Skocz do zawartości

Tomek zw

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomek zw

  • Urodziny 04.10.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Perth

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5 (3B2) 2.8 V6 193KM (APR)
  • Rok produkcji
    2000
  1. witam, mam takie pytanie odnośnie gumowych wężyków przy zaworze sterowania powietrzem dolotowym (chyba tak to sie nazywa) a mianowicie: ostatnio zauważyłem że materiałowy oplot jest w opłakanym stanie i praktycznie rozsypuje się przy dotknięciu a gumowy rdzeń jest w niewiele lepszej kondycji, chce je wymienić ale nie jestem pewny ich srednicy bo znalazłem różne info 3.2 3,4 4mm itp, i jeszcze jedno bo one są podłączone do zbiornika podciśnienia i stąd moje pytanie czy moge je sobie ot tak wymienić i to podciśnienie samo sie wytwarza czy potrzebuje jakiś sprzet żeby to podcisnienie zrobić? dla pewności załaczam fotke o co mi chodzi mój silnik to APR z góry dzięki za info
  2. witam, potrzebuje nr śrub mocowania głowicy do bloku oraz takie mniejsze mocujące wałki rozrządu (oraz napinacz łańcucha rozrządu, torx 30 jeśli dobrze pamiętam) b5 2000r 2.8 v6 silnik: APR z góry dzięki
  3. Witam po raz kolejny odkopuje temat , mam problem z plynem chlodniczym a mianowicie: przy zimnym silniku jast totalne minimum plynu w zbiorniku (ledwo ponad dnem) przy rozgrzaniu poziom sie podnosi zę przelewa sie zbiornik, po wyłączeniu silnika poziom momentalnie opada, temperatura równo 90 (nowy czujnik temp) wiec raczej sie nie przegrzewa ( termostat i pompa wody wymieniana pół roku temu) w zbiorniczku nie widze żadnych bąbelków gazu, czy może być to zapchana chłodnica? jeśli tak to jak najlepiej czyścić? czytałem o kilku sposobach (czy płukanka octem może pomóc ewentualnie co lepsze?) dodatkowo dymi odrobine na biało wiec przewiduje wymiane uszczelki pod głowicą czy to ewentualnie może powodować taki wzrost płynu? samochód co prawda b5 silnik APR 2.8v6 (ale nie ma to chyba wiekszego znaczenia czy ktoś słyszał coś czy głowice w tych silnikach mają skłonności do pękania?
  4. Witam, potrzebuje nr siłowników gazowych klapy bagażnika, passat b5 2000r sedan
  5. witam, sorki że zaśmiecam temat ale ponawiam pytanie odnośnie napinaczy łańcucha rozrządu bo nie było żadnego odzewu i czy ktoś może przerabiał ten temat:
  6. Witam, ten dział wydaje mi się najbardziej odpowiedni a nigdzie nie mogłem znaleźć nic podobnego, a mianowicie mam problem z napinaczem łańcucha rozrządu, próbowałem wymienić uszczelniacze pod tum napinaczem ale żeby to zrobić muszę go ścisnąć by zluzować łańcuch niestety gdy dokręcam narzędzie do jego ściśnięcia, cylinder jedynie podnosi się do góry i łańcuch dalej pozostaje napięty, na youtube znalazłem że gość dociska go ręką a jak odpuści to tłoczek wraca do góry, u mnie natomiast po wciśnięciu zostaje na dole, czy to może oznaczać napinacz do wymiany? i czy przy wymianie powinienem też wymienić łańcuchy czy te mogą zostać stare? czy ktoś tutaj robił coś takiego? z góry dzięki za pomoc mój silnik APR i ma lekko powyżej 300 tys km
  7. dzięki, czyli raczej nie bede ryzykował i wybiore sie do sklepu
  8. Witam, po wymianie termostatu okazało się że musze wymienić: termostat housing, serwisie VW podali mi nr: 078 121 121 J i kosmiczną cene za niego , natomiast w necie znalazłem jedynie: 078 121 121 K, czy ktoś wie albo może sprawdzić czym one się różnią i czy ten z K bedzie mi pasował? bo na zdjęciu wyglądają tak samo mój samochód: passat 2000r 2.8 v6, silnik: APR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności