Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

No niestety. Wiem musze to zrobić akurat jestem w szpitalu wyjde to od razu raczej tego zrobić nie będę mógł no ale jak najszybciej. Mechanik powiedzial ze jak do tej pory się nic nie stalo to juz się nie stanie. Tylko spadek mocy zle spalanie itd. Tyle dobrego. Swoja droga kupiłem to autko id starszego gościa w zawieszeniu i układem kierowniczym wszystko bajka, nowe tarcze i klocki. Jedyne co to ten rozrząd poduszka pod skrzynia albo sprzeglem i tyle, blacha zero rdzy takze chyba za 5tys zl to dobra okazja co ? Może podesle jakas fotkę. No skory sfatygowane no ale auto swoje lata ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ciekł mi zacisk hamulcowy z tyłu tak więc postanowiłem wymienić go na nowy, tak wiem że można regenerować itp no ale jakoś tak wyszło że kupiłem nowy. Przyszła przesyłka wszystko fajnie, lewy tył(od strony kierowcy), na zacisku też narysowane L. Przychodzi moment montażu, stary zdjęty i patrze że ten zacisk nowy zacisk to jakby na drugą strone miał iśc, lustrzane odbicie tego który u mnie był zamontowany.

http://allegro.pl/zacisk-hamulca-tyl-audi-a4-b5-a6-c5-vw-passat-b5-l-i6423963231.html?snapshot=MjAxNi0wOC0yOFQxNzoyNTo0N1o7YnV5ZXI7NTkzZGQ0NDlmYjg0M2UxY2IzY2NhYTdiZGQzZjYzMGFjMWQyMzE2OWRjNzI1OGE2YTgzYjY2MmRkZDIzYmI4OQ==

zamawiałem z tej aukcji, tył zgadza się, lewa strona zgadza się, nie wiem co jest źle robione. Czy u mnie był jakiś inny czy musze poprostu zamówić na prawą strone żeby sie zgadzało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Ciekł mi zacisk hamulcowy z tyłu tak więc postanowiłem wymienić go na nowy, tak wiem że można regenerować itp no ale jakoś tak wyszło że kupiłem nowy. Przyszła przesyłka wszystko fajnie, lewy tył(od strony kierowcy), na zacisku też narysowane L. Przychodzi moment montażu, stary zdjęty i patrze że ten zacisk nowy zacisk to jakby na drugą strone miał iśc, lustrzane odbicie tego który u mnie był zamontowany.

http://allegro.pl/zacisk-hamulca-tyl-audi-a4-b5-a6-c5-vw-passat-b5-l-i6423963231.html?snapshot=MjAxNi0wOC0yOFQxNzoyNTo0N1o7YnV5ZXI7NTkzZGQ0NDlmYjg0M2UxY2IzY2NhYTdiZGQzZjYzMGFjMWQyMzE2OWRjNzI1OGE2YTgzYjY2MmRkZDIzYmI4OQ==

zamawiałem z tej aukcji, tył zgadza się, lewa strona zgadza się, nie wiem co jest źle robione. Czy u mnie był jakiś inny czy musze poprostu zamówić na prawą strone żeby sie zgadzało...

Bo to jest zacisk do oski a nie do 4x4

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozecie podrzucic jakies info na temat synchro ACK.. Nadall nie wiem jaka jest roznica miedzy Ta reszta typow silnikow.. I czy dużo wychodzilo modeli ze spoilerem z tylu ? I czy poza nim sa jeszcze jakies zmiany w tych modelach ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo to jest zacisk do oski a nie do 4x4

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

 

ale ze mnie debil że sie nie dopytałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mozecie podrzucic jakies info na temat synchro ACK.. Nadall nie wiem jaka jest roznica miedzy Ta reszta typow silnikow.. I czy dużo wychodzilo modeli ze spoilerem z tylu ? I czy poza nim sa jeszcze jakies zmiany w tych modelach ?

 

Dużych różnic nie było. Z tego co wiem to ACK to był pierwszy i najbardziej popularny typ silnika. Jest na 2 sondach lambda, przepustnica jest na lince.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha no to chyba lepiej :) a jak z tymi spoilerami bo mi się trafil taki model z 97r a nigdzie w aukcjach nie widzę żeby miały. Oryginalny podobno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aha no to chyba lepiej :) a jak z tymi spoilerami bo mi się trafil taki model z 97r a nigdzie w aukcjach nie widzę żeby miały. Oryginalny podobno

Wrzuć jakieś zdjęcia to może ktoś coś wie

 

Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak to wygląda nie widzialrm na aukcjach jeszcze tego ze spoilerem. Wgl nie wiele tych b5 v6 jest :)WP2016091_aheaerq.jpg

WP2016091_aheaexs.jpg

Edytowane przez Kielcev6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos cos się może wypowiedzieć ?:) dodatkowo poprosił bym o adres jakiejś dobrej strony co mi pokaze po nr Vin jak najwięcej informacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie oleju w moim passacie 2.8 4 motion 2001 silnik AMX. Jaki olej do skrzyni biegów manualnej i do układu roznicowego czy są tam jakieś filtry i ile trzeba wlać . Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki olej do skrzyni biegów manualnej i do układu roznicowego czy są tam jakieś filtry i ile trzeba wlać

 

bf.194W3C5SQ.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc Panowie. Jestem juz po ustawieniu tego rozrządu... Fakt jest lepiej bo nie telepie go jak wczesniej aczkolwiek lekkie drgania sa i jest i niekiedy delikatne falowanie w zakresie 800-900 obrotów na luzie. jakies pomysły ?? Świece mam nówki takze może sprawa kabli ?? Proszę l jakies porady..

 

Dodatkowo mechanik mowil ze niedługo trzeba robic przod zawieszenie wspomniał o wachaczach. Jak cenowo to wygląda ? Chodzi mi o same czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozważ coś takiego https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.a6klub.pl/ack-28-193-km-uklad-zaplonowy-na-oddzielnych-cewkach-vt68838.htm&ved=0ahUKEwiv6JXipJbPAhXNOSwKHT4XAYgQFggfMAI&usg=AFQjCNEXmLZ0k1u1Pbi1WPpaN6JJ48AC_Q&sig2=xhXEDYwmkoMD2lpo2YNPGQ bo dobre przewody to minimum 400 a tu masz spokój z przewodami i cewką która po latach ma upływność i ta Iskierka już nie taka mocna, a co do zawieszenia to koszt od 500 do 1500 zależy na co cię stać a jakość wprost proporcjonalna do ceny.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód mam parę ładnych lat chyba ze siedem, obroty falowały mi zawsze, przywykłem do tego, od 3 lat chyba przestałem inwestować w przewody i świece bo po kilku wymianach nie miałem nigdy poprawy, leżą teraz w garażu i gniją, podmieniałem przepustnicę, przepływki, cewki wymieniłem silnik i ogólnie jest podobnie. Zawieszenie, nigdy nie wymieniłem kompletu tylko to co trzeba, jeżdże po tzw terenie- drogi różne, na ryby do pracy itd. w tamtym roku chyba jeden banan, razem przez 7 lat sztukowo komplet wymieniłem. Co do markowości to raczej ze środkowej pólki, 2 lemfordery rozleciały mi się po miesiącu i nawet o nich słuchać nie chcę ale to mija opinia. Przejechałem dajmy na to ok 150 tys no może troszszkę więcej. Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Mam jeszcze takie pytanko pojawił mi się ostatnio smród za pierwszym razem w kabinie, teraz już czuję go w okolicy koła od kierowcy zapach jest taki jak by bakelitu ciężko stwierdzić klocki na pewno nie trzymają bo auto na lekkim upadzie jedzie samo zastanawiam się czy to nie sprzęgło... a może wy wiecie co to może być?

 

Hmmm chyba przypaliłem sprzęgło... poobserwuję czy coś się dzieję może smród przejdzie i wszystko będzie ok. A jeżeli nie to wiecie z jakimi kosztami mam się liczyć?

Edytowane przez Kaszmir170

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnośnie usztywnienia. Co polecacie zeby auto się tak nie uginalo na zakrętach ? Bo troche mnie to irytuje jak przy większym skrecie sie tak pochyla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może amortyzatory do wymiany bo nawet na seryjnym zawieszeniu nie jest tak źle, syn założył sprężyny eibacha -30 to na 18 felgach jest jak na wozie drabiniastym na 17 da się jeszcze jeździć

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie. Mam problem ktory polega na tym ze od jakichs dwoch tygodni moj passat zle odpala na zimnym silniku, musze dlugo krecic a w trakcie krecenia passat strzela w wydech. po odpaleniu troche szarpie i faluje. Po rozgrzaniu wszystko dziala idealnie. Okolo miesiaca temu wymienialem przeplywomierz na oryginal hitachi, teraz wymienilem juz kable na ngk i czujnik temperaturu powietrza w dolocie. Swiece zmieniane 20000 km temu. Na kompie nie pokazuje zadnych bledow. Czy to moze byc czujnik temperatury plynu? jesli tak to jest tylko ten jeden na wezu schowany za 1 glowica czy jest gdzies jeszcze? z gory dzieki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz vaga to sprawdź temperatury z wszystkich czujników na zimnym silniku powinny być zbliżone do otoczenia ,

Tu masz opis jak to sprawdzić w diesla ale u nas jest to samo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71568

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez ralf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności