QBA84 Zgłoś #3541 Napisano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Edytowane 25 Stycznia 2014 przez QBA84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QBA84 Zgłoś #3542 Napisano 25 Stycznia 2014 Dodam ze przy 34l gazu zrobiłem okolo 230 przy spokojnej jezdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3543 Napisano 26 Stycznia 2014 Jeden zavolak to do tego silnika za mało, wtryski bez szału , widzę że woda wpięta na górze i totalna pajęczyna. Najprościej będzie dorzucić drugiego zavolaka , albo wymienić to na coś typu ACR01 albo kanapka z TURów. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3544 Napisano 27 Stycznia 2014 panowie miał ktoś z was problem z pokazywaniem dziwnych wartości spalania na FIS'ie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sex4all Zgłoś #3545 Napisano 1 Lutego 2014 jak pozbędę się błędu abs to wypowiem się co wyświetla fis bo jak narazie to dwóch mechaników na moim zadupiu gryzie się z tym błędem 00526 27-00 ale odczuwam po swojej ciezkiej nodze iż na ultimate 98 pb kolo 10l bierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #3546 Napisano 3 Lutego 2014 panowie akumulator 70 Ah wystarczy do naszych czy lepiej większy, 72 Ah, 74 Ah? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Avakai Zgłoś #3547 Napisano 3 Lutego 2014 Witam Ze względu na bogate wyposażenie zakupiłem jakiś czas temu Centre Future CA770 (77Ah, 760A) . Daje radę http://webshop-cs.tecdoc.net/centra/home.jsp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3548 Napisano 6 Lutego 2014 U mnie bosch silver 80Ah.Dwa wzmaki,webasto i nie ma z nim problemów;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3549 Napisano 8 Lutego 2014 Przeniosłem posty o LPG tam gdzie byc powinny ... W tym temacie nie piszemy o LPG ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #3550 Napisano 9 Lutego 2014 Witam. Mam pytanie. Czy u Was również jest tak, że podczas przyspieszania samochód przyspiesza do ok. 2500 obrotów wolno a dopiero po 2500 szybciej? U mnie tak jest i wydaje mi się to trochę dziwne.. ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel1615 Zgłoś #3551 Napisano 10 Lutego 2014 A jak ma inaczej przyspieszać? Przecież to logiczne, że ze wzrostem obrotów wzrasta moc i moment obrotowy:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #3552 Napisano 10 Lutego 2014 Rozumiem, że to normalne tylko to jest trochę dziwne bo dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopa.. nie jest to zbyt płynne przejście.. ;/ jeśli to normalne to dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #3553 Napisano 10 Lutego 2014 dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopaKuzyn który ujeżdżał poprzednio mojego Paszteta wymienił właśnie z tego powodu pompę paliwa (tę w zbiorniku). I przyspieszenie jest w miarę liniowe, oczywiście uwzględniając krzywą mocy i momentu :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3554 Napisano 10 Lutego 2014 Trzeba jeszcze zwrócić uwage ze wraz ze zrostem obrotów elektrozawór podciśnieniowo zmienia długość dolotu, co też ma wplyw na przyśpieszenie ( to ta gruszka która jest pod cewkami - można zobie zaobserwować czy ciegło przesuwa się stopniowo czy gwałtownie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawekdg Zgłoś #3555 Napisano 10 Lutego 2014 mam podobny problem, na niskich obrotach wlecze sie jak punto 1.2 a tak powyzej 2500 jak by sie turbina której nie ma załaczała, czy to ze mam padniete dwie sondy górne przed kat lewa i prawa moze miec jakis wpływ na to ? Rozumiem, że to normalne tylko to jest trochę dziwne bo dochodzi do tych 2500 i wtedy dostaje nagle takiego kopa.. nie jest to zbyt płynne przejście.. ;/ jeśli to normalne to dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3556 Napisano 11 Lutego 2014 Jak masz padnięte dwie sondy , to zapewne masz błąd w sterowniku ( nie koniecznie CHECK) , a to przeważnie oznacza że silnik trzęsie się na wolnych i nie jedzie bo używa domyslnej mapy. A czemu zakładasz że masz dwie sondy padnięte -- w tym silniku często jest taka informacja a problem lezy zupełnie gdzie indziej. Na początek zalogowałbym przepływkę . Nic nie piszesz czy masz gaz , ale to częsty objaw złej regulacji (nie zawsze musi być totalnie źle). Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3557 Napisano 16 Lutego 2014 (edytowane) Koledzy proszę o porady, passat długo się nagrzewa. 90 stopni, mierzone vagiem łapie po 10-12 minutach jazdy. (Koledze Awariall już łapie po 5 minutach) Na LPG przełącza dopiero po minimum 5 minutach (ustawione przełączenie przy 30 stopniach). Ogrzewanie kabiny mam wyłączone. Przy temp 70 stopni na vagu, wąż dochodzący do chłodnicy jest ciepły i czuć jest ciepło na rogu chłodnicy. Wiatrak się kręci. Po rozgrzaniu, temp podczas jazdy jest w granicach 90-95 (wskazania vag). Na zegarach temp jak dojdzie do 90 to tak wskazówka zostaje cały czas. Decyzja zapadła -wymiana termostatu. Zamontowany został termostat Wahler i sytuacja jest dalej taka sama. Długo się nagrzewa, po 10-12 min jazdy dopiero jest 90 stopni. Przy temp 68 stopni(vag) waż dochodzący do chłodnicy zaczyna być ciepły i róg chłodnicy również. Wentylator się kręci. Wygląda mi na to że termostat z wadą i otwarty cały czas. Co o tym sądzicie ? Jestem na wyjeździe i zostałem u rodziców specjalnie dłużej aby jutro wrócić do serwisu, który wymieniał termostat. Podejrzewam że nie będą skłonni do wymiany jeszcze raz dlatego pytam, czy mogę mieć pewność że to wina termostatu i się upierać przy wymianie ? Czy wentylator przy chłodnicy powinien się kręcić przed osiągnięciem 90 stopni ? Jeżeli termostat otwarty to będzie trzymał podczas jazdy temp 90-95? Jeszcze jedna uwaga, gdy silnik się nagrzewa to przy temp. 75 stopni na vagu, wskazówka na zegarach jest juz przy 90 Edytowane 16 Lutego 2014 przez Koćko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3558 Napisano 16 Lutego 2014 Jaki masz płyn zalany i kiedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3559 Napisano 16 Lutego 2014 G12 koncentrat z woda destylowaną mieszałem. Całość przy rozrządzie wymieniona, jakiś rok temu. Do tego miałem nieszczelność przy reduktorze od gazu i płyn dolewałem non stop ,nieszczelność już zatkana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3560 Napisano 17 Lutego 2014 G12 koncentrat z woda destylowaną mieszałem. Całość przy rozrządzie wymieniona, jakiś rok temu. To w takim razie tu nie nalezy szukać przyczyny. Może ma na to wpływ montaż instalacji LPG ? Panowie, pytanie mam. Czy sprężyny/amorki , oryginalny hak są takie same w sedanie i kombi ? Mowa o 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach