karolkura Zgłoś #4441 Napisano 22 Września 2016 wczoraj pi napisaniu posta poszedlem jeszcze do garazu i odpialem czujnik temperatury. Rano odpalil bez problemu, ale dalej nie chodzil na ssaniu. To ewidentnie wskazuje na czujnik? i czy to on steruje ssaniem? i dodam ze na gaz przelaczyl sie po przejechaniu porownywalnego odcinka jak przed odpieciem czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4442 Napisano 22 Września 2016 Gaz ma swój czujnik Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4443 Napisano 22 Września 2016 (edytowane) Kola 16. Nie no zawieszenie ok tylko jak jest ostrzejszy zakręt to przy większej prędkości ssie tak ugina. Jakas rozporka by może rozwiazala ten problem ? Generalnie bardzo miękkie to zawieszenie A na jakich kolach polecacie najlepiej jeździć bo rozumiem ze 18 za duże? I pytanie odnośnie radia. Czy ktos kombinowal z podlaczeniem zlacza usb do oryginalnego radia? Da się to zrobić ? Edytowane 22 Września 2016 przez Kielcev6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4444 Napisano 22 Września 2016 18 i seryjne zawieszenie też może być, ale sportowe i jeszcze obniżenie to dla mnie za twardo Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4445 Napisano 22 Września 2016 A co o tej rozpórce sadzicie i radiu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4446 Napisano 22 Września 2016 (edytowane) No rozpórka koniecznie i to czerwona a i jeszcze lotka na dachu to cię będzie utrzymywać w pionie wysłane z Sony Xperia Z5 Edytowane 22 Września 2016 przez ralf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4447 Napisano 22 Września 2016 Nie ma jak profesjonalna odpowiedz profesjonalisty ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #4448 Napisano 22 Września 2016 Zobacz czy czasem nie masz już oryginalnej rozpórki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4449 Napisano 22 Września 2016 (edytowane) Nie ma jak profesjonalna odpowiedz profesjonalisty ;D Na głupie pytanie głupia odpowiedź, chcesz usztywnić coś co już jest sztywne, rozpórki zakłada się do bardzo twardego zawieszenia po to żeby zgrzewy się nie porozłaziły a w passacie są dwie ściany grodziowe i pułka, i to jest wystarczająco sztywno. Zmień sprężyny albo załóż gwint bo rozpórka napewno ci nie pomoże. Ale i tak zrobisz jak będziesz chciał tak jak z olejem [emoji12] wysłane z Sony Xperia Z5 Edytowane 22 Września 2016 przez ralf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4450 Napisano 23 Września 2016 Na głupie pytanie głupia odpowiedź Młody gniewny od niedawna na forum, zamiast poczytać to setki pytań na dzień dobry. Zacznij uzywać wyszukiwarki bo na wszystkie Twoje pytania odpowiedzi juz padły Zobacz czy czasem nie masz już oryginalnej rozpórki. Raczej nie ma. Ja jak założyłem oryginalną ( przyciętą ) z A6 B5to poprawił sie komfort jazdy. Auto było sztywniejsze i w moim odczuciu lepiej się prowadziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4451 Napisano 23 Września 2016 To samo sobie przeczycie jeden pisze ze to Nic nie da a drugi ze o wiele lepiej mu sie jezdzi ;D Koleho Ralf zrobilem jak chcialem Bo jednak nie ryzykowalem zalania rzadszym olejem ktory by mi mogl rozszczelnic juz calkowocie silnik.. To juz wole jezdzic na tym co byl a w przyszlosci wstawic nowy motor Bo nie widzi mi sie na dzien dobry remont silnika robic ;D. Inna sprawa odpalilem teraz bryke I zaraz przegqzowalem a z tylu mi sie uniosla piekna siwa chmurka ;p wczesniej tego nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4452 Napisano 24 Września 2016 a z tylu mi sie uniosla piekna siwa chmurka ;p wczesniej tego nie bylo A jak gniazda świec, nie ma w nich przypadkiem oleju ?Zdejmij fajki i zobacz. To samo sobie przeczycie jeden pisze ze to Nic nie da a drugi ze o wiele lepiej mu sie jezdzi Każdy z nas może inaczej odczuwać komfort. Ja lubię twarde auta. Poza rozpórką górną miałem tez dolną i zawieszenie 1BE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4453 Napisano 24 Września 2016 Przy wymianie starych świec faktycznie byly te po lewej stronie ulane. W poniedziałek wyjmę te nowe i skontroluje. A o czym to świadczy jak sa mokre ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4454 Napisano 24 Września 2016 uszczelka pokrywy zaworów do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4455 Napisano 24 Września 2016 uszczelka pokrywy zaworów do wymiany. I uszczelki pod świecami. Olej spływa, przy porannym rozruchu zapewne zakopci na niebiesko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4456 Napisano 24 Września 2016 Ahaaa no to dobrze bo się przestraszyłem ze może cos poważnego. Jezli macie u siebie gaz w aucie milo bylo by zobaczyć fotki z mocowania redaktora. Bo zabieram sie zaraz za gaz bo juz nie wyrabiam na wache... A cholera nie ma na niego miejsca poza miejscem za zderzakiem na dole. Bo jeszcze musze zobaczyć jak by wyglądało miejsce po zamontowaniu stozkowego filtra powietrza. Ktos posiada pewnie, może podeslal by zdjęcie czy robi sie tam wtedy wystarczająco duzo miejsca by go upchnąć tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4457 Napisano 25 Września 2016 Na dole za zderzakiem :noniebardzo zobacz u mnie przy zbiorniczku wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4458 Napisano 26 Września 2016 Tak na dole za zderzakiem dokladnie na lewej podloznicy. Nie wiem czy to takie do konca dobre jak masz rozwiązanie.. Nie ma chyba nawet miejsca zeby żarówkę zmienić trzeba lampę wyciągać. Wracając do oleju zauważyłem ze od wymiany mi ubywa go i dokupilem dzisiaj na dolewke litr i normalnie dolewam i dolewam i prawie caly poszedł zeby bylo wskazanie na maximum ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielcev6 Zgłoś #4459 Napisano 26 Września 2016 No to powiem Ci ze i tak ponad polowa poszla do polowy miarki. Zrobiłem jakos okolo 1tys km. Możliwe zeby tak uciekal przez te uszczelki pod świecami i byl spalany ? Bo może cos tam ulecialo jak ten rozrząd robił nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4460 Napisano 27 Września 2016 Na miarce od minimum do maximum to jest 1L . Od wymiany do wymiany ( 15 tys ) dolewałem ok 4-5L , po uszczelnieniu jak zrobiłem ok 5-6 tys do tej pory nie dolałem wcale jak na razie i trzyma stan Silnik jak zdjąłem osłonę to był tak uje%^&* że to jakieś nieporozumienie. Jak zaczął przelewać się z osłony na kostkę to wziąłem się za robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach