Skocz do zawartości

karolkura

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karolkura

  • Urodziny 28.12.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    włodawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

323 wyświetleń profilu
  1. a czy ten tłumik w benzynie i dieslu sie różni? czy założenie tłumika używanego z diesla może pogorszyć pracę mojego 2.8? znalazłem używkę na allegro i nie wiem czy ją brać czy nie. nowych nie ma, za komplet z kwasówki wołają 3-4 tyś. zaczyna się robić dramat z częściami do tego modelu.. link do tego wydechu z allegro http://allegro.pl/vw-passat-b5-2-5tdi-syncro-44-tlumik-i7167614616.html#thumb/1
  2. a czy ktoś powie do czego jest tłumik z numerem który podałem?? 8E0 253 411 M nigdzie nic nie moge znaleźć
  3. Witam, z racji tego że nie mogę założyć nowego tematu zapytam tutaj, mam problem ze środkowym tłumikiem do b5 2.8 V6 ALG syncro a dokładniej mój uległ lekkiemu zniszczeniu i poszukuję drugiego. w sklepach nowy nie występuje, znalazłem na allegro używany tłumik o tym samym numerze ale z 2,5 tdi. pytanie czy będą się one czymś różniły? a może to u mnie jest założony z diesla? numer na moim to 8E0 253 411 M mój drugi problem to sanki tylne do powyższego samochodu, pytanie czy w a6 i allroad były takie same sanki jak w b5 syncro? z góry dzięki za odpowiedz.
  4. wczoraj pi napisaniu posta poszedlem jeszcze do garazu i odpialem czujnik temperatury. Rano odpalil bez problemu, ale dalej nie chodzil na ssaniu. To ewidentnie wskazuje na czujnik? i czy to on steruje ssaniem? i dodam ze na gaz przelaczyl sie po przejechaniu porownywalnego odcinka jak przed odpieciem czujnika
  5. witam serdecznie. Mam problem ktory polega na tym ze od jakichs dwoch tygodni moj passat zle odpala na zimnym silniku, musze dlugo krecic a w trakcie krecenia passat strzela w wydech. po odpaleniu troche szarpie i faluje. Po rozgrzaniu wszystko dziala idealnie. Okolo miesiaca temu wymienialem przeplywomierz na oryginal hitachi, teraz wymienilem juz kable na ngk i czujnik temperaturu powietrza w dolocie. Swiece zmieniane 20000 km temu. Na kompie nie pokazuje zadnych bledow. Czy to moze byc czujnik temperatury plynu? jesli tak to jest tylko ten jeden na wezu schowany za 1 glowica czy jest gdzies jeszcze? z gory dzieki za odpowiedz.
  6. ja sie chetnie dostosuje, aby nie w godzinach szczytu i w przyszly weekend musze tesciow odwiedzic wiec takze odpada
  7. Witam, nie jestem szczególnie aktywnym forumowiczem, lecz chętnie spotkałbym się z wami. czy dla takich jak ja też znajdzie się tam miejsce??
  8. witam serdecznie, podepnę się pod ten wątek ze swoim problemem. moje pytanie brzmi czy w passacie b5 2.8 syncro 97r zacisk tylny różni się od zacisków z innych silników i przedniego napędu?? dzięki za odpowiedź
  9. Witam. Skrzynię z golfa sobię daruję, jednak mam nowe pytanie. czy skrzynię CGX mogę zamienic na CEW?? bardzo proszę o odpowiedz bo boję się juz 60 km/h przekraczac przez hałas i drgania.
  10. Witam. mam pytanie, mam passata b3 z 1.8 AAM ze skrzynią CGX, skrzynia mi się powoli kończy, a mam możliwość kupienia od kolegi tyle że z golfa 1.8 ABS (oznaczenia skrzyni jeszcze nie znam). będa problemy z montażem?? mozna je stosowac zamiennie?? z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności