Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

DSC_0923.jpg

DSC_0914.jpg

DSC_0915.jpg

DSC_0917.jpg

DSC_0918.jpg

DSC_0919.jpg

DSC_0921.jpg

Edytowane przez QBA84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze przy 34l gazu zrobiłem okolo 230 przy spokojnej jezdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden zavolak to do tego silnika za mało, wtryski bez szału , widzę że woda wpięta na górze i totalna pajęczyna. Najprościej będzie dorzucić drugiego zavolaka , albo wymienić to na coś typu ACR01 albo kanapka z TURów.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie miał ktoś z was problem z pokazywaniem dziwnych wartości spalania na FIS'ie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pozbędę się błędu abs to wypowiem się co wyświetla fis bo jak narazie to dwóch mechaników na moim zadupiu gryzie się z tym błędem 00526 27-00 ale odczuwam po swojej ciezkiej nodze iż na ultimate 98 pb kolo 10l bierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie akumulator 70 Ah wystarczy do naszych czy lepiej większy, 72 Ah, 74 Ah?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bosch silver 80Ah.Dwa wzmaki,webasto i nie ma z nim problemów;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem posty o LPG tam gdzie byc powinny ...

W tym temacie nie piszemy o LPG !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie. Czy u Was również jest tak, że podczas przyspieszania samochód przyspiesza do ok. 2500 obrotów wolno a dopiero po 2500 szybciej? U mnie tak jest i wydaje mi się to trochę dziwne.. ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ma inaczej przyspieszać? Przecież to logiczne, że ze wzrostem obrotów wzrasta moc i moment obrotowy:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że to normalne tylko to jest trochę dziwne bo dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopa.. nie jest to zbyt płynne przejście.. ;/ jeśli to normalne to dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopa
Kuzyn który ujeżdżał poprzednio mojego Paszteta wymienił właśnie z tego powodu pompę paliwa (tę w zbiorniku). I przyspieszenie jest w miarę liniowe, oczywiście uwzględniając krzywą mocy i momentu :kawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba jeszcze zwrócić uwage ze wraz ze zrostem obrotów elektrozawór podciśnieniowo zmienia długość dolotu, co też ma wplyw na przyśpieszenie ( to ta gruszka która jest pod cewkami - można zobie zaobserwować czy ciegło przesuwa się stopniowo czy gwałtownie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem, na niskich obrotach wlecze sie jak punto 1.2 a tak powyzej 2500 jak by sie turbina której nie ma załaczała, :P czy to ze mam padniete dwie sondy górne przed kat lewa i prawa moze miec jakis wpływ na to ?

Rozumiem, że to normalne tylko to jest trochę dziwne bo dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopa.. nie jest to zbyt płynne przejście.. ;/ jeśli to normalne to dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz padnięte dwie sondy , to zapewne masz błąd w sterowniku ( nie koniecznie CHECK) , a to przeważnie oznacza że silnik trzęsie się na wolnych i nie jedzie bo używa domyslnej mapy.

A czemu zakładasz że masz dwie sondy padnięte -- w tym silniku często jest taka informacja a problem lezy zupełnie gdzie indziej. Na początek zalogowałbym przepływkę . Nic nie piszesz czy masz gaz , ale to częsty objaw złej regulacji (nie zawsze musi być totalnie źle).

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy proszę o porady, passat długo się nagrzewa. 90 stopni, mierzone vagiem łapie po 10-12 minutach jazdy. (Koledze Awariall już łapie po 5 minutach) Na LPG przełącza dopiero po minimum 5 minutach (ustawione przełączenie przy 30 stopniach). Ogrzewanie kabiny mam wyłączone. Przy temp 70 stopni na vagu, wąż dochodzący do chłodnicy jest ciepły i czuć jest ciepło na rogu chłodnicy. Wiatrak się kręci. Po rozgrzaniu, temp podczas jazdy jest w granicach 90-95 (wskazania vag). Na zegarach temp jak dojdzie do 90 to tak wskazówka zostaje cały czas.

Decyzja zapadła -wymiana termostatu. Zamontowany został termostat Wahler i sytuacja jest dalej taka sama.

Długo się nagrzewa, po 10-12 min jazdy dopiero jest 90 stopni. Przy temp 68 stopni(vag) waż dochodzący do chłodnicy zaczyna być ciepły i róg chłodnicy również. Wentylator się kręci. Wygląda mi na to że termostat z wadą i otwarty cały czas.

Co o tym sądzicie ? Jestem na wyjeździe i zostałem u rodziców specjalnie dłużej aby jutro wrócić do serwisu, który wymieniał termostat. Podejrzewam że nie będą skłonni do wymiany jeszcze raz dlatego pytam, czy mogę mieć pewność że to wina termostatu i się upierać przy wymianie ?

Czy wentylator przy chłodnicy powinien się kręcić przed osiągnięciem 90 stopni ? Jeżeli termostat otwarty to będzie trzymał podczas jazdy temp 90-95?

Jeszcze jedna uwaga, gdy silnik się nagrzewa to przy temp. 75 stopni na vagu, wskazówka na zegarach jest juz przy 90

Edytowane przez Koćko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz płyn zalany i kiedy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G12 koncentrat z woda destylowaną mieszałem. Całość przy rozrządzie wymieniona, jakiś rok temu. Do tego miałem nieszczelność przy reduktorze od gazu i płyn dolewałem non stop ,nieszczelność już zatkana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
G12 koncentrat z woda destylowaną mieszałem. Całość przy rozrządzie wymieniona, jakiś rok temu.

 

To w takim razie tu nie nalezy szukać przyczyny. Może ma na to wpływ montaż instalacji LPG ?

 

 

 

Panowie, pytanie mam.

Czy sprężyny/amorki , oryginalny hak są takie same w sedanie i kombi ? Mowa o 4x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności