Skocz do zawartości

Wołłk Maxim

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wołłk Maxim

  • Urodziny 31.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Remigiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam! Mam pytanie i idący za nim problem. Mój (niezbyt rozgarnięty) kolega wylał mi colę na osłonę gałki zmiany biegów (skrzynia automatyczna z tiptronic'iem), czego skutkiem było zaklejenie się "zakładek" które uniemożliwiają dostawanie się syfu pod osłonę. Przy niższej temperaturze, gdy cukier z coli lepiej "związał", chciałem włączyć tryb tiptronic, i kilka łopatek się połamało. Od tamtej pory nie mogę włączyć trybu tiptronic. Czy jest tam gdzieś jakiś czujnik który jest odpowiedzialny za przełączenie trybu jazdy? Na wyświetlaczu nie wyświetla ją się numery biegów po wrzuceniu gałki na tryb tiptrnc. Oprócz tego, wszystko gra, skrzynia działa poprawnie.
  2. U mnie spalanie podczas jazdy przez całą Polskę w nocy (80-110 km/h) obciążony trzema osobami i pełnym bagażnikiem pali 9,6. Na lekko 2 osoby prawie bez bagażu, w dzień, z częstym wyprzedzaniem 8,6l.
  3. Witam, znów mam problem... Chodzi o wskaźnik paliwa. Szwankował jakiś czas, o czym pisałem wcześniej, że po połowie szybko ciągnął do rezerwy. Później wskazówka zaczęła nagle opadać do zera (BITTE TANKEN + irytujący pisk) i po około 20 sekundach wracać do wskazania poziomu paliwa. Działo się to nieregularnie około 20 razy w końcu wskazówka opadła i już się nie podniosła. Co może być przyczyną i jak to leczyć? Może nie styka na złączkach, gdzie je znaleźć?
  4. Zaobserwowałem w moim samochodzie dziwne zjawisko. Tylne koło od strony pasażera jest jakby wysunięte za bardzo na zewnątrz, do tego PÓŁ OPONY! jest zjechane prawie do zera. Połowa od zewnątrz, pół obwodu, co wydaje mi się dziwne. Co to może być i jak to leczyć?
  5. Panowie, znalazłem się w awaryjnej sytuacji! Jestem za granicą i mam problem z moim Passatem. Zrobiła mi się dziurka w misce olejowej skrzyni automatycznej z tiptronic. Olej powoli wycieka. Mam w planach pospawać i "wzmocnić" miskę olejową. Dzwoniłem do salonu i pytałem o olej. Pan powiedział że olej do skrzyni to "G 052 102 A2" i że wchodzi go 9 litrów - ale nie wydawało się żeby znał się na rzeczy Więc proszę o potwierdzenie, albo radę co mam tam wlać i ile. Druga sprawa to w jaki sposób sprawdza się poziom oleju i jak się go wymienia. W ogóle wszelkie informacje na temat skrzyni będą mi bardzo pomocne! Bardzo proszę o pomoc ponieważ muszę jakoś jeździć do pracy.
  6. Zastanawia mnie tylko czy w przypadku szybkiego opadania wskazówki rzeczywiście mam mało paliwa, czy bak jest do połowy pełny i wskazówka pokazuje błędne wskazanie. Czy to prawda że nasze Passki mają 75 litrowy bak? Tak powiedział mi wcześniejszy właściciel...
  7. Witam wszystkich! (pierwszy post) Jestem właścicielem Passata V6 2.8 Syncro (1998) od stycznia. Jestem z autka bardzo zadowolony. Ostatnio zwróciłem uwagę że po zalaniu do pełna wskazówka poziomu paliwa pracuje "normalnie", aż do momentu gdy dojdzie do połowy. Wtedy zaczyna szybko ciągnąć w dół do żyda. Na odcinku 20-40 km potrafi spaść nawet o ponad dwie kreski. Czy to normalne w tym samochodzie i taka jego uroda, czy jest to wina czujnika w baku? Pytałem się poprzedniego właściciela to mówił coś o dwóch czujnikach i że jeden z nich jest wrażliwy na poziom paliwa np na pochyłościach i podaje błędne wskazanie. Nie wiem czy to prawda, więc liczę na porady fachowców.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności