Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

no i wszystko jasne, dzięki bardzo a mechanik idzie w odstawkę...

tak na marginesie stwierdził, że mam uszkodzony jeden z czterech katalizatorów :) a w etce nie znalazłem tych dwóch dodatkowych :) które mi pokazywał na odręcznym rysunku :) ręce opadają normalnie...

 

tylko sondy są 4 po dwie na katalizator

Edytowane przez hotfuzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy stalem sie wlascicielem 2.8 v6 4 motion 2001 rok, pierwsze co to musze kupic opony poniewaz z tylu mam zimowki, z przodu jakies badziewie, czy mozecie cos polecic pod ten silnik ? zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H, na naszych drogach to ciezko jezdzic ponad 210, druga sprawa, cos slyszalem ze sa jakies opony wzmacniane hmmm moze cos polecicie?

wstepnie upatrzylem sobie

Nokian V lub Yokohama C DRIVE AC 01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H,

 

H to montują do pandy 1.0 :) Nośność najlepiej 94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś pomoże. Mam do wymiany przegub przedni lewy no i dzwoniłem do paru sklepów i przeważnie mówią mi że muszę kupić całą półoś z przegubem no i nie wiem co mam zrobić czy szukać dalej samego przegubu i czy w ogóle da się go wymienić bez wymiany półosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem da się wymienić sam przegub no chyba że w 4motion się nie da ale nie wydaje mi się jakby co to tu masz linka do przegubu zakładanego na pierwszy montaż http://moto.allegro.pl/item631738842_przegub_a4_a6_a8_passat_superb_1_9_2_5_tdi_2_4_2_8.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno jest możliwość wymiany samego przegubu, przerabiałem temat jakiś czas temu. Ja wymieniłem całość ale fachowiec twierdził że możne wymienić przegub.

 

Mam jedno pytanie.. Próbuje zdemontować przepustnicę od jakiegoś czasu i nie mam pomysłu jak się do niej dostać (odkręcę jedna śrubę i koniec:[). Może ktoś podpowie jak łatwo do niej dotrzeć..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to nic trudnego.jak już poodkręcasz wszytstkie mocowania to zostanie ci coś takiego jak zawleczka(patrzac z przodu silnika po lewej stronie przepustnicy).bo ta cała przepustnica jest wciskana .kurde,sory że tak to napisałem ale nie wiem jak to opisać.wolał bym pokazać:635:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szatan2.8
gdy puszczam sprzeglo i wchodzi bieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdy puszczam sprzeglo i wchodzi bieg.

 

 

 

to co sie dzieje???:635:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja posiadam takie cudo 2.8 v6 30v 4x4 trafił mi sie chyba pechowy model bo sypie mi sie co kilometr:/ wymieniłem juz chyba wszystko co mogłem;/ ale przynajmniej mozna poszalec np zamknac budzik na autostradzie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie że jak ktoś kupował 2.8 V6 ileś lat temu to nie po to żeby sobie popatrzeć na niego.. Stąd 2.8 trafiają się trochę zjeżdżone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość matth

Jesli chcecie samemu wymienic olej w Haldexie w waszych 4Motion to chetnie odstapie caly zestaw do jego wymiany zawierajacy specjalny klucz, olej w tubie. filtr, srubke spustowa i dwie nakretki. Kupilem go dla siebie ale okazalo sie ze ja mam Torsena.

A tu jest link http://allegro.pl/item652655001_zestaw_do_sprzegla_haldex.html

Pozdrawiam

Edytowane przez matth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie ile właściwie passacikowi 2.8 v6 30v 4motion tiptronic zajmuje rozpędzenie się od 0 do 100km/h? wdg danych producenta jest to 10s... natomiast passatowi z manualna przekładnia zajmuje to aż o 2,5s mniej. Czy możliwa jest aż taka różnica? Dziwi mnie to ponieważ ostratnio miałem okazje stanąć na kresce z oplem signum 3.0 v6 CDTI man. oplem omegą mv6 man. i lekko zostają w tyle, a przeciez mają około 8s... Postanowiłem zagłębić się w ten problem i znalazłem passata 1.9TDI 2003r. 130KM, który żekomo przyśpiesza tak samo, bo w 9.9s. Owy passat od startu został mocno w tyle. Wiem, że pytanie troche dziecinne ale trochę mnie gryzie że samochód o mocy 193KM cechuję sie takimi miernymi osiągami. Czy któryś z klubowiczów może próbował zestawić taki sam motor ze skrzynia man i tip?

 

_scalone

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twego dylematu nie rozwiążę, ale pamiętaj że konie i niutonometry sobie, a i tak najważniejszy jest kierownik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś dla mnie - teoretyczne informacje... A więc tak... Pasek w automacie z tym silnikiem i napędem na 4 łapy ma 9,7s do 100km/h a w manualu 7,7s do 100km/h... Jeśli natomiast chodzi o Omegę to najszybsza w manualu (ta po lifcie) i najmocniejsza (211KM) ma 8,5s do 100km/h a najwolniejsza (2.6 180KM) w automacie ma 11s do 100km/h. To są dwi skrajne wielkości - wśród nich są wyniki takie jak 9s, 9,5s, 10s, 10,5s... Jeśli chodzi zaś o Signuma to wyniki są podane w manualu dwa: 9,2s i 9,4s do 100 km/h a w automacie ma 9,9s do 100km/h...

 

A tak ode mnie teraz - nie wiem jak się rusza tymi starszymi automatami, bo w nowych to Launch Control i sprawa załatwiona ale staraj się ruszać co najmniej z 3,5tys obr bo wtedy jest u ciebie największy moment obrotowy w połączeniu z najniszą utratą przyczepności choć w 4x4 tą granicę spokojnie przy tej masie można przenieść na 4,5-5tys obr/min... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a i tak najważniejszy jest kierownik....

 

W automacie i 4x4 ? Wciskasz pedał do podłogi i czekasz kiedy droga się skończy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
staraj się ruszać co najmniej z 3,5tys

 

Jak automatem, ruszyć z 3,5obr? chyba nie wrzucić D przy 3,5obr? :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba nie wrzucić D przy 3,5obr?

 

nie.. może lepiej przytrzymać hamulec na D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie.. może lepiej przytrzymać hamulec na D

Nie da się. Zdusi silnik :) Tiptronic to nie jest skrzynia do ruszania z pod świateł, zwłaszcza tego typu co w passku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy stalem sie wlascicielem 2.8 v6 4 motion 2001 rok, pierwsze co to musze kupic opony poniewaz z tylu mam zimowki, z przodu jakies badziewie, czy mozecie cos polecic pod ten silnik ? zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H, na naszych drogach to ciezko jezdzic ponad 210, druga sprawa, cos slyszalem ze sa jakies opony wzmacniane hmmm moze cos polecicie?

wstepnie upatrzylem sobie

Nokian V lub Yokohama C DRIVE AC 01

 

http://www.krysmer.pl/?action=showProduct&productId=26073 - ja mam takie i śmiga się doskonale. Przyczepność bardzo dobra, faktycznie cichutkie, i przesyłka od tego gościa tez błyskawiczna (bez dodatkowych kosztów - on pokrywa). Kupowałem już 3 komplety opon od niego i jestem bardzo zadowolony. Miałem nawet raz śmieszną sytuację gdy kupiłem własnie te opony, i podczas wymiany pytam gościa czy mogę dokupić jeszcze jedną (bo namyśliłem się na wymianę zapasu), i podał mi cenę o 30% wyższą niż w Krysmerze ;-) Jak powiedziałem mu za ile kupiłem, to robił 'oczy' i stwierdził że za tyle to nawet on nie ma...

 

w pasku są 2 katalizatory i 2 sondy

i zmień mechanika bo to jakiś idiota ha ha. masz :

2kolektory wydechowe

2sondy

2katalizatory

2tłumiki środkowe

2tłumiki końcowe

no i tyle

 

A nie jeden środkowy? U mnie z dwóch katalizatorów dwie rury idą do jednej puszki na środku samochody, i ponownie dwie z niej wychodzą w kierunku dwóch tłumików końcowych.

 

Jesli chcecie samemu wymienic olej w Haldexie w waszych 4Motion to chetnie odstapie caly zestaw do jego wymiany zawierajacy specjalny klucz, olej w tubie. filtr, srubke spustowa i dwie nakretki. Kupilem go dla siebie ale okazalo sie ze ja mam Torsena.

A tu jest link http://allegro.pl/item652655001_zest...la_haldex.html

Pozdrawiam

Haldex w Passacie? A czy przypadkiem Haldex to nie wersja do silników poprzecznych (np. Golf, Bora)? W Passacie jest chyba tylko Torsen.

Edytowane przez adam_waw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności