Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam pytanko, ostatnio zauważyłem spalony bezpiecznik nr34, i go wymieniłem ale co przekroczę 60km/h jest mocne szarpnięcie i bezpiecznik mi pali i nagle zapalają się kontrolki od abs, esp i od silnika, 3 razy wymieniłem bezpiecznik i spaliło mi wszystkie, wiecie może co może być przyczyną palenia tego bezpiecznika?

 

Kolego najpierw podłącz komputer i sprawdź czy jest błąd bo najprawdopodobniej masz zwarcie w przewodach od sterowania silnikiem. Jeżeli będzie dokładny błąd to może pójść szybko, a jeżeli nie to musisz dokładnie popatrzeć czy nie ma poprzecieranych bądź nadpalonych przewodów. Koniecznie zdemontuj ochronny peszel i sprawdzaj po kolei.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego najpierw podłącz komputer i sprawdź czy jest błąd bo najprawdopodobniej masz zwarcie w przewodach od sterowania silnikiem. Jeżeli będzie dokładny błąd to może pójść szybko, a jeżeli nie to musisz dokładnie popatrzeć czy nie ma poprzecieranych bądź nadpalonych przewodów. Koniecznie zdemontuj ochronny peszel i sprawdzaj po kolei.

 

 

auto było podłączone pod auto to wywaliło mi 11 błędów ale nie możliwe by wszystkie czujniki padły naraz, normalnie jak kumulacja w totka :D coś czuje że nie obejdzie się bez wizyty u elektryka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to na pewno będzie wiązka silnika tak jak wcześniej pisałem może być nadpalona bądź ostatecznie przetarta ale niestety trzeba to namierzyć a to jest trochę roboty. Powodzenia :D

Edytowane przez Prezes007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie tez drży jakby cała karoseria tak mi sie wydaje na biegu jałowym skrzynia automat

Macie jakieś pomysły. Cały zapłon nowy kable BERU świeczki NGK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do posiadaczy manuali 2.8 przed liftem, ponieważ przekładam na manuala jak jest tam wsteczny? Jak 6? Czy wciskany? A może wciskany ale 6?

 

Przy okazji zapytam czy ktoś z Was robił taką operację albo ma namiary na użytkownika (w miarę aktywnego), który to robił?

Edytowane przez hakirim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, mam 2.8 4x4 AMX manual ale po lifcie, wsteczny wbijany jak 6 bieg, bez wciskania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Może ktoś jeszcze się wypowie? Lub zna użytkownika, który robił taką operację, bo w razie czego mogę mieć parę pytań. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie też jak 6 ale trzeba wciskać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę masz przedlifta i AQD tylko ja mam 2000r. Ok dzięki za odpowiedzi chłopaki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mały problem się urodził. Od jakiegoś czasu na zimnym silniku ciężko mi odpala. Kręcę kilka sekund wtedy silnik zaskakuje ichodzi nie równo. Po chwili zaczyna pracować normalnie. Potem chodzi idealnie. Dodam że komputer żadnych błędów nie pokazuje. Proszę o jakąś pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ten dział wydaje mi się najbardziej odpowiedni a nigdzie nie mogłem znaleźć nic podobnego, a mianowicie mam problem z napinaczem łańcucha rozrządu, próbowałem wymienić uszczelniacze pod tum napinaczem ale żeby to zrobić muszę go ścisnąć by zluzować łańcuch niestety gdy dokręcam narzędzie do jego ściśnięcia, cylinder jedynie podnosi się do góry i łańcuch dalej pozostaje napięty, na youtube znalazłem że gość dociska go ręką a jak odpuści to tłoczek wraca do góry, u mnie natomiast po wciśnięciu zostaje na dole, czy to może oznaczać napinacz do wymiany? i czy przy wymianie powinienem też wymienić łańcuchy czy te mogą zostać stare?

czy ktoś tutaj robił coś takiego?

z góry dzięki za pomoc

 

 

mój silnik APR i ma lekko powyżej 300 tys km

Edytowane przez Tomek zw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurna, już dwa konta mi forum skasowało (rzadko używane) i znowu nie mogę zakładać tematów... Zapytam więc tutaj: czy może ktoś odpłatnie podjechać i obejrzeć to auto? Mam o tyle związane ręce, że mój B5 jest rozbity i po prostu nie mam czym przed czwartkiem, a nawet piątkiem tam podjechać. Będę wdzięczny za info.

 

Jedna rzecz mnie zastanawia: świeci się kontrolka od silnika, a ten jest odpalony. Wiem, że powodów może być milion, ale możliwe że katalizatory są już zużyte? Słyszałem, że w tym silniku przy przebiegu typu 200-250 tys. km mogą już szwankować.

Edytowane przez tomek_n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest możliwe. Jak nie podjedziesz lub ktoś z kompem to się nie dowiesz... ale mało prawdopodobne.

cena wydaje mi się przesadzona, ogłoszenie przekolorowane. Nie jest to model 2004, felgi tez chyba 16, w silniku pali się nie wiadomo co, 8 poduch w fl też nie było. Doliczysz lpg i wyjdzie ostra cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko jest możliwe. Jak nie podjedziesz lub ktoś z kompem to się nie dowiesz... ale mało prawdopodobne.

No wiadomo, chciałem jednak zapytać - może ktoś uprzejmy się znajdzie :)

 

cena wydaje mi się przesadzona, ogłoszenie przekolorowane.

Dlaczego cena jest przesadzona? Co lepsze egzemplarze po tyle chodzą właśnie. Zobacz po ile te Passaty stoją w ogłoszeniach w Niemczech. Ogłoszenie przekolorowane? A które nie jest? :)

Nie jest to model 2004, felgi tez chyba 16

Model 2003, dlaczego jest wpisane 2004 nie wiem, kiedy nawet rejestracja jest w 2003 roku. Felgi są 17-calowe - to widać przecież :)

 

w silniku pali się nie wiadomo co

No właśnie chciałem Was o to zapytać. Gość twierdzi, że to pojawiło się po tym jak wjechał w głębszą kałużę i gdy skasował błąd, to ten drugi raz się nie pojawił.

 

8 poduch w fl też nie było.

Tutaj szczerze mówiąc nie wiem: jesteś tego pewien? Wiem, że są wersję z 10 poduchami i bodaj z 6, ale co z resztą, to niestety nie doszukałem się konkretów.

 

Doliczysz lpg i wyjdzie ostra cena.

Nie chcę LPG. Cena jak napisałem wyżej jest w porządku - w sensie żadna to okazja, ale z pewnością nie powiedziałbym, że jest mocno przesadzona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli błąd po kałuży to wysoce prawdopodobne będą przewody. Chodź dziwne że nie powiedział co skasował, jak gość ma czym zdiagnozować to niech powie i napisze w ogłoszeniu co go boli. Przy źle dopalonej mieszance przez przewody lub cewkę może również wywalać błąd katalizatora.

iem, że są wersję z 10 poducham

też nie było

Cena jak napisałem wyżej jest w porządku

Jeżeli cena dla ciebie oki to spoko. Ja zapłaciłem w DE za 2001r z zamontowanym jednym z droższych lpg Prins w de 6mcy temu połowę z transportem. I też palił się check. Samochód za takie $$ nie powinien mieć wad.

Może być też wydech dziurawy wtedy błąd też możne się pojawić. A po kałuży przy rozgrzanym motorze może być wiele możliwości.

Taki model może i jest wart tych pieniędzy lecz sprawny. Niech sprzedający doprowadzi go do ładu i wtedy spoko. Naprawa może być tania, a może pochłonąć trochę grosza. Skoro sprzedający nie naprawia usterki obstawiam tą droższą opcje. Tym bardziej że nic nie wiesz jaki to błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli błąd po kałuży to wysoce prawdopodobne będą przewody. Chodź dziwne że nie powiedział co skasował, jak gość ma czym zdiagnozować to niech powie i napisze w ogłoszeniu co go boli. Przy źle dopalonej mieszance przez przewody lub cewkę może również wywalać błąd katalizatora.

Ponoć błąd lambdy zgłosił się w komputerze - dopytałem.

 

też nie było

A jednak wg oficjalnych schematów, jakie znalazłem jest 10. Dodatkowo

 

Jeżeli cena dla ciebie oki to spoko. Ja zapłaciłem w DE za 2001r z zamontowanym jednym z droższych lpg Prins w de 6mcy temu połowę z transportem. I też palił się check. Samochód za takie $$ nie powinien mieć wad.

Może być też wydech dziurawy wtedy błąd też możne się pojawić. A po kałuży przy rozgrzanym motorze może być wiele możliwości.

Taki model może i jest wart tych pieniędzy lecz sprawny. Niech sprzedający doprowadzi go do ładu i wtedy spoko. Naprawa może być tania, a może pochłonąć trochę grosza. Skoro sprzedający nie naprawia usterki obstawiam tą droższą opcje. Tym bardziej że nic nie wiesz jaki to błąd.

Tak wiem... Dlatego właśnie chciałem zasięgnąć Waszej rady.

Edytowane przez tomek_n

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak lambda to tłumik lub lambda dopytaj dokładnie jaki nr. lambdy bo jest 4szt. koszty nie duże, dużo jest używek i to powiem ci szczerze będzie najlepszy wybór po nr. oryginału. Jak tylna to może być też nieszczelność pomiędzy sondami w układzie wydechowym np. złącze elastyczne. przerabiałem i 1 i 2 wariant :P sondy nowe nie działają jak powinny, a oem używany chodzi do dziś. tylko dojście kicha do 1.

Co do poduch ja nie widziałem wiecej jak 6. Chyba że będziesz liczył napisy w aucie na elementach plastikowych to ja też mam więcej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak lambda to tłumik lub lambda dopytaj dokładnie jaki nr. lambdy bo jest 4szt. koszty nie duże, dużo jest używek i to powiem ci szczerze będzie najlepszy wybór po nr. oryginału. Jak tylna to może być też nieszczelność pomiędzy sondami w układzie wydechowym np. złącze elastyczne. przerabiałem i 1 i 2 wariant :P sondy nowe nie działają jak powinny, a oem używany chodzi do dziś. tylko dojście kicha do 1.

OK, dzięki za info. Dopytam zatem, choć nie wiem czy będzie tą informację miał - coś tak czuję...

Co do poduch ja nie widziałem wiecej jak 6. Chyba że będziesz liczył napisy w aucie na elementach plastikowych to ja też mam więcej :D

Nie wiem, opieram się na tym co wyszukałem w necie, jak np. ten schemat, który zalinkowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK, dzięki za info. Dopytam zatem, choć nie wiem czy będzie tą informację miał - coś tak czuję...

będzie w błędzie opis b*s* gdzie *-może być nr. 1 lub 2 b-bank-czyli strona głowicy s-sonda przód lub tył. jak kasował to na pewno widział te numery. b2s1 to np sonda 1 od kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie bo dzisiaj mi się rozleciala wiskoza, to nie problem bo można kupić. Moje pytanie brzmi jaki łożysko jest do rolki co dokreca się wiskoze. Czy trzeba kupić całą rolkę, element proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności