konrado001 Zgłoś #1881 Napisano 19 Października 2011 A może mi ktoś dokładnie określić położenie tych uszczelniaczy wałków? np obrazek z etki? i czy do sprawdzenia wzrokowo potrzebny jest demontaż jakiś elementów? no i czy przy wymianie trzeba ściągać np pokrywy zaworów itp? Aha i jak zizuk1, można pomienić przewody odmy na takie olejo odporne o podobnej średnicy itp i jak z podpięciem ich? przy koncu oryginałów uciąć i na opaski na śrubę je zamocować? i przy okazji czyszczenia ezektora zwrócić jeszcze na coś uwagę coś jeszcze można ogarnąć? pozdrawiam i naprawdę dziękuję za pomoc !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #1882 Napisano 19 Października 2011 Panowie wymieniłem sobie sam tarcze i klocki hamulcowe z przodu w moim Passaciku, czy jest jakiś sprawdzony sposób na to aby tą tarcze, która ma odrobinę luzu umocować tak aby nie ocierała mi o zacisk. Mam tarcze średnicy 288cm i jeśli lekko się przesunie przy zakładaniu koła to już później ociera o zacisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #1883 Napisano 19 Października 2011 (edytowane) Koledzy nie wiem czy to może być rozwiązaniem waszego problemu, bo ja akurat tego nie mam. Ale miałem kiedyś taki przypadek w omedze B 2.5+LPG - jak trochę postała to był problem z jej odpaleniem, a jak już się udało to ponowne odpalenie było bezproblemowe. Przyczyną okazał się reduktor, który puszczał gaz podciśnieniem do kolektora i zalewał silnik. Chyba w każdym reduktorze jest takie zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia gazu w instalacji, np. po cut-offie. Na postoju raczej nie powinien puszczać gazu podciśnieniem, ale jeżeli tak się dzieje, to później może być właśnie problem z odpaleniem zalanego silnika;) I jeszcze jedno - po zakręceniu zaworu można było wypalić gaz z instalacji, przełączał się na PB no i jak tak chwilę pochodził to problemów z odpalaniem po postoju nie było. Może sprawdźcie tak u siebie;) Edytowane 19 Października 2011 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1884 Napisano 20 Października 2011 Konrado, doładnie końcówki zostały i na opaski, brzydko ale skutecznie, jak cię rozdrażni bardzo mocno to zainwestujesz i kupisz nową. Ezektor jak ten króciec cieńszy zapchany to szukaj nowego, mi nie udało się go reaktywować. Seboos, na dzień dzisiejszy przewód podciśnienia mam zasklepiony, a te coś z parownika nie, w związku z czym nadmiar powinien iść w kosmos. Przewód łączący zasklepiłem bo samochód gasł przy hamowaniu, nadmiar gazu w kolektor i zadmuchany. Niestety nie dało to zamierzonego efektu w stosunku do odpalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #1885 Napisano 20 Października 2011 Seboos, na dzień dzisiejszy przewód podciśnienia mam zasklepiony, a te coś z parownika nie, w związku z czym nadmiar powinien iść w kosmos. Przewód łączący zasklepiłem bo samochód gasł przy hamowaniu, nadmiar gazu w kolektor i zadmuchany. Niestety nie dało to zamierzonego efektu w stosunku do odpalania. Ja ten przypadek miałem w reduktorze silver, a tam nie da się zaślepić wejścia podciśnienia do reduktora, bo podciśnienie steruje tam ilością gazu trafiającą do silvera i jednocześnie odprowadza nadmiar gazu. Jaki masz reduktor? U ciebie podciśnienie nie steruje ilością gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1886 Napisano 20 Października 2011 Instalacja omvl, jaki dokładnie typ reduktora to napiszę jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #1887 Napisano 20 Października 2011 dziś patuszek zaczął strasznie nierówno pracować na wolnych obrotach,okazało się że cewki się zesrały,razem kolegą Brodą odkryliśmy dyskotekę pod pokrywą,z góry dziękuje Mu za pomoc.i cewki które mi pożyczył,po zmianie jak rękął odjął,chodzi lepiej niż na moich przed awarią,widocznie już wcześniej były uszkodzone,teraz miodzio,została mi jeszcze odma i eze-coś tam do sprawdzenia i wymiana rurek podciśnienia.pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc dla Brody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #1888 Napisano 20 Października 2011 Hej, pisalem w dziale technicznym b5, ale nikt nie odpisal. Czy ktos z was posiadaczy 4x4 wymienial podpore na kardanie? Z jakiego modelu audi to dopasowac? A moze omega, moze transit? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1889 Napisano 21 Października 2011 dziś patuszek zaczął strasznie nierówno pracować na wolnych obrotach,okazało się że cewki się zesrały,razem kolegą Brodą odkryliśmy dyskotekę pod pokrywą,z góry dziękuje Mu za pomoc.i cewki które mi pożyczył,po zmianie jak rękął odjął,chodzi lepiej niż na moich przed awarią,widocznie już wcześniej były uszkodzone,teraz miodzio,została mi jeszcze odma i eze-coś tam do sprawdzenia i wymiana rurek podciśnienia.pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc dla Brody A niema za co, jak będziesz się dobierał do odmy to daj znać (ja już u siebie to przerabiałem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrado001 Zgłoś #1890 Napisano 23 Października 2011 Koledzy jakimi przewodami najlepiej zastąpić te wszystkie przewody od odmy? jaka średnica jakie wymagania? żeby to spełniało swoją funkcje i wyglądało. Aha i ma ktoś może fotorelację z wymiany tego? bo coś znalazłem na forum audi ale nie za dużo widziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #1891 Napisano 24 Października 2011 Najlepiej przewody olejo odporne o odpowiedniej średnicy do dostania w dobrym sklepie motoryzacyjnym. Pytanie i innej beczki wczesniej jeździłem ośkami i nie było problemy z ciągnięciem łapy jak to jest w naszych paskach gdzie mamy torsena w haldexsie podczas ciągnięcia łapy zostaje rozłączony napęd gdyż jest elektorniczne dołączany. A jak to jest z torsenem gdyż to jest stały napęd na cztery buty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wołłk Maxim Zgłoś #1892 Napisano 24 Października 2011 (edytowane) Witam! Mam pytanie i idący za nim problem. Mój (niezbyt rozgarnięty) kolega wylał mi colę na osłonę gałki zmiany biegów (skrzynia automatyczna z tiptronic'iem), czego skutkiem było zaklejenie się "zakładek" które uniemożliwiają dostawanie się syfu pod osłonę. Przy niższej temperaturze, gdy cukier z coli lepiej "związał", chciałem włączyć tryb tiptronic, i kilka łopatek się połamało. Od tamtej pory nie mogę włączyć trybu tiptronic. Czy jest tam gdzieś jakiś czujnik który jest odpowiedzialny za przełączenie trybu jazdy? Na wyświetlaczu nie wyświetla ją się numery biegów po wrzuceniu gałki na tryb tiptrnc. Oprócz tego, wszystko gra, skrzynia działa poprawnie. Edytowane 24 Października 2011 przez Wołłk Maxim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #1893 Napisano 25 Października 2011 Czesc Kolego Wołłk Maxim W wybieraku masz sterownik moze dostala sie do niego cola i cos wnim uszkodzila. Taki sterowniczek znajdziesz na allegro gdzies za 100 200zł Jak wiesz jak samameu wymienic to cudownie. Ale mimi wszystko ja podpial bym go pod VAG-a i zobaczyl co go boli. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barbeq1980 Zgłoś #1894 Napisano 26 Października 2011 (edytowane) Witam! Mam pytanie i idący za nim problem. Mój (niezbyt rozgarnięty) kolega wylał mi colę na osłonę gałki zmiany biegów (skrzynia automatyczna z tiptronic'iem), czego skutkiem było zaklejenie się "zakładek" które uniemożliwiają dostawanie się syfu pod osłonę. Przy niższej temperaturze, gdy cukier z coli lepiej "związał", chciałem włączyć tryb tiptronic, i kilka łopatek się połamało. Od tamtej pory nie mogę włączyć trybu tiptronic. Czy jest tam gdzieś jakiś czujnik który jest odpowiedzialny za przełączenie trybu jazdy? Na wyświetlaczu nie wyświetla ją się numery biegów po wrzuceniu gałki na tryb tiptrnc. Oprócz tego, wszystko gra, skrzynia działa poprawnie. Dlatego ja nie pozwalam na picie i jedzenie w aucie. W poprzednim autku sam zalałem sobie radio i poszło do śmieci. Panowie jaką najwiekszą oponę mogę nałożyć na felgę 16 tak zeby nic nie ocierało? Nosze się z zakupem felg na lato, do tej pory jeździłem na stalowych 15 z oponą 195/55. Niedawno zmieniłem na zimówki o profilu 65 i moje auto poszybowało do góry bardzo mnie się to podoba. Czy na 16`felgę mogę bezkarnie nałozyć oponę o profilu 60? Nie jestem zwolennikiem jezdzenia na bardzo małym kawałku gumy, wolę balonik na dziurawe drogi. Miałem okazję przejechać się paskiem szwagra na 18 calowych felgach, fakt cudnie wygląda co do jazdy - masakra, w englandzie gdzie są drogi jak stół mozna sobie pojeździć, ale u nas..... Edytowane 26 Października 2011 przez barbeq1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1895 Napisano 27 Października 2011 Bo 195/65 R15 to prawidłowy rozmiar a 55 przy tej szerokości to dramat. 195/60 R16 będzie git , 205/60 R16 będzie balon i będzie kłamało na prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #1896 Napisano 27 Października 2011 witam, mam pytanko: czy nasze V6 były na łańcuchu rozrządu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1897 Napisano 27 Października 2011 Na pasku. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechol75 Zgłoś #1898 Napisano 27 Października 2011 witam od kilku tygodni jestem właścicielem skody superB z tym samym silniczkiem czyli 2,8 V6 (193 KM).... Od razu założyłem instalacje gazową BRC P&D.. czy są tutaj użytkownicy z takim samym zestawem?? Jak się Wam to sprawuje, jesteście zadowoleni?? Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaśś Zgłoś #1899 Napisano 28 Października 2011 witam, panowie problem jest. Mianowicie od jakiegoś miesiąca raz na tydzień ( czyli ok.1000 km) muszę dolac około 1.5 l. petrygo..gdzieś ucieka i za cholere nie mogę się połapac jak to ucieka..może miał ktoś podobny problem ? Aha i drugi problem, raz na jakiś czas zapala się kontrolka ABS i pedał od hamulca dziwnie się zachowuje a samochód hamuje jakby na jedno koło dośc rzadko ale jednak czasem jest problem. Klocki wymienione jakieś 2 miesiące temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1900 Napisano 28 Października 2011 zostaw tekture na noc pod silnikiem i wtedy bedziesz miał pewnośc że Ci ucieka. Bo może być też sprawa że masz uszczelke pod głowicą wydmuchaną. Co do klocków to zobacz czy któryś przewód od czujnika nie jest przetarty czu coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach