Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj pi napisaniu posta poszedlem jeszcze do garazu i odpialem czujnik temperatury. Rano odpalil bez problemu, ale dalej nie chodzil na ssaniu. To ewidentnie wskazuje na czujnik? i czy to on steruje ssaniem? i dodam ze na gaz przelaczyl sie po przejechaniu porownywalnego odcinka jak przed odpieciem czujnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gaz ma swój czujnik

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kola 16. Nie no zawieszenie ok tylko jak jest ostrzejszy zakręt to przy większej prędkości ssie tak ugina. Jakas rozporka by może rozwiazala ten problem ? Generalnie bardzo miękkie to zawieszenie

 

A na jakich kolach polecacie najlepiej jeździć bo rozumiem ze 18 za duże?

 

I pytanie odnośnie radia. Czy ktos kombinowal z podlaczeniem zlacza usb do oryginalnego radia? Da się to zrobić ?

Edytowane przez Kielcev6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18 i seryjne zawieszenie też może być, ale sportowe i jeszcze obniżenie to dla mnie za twardo

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co o tej rozpórce sadzicie i radiu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No rozpórka koniecznie i to czerwona a i jeszcze lotka na dachu to cię będzie utrzymywać w pionie

 

wysłane z Sony Xperia Z5

Edytowane przez ralf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jak profesjonalna odpowiedz profesjonalisty ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy czasem nie masz już oryginalnej rozpórki. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma jak profesjonalna odpowiedz profesjonalisty ;D

Na głupie pytanie głupia odpowiedź, chcesz usztywnić coś co już jest sztywne, rozpórki zakłada się do bardzo twardego zawieszenia po to żeby zgrzewy się nie porozłaziły a w passacie są dwie ściany grodziowe i pułka, i to jest wystarczająco sztywno. Zmień sprężyny albo załóż gwint bo rozpórka napewno ci nie pomoże. Ale i tak zrobisz jak będziesz chciał tak jak z olejem [emoji12]

 

wysłane z Sony Xperia Z5

Edytowane przez ralf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na głupie pytanie głupia odpowiedź

 

Młody gniewny od niedawna na forum, zamiast poczytać to setki pytań na dzień dobry. Zacznij uzywać wyszukiwarki bo na wszystkie Twoje pytania odpowiedzi juz padły ;)

 

 

Zobacz czy czasem nie masz już oryginalnej rozpórki.

 

Raczej nie ma. Ja jak założyłem oryginalną ( przyciętą ) z A6 B5to poprawił sie komfort jazdy. Auto było sztywniejsze i w moim odczuciu lepiej się prowadziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo sobie przeczycie jeden pisze ze to Nic nie da a drugi ze o wiele lepiej mu sie jezdzi ;D Koleho Ralf zrobilem jak chcialem Bo jednak nie ryzykowalem zalania rzadszym olejem ktory by mi mogl rozszczelnic juz calkowocie silnik.. To juz wole jezdzic na tym co byl a w przyszlosci wstawic nowy motor Bo nie widzi mi sie na dzien dobry remont silnika robic ;D. Inna sprawa odpalilem teraz bryke I zaraz przegqzowalem a z tylu mi sie uniosla piekna siwa chmurka ;p wczesniej tego nie bylo :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a z tylu mi sie uniosla piekna siwa chmurka ;p wczesniej tego nie bylo

 

A jak gniazda świec, nie ma w nich przypadkiem oleju ?Zdejmij fajki i zobacz.

 

 

 

 

To samo sobie przeczycie jeden pisze ze to Nic nie da a drugi ze o wiele lepiej mu sie jezdzi

 

Każdy z nas może inaczej odczuwać komfort. Ja lubię twarde auta. Poza rozpórką górną miałem tez dolną i zawieszenie 1BE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie starych świec faktycznie byly te po lewej stronie ulane. W poniedziałek wyjmę te nowe i skontroluje. A o czym to świadczy jak sa mokre ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pokrywy zaworów do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszczelka pokrywy zaworów do wymiany.

 

I uszczelki pod świecami.

Olej spływa, przy porannym rozruchu zapewne zakopci na niebiesko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahaaa no to dobrze bo się przestraszyłem ze może cos poważnego. Jezli macie u siebie gaz w aucie milo bylo by zobaczyć fotki z mocowania redaktora. Bo zabieram sie zaraz za gaz bo juz nie wyrabiam na wache... A cholera nie ma na niego miejsca poza miejscem za zderzakiem na dole. Bo jeszcze musze zobaczyć jak by wyglądało miejsce po zamontowaniu stozkowego filtra powietrza. Ktos posiada pewnie, może podeslal by zdjęcie czy robi sie tam wtedy wystarczająco duzo miejsca by go upchnąć tam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dole za zderzakiem :noniebardzo zobacz u mnie przy zbiorniczku wspomagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na dole za zderzakiem dokladnie na lewej podloznicy. Nie wiem czy to takie do konca dobre jak masz rozwiązanie.. Nie ma chyba nawet miejsca zeby żarówkę zmienić trzeba lampę wyciągać. Wracając do oleju zauważyłem ze od wymiany mi ubywa go i dokupilem dzisiaj na dolewke litr i normalnie dolewam i dolewam i prawie caly poszedł zeby bylo wskazanie na maximum .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to powiem Ci ze i tak ponad polowa poszla do polowy miarki. Zrobiłem jakos okolo 1tys km. Możliwe zeby tak uciekal przez te uszczelki pod świecami i byl spalany ? Bo może cos tam ulecialo jak ten rozrząd robił nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na miarce od minimum do maximum to jest 1L . Od wymiany do wymiany ( 15 tys ) dolewałem ok 4-5L , po uszczelnieniu jak zrobiłem ok 5-6 tys do tej pory nie dolałem wcale jak na razie i trzyma stan :) Silnik jak zdjąłem osłonę to był tak uje%^&* że to jakieś nieporozumienie. Jak zaczął przelewać się z osłony na kostkę to wziąłem się za robotę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności