał drugie narzędzie i to samo. W końcu zrobiłem to bez tego narzędzia. Kupiłem zestaw elringa. http://allegro.pl/uszczelka-napinacza-audi-a3-a4-a6-tt-1-8t-2-4-2-7t-i6564055578.html oraz uszczelki pod pokrywy http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-audi-a4-a6-a8-2-4-2-8-i6627695095.html z jednej strony mam elringa a z drugiej założyłem tego toprana, ja nie widzę różnicy. do tego uczelniacz http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i6599812189.html Zmieścisz się w kwocie około 100zł. Ja już drugi raz wymieniałem zestawy. Z tej strony jest trochę trudniej, napinacz jest od strony ściany grodziowej, w lewej jest przy pasku rozrządu i jest łatwiejszy dostęp, przeszkadza wąż paliwowy. Ale tam na forum audi masz wszystko ładnie opisane. Generalnie cała zabawa polega na dość silnym uniesieniu napinacza aby ta płaska uszczelka wyszła z bolcy wystających z głowicy, dość ciężko idzie (przydaje się druga para rąk) ale ja poradziłem sobie sam. Wałki ci się nie przestawią, są spięte paskiem. Ja dałem wbrew opinii te uszczelki na masę victor reinz. Uszczelki pod dekle też dałem całe na tą masę nie tylko te punkty, bardzo cienko. Wiem, że to może wbrew sztuce ale robię tak zawsze i na 100tyś km mam spokój. Generalnie około 2h zejdzie jak chcesz ładnie poczyścić wszystko. Ale całe uszczelnienie silnika to koszt około 100zł. Zobacz jeszcze te zaślepki wałków metalowe kółka pokryte gumą. Ja też je zmieniłem około 20zł http://allegro.pl/uszczelka-zaslepka-walka-audi-a6-2-8-2-4-2-5-a8-i6636185003.html Powodzenia Dzięki wielkie kolego za objaśnienie.Z uszczelkami pod pokrywy zaworów też miałem przeboje, stare ciekły więc kupiłem nowe i dalej ciekło.Musiałem również dać masę uszczelniającą i teraz jest sucho w tych miejsach gdzie leciało.Został mi jeszcze właśnie ten jeden wyciek, będę z tym walczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4544 Napisano 17 Stycznia 2017 Gdzie dałeś te mase po całości na uszczelce czy na rogach tylko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4545 Napisano 18 Stycznia 2017 Witam. Jakie musi być ładowanie na akumulatorze i jaki akumulator polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4546 Napisano 18 Stycznia 2017 Witam. Jakie musi być ładowanie na akumulatorze i jaki akumulator polecacie? 14V 70 AH a firma to już do wyboru do koloru wysłane z Sony Xperia Z5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4547 Napisano 19 Stycznia 2017 takie paramerty miał fabrycznie montowany aku? Gdzieś czytałem że warto kupić aku z nowego rozbitego samochodu bo fabrycznie montowane są wytrzymalsze.. prawda to? Czytałem, że akumulatory średnio wytrzymują 3 lata a te ori mogąi po 10lat jeździć ale nei wiem czy to bzdury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4548 Napisano 19 Stycznia 2017 Masz zamiar 10 lat jeździć tym autem ?Masz dostęp do rozbitych prawie nowych aut ? Nowe aku wytrzymują od 2 do 5 lat w zależności od firmy, te na pierwszy montaż dłużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4549 Napisano 19 Stycznia 2017 10 lat na pewno nie ale chcę kupić coś dobrego żeby mnie nie zawiodło znalazłem aku 72aH kozak będzie przeszkadzało ze ma delikatnie większą pojemność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4550 Napisano 19 Stycznia 2017 Kozaka sobie odpuść nie mają tyle co piszą. Jak chcesz tani w miare dobry zamiennik to polecam kager, maxgear, sa to aku te same co bosch tylko nalepki inne. Poprostu kagera kupisz w focie a maxgear w IC. Najlepiej jakbys znalazl kogos kto ma tester aku czasami maja w sklepach i odrazu mozesz sprawdzic. Ja jak kupowałem 2lata temu kagera to róznice były nawet 40A. Przy tej samej dostawie, ale żaden nie miał poniżej 10A mniej niż napisane na nim. W tym roku kupowałem maxgear i tez mialy podobnie. Najwazniejsze aby aku nie był zeszłoroczny. Aku w nowym aucie jezdzi długo bo z reguły nowsze auta robią większe przebiegi i uku są doładowywane na maxa. Moj padł po dwóch latach z winy auta całe lato już krecił licho bo samochód kradl prąd, a że był używany codziennie to odpalał i jeździł. Aku jak nie jest naładowane to sie szybciej zużywa poprostu cele się zasiarczają. Moj padł kilka razy do zera i tak się zasiarczył że ze nie trzymal a rozruch mial ponad 50% mniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4551 Napisano 19 Stycznia 2017 MaxGear to w InterCarsie nie kupisz tylko 4max i tego polecam. Sprzedaję je już drugi sezon i jak dotąd żadnej reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4552 Napisano 19 Stycznia 2017 a jeżeli kupie wiekszy niż 70aH to będzie lepszy/gorszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4553 Napisano 19 Stycznia 2017 MaxGear to w InterCarsie nie kupisz tylko 4max i tego polecam. Sprzedaję je już drugi sezon i jak dotąd żadnej reklamacji. to kto maxgeara rozprowadza? może coś pomieszałem bo kupuje zawsze w małym zaprzyjaźnionym sklepie i wydawało mi się, że jak pytałem to uzyskałem taką inf. - - - - - aktualizacja - - - - - a jeżeli kupie wiekszy niż 70aH to będzie lepszy/gorszy? Najlepiej kup taki jaki jest dedykowany. Lepiej minimalnie mniejszy, niż za duży bo będzie niedoładowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4554 Napisano 20 Stycznia 2017 to kto maxgeara rozprowadza? AutoPartner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_17 Zgłoś #4555 Napisano 25 Stycznia 2017 Witam ponownie, jeszcze pytanie odnośnie spalania.Podpowiecie ile palą Wasze paski przy temperaturach jakie teraz mamy?? Nie posiadam LPG, ostatnio sprawdzałem spalanie po mieście i wyszło mi 15,3L, czy to jest w normie, czy ciut za dużo??Mam napęd 4motion, więc podejrzewam, że różnica między ośką jest. Jazda raczej mieszana, czasami na spokojnie, a czasami dynamicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #4556 Napisano 26 Stycznia 2017 Jeżeli masz automat to normalne spalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4557 Napisano 27 Stycznia 2017 ale wyszło ci realnie 15.3 przy tankowaniu czy tylko na kompie ci pokazywało u mnie na kompie pokazuje od 10.5 do 14 w mieście zależy jak jeżdże, skrzynie mam manualną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4558 Napisano 27 Stycznia 2017 Panowie, nurtuje mnie jedna rzecz, a w zasadzie to dwie... Czy w Waszych 2.8 też spadają obroty podczas maksymalnego skrętu kierownicą na postoju? Druga rzecz to, czy przy prawie maksymalnym skręcie też lekko słychać pompę wspomagania? Po prostu bardziej słychać jej pracę. Dajcie znać, dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4559 Napisano 27 Stycznia 2017 Panowie, nurtuje mnie jedna rzecz, a w zasadzie to dwie... Czy w Waszych 2.8 też spadają obroty podczas maksymalnego skrętu kierownicą na postoju?Druga rzecz to, czy przy prawie maksymalnym skręcie też lekko słychać pompę wspomagania? Po prostu bardziej słychać jej pracę. Dajcie znać, dzięki! Jest to normalna rzecz, pompa jest napędzana paskiem z silnika, wtedy jest maksymalnie obciążona i słychać ją a obroty delikatnie się zmieniają ale nie tak żeby było to widać na obrotomierzu. wysłane z Sony Xperia Z5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bl4dy Zgłoś #4560 Napisano 27 Stycznia 2017 Ok, u mnie widać na obrotomierzu. W takim razie, mam coś nie tak. Z tym, że pompa była regenerowana kilka dni temu, a alternator podobno jest sprawny - tak twierdzi mechanior... A ja się irytuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach