hotfuzz Zgłoś #341 Napisano 23 Maja 2009 (edytowane) no i wszystko jasne, dzięki bardzo a mechanik idzie w odstawkę... tak na marginesie stwierdził, że mam uszkodzony jeden z czterech katalizatorów a w etce nie znalazłem tych dwóch dodatkowych które mi pokazywał na odręcznym rysunku ręce opadają normalnie... tylko sondy są 4 po dwie na katalizator Edytowane 27 Maja 2009 przez hotfuzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #342 Napisano 27 Maja 2009 koledzy stalem sie wlascicielem 2.8 v6 4 motion 2001 rok, pierwsze co to musze kupic opony poniewaz z tylu mam zimowki, z przodu jakies badziewie, czy mozecie cos polecic pod ten silnik ? zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H, na naszych drogach to ciezko jezdzic ponad 210, druga sprawa, cos slyszalem ze sa jakies opony wzmacniane hmmm moze cos polecicie? wstepnie upatrzylem sobie Nokian V lub Yokohama C DRIVE AC 01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #343 Napisano 27 Maja 2009 zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H, H to montują do pandy 1.0 Nośność najlepiej 94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielonsky Zgłoś #344 Napisano 28 Maja 2009 Może mi ktoś pomoże. Mam do wymiany przegub przedni lewy no i dzwoniłem do paru sklepów i przeważnie mówią mi że muszę kupić całą półoś z przegubem no i nie wiem co mam zrobić czy szukać dalej samego przegubu i czy w ogóle da się go wymienić bez wymiany półosi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #345 Napisano 28 Maja 2009 moim zdaniem da się wymienić sam przegub no chyba że w 4motion się nie da ale nie wydaje mi się jakby co to tu masz linka do przegubu zakładanego na pierwszy montaż http://moto.allegro.pl/item631738842_przegub_a4_a6_a8_passat_superb_1_9_2_5_tdi_2_4_2_8.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubek524 Zgłoś #346 Napisano 29 Maja 2009 Podobno jest możliwość wymiany samego przegubu, przerabiałem temat jakiś czas temu. Ja wymieniłem całość ale fachowiec twierdził że możne wymienić przegub. Mam jedno pytanie.. Próbuje zdemontować przepustnicę od jakiegoś czasu i nie mam pomysłu jak się do niej dostać (odkręcę jedna śrubę i koniec:[). Może ktoś podpowie jak łatwo do niej dotrzeć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #347 Napisano 29 Maja 2009 w sumie to nic trudnego.jak już poodkręcasz wszytstkie mocowania to zostanie ci coś takiego jak zawleczka(patrzac z przodu silnika po lewej stronie przepustnicy).bo ta cała przepustnica jest wciskana .kurde,sory że tak to napisałem ale nie wiem jak to opisać.wolał bym pokazać:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szatan2.8 Zgłoś #348 Napisano 2 Czerwca 2009 gdy puszczam sprzeglo i wchodzi bieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #349 Napisano 2 Czerwca 2009 gdy puszczam sprzeglo i wchodzi bieg. to co sie dzieje???:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trocina Zgłoś #350 Napisano 2 Czerwca 2009 ja posiadam takie cudo 2.8 v6 30v 4x4 trafił mi sie chyba pechowy model bo sypie mi sie co kilometr:/ wymieniłem juz chyba wszystko co mogłem;/ ale przynajmniej mozna poszalec np zamknac budzik na autostradzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #351 Napisano 2 Czerwca 2009 Pamiętajcie że jak ktoś kupował 2.8 V6 ileś lat temu to nie po to żeby sobie popatrzeć na niego.. Stąd 2.8 trafiają się trochę zjeżdżone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość matth Zgłoś #352 Napisano 2 Czerwca 2009 (edytowane) Jesli chcecie samemu wymienic olej w Haldexie w waszych 4Motion to chetnie odstapie caly zestaw do jego wymiany zawierajacy specjalny klucz, olej w tubie. filtr, srubke spustowa i dwie nakretki. Kupilem go dla siebie ale okazalo sie ze ja mam Torsena. A tu jest link http://allegro.pl/item652655001_zestaw_do_sprzegla_haldex.html Pozdrawiam Edytowane 2 Czerwca 2009 przez matth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #353 Napisano 5 Czerwca 2009 (edytowane) Witam, Od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie ile właściwie passacikowi 2.8 v6 30v 4motion tiptronic zajmuje rozpędzenie się od 0 do 100km/h? wdg danych producenta jest to 10s... natomiast passatowi z manualna przekładnia zajmuje to aż o 2,5s mniej. Czy możliwa jest aż taka różnica? Dziwi mnie to ponieważ ostratnio miałem okazje stanąć na kresce z oplem signum 3.0 v6 CDTI man. oplem omegą mv6 man. i lekko zostają w tyle, a przeciez mają około 8s... Postanowiłem zagłębić się w ten problem i znalazłem passata 1.9TDI 2003r. 130KM, który żekomo przyśpiesza tak samo, bo w 9.9s. Owy passat od startu został mocno w tyle. Wiem, że pytanie troche dziecinne ale trochę mnie gryzie że samochód o mocy 193KM cechuję sie takimi miernymi osiągami. Czy któryś z klubowiczów może próbował zestawić taki sam motor ze skrzynia man i tip? _scalone Edytowane 6 Czerwca 2009 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #354 Napisano 5 Czerwca 2009 Twego dylematu nie rozwiążę, ale pamiętaj że konie i niutonometry sobie, a i tak najważniejszy jest kierownik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5 Zgłoś #355 Napisano 6 Czerwca 2009 Coś dla mnie - teoretyczne informacje... A więc tak... Pasek w automacie z tym silnikiem i napędem na 4 łapy ma 9,7s do 100km/h a w manualu 7,7s do 100km/h... Jeśli natomiast chodzi o Omegę to najszybsza w manualu (ta po lifcie) i najmocniejsza (211KM) ma 8,5s do 100km/h a najwolniejsza (2.6 180KM) w automacie ma 11s do 100km/h. To są dwi skrajne wielkości - wśród nich są wyniki takie jak 9s, 9,5s, 10s, 10,5s... Jeśli chodzi zaś o Signuma to wyniki są podane w manualu dwa: 9,2s i 9,4s do 100 km/h a w automacie ma 9,9s do 100km/h... A tak ode mnie teraz - nie wiem jak się rusza tymi starszymi automatami, bo w nowych to Launch Control i sprawa załatwiona ale staraj się ruszać co najmniej z 3,5tys obr bo wtedy jest u ciebie największy moment obrotowy w połączeniu z najniszą utratą przyczepności choć w 4x4 tą granicę spokojnie przy tej masie można przenieść na 4,5-5tys obr/min... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #356 Napisano 6 Czerwca 2009 a i tak najważniejszy jest kierownik.... W automacie i 4x4 ? Wciskasz pedał do podłogi i czekasz kiedy droga się skończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #357 Napisano 6 Czerwca 2009 staraj się ruszać co najmniej z 3,5tys Jak automatem, ruszyć z 3,5obr? chyba nie wrzucić D przy 3,5obr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #358 Napisano 6 Czerwca 2009 chyba nie wrzucić D przy 3,5obr? nie.. może lepiej przytrzymać hamulec na D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #359 Napisano 6 Czerwca 2009 nie.. może lepiej przytrzymać hamulec na D Nie da się. Zdusi silnik Tiptronic to nie jest skrzynia do ruszania z pod świateł, zwłaszcza tego typu co w passku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_waw Zgłoś #360 Napisano 6 Czerwca 2009 (edytowane) koledzy stalem sie wlascicielem 2.8 v6 4 motion 2001 rok, pierwsze co to musze kupic opony poniewaz z tylu mam zimowki, z przodu jakies badziewie, czy mozecie cos polecic pod ten silnik ? zastanawiam sie czy warto doplacac za indeks V, 50 zl roznicy mniej wiecej od H, na naszych drogach to ciezko jezdzic ponad 210, druga sprawa, cos slyszalem ze sa jakies opony wzmacniane hmmm moze cos polecicie?wstepnie upatrzylem sobie Nokian V lub Yokohama C DRIVE AC 01 http://www.krysmer.pl/?action=showProduct&productId=26073 - ja mam takie i śmiga się doskonale. Przyczepność bardzo dobra, faktycznie cichutkie, i przesyłka od tego gościa tez błyskawiczna (bez dodatkowych kosztów - on pokrywa). Kupowałem już 3 komplety opon od niego i jestem bardzo zadowolony. Miałem nawet raz śmieszną sytuację gdy kupiłem własnie te opony, i podczas wymiany pytam gościa czy mogę dokupić jeszcze jedną (bo namyśliłem się na wymianę zapasu), i podał mi cenę o 30% wyższą niż w Krysmerze Jak powiedziałem mu za ile kupiłem, to robił 'oczy' i stwierdził że za tyle to nawet on nie ma... w pasku są 2 katalizatory i 2 sondyi zmień mechanika bo to jakiś idiota ha ha. masz : 2kolektory wydechowe 2sondy 2katalizatory 2tłumiki środkowe 2tłumiki końcowe no i tyle A nie jeden środkowy? U mnie z dwóch katalizatorów dwie rury idą do jednej puszki na środku samochody, i ponownie dwie z niej wychodzą w kierunku dwóch tłumików końcowych. Jesli chcecie samemu wymienic olej w Haldexie w waszych 4Motion to chetnie odstapie caly zestaw do jego wymiany zawierajacy specjalny klucz, olej w tubie. filtr, srubke spustowa i dwie nakretki. Kupilem go dla siebie ale okazalo sie ze ja mam Torsena.A tu jest link http://allegro.pl/item652655001_zest...la_haldex.html Pozdrawiam Haldex w Passacie? A czy przypadkiem Haldex to nie wersja do silników poprzecznych (np. Golf, Bora)? W Passacie jest chyba tylko Torsen. Edytowane 6 Czerwca 2009 przez adam_waw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach