Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie bład tego czujnika powodował niedogrzewanie się silnika. Sprawdź Vagiem, czy nie masz błędu, czujnik G62, o ile dobrze pamiętam.

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tesz to przerabiałem w zeszłym tygodniu i stawiam na czujnik temperatury który daje sygnał do kompa i na zegar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie akurat była uszkodzona część dająca sygnał na zegary i błędu nie było -- trzeba popatrzyć w blokach pomiarowych co pokazuje. Czujnik polecam tylko z ASO -- zamienniki potrafią cuda pokazywać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie proszę, ile emulatorów sondy lambda muszę zakupić do B5 3BG 2,8 V6 AMX ?

Od zakupu świeci się LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA, mam wyciętego kata i widocznie przez to sonda lambda szaleje!

Zamówiłem jeden emulator na allegro i jeszcze mam czas dokupić drugi, o ile to konieczne.

Uprzejmie proszę o odpowiedź w prywatnej wiadomości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakiej firmy uszczelek użyć do wymiany pod pokrywa zaworów,uszczelniaczy wałka i napinacza łańcuszka ? Dodam że nie mam dostępu do ASO dla tego pytam FEBI, ERLING ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie odnośnie cewki zapłonowej do naszych silników. Myślę o wymianie na nową i mam do wyboru bougicord albo huco - która waszym zdaniem będzie lepsza? Wcześniej w tym temacie była mowa, że albo bremi albo bougicord i oczywiście wolałbym bremi, ale niestety pytałem w kilku miejscach i albo jakieś no name były albo te co wyzej napisałem. A w ASO cena nowej niestety powala:swirus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gzheg o ile sie nie myle u Ciebie już są 4 sondy. 2przed i 2 za katalizatorami. skoro katy wyciąłeś to musisz zamowić 2 emulatory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gzheg o ile sie nie myle u Ciebie już są 4 sondy. 2przed i 2 za katalizatorami. skoro katy wyciąłeś to musisz zamowić 2 emulatory

 

Dzięki za odpowiedź! :)

 

Katy wiciął poprzedni właściciel i przed sprzedażą usunął błąd ENGINE CHECK...

Jeżdżę z tym błędem od maja w trybie awaryjnym i mam nadzieję, że to wina sond lambda a nie czegoś grubszego :/ Kupiłem Passata w sumie na długo, więc z czasem go doinwestuję i będę mieć pewność co do stanu technicznego, a wizualnie od dawna mi się podobał ten model :)

 

Pojeżdżę nim ze 2 lata i kupię coś nowszego na firmę (SUV'a z turbodieslem), a V6 trafi do garażu jako rezerwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy i jak macie jakieś sugestie co do cewki? Jeszcze jest opcja maxgear u naszych forumowiczow (Izia i Piter).

 

I jak nikt nie wymieniał cewki?:dupablada

Edytowane przez seboos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze jest opcja maxgear u naszych forumowiczow (Izia i Piter).

 

Ja właśnie wymieniałem na "maxgear" od (Izy i Pitera) jakieś 2 lata temu i do tej pory chodzi bez problemu.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego za odp. A masz może LPG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki kolego za odp. A masz może LPG?

 

mam LPG :P

przed zmianą cewki zmieniłem też kable WN i świece - i chodzi jak burza ... :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam LPG :P

przed zmianą cewki zmieniłem też kable WN i świece - i chodzi jak burza ... :-)

Ja kable zmieniałem około 14kkm temu, a świece 4kkm. Niestety tym razem zamiast świec NGK dałem się namowić na Boscha platynowo-irydowe (prawdopodobnie FR6KI332S, ale mogę się mylić) i po tych 4kkm większość się wysypała, aż nie mogłem odpalić silnika. Po zmianie na jednej stronie na stare NGK odpalił, ale trochę kulał, po wymianie wszystkich na stare chodzi normalnie. A Bosch poszedł na reklamację - jednak wolę NGK. Przy okazji zauważyłem, że dwie cewki były spuchnięte, więc dwa przewody WN zmieniłem też na stare tak dla pewności. A zanim wymieniałem świece na Boscha były w porządku. Poźniej poczytałem, że NGK mają oporność 5kohm, a Bosch 6kohm, więc może tutaj jest problem.

Jak dostanę wreszcie zwrot NGK zamiast Bosch to kupię też przewody WN i cewkę, wymienię od razu wszystko na nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanko, jakiej firmy kable zapłonowe możecie polecic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanko,ostatnio wymieniałem odbłyśnik soczewki w reflektorze xenonowym w moim pasku i zobaczyłem w nim przesłonę palnika ruchomą sterowaną elektromagnesem (góra dół) po co takie ustrojstwo-czy to jest bi-xenon?

 

Drugie pytanie mam odnośnie kół,czy ktoś z Was gania na 18 calowych alusach,jak tak to jakie oponki macie założone i jak to wpływa na komfort i spalanie ewentualnie..Przerabiałem to w innych wozach i zawsze im szersza opona większy opór,szum i spalanie więc najchetniej zostałbym przy szerokosci 205 no ale takie opony 18" to rzadkość,może cos podpowiecie?

Dziekuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do świateł, to zapewne chodzi Ci o mechanizm regulacji góra-dół. Każdy legalny xenon musi posiadać taką samoregulację aby nie oślepiać jadących z naprzeciwka gdy mamy np załadowane 5 osób i pełen bagażnik.

 

Jeśli chodzi o felgi 18" to ja na takich w lato śmigam. Efekt jest taki że mam na nich większe spalanie (w granicach 0.5-1l) i mniejszy komfort. Ogólnie przy każdej zmianie na kół zimowe (16") jestem w szoku jak się fajnie na nich jeździ a przy każdej zmianie na letnie mam wrażenie że samochód robi się "drewniany" - o wiele bardziej czuć każdą nierówność, gorzej się jeździ w koleinach i ciężej chodzi kierownica przy niskich prędkościach. No ale coś za coś. Opony mam 225/40R18.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie są oryginalne xenony i również lampy posiadają sterowaną soczewkę silniczkiem(czyli tutaj to zapewne działa zależnie od obciążenia kufra z tyłu) a ja mam dodatkowo przesłony ruchome przy palniku-na motoallegro własnie podpowiedzieli że to bi-xenony jednak.

Co do opon to w takim razie definitywnie rezygnuję z 18" i zastanawia mnie teraz sens zamiany 16 na 17" no ale tylko to wchodzi w grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki, za szybko przeczytałem o tym xenonie :)

 

Co do kół to sam czasem zastanawiam się nad olaniem wyglądu i wrzuceniem na lato jakiejś oryginalnej 16" :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o tutaj fajny przykład znalazłem działania bi-xenonków,patrz od około 50s

Edytowane przez schabo78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności