JotEm Zgłoś #2041 Napisano 23 Stycznia 2012 U mnie bład tego czujnika powodował niedogrzewanie się silnika. Sprawdź Vagiem, czy nie masz błędu, czujnik G62, o ile dobrze pamiętam. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawello Zgłoś #2042 Napisano 23 Stycznia 2012 tesz to przerabiałem w zeszłym tygodniu i stawiam na czujnik temperatury który daje sygnał do kompa i na zegar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2043 Napisano 24 Stycznia 2012 U mnie akurat była uszkodzona część dająca sygnał na zegary i błędu nie było -- trzeba popatrzyć w blokach pomiarowych co pokazuje. Czujnik polecam tylko z ASO -- zamienniki potrafią cuda pokazywać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gzheg Zgłoś #2044 Napisano 24 Stycznia 2012 Podpowiedzcie proszę, ile emulatorów sondy lambda muszę zakupić do B5 3BG 2,8 V6 AMX ? Od zakupu świeci się LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA, mam wyciętego kata i widocznie przez to sonda lambda szaleje! Zamówiłem jeden emulator na allegro i jeszcze mam czas dokupić drugi, o ile to konieczne. Uprzejmie proszę o odpowiedź w prywatnej wiadomości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2045 Napisano 24 Stycznia 2012 Panowie jakiej firmy uszczelek użyć do wymiany pod pokrywa zaworów,uszczelniaczy wałka i napinacza łańcuszka ? Dodam że nie mam dostępu do ASO dla tego pytam FEBI, ERLING ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2046 Napisano 24 Stycznia 2012 A ja mam pytanie odnośnie cewki zapłonowej do naszych silników. Myślę o wymianie na nową i mam do wyboru bougicord albo huco - która waszym zdaniem będzie lepsza? Wcześniej w tym temacie była mowa, że albo bremi albo bougicord i oczywiście wolałbym bremi, ale niestety pytałem w kilku miejscach i albo jakieś no name były albo te co wyzej napisałem. A w ASO cena nowej niestety powala:swirus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2047 Napisano 25 Stycznia 2012 Gzheg o ile sie nie myle u Ciebie już są 4 sondy. 2przed i 2 za katalizatorami. skoro katy wyciąłeś to musisz zamowić 2 emulatory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gzheg Zgłoś #2048 Napisano 25 Stycznia 2012 Gzheg o ile sie nie myle u Ciebie już są 4 sondy. 2przed i 2 za katalizatorami. skoro katy wyciąłeś to musisz zamowić 2 emulatory Dzięki za odpowiedź! Katy wiciął poprzedni właściciel i przed sprzedażą usunął błąd ENGINE CHECK... Jeżdżę z tym błędem od maja w trybie awaryjnym i mam nadzieję, że to wina sond lambda a nie czegoś grubszego Kupiłem Passata w sumie na długo, więc z czasem go doinwestuję i będę mieć pewność co do stanu technicznego, a wizualnie od dawna mi się podobał ten model Pojeżdżę nim ze 2 lata i kupię coś nowszego na firmę (SUV'a z turbodieslem), a V6 trafi do garażu jako rezerwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2049 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Koledzy i jak macie jakieś sugestie co do cewki? Jeszcze jest opcja maxgear u naszych forumowiczow (Izia i Piter). I jak nikt nie wymieniał cewki?:dupablada Edytowane 27 Stycznia 2012 przez seboos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #2050 Napisano 27 Stycznia 2012 Jeszcze jest opcja maxgear u naszych forumowiczow (Izia i Piter). Ja właśnie wymieniałem na "maxgear" od (Izy i Pitera) jakieś 2 lata temu i do tej pory chodzi bez problemu. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2051 Napisano 27 Stycznia 2012 Dzieki kolego za odp. A masz może LPG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #2052 Napisano 27 Stycznia 2012 Dzieki kolego za odp. A masz może LPG? mam LPG przed zmianą cewki zmieniłem też kable WN i świece - i chodzi jak burza ... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #2053 Napisano 27 Stycznia 2012 mam LPG przed zmianą cewki zmieniłem też kable WN i świece - i chodzi jak burza ... :-) Ja kable zmieniałem około 14kkm temu, a świece 4kkm. Niestety tym razem zamiast świec NGK dałem się namowić na Boscha platynowo-irydowe (prawdopodobnie FR6KI332S, ale mogę się mylić) i po tych 4kkm większość się wysypała, aż nie mogłem odpalić silnika. Po zmianie na jednej stronie na stare NGK odpalił, ale trochę kulał, po wymianie wszystkich na stare chodzi normalnie. A Bosch poszedł na reklamację - jednak wolę NGK. Przy okazji zauważyłem, że dwie cewki były spuchnięte, więc dwa przewody WN zmieniłem też na stare tak dla pewności. A zanim wymieniałem świece na Boscha były w porządku. Poźniej poczytałem, że NGK mają oporność 5kohm, a Bosch 6kohm, więc może tutaj jest problem. Jak dostanę wreszcie zwrot NGK zamiast Bosch to kupię też przewody WN i cewkę, wymienię od razu wszystko na nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaśś Zgłoś #2054 Napisano 28 Stycznia 2012 witam, mam pytanko, jakiej firmy kable zapłonowe możecie polecic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2055 Napisano 28 Stycznia 2012 beru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2056 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam mam takie pytanko,ostatnio wymieniałem odbłyśnik soczewki w reflektorze xenonowym w moim pasku i zobaczyłem w nim przesłonę palnika ruchomą sterowaną elektromagnesem (góra dół) po co takie ustrojstwo-czy to jest bi-xenon? Drugie pytanie mam odnośnie kół,czy ktoś z Was gania na 18 calowych alusach,jak tak to jakie oponki macie założone i jak to wpływa na komfort i spalanie ewentualnie..Przerabiałem to w innych wozach i zawsze im szersza opona większy opór,szum i spalanie więc najchetniej zostałbym przy szerokosci 205 no ale takie opony 18" to rzadkość,może cos podpowiecie? Dziekuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2057 Napisano 29 Stycznia 2012 Co do świateł, to zapewne chodzi Ci o mechanizm regulacji góra-dół. Każdy legalny xenon musi posiadać taką samoregulację aby nie oślepiać jadących z naprzeciwka gdy mamy np załadowane 5 osób i pełen bagażnik. Jeśli chodzi o felgi 18" to ja na takich w lato śmigam. Efekt jest taki że mam na nich większe spalanie (w granicach 0.5-1l) i mniejszy komfort. Ogólnie przy każdej zmianie na kół zimowe (16") jestem w szoku jak się fajnie na nich jeździ a przy każdej zmianie na letnie mam wrażenie że samochód robi się "drewniany" - o wiele bardziej czuć każdą nierówność, gorzej się jeździ w koleinach i ciężej chodzi kierownica przy niskich prędkościach. No ale coś za coś. Opony mam 225/40R18. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2058 Napisano 29 Stycznia 2012 U mnie są oryginalne xenony i również lampy posiadają sterowaną soczewkę silniczkiem(czyli tutaj to zapewne działa zależnie od obciążenia kufra z tyłu) a ja mam dodatkowo przesłony ruchome przy palniku-na motoallegro własnie podpowiedzieli że to bi-xenony jednak. Co do opon to w takim razie definitywnie rezygnuję z 18" i zastanawia mnie teraz sens zamiany 16 na 17" no ale tylko to wchodzi w grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2059 Napisano 29 Stycznia 2012 Sorki, za szybko przeczytałem o tym xenonie Co do kół to sam czasem zastanawiam się nad olaniem wyglądu i wrzuceniem na lato jakiejś oryginalnej 16" Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schabo78 Zgłoś #2060 Napisano 29 Stycznia 2012 (edytowane) o tutaj fajny przykład znalazłem działania bi-xenonków,patrz od około 50s Edytowane 29 Stycznia 2012 przez schabo78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach