Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

audi wazy z kierowcą 2t na 200 koni a vw chyba 1650? więc róznica bedzie. Do a6c5 to się nadaje 2.7t lub 4.2 ;)

 

audi będzie wolniejsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A6 jaka mialem 2,5 tdi 150 sie konkretnie odpychala to i w benzynie 190 km bedzie podobnie. Nie chodzi mi co bedzie troche szybsze ale czym waszym zdaniem sie lepiej jezdzi i czy jest diametralna roznica miedzy b5 2,8 automat a a6 c5 ta sama konfiguracja jesli chodzi o odczucia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a6 będzie miało lepszy komfort

ale

nadal twierdze ze 2.8 do a6 to za mało. :P

Edytowane przez VirusAlfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety Audi więcej waży ale jak by nie patrzeć wyższa klasa, większy komfort itd. A jeśli chodzi o 2.8 to moim zdaniem czy w B5 czy w A6, ten silnik szału nie robi - po przesiadce z samochodu niemal 200 konnego którego masa wynosiła 1160kg, twierdzę że B5 2.8 jest wolne :P

 

Tak czy inaczej już jakiś czas temu postanowiłem sobie że moim następnym samochodem będzie A6... a raczej S6... 4.2 V8 :)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety koszty rozrzadu,ogolnie obslugi s6 sa zbyt wysokie jak dla mnie.

Pytanie,czy 2,8 jezdzi lepiej niz 2,5 tdi 150 koni,oba w automacie. Chodzi o jazde codzienna, nie o suche dane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No niestety koszty rozrzadu,ogolnie obslugi s6

 

Rozrząd kosztuje tyle samo co w 2.8 ... Większe koszta to hamulce i ........... spalanie :D Moje masz w podpisie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o porównanie jak się jeździ 2.5TDI i 2.8 V6 to najlepiej poprosić kogoś żeby dał Ci się przejechać takim 2.8 bo różnym osobom odpowiada inna charakterystyka silnika - po prostu trzeba się przekonać na własnej skórze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie,czy 2,8 jezdzi lepiej niz 2,5 tdi 150 koni,oba w automacie. Chodzi o jazde codzienna, nie o suche dane.

O wiele lepiej.

 

Nawet niech po mieście z cięźką nogą ci łyka 18-20LPG to i tak fajniej niz 9L ropy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozrząd kosztuje tyle samo co w 2.8 ...

 

tutaj sie nie zgodze - zestaw zamiennikow to 1400 zl,w 2,8 800zl. Ewentualne koszty naprawy silnika,skrzyni-takze wydaje mi sie duzo wieksze.olej,klocki,dostepnosc czesci uzywanych,spalanie.chociaz z drugiej koszty strony nie az tak strasznie wieksze niz 2,8,tym bardziej ze bedzie to drugie auto...zabiles mi klina.szczerze mowiac bralem pod uwage s6.

 

szczerze mowiac - jak bardzo rozni sie spalanie na codzien miedzy 2,8 automat a twoim 4,2 na codzien?

 

Jeśli chodzi o porównanie jak się jeździ 2.5TDI i 2.8 V6 to najlepiej poprosić kogoś żeby dał Ci się przejechać takim 2.8 bo różnym osobom odpowiada inna charakterystyka silnika - po prostu trzeba się przekonać na własnej skórze
chyba tak zrobie.bardziej odpowiada mi charakterystyka diesla niz benzyny,ale jak sobie przypomne a6 2,5 tdi...padajace wałki itd,koszty obslugi tego silnika sa idiotyczne.dodatkowo nie chce auta z turbiną ze wzgledu na awaryjnosc i potrzebe dbania o ten podzespol. Chce auto szybkie,wygodne w automacie i takie ktore nie zawiedzie w trasie-a mocna benzyna ma mniej newralgicznych elementow niz diesel.

 

O wiele lepiej.

 

Nawet niech po mieście z cięźką nogą ci łyka 18-20LPG to i tak fajniej niz 9L ropy

 

Chyba masz racje :)

Edytowane przez czikabonita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczerze mowiac - jak bardzo rozni sie spalanie na codzien miedzy 2,8 automat a twoim 4,2 na codzien?

 

Miałem 2.8 w A6 i palił w porównaniu do 4.2 jakieś 2-3 L mniej ale ja mam delikatną nogę :) Obydwa w Q i automacie.

 

tutaj sie nie zgodze - zestaw zamiennikow to 1400 zl,w 2,8 800zl.

 

Powiedźmy 1100 ;)

 

Ewentualne koszty naprawy silnika,skrzyni-takze wydaje mi sie duzo wieksze

 

Myślę że bardzo podobne. W sumie jak coś sie wykrzaczy poważnego to już lepiej wymienić cały silnik czy skrzynie bo taniej wyjdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra Marcin przekonales mnie,bedzie S6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to 30-kilka tysięcy trzeba szykować co najmniej ;) Chciałbym sobie móc pozwolić na takiego dupowoza :) Niestety na chwilę obecną trochę inne mi wydatki w głowie ;)

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszku wiecej pewnie, z 10 tys euro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-v8-quattro-C14070091.html

 

zadbana Eska nie jest młoda i jak na swój wiek się ceni ;)

 

A6 z tym samym silnikiem moze byc nawet 10kzł tańsza :P

 

Tą z linku widziałem i słyszałem na żywo - niesamowity bulgot wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest fajna,ale niestety felgi nieoryginalne oraz jasny srodek odpada. Tak czy tak bede kupowal w niemczech lub holandii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś z was próbował reanimować odmę - u mnie popękała a nawet odpadło kawałek.

Czy macie jakieś pomysły czym ją pokleić (nowa ASO 390pln) - odpada.

Narazie taśma izolacyjna siedzi ale długo niewytrzyma (temp. spora)

A może spotkał się ktoś z jakimiś zamiennikami.

Co za inżynier wykombinował w naszych silniczkach odmę z plastiku - porażka.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można ją zastąpić gumową rurką o takim samym przekroju jak oryginał. Dość częste zjawisko w tych silnikach aczkolwiek u mnie póki co trzyma się oryginał dość dzielnie.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli muszę teraz dobrać odpowiednią średnicę i zastanawiam się jak ją połączyć z plastikową obawiam się, że opaski mogą ja zgnieść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie założyłem termokurczkę i podgrzałem opalarką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety pierwsza awaria. Po pracy jechałem sobie do domu, gdy nagle zaczęły migać kontrolki od abs i esp, oraz airbag, po jakims czasie także kontrolka ładowania. podjechałem pod dom i już nie odpaliłem auta. Odpalił dopiero z przewodów. zamieniłem się z ojcem na akumulatory i moj odpalił na jego aku, a jego astra na moim (mniejsza pojemnosc silnika). Pomierzyłem napiecie na klemach i było 12,5V bez włączonych odbiorników, po włączeniu swiateł, ogrzewania napięcie spadło do 11.7V - czyli brak ładowania. Czy to alternator do wymiany, czy może jakiś element tylko. Czy łatwy jest dostęp do alternatora w 2.8 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności