JarekDRD Zgłoś #3981 Napisano 26 Marca 2015 Czy mogłby mi ktoś pomóc ??? Witam nie dawno kupiłem passata b5 2.8 v6 4 emotion i mam problem przy ruszaniu , mianowicie gdy wrzucie 1 słychać takie chrobotanie gdy staram się ruszać i gdy już jadę podkreślam że bieg wchodzi płynnie , zdaża się to dość czesto ale nie zawesze a gdy np ruszam z dwojki to to nie wystepuje, podczas odpuszczenia gazu gdy auto się toczy na 1 nic nie słychać dopiero jak dodam gaz ... Czasami przy szybszym zebraniu zakrętu słychać to też na dwójce CO TO MOŻE BYĆ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #3982 Napisano 27 Marca 2015 To jest manual rozumiem? Umiejsców to chrobotanie bo tak nie dojdziemy co to może być, musisz napisać jakie to chrobotanie, gdzie jest, i czy zawsze przy ruszaniu czy np na skręconych kołach itp. Ale jeśli w przednim kole i na skręconej kierownicy to ja bym sprawdził przegub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3983 Napisano 27 Marca 2015 Tak jest to manual ... Chrobotanie jest gdzieś w okolicy silnika bardziej po prawej stronie , z początku też obstawiałem że to przegub ale na skręconych kołach i na zaciągniętym ręcznym próbowałem ruszyć i nic nie słychać żeby trykotał ... Dzieje się tak tylko na pierwszym biegu przy ruszaniu powyżej 1 tyś obrotów , gdy hamuję silnikiem na jedynce nic nie słychać dzieje się tak zawsze gdy tylko dodam gazu , zauwazyłem też że np gdy zbieram rondo szybciej np na 3 biegu to też lekko zachrobocze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3984 Napisano 27 Marca 2015 Opis idealnie pasuje do przegubu. U mnie się sypie przegub (wiem na 100% że to on) i objawia się to dokładnie jak opisujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3985 Napisano 27 Marca 2015 Ale np skręciłem koła na max zaciągnąłem ręczny i próbowałem ruszyć i nie nie trykocze dopiero jak wkręce go na obroty to jest tak jak wspomniałem wcześniej ... Przegub przeskakuje trochę inaczej przynajmniej tak mi się wydaje .... Byłem dziś u mechanika powiedział mi że to tryb od jedynki po świętach jadę to wymieniać ... Powiedział mi że da się wymienić tylko ten jeden trybik zobaczymy czy to to czy na prawdę przegub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3986 Napisano 28 Marca 2015 To skąd chrobotanie na trzecim biegu na rondach jeśli to tryb od pierwszego biegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3987 Napisano 28 Marca 2015 no właśnie ? biegi w skrzyni wchodza idealnie , chyba że to coś z mechanizmem różnicowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_Grodzisk Zgłoś #3988 Napisano 28 Marca 2015 Witam, Panowie! Nie chcialem tworzyc nowy watek, wiec pisze tu. Mam sytuacje: Wymienilem katalizatory (dwa). Po wymianie po dynamicznej jezdzie auto przerywa ( nie pali na wszystkich cylindrach). Po tym wymienione swiece, przewody, czujniki polozenia walkow rodzadu. W dalszym ciagu to samo, czyli po dynamicznej jezdzie nie pali na wszystkich garach. Jak sie jezdzi spokojnie to wszystko jest dobrze. Ktore parametry mozna sprawdzic VAGiem zeby dojsc do rzeczy co jest? Czy to moze pompa VACU? Dziekuje. - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam ze katalizatory wstawione od jakiegos Fiata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3989 Napisano 28 Marca 2015 Dodam ze katalizatory wstawione od jakiegos Fiata To może być przyczyna choć nie musi. Katalizator jest wyliczony pod konkretny przepływ spalin i chyba nawet jest róznica diesel/benzyna. http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/katalizatory/jtlkr Ja wyciąłem i jeździ tak samo a i dźwięk ładniejszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #3990 Napisano 28 Marca 2015 zaciągnąłem ręczny i próbowałem ruszyć Przegub przeskakuje trochę inaczej Przegub nie przeskakuje tylko podpracowane kulki chromolą w koszu. A zaciągnięcie ręcznego to niby co ma Ci dać? tym bardziej że u ciebie też chyba jest stały napęd 4x4? Jedyna rozsądna próba to skręt kół i ostre ruszenie z miejsca. Wymienilem katalizatory (dwa). Dodam ze katalizatory wstawione od jakiegos Fiata Ja też obstawiał bym katalizatory. Po prostu sondy sczytują błąd i silnik wpada w tryb awaryjny. Ja wyciąłem i jeździ tak samo a i dźwięk ładniejszy Ja też mam wycięte + przelotowy wydech i chodzi pięknie i równo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3991 Napisano 29 Marca 2015 Probowałem ruszyć z miejsca na skręconych kołach i nie słychać takiego standardowego trykotania jak przy przegubie , niekt nie spotkał się jeszcze z takim przypadkiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #3992 Napisano 29 Marca 2015 Z tego co opisujesz to może tak na prawdę być cokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3993 Napisano 30 Marca 2015 A może masz różne opony pozakładane , albo jedna jest uszkodzona i mechanizm różnicowy albo torsen chrobocze. Tez miałem jakieś takie dziwne pukanie i okazało się że jedna opona była uszkodzona i przez nią problemy. Może brzmi to niedorzecznie , ale po wymianie opon jak ręką odjął , a już mi chcieli pół samochodu wymieniać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3994 Napisano 31 Marca 2015 Opony mam wszystkie takie same ;] ponadto były zmienione a na wcześniejszych też to występowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDRD Zgłoś #3995 Napisano 31 Marca 2015 Wiecie może czy do wymiany napinacza paska osprzętu trzeba demontować cały zderzak i chłodnice czy można to jakoś prościej zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3996 Napisano 31 Marca 2015 Witam kolegow z forum i prosze o pomoc poniewaz moj passat odmawia mi posluszenstwa a moj mechanik rece rozklada co to za przyczyny Ok wiec do rzeczy wszystko jest na benzynie ok 2 tys obrotow faluja obroty wogole silnik sie trzesie i po przelaczeniu na gaz jest ok wymienione swiece kable wporzadku przelozylem od znajomego i tez objawy bez zmian prosze o podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3997 Napisano 31 Marca 2015 Wiecie może czy do wymiany napinacza paska osprzętu trzeba demontować cały zderzak i chłodnice czy można to jakoś prościej zrobić ? Skrzynia - tylko pierwszy bieg elementy nie do wymiany mam to samo jak dopadłem sie w zimę do 4x4 ja tak jeżdżę od 2 lat i słucham stukania na pierwszym biegu - pozostaje Ci jeszcze wymiana skrzyni 800-1000 może będzie w lepszym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3998 Napisano 31 Marca 2015 Witam kolegow z forum i prosze o pomoc poniewaz moj passat odmawia mi posluszenstwa a moj mechanik rece rozklada co to za przyczyny Ok wiec do rzeczy wszystko jest na benzynie ok 2 tys obrotow faluja obroty wogole silnik sie trzesie i po przelaczeniu na gaz jest ok wymienione swiece kable wporzadku przelozylem od znajomego i tez objawy bez zmian prosze o podpowiedzi Skoro to występuje tylko na benzynie to szukałbym przyczyny w tym kierunku pompa paliwowa, wtryskiwacze itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3999 Napisano 31 Marca 2015 A ja bym powiedział że należy gaz doprowadzić do ładu - pewnie adaptacja rozjechana - daj fotkę spod maski to od razu będzie wiadomo. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #4000 Napisano 31 Marca 2015 ok postaram sie zrobic fotke jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach