Skocz do zawartości

Kubek524

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kubek524

  • Urodziny 22.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wierzchosławice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. W moim pasku mam przejechane ponad 300k km, będę w najbliższym czasie wymieniał olej. Teraz jeżdżę na Castrol`u 10W40 oleju "wypija" mi około 1l/3000 km. Czy "Ten olej to wielki syf" i w moim przypadku lepiej jest go zamienić na np. Motula? Pozdrawiam Kuba
  2. Witam, nie sprawdzałem ponownie vagiem. Jutro auto pojedzie do mechanika, tak więc jak wróci naprawione to napisze co było przyczyną. Dzięki, pozdrawiam.
  3. Mam taki problem. Wczoraj pokonałem trasę ok 300 km. Dziś wsiadam do mojego paska a on nie chce zapalić. A wkładając kluczyk do stacyjki wszystko jest ok. Zabrałem się do sprawdzanie, co może być przyczyną i tak: - próbowałem na awaryjnie odpalić go na gazie - może pompa paliwa, filtr, nie odpalił, - sprawdziłem bezpieczniki, nie odpalił, - podpoiłem pod komputer, który nie pokazał błędów, - sprawdziłem bezpieczniki. Mam takie pytanie ma ktoś pomysł co to może być? Dziękuję i pozdrawiam.
  4. Mam pytanie może głupie ale zadam... Najprawdopodobniej mam zepsuty licznik. Czy jak kupie licznik od anglika i wykonam wszystkie operacje opisane powyżej i przełożę tarczki od swojego licznika to będzie działało poprawnie czy muszę mieć te specjalnie wyskalowane?
  5. Komputer pokładowy pokazuje duże spalanie. Podczas ruszania ok 60 l jak utrzymuje stałą prędkość to ok 15l. Wyżej podałem średnie spalanie wyliczone ze zużycia paliwa. Prędkościomierz pokazuje ok 5 km/h na wyświetlaczu chwilowe spalanie ok 2,5 l/h a z tego co pamiętam zmieniał przeliczenie na l/100 od momentu gdy wskazówka zaczęła się poruszać.
  6. Witam! Mam od jakiegoś czasu spory problem z moim paskeim.. Ogólnie rzecz biorąc objawy są następujące: duże spalanie i złe wskazania prędkościomierza i licznika kilometrów (zaniża wskazania prędkości i odpowiednio przebytych kilometrów). Początkowo problem pojawiał się po przejechaniu jakiś 50 km licznik falował spalanie lekko rosło. Teraz licznik oszukuje na stałe o jakieś 20, 30 km/h (zaniża), faluje. Wcześniej pojawiał się błąd czujnika prędkości mówiący o zakresie a teraz nic, nie ma żadnych błędów związanych z prędkościomierzem, czujnikiem... Wymieniłem czujnik prędkości, fachowiec sprawdził magnes napędu czujnika, podobno sprawdził przewody zasilające czujnik i stwierdził że wszystko jest ok. W związku z tym mam pytanie: czy jest to wina licznika czy komputera sterującego silnikiem, i czy można wprost bez kodowania zamienić komputer (bo licznika wiem że nie można). Auto ma założony gaz ale problem pojawiał się już prze założeniem gazu. Jeżeli ktoś byłby uprzejmy udzielić jakiejkolwiek porady będę wdzięczny, pozdrawiam. Prędkość mierzona vagiem w silniku jest taka sama jak w liczniku.
  7. Jak przegub to około 320 zł (przynajmniej tyle zapłaciłem za swój, jak sprzedawca określił coś jak oryginał) plus Twój czas na wymianę (bardzo dobra instrukcja jest na forum). Pozdrawiam
  8. Witam! Ja mam podobny problem z tym jednak, że prędkościomierz faluje w momencie gdy autko dobrze się rozgrzeje (przejadę około 100 km) i jadę z prędkością około 100 km/h. Jak zatrzymam auto to licznik zatrzyma się i kiedy ruszę to nic nie wskazuje aż do momentu gdy przekroczę 90 km/h (wtedy gdy puszczam gaz szarpie autem i pojawiają się te wariacje ze wskaźnikiem paliwa). Wymieniłem czujnik prędkości, sprawdziłem połączenie z komputerem. Po tym wszytkom komp pokazuje błąd czujnika prędkości zakres przekroczony czy coś takiego (tak jak przed wymiana czujnika).. Został mi licznik. Mam jedno pytanie czy jest możliwe że to wina zużytego oleju w skrzyni biegów. Olej ma kolor grafitowy i mogą być w nim opiłki. Pozdrawiam
  9. Fachowiec z VW powiedział mi, że to kończące się katalizatory.. Kolejny że to może być problem jazdy na krótkich dystansach.. Ale trasa 200 - 300 km obroty 3 500 - 4000 błąd znika z deski rozdzielczej. Jeżeli wejdzie w grę wymiana katalizatorów to czy można jakąś strumienice wstawić zamiast katalizatora? (pomoże, zaszkodzi) Pozdrawiam
  10. Podobno jest możliwość wymiany samego przegubu, przerabiałem temat jakiś czas temu. Ja wymieniłem całość ale fachowiec twierdził że możne wymienić przegub. Mam jedno pytanie.. Próbuje zdemontować przepustnicę od jakiegoś czasu i nie mam pomysłu jak się do niej dostać (odkręcę jedna śrubę i koniec:[). Może ktoś podpowie jak łatwo do niej dotrzeć..
  11. Może powrócę do tematu.. Czy zna ktoś lekarstwo na to niedogrzanie katalizatora? Co może być przyczyną?
  12. Ja proponuje sprawdzić stan przedniego zawieszenia na stacji diagnostycznej (20 zł). Miałem takie zgrzyty w momencie, gdy wysiadał mi przedni wahacz.
  13. Jeżeli chodzi o mnie to w mieście (jeżeli Tarnów można takim nazwać) pali 13-14 na trasie przy normalnej jeździe 9-10.. Jeżeli chodzi o przebieg to znajomy mechanik mówił że 500k km robi bez problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności