Skocz do zawartości

Cyprus

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Cyprus

  • Urodziny 07.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Strzyżów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. W kilku wątkach widziałem dokładane spryskiwacze od Skody, ale były to modele 3B, w 3BG chyba jest pewna różnica i nie wiem czy te spryski się nadadzą. Ja zaryzykowałem i zakupiłem ten nowy komplecik od Skody z linku co podał kolega Ziewal. Lepsze 200zł za te od skody (kolor srebrny, obejdzie się bez malowania) niż 550za nowe + malowanie. Założę spryski, zakładam lampki xenon, czekają już ponad 3 miesiące na założenie...
  2. Kolega Ziewal podał dokładnie takie spryskiwacze jakie można użyć w zamian oryginałów. Chętnie bym zaryzykował z ich montażem, gdybym znalazł w rozsądnych pieniądzach. Bo z tego co się orientowałem w serwisie to koszt nowych cylinderków, dysz i zaślepek (gruntowanych) to ponad 500 zł !!!!
  3. Kupowałem dokładnie ten model, u tej właśnie osoby. Przy zakupie nie zwróciłem uwagi że zaślepki nie są pod takim samym kątem (boki) jak zderzak w Pasku, nie chciałem ciąć ślizgu ani cudować z kątami, zwróciłem. Jeżeli montować nie oryginalne to z Octavi II, lecz przed liftem, te wspomniane są po lifcie.
  4. Kolega Patryk jak i kolega Robert mają rację Zrobiłem tak jak pisali. Puściłem kabelki przez komputer, całość ładnie pociągnięta w czarnym peszlu. Całość zlała się wraz z instalacją gazową. Kwestia spryskiwaczy wyjaśniona. Spryskiwacze odesłane do sprzedawcy. Czekam na przypływ gotówki, założę oryginalne spryskiwacze. Zbiornik, podpora dla węża jak i kabelki przeciągnięte, tylko założyć spryskiwacze. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Założyłem oświetlenie diodowe (dzienne), przymocowane do belki.
  5. Może faktycznie tak zrobię, jak możesz zrób fotkę tych kabli przepuszczanych przez kompa, osobiście nie chciałem tego dawać na górę, chciałem to ładnie schować, ale skoro piszesz że da się to zrobić przez kompa to tak zrobię. Zaczekam na zdjęcia, w tym czasie zabiorę się za montaż oświetlenia dziennego.
  6. Rozumiem iż jesteś za przeciąganiem przewodów w miejscu wejścia klimatyzacji do kabiny ? A odnośnie dysz, kąt jest OK czy sprzedawca zrobił mnie w ch**a ?
  7. Mam rozumieć iż nie ma szans tamtędy przeciągnąć tych przewodów ? Będzie to raptem 3 przewody osłonięte w koszulce... Wycięcie będzie wykonane z należytą starannością. Jedynie co teraz mi przyszło do głowy iż za*****em to kąt montażu zaślepek. Seryjnie dysze są pod kątem, zaś u mnie są idealnie prosto... muszę to przemyśleć.
  8. Dzięki za wymiary. Jakieś 30 min temu wróciłem z garażu gdzie ma podstawie samych zdjęć i odrobiny wyobraźni "wyprodukowałem" takie oto uchwyty: Jutro cięcie zderzaka, połączenie sprysków, może coś jeszcze... Ponawiam pytanie, czy tymi przepustami wchodząc od strony nadkola wejdę bezpośrednio w okolice bezpieczników pod kierownicą?
  9. Na zdjęciu u jarucki-ego jak i zdjęciu Robcyk-a widać piękny obrys, u mnie tego nie ma, jest lekki rant "kawałka" obrysu ale to nie o samo. Widać to najlepiej na pierwszym zdjęciu zderzaka z postu #9, ale nic, będę się starał zrobić to z głową, wzorując się na tych zdjęciach i zdrowym rozsądku. Tak, zderzak jest oryginalny VW z nr na wewnętrznej stronie... Kurcze, ale mi się trafiło, tak to już dawno spryski były by na aucie. Ponad to, panowie, może wiecie czy warto ciągnąć przewody tymi gumowymi przepustami co są schowane pod nadkolami. Te którymi seryjnie idzie wiązka do lamp pomiędzy nadkolami a miejscem pod kierownicą. Czy robił to ktoś? Uprościło by to sprawę, bo zakładam za jednym zamachem oświetlenie dzienne... Wieczorem jak otrzymam zdjęcia od icegoranet, zrobię uchwyty i zamocuje spryski. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam..
  10. Zamieszczam zdjęcia jak to wygląda u mnie na zderzaku. Jeżeli możesz opisz te miejsca (zaznacz) gdzie należy wyciąć otwór. Zdjęcia lewej strony od "środka"
  11. Jak możesz zrób pomiary spryskiwacza wg tego co jest w 1 poście, ułatwi mi to sprawę a chce dziś zakończyć kwestie samego mocowania
  12. Witam Również tak czytałem i jakie było moje zaskoczenie gdy po ściągnięciu zderzaka nie ma nic... Dlatego musze dojsc do tego w inny sposob. Wieczorem podeśle foto zderzaka
  13. Sposób montażu jest już załatwiony. Wiem jak to zrobić i będzie cacy, potrzebuje tylko tych wymiarów od oryginalnych sprysków Jak się dobrze otwór dotnie to nie będzie potrzeby lakierować, klapki zasłonią resztę. Proszę tylko o wymiary, jeśli ktoś ma "luzem" sprysk proszę o zmierzenie.
  14. Zdaję sobie sprawę że podobne tematy toczyły się na tym forum, ale moje pytania ( i odpowiedzi na nie) pozwolą w przyszłości wielu osobą wykonać taki układ, akie pytania nie padły jeszcze na tym forum. Otóż jestem na etapie montażu spryskiwaczy lamp w 3B, auto stoi na klockach, chciał bym prosić o pomoc osoby posiadające seryjnie układ takich spryskiwaczy. Otóż mój problem jest następujący. Potrzebuje pomierzyć wymiary oryginalnych spryskiwaczy celem dorobienia uchwytu w spryskiwaczach od Octavii II Wymiary jakie potrzebuję to: 1 Długość całkowita 2 Od miejsca wejścia dyszy do początku „ramienia” mocowania sprysku (zdjęcie) 3 Długość uchwytu 4 Wysokość otworu montażowego 5 Wysokość całego uchwytu ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ponad to muszę ustalić dokładnie w którym miejscu dokonać cięcia zderzaka. (nie ma zaznaczonych miejsc po wewnętrznej stronie zderzaka) Tu też potrzebuję waszej pomocy. Wymiary jakie potrzebuję dostępne na zdjęciu (zbyt zawile bym to zapisał) Dodatkowo prosił bym również o zdjęcie z bliska jak bardzo wystaję spryskiwacz z samego ślizgu (sam spryskiwacz, bez dyszy) Wykorzystane w tym poście zdjęcia nie są mojego autorstwa, zostały zapożyczone z pokrewnych wątków toczących się na forum, jak również z znanego serwisu aukcyjnego.
  15. Zdaję sobie sprawę że podobne tematy toczyły się na tym forum, ale moje pytania ( i odpowiedzi na nie) pozwolą w przyszłości wielu osobą wykonać taki układ, akie pytania nie padły jeszcze na tym forum. Otóż jestem na etapie montażu spryskiwaczy lamp w 3B, auto stoi na klockach, chciał bym prosić o pomoc osoby posiadające seryjnie układ takich spryskiwaczy. Otóż mój problem jest następujący. Potrzebuje pomierzyć wymiary oryginalnych spryskiwaczy celem dorobienia uchwytu w spryskiwaczach od Octavii II Wymiary jakie potrzebuję to: 1 Długość całkowita 2 Od miejsca wejścia dyszy do początku „ramienia” mocowania sprysku (zdjęcie) 3 Długość uchwytu 4 Wysokość otworu montażowego 5 Wysokość całego uchwytu Moje spryski wyglądają następująco: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ponad to muszę ustalić dokładnie w którym miejscu dokonać cięcia zderzaka. (nie ma zaznaczonych miejsc po wewnętrznej stronie zderzaka) Tu też potrzebuję waszej pomocy. Wymiary jakie potrzebuję dostępne na zdjęciu (zbyt zawile bym to zapisał) Dodatkowo prosił bym również o zdjęcie z bliska jak bardzo wystaję spryskiwacz z samego ślizgu (sam spryskiwacz, bez dyszy) Wykorzystane w tym poście zdjęcia nie są mojego autorstwa, zostały zapożyczone z pokrewnych wątków toczących się na forum, jak również z znanego serwisu aukcyjnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności