Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

B_O_N_K ma racje co do wycieku - narazie sie nie przejmuj jak kasowolo lipa.

Oponki:

Ja jeżdze na http://www.opony.com/parametry-opony/goodyear-ultra-grip-7-195-65r15-91-t

195/65/15 bardzo popularny rozmiar więc i cena jest dobra.

Moim zdaniem bardzo dobra opona z jednym minusem - szybko się kończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o wyciek to może komuś troszkę nie wyszła wymiana uszczelki (zachyliła się/przesunęła) podczas zakładania pokrywy zaworowej lub być może przepuszcza uszczelniacz napinacza łańcuszka, który łączy wałki rozrządu. Moim zdaniem, jeśli nie chcesz robić tego teraz a wyciek jest taki jak piszesz (2-3 krople na 2 miesiące) możesz przesunąć to trochę w czasie. Moim zdaniem nic się groźnego nie stanie.

 

Miałem takie same przypuszczenia co do przyczyny (jednak ten wątek się przydaje)

 

A jakie są koszta części przy likwidacji takowej usterki.

 

Ciesze się że 15' wejdą i będą OK, bo jak by nie patrzeć spora różnica w cenie takich opon

 

A opony to zapewne będą DEBICA 195/65R15 91T FRIGO2, mam je w Audi 80, sprawowały się bardzo ładnie

Edytowane przez Cyprus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy zakupie swojego Passata dostałem Dunlop SP Winter Sport 205/55 16" więc zobaczymy jak to będzie się sprawowało w zimie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyprus, w kosztach usunięcia wycieku spod napinacza łańcuszka się nie orientuję, niemniej jest trochę rozbierania więc parę stówek pewnie mechanik za to zażyczy.

 

Jeśli chodzi o felgi, sprawdź czy ktoś wcześniej nie zmienił tarcz z 288 na 312mm - zmiana jest prosta i dość często praktykowana jeśli chce się poprawić sprawność hamulców. A na 312mm 15-stki już nie wejdą i wówczas będziesz musiał zainwestować w 16".

 

Jeśli nie jesteś pewien jakie masz tarcze, zrób zdjęcie - z łatwością da się to rozpoznać po fotce.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile elementów trzeba wymienić,żeby wstawić 312mm tarcze (jażmo, zacisk)?

Bo ja u siebie to oczami hamuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wymienić jarzma i tarcze - klocki i zaciski pozostają stare.

 

Wszystko pasuje bezproblemowo z tym że wymagany jest określony typ zacisku lecz, z tego co kojarzę, wszystkie 2.8 miały właśnie taki jaki trzeba.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cyprus, w kosztach usunięcia wycieku spod napinacza łańcuszka się nie orientuję, niemniej jest trochę rozbierania więc parę stówek pewnie mechanik za to zażyczy.

Witam ja u siebie wymieniałem te uszczelki, nie kosztowało mnie dużop kasy, uswzczelki chyba około 30zł na stronę, a za robotę zapłaciłem 100zł, z tym, że wymieniali mi jeszcze klocki i jeden wahacz górny. Robiłem to w firmie Bosch Serwis Kordelasiński w Skarszewie obok Kalisza. Polecam. Obyło się bez wyjmowania rozrządu. Po prostu pokazałem im zdjęcie klucza serwisowego do wymiany uszczelek Vag 3366. I powiedział, że sobie poradzi. Zanim automat mi kawę zrobił to już uszczelka była wymieniona. Notabene ta firma naprawiła mi autko po przyjeździe z USA, jest opisane w moim temacie. I mam do nich pełne zaufanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne dlatego mało zapłaciłeś bo mieli wspomniany "klucz" - bez niego jest dużo więcej zabawy :)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapewne dlatego mało zapłaciłeś bo mieli wspomniany "klucz" - bez niego jest dużo więcej zabawy

 

Dokładnie, ja jak bym chciał wymienić te uszczelki to nie obyło by się bez rozbierania przodu.

 

Może z miesiąc temu oddawałem do mechanika na wymianę podstawowych rzeczy, zapłaciłem 500 zł (robocizna).

Jak bym znalazł takowego mechanika co za 100zł wymieni mi te uszczelki mając to cudo do łańcucha to już bym był w drodze do niego. :)

 

A tak to czekam do przyszłego roku z wymianą bo nie uśmiecha mi się wydawać kolejne 500 zł

 

15' wejdą, przykładałem takowe felgi i właziły, tak że i tym sposobem się zorientowałem że hamulce nie są do końca te co mogły by być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do opon, zimówki posiadam 195/65R15 - chyba najczęściej spotykany, niewygórowany cenowo rozmiar.

 

Ja jeżdze na http://www.opony.com/parametry-opony...195-65r15-91-t

195/65/15 bardzo popularny rozmiar więc i cena jest dobra.

 

Dobra, wiem że pasują do mnie 15'.

Wiem też iż wejdą ET45 (sprawdzałem), lecz mam pytanie odnośnie rozmiaru ET37.

Mam możliwość zakupić komplet nowych felg z ET37, wejdą czy nie ??

Nie będą obcierać ?, na jakim ET Wy jeździcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdą i nic się nie będzie działo - ET37 będą jedynie o 8mm bardziej wystawać na zewnątrz samochodu w porównaniu do ET45.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felgi zakupione, będą zapewne w poniedziałek/wtorek.

Jutro zakupie oponki.

Dzięki za informacje.

 

Odnośnie wycieków, właśnie idę do garażu sprawdzać. Bo mam wątpliwości co do wycieku z pod napinacza, chyba leci z pod klawiatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapewne dlatego mało zapłaciłeś bo mieli wspomniany "klucz" - bez niego jest dużo więcej zabawy

 

Pozdrówka

Nie mieli tego klucza !!! Chciał zobaczyć jaką funkcję pełni ten przyrząd. I sobie bez niego poradził.

Pozdrówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Nie mieli tego klucza !!! Chciał zobaczyć jaką funkcję pełni ten przyrząd. I sobie bez niego poradził.

Pozdrówka

 

Źle odczytałem, faktycznie napisałeś że

pokazałem im zdjęcie klucza serwisowego do wymiany uszczelek
zasugerowałem się wypowiedzią B_O_N_K-a

 

No to jak by nie patrzeć zaradny mechanik.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

A ja zdaję sprawozdanie z mojej walki z wyciekami.

Otóż jak się okazało po ściągnięciu pokrywy (strona kierowcy), wycieka pięknie na kolektor, po rogach, silikonu było jak na lekarstwo...

Ale po odpowiednim wyczyszczeniu zaaplikowałem pokaźną ilość sylikonu - nie ma prawa wyciekać. Dziś zabieram się za drugą część.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponawiam pytanie jakiej firmy tarcze zakupic na przod i tył bo jestem na kupnie i nie wiem co kupic :dupablada a wydac pieniadze na jakies dziadostwo to mi sie nie widzi :manga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponawiam pytanie jakiej firmy tarcze zakupic na przod i tył bo jestem na kupnie i nie wiem co kupic a wydac pieniadze na jakies dziadostwo to mi sie nie widzi

 

Takie jak i do innych passatów, 2.8 to nie jest jakiś wynalazek....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdżę P i T na tarczach ATE. Wczesniej miałem TRW. Generalnie są takie jak być powinny. Wymieniasz i zapominasz o nich :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie jestem tu nowy.. Sprowadziłem sobie passka 2.8 v6 kombi ze szwajcari pierwszy własciciel serwisowany do konca full opcja oprócz navi.. 4 miesiące szukalem i znalazlem perełkę.. Pytanie mam.. jak się nazywa ta guma co trzyma tylne napędy tam są trzy gumy i mam lekkie p[ukanie na tej największej która się zaczyna na początku napędu..fajnie by było jak by mi ktoś p[omógł bo szukam juz troszke i nic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest silentblock belki. To jest nr oryginału E0599381A (wg etki na vagcat.com). Takie coś kosztuje 55zł w Intercarsie (Lepforder).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yarecc

Witam Panowie i Panie jak zdążyłem zauważyć. ;)

 

Przymierzam się do zakupu Passata z rocznika 2002 - 2004 z silnikiem 2.8 V6 4 motion. Zależy mi bardzo na opinii, czy to autko jest godne zainteresowania. Nie bardzo interesuje mnie spalanie, etc. Chodzi o usterkowość, zaufanie do auta. Nie denerwujecie się moimi pytaniami, ale zrozumcie, że od dawna kupuje tylko auta z tzw. charakterem a z tym modelem nie miałem okazji się poznać. Żeby nie było, że jakiś laik chcę się rozwalić na latarni: do tej pory z aut o większej mocy miałem okazje posiadać: Jaguar S-Type 3.0 V6 (240 KM), Nissan Murano 3,5 (240 KM). Znajomi zawsze chwalili VW Passata, ale wszyscy posiadali TDI. Bez urazy, ale żaden TDI nie zastąpi uczucia, kiedy przy uchylonej szybie i wdepnięciu pedału gazu usłyszymy dźwięk V6, czy V8. Z tych właśnie względów tylko benzynka...:) Proszę o szczere rady, czy Passat z tym motorkiem może być kolejną moją "miłością", bo poprzednie w/w autka były. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności