VirusAlfa Zgłoś #961 Napisano 6 Sierpnia 2010 audi wazy z kierowcą 2t na 200 koni a vw chyba 1650? więc róznica bedzie. Do a6c5 to się nadaje 2.7t lub 4.2 audi będzie wolniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #962 Napisano 6 Sierpnia 2010 A6 jaka mialem 2,5 tdi 150 sie konkretnie odpychala to i w benzynie 190 km bedzie podobnie. Nie chodzi mi co bedzie troche szybsze ale czym waszym zdaniem sie lepiej jezdzi i czy jest diametralna roznica miedzy b5 2,8 automat a a6 c5 ta sama konfiguracja jesli chodzi o odczucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #963 Napisano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) a6 będzie miało lepszy komfort ale nadal twierdze ze 2.8 do a6 to za mało. Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez VirusAlfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #964 Napisano 6 Sierpnia 2010 Niestety Audi więcej waży ale jak by nie patrzeć wyższa klasa, większy komfort itd. A jeśli chodzi o 2.8 to moim zdaniem czy w B5 czy w A6, ten silnik szału nie robi - po przesiadce z samochodu niemal 200 konnego którego masa wynosiła 1160kg, twierdzę że B5 2.8 jest wolne Tak czy inaczej już jakiś czas temu postanowiłem sobie że moim następnym samochodem będzie A6... a raczej S6... 4.2 V8 Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #965 Napisano 6 Sierpnia 2010 No niestety koszty rozrzadu,ogolnie obslugi s6 sa zbyt wysokie jak dla mnie. Pytanie,czy 2,8 jezdzi lepiej niz 2,5 tdi 150 koni,oba w automacie. Chodzi o jazde codzienna, nie o suche dane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #966 Napisano 6 Sierpnia 2010 No niestety koszty rozrzadu,ogolnie obslugi s6 Rozrząd kosztuje tyle samo co w 2.8 ... Większe koszta to hamulce i ........... spalanie Moje masz w podpisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #967 Napisano 6 Sierpnia 2010 Jeśli chodzi o porównanie jak się jeździ 2.5TDI i 2.8 V6 to najlepiej poprosić kogoś żeby dał Ci się przejechać takim 2.8 bo różnym osobom odpowiada inna charakterystyka silnika - po prostu trzeba się przekonać na własnej skórze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #968 Napisano 6 Sierpnia 2010 Pytanie,czy 2,8 jezdzi lepiej niz 2,5 tdi 150 koni,oba w automacie. Chodzi o jazde codzienna, nie o suche dane. O wiele lepiej. Nawet niech po mieście z cięźką nogą ci łyka 18-20LPG to i tak fajniej niz 9L ropy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #969 Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Rozrząd kosztuje tyle samo co w 2.8 ... tutaj sie nie zgodze - zestaw zamiennikow to 1400 zl,w 2,8 800zl. Ewentualne koszty naprawy silnika,skrzyni-takze wydaje mi sie duzo wieksze.olej,klocki,dostepnosc czesci uzywanych,spalanie.chociaz z drugiej koszty strony nie az tak strasznie wieksze niz 2,8,tym bardziej ze bedzie to drugie auto...zabiles mi klina.szczerze mowiac bralem pod uwage s6. szczerze mowiac - jak bardzo rozni sie spalanie na codzien miedzy 2,8 automat a twoim 4,2 na codzien? Jeśli chodzi o porównanie jak się jeździ 2.5TDI i 2.8 V6 to najlepiej poprosić kogoś żeby dał Ci się przejechać takim 2.8 bo różnym osobom odpowiada inna charakterystyka silnika - po prostu trzeba się przekonać na własnej skórze chyba tak zrobie.bardziej odpowiada mi charakterystyka diesla niz benzyny,ale jak sobie przypomne a6 2,5 tdi...padajace wałki itd,koszty obslugi tego silnika sa idiotyczne.dodatkowo nie chce auta z turbiną ze wzgledu na awaryjnosc i potrzebe dbania o ten podzespol. Chce auto szybkie,wygodne w automacie i takie ktore nie zawiedzie w trasie-a mocna benzyna ma mniej newralgicznych elementow niz diesel. O wiele lepiej. Nawet niech po mieście z cięźką nogą ci łyka 18-20LPG to i tak fajniej niz 9L ropy Chyba masz racje Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez czikabonita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #970 Napisano 7 Sierpnia 2010 szczerze mowiac - jak bardzo rozni sie spalanie na codzien miedzy 2,8 automat a twoim 4,2 na codzien? Miałem 2.8 w A6 i palił w porównaniu do 4.2 jakieś 2-3 L mniej ale ja mam delikatną nogę Obydwa w Q i automacie. tutaj sie nie zgodze - zestaw zamiennikow to 1400 zl,w 2,8 800zl. Powiedźmy 1100 Ewentualne koszty naprawy silnika,skrzyni-takze wydaje mi sie duzo wieksze Myślę że bardzo podobne. W sumie jak coś sie wykrzaczy poważnego to już lepiej wymienić cały silnik czy skrzynie bo taniej wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #971 Napisano 7 Sierpnia 2010 No dobra Marcin przekonales mnie,bedzie S6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #972 Napisano 7 Sierpnia 2010 No to 30-kilka tysięcy trzeba szykować co najmniej Chciałbym sobie móc pozwolić na takiego dupowoza Niestety na chwilę obecną trochę inne mi wydatki w głowie Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #973 Napisano 7 Sierpnia 2010 Troszku wiecej pewnie, z 10 tys euro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #974 Napisano 7 Sierpnia 2010 http://otomoto.pl/audi-s6-4-2-v8-quattro-C14070091.html zadbana Eska nie jest młoda i jak na swój wiek się ceni A6 z tym samym silnikiem moze byc nawet 10kzł tańsza Tą z linku widziałem i słyszałem na żywo - niesamowity bulgot wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #975 Napisano 7 Sierpnia 2010 No jest fajna,ale niestety felgi nieoryginalne oraz jasny srodek odpada. Tak czy tak bede kupowal w niemczech lub holandii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #976 Napisano 9 Sierpnia 2010 Witam Czy ktoś z was próbował reanimować odmę - u mnie popękała a nawet odpadło kawałek. Czy macie jakieś pomysły czym ją pokleić (nowa ASO 390pln) - odpada. Narazie taśma izolacyjna siedzi ale długo niewytrzyma (temp. spora) A może spotkał się ktoś z jakimiś zamiennikami. Co za inżynier wykombinował w naszych silniczkach odmę z plastiku - porażka. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #977 Napisano 9 Sierpnia 2010 Można ją zastąpić gumową rurką o takim samym przekroju jak oryginał. Dość częste zjawisko w tych silnikach aczkolwiek u mnie póki co trzyma się oryginał dość dzielnie. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #978 Napisano 9 Sierpnia 2010 Czyli muszę teraz dobrać odpowiednią średnicę i zastanawiam się jak ją połączyć z plastikową obawiam się, że opaski mogą ja zgnieść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #979 Napisano 9 Sierpnia 2010 Ja u siebie założyłem termokurczkę i podgrzałem opalarką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkel001 Zgłoś #980 Napisano 11 Sierpnia 2010 No i niestety pierwsza awaria. Po pracy jechałem sobie do domu, gdy nagle zaczęły migać kontrolki od abs i esp, oraz airbag, po jakims czasie także kontrolka ładowania. podjechałem pod dom i już nie odpaliłem auta. Odpalił dopiero z przewodów. zamieniłem się z ojcem na akumulatory i moj odpalił na jego aku, a jego astra na moim (mniejsza pojemnosc silnika). Pomierzyłem napiecie na klemach i było 12,5V bez włączonych odbiorników, po włączeniu swiateł, ogrzewania napięcie spadło do 11.7V - czyli brak ładowania. Czy to alternator do wymiany, czy może jakiś element tylko. Czy łatwy jest dostęp do alternatora w 2.8 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach