Skocz do zawartości

waldih1979

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O waldih1979

  • Urodziny 26.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    koło/3 city

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Możliwe bo też tak mam i strasznie byłem zdziwiony zaistniałej sytuacji ale pewnie koszta albo nie wiem dlaczego tak montowali w A4 B8 miałem fotochrom w obu lusterkach.
  2. Kodowałem to VCP i skorzystałem z pomocnika kodowania(6A) . Halogenów nie będę montować bo wg mnie zbędne jedynie zakoduje rain closing tylko nie wiem jak w VCP wejśc w RLS pomoże ktoś?
  3. No i wymieniłem BCMa na z końcówką R i softem 0477 wrzuciłem kodowanie ze starego i wszystko hula aż miło, musiałem przekodować jedynie byte 18 pod moje lampy. Najważniejsze to brak błędów i działające dzienne oraz asystent świateł drogowych. Dzięki panowie za pomoc i wskazówki
  4. Dzięki śliczne, spróbuje jeszcze tego kodowania ale chyba raczej nic z tego i zaczynam interesować się nowym BCM ale doszły mnie słuchy, ze ma CP i raczej bez wizyty w ASO się nie obędzie prawda to? Jest tak nawiasem mówiąc jakiś spis sterowników które posiadają CP a które nie?
  5. Funkcja dziennych w MFA jest włączona. Zakodowałem tak jak podałeś i dalej to samo, błąd ten sam i brak dziennych. Jeżeli faktycznie trzeba wymienić BCMa to najlepiej z jaką końcówką?
  6. Nie mam ani ksenonu ani przeciwmgielnych to fakt ale pisałem wyżej, że mam ten sam błąd czyli 01800 przełącznik świateł E1, HBA fabryczny pod lusterkiem z tego co zauważyłem to błąd jest jak przełącznik jest w pozycji AUTO. Natomiast jeżeli chodzi o dzienne to nie świecą ani na pozycji 0 ani na AUTO
  7. Bezpieczniki sprawdzone są ok, napięcie na pin 4 11.78V na pin 8 11.77V aktualne kodowanie to:Adressword : 09 Nazwa : Centralny układ elektroniczny Numer VAG : 3AA937087C Opis ster. : J519 BCM PQ47 M Wersja SW : 0455 Kodowanie : 0008000000000000001C0088750000E407710088467D8760E400CF200041 Komunikacja : TP2.0, CANT=300 CANE=338
  8. podłącze się do tematu bo mam ten sam błąd natomiast zauważyłem, że u mnie błąd jest tylko w pozycji auto jak przełącze na inne pozycje błąd nie wraca, zmieniłem na 2 inne przełączniki i to samo sprawdziłem okablowanie od włącznika do BCM i wsio ok jest u mnie natomiast non stop świecą się mijania jakby był tryb skandynawski a nie jest zakodowany i nie działa asystent świateł drogowych nikt nic nie jest w stanie pomóc? walczę już prawie rok z tym i już sam nie wiem co sprawdzać
  9. Panowie czy jest jakaś specjalna procedura podczas zmiany BCM do której się przymierzam? Czy jak mam dołożone lampy LED z tyłu to po zmianie będę je musiał ponownie kodować czy jak skopiuje z starego do nowego wsio bedzie ok? Dzięki
  10. No i mnie dopadło, że musiałem wymienić sterownik bo był błąd brak komunikacji i żeby nie było błędu na zegarach wykodowałem go z listy gateway. Wczoraj zmieniłem na nowy tylko z literką B a nie jak było poprzednio z D i kodowanko w gataway i tu zonk - wyświetla niezakodowano. Wiecie może gdzie to ustrojstwo się jeszcze koduje? Nikt nic nie doradzi?
  11. Gdzie ta polanka redłowska jest? Może uda mi się zjawić jak za starych dobrych czasów.
  12. bezpiecznik 15 w uchwycie bezpieczników C (SC15) Jest ktoś w stanie odpowiedzieć czy sterownik do B7 pasuje z B8? Zamiast 3AA jest 5Q reszta numeru jest taka sama? Dzięki
  13. Pozwoliłem sobie przytoczyć odpowiedź kolegi mgboczna Miejsce zamontowania: Sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach -J502- jest zamontowany na tylnej blasze zamykającej po prawej stronie. Wykonać następujące czynności: Wymontowanie – Wyłączyć zapłon. – Jeśli jest, wymontować osłonę płyty podłogowej z tyłu z prawej strony – Wykręcić śruby dolnego spoilera osłony tylnego zderzaka – Nacisnąć spoiler nieco w dół. – Odłączyć złącze wtykowe – Nacisnąć występ lekko w górę i wyjąć sterownik układu kontroli ciśnienia w oponach -J502--2- z uchwytu.
  14. Udało mi się po wielkich bojach usunąć błąd zaznaczyłem Byte 1 Bit 3 i po sprawie
  15. Wymieniony olej w DSG co by jej się lepiej biegi przełączało:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności