andrzejac Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2009 Podobno jak w zegarku ok 200k +/- w passacie czy audiku pada pompa wtryskowa? Koszta ok 2500-3000zł Nie wspomne o wtryskiwaczach Ma ktoś może jakieś doświadczenie w temacie? Silnik mam AHU 1,9TDI i zbliżam sie dużymi krokami do tej magicznej cyfry. W planach miałem facelifting ale chyba sie wstrzymam skoro niedługo mam tyle wyłożyć. Jakie są wasze przebiegi na pompie wtryskowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2009 Ja mam w passaciku przebieg 273 tys/km w orginale i chodzi pięknie ,pali ,nie kopci 5l/100km ,kto ci powiedział że 200 tys pompa pada co ? hehehe bzduraa w jednym może pasc po 100 tys w drugim po 200 tys a ktoś może zrobic na pompie nawet i 400 czy 500 tys ,dam ci przykład kumpla wujek zrobił w passacie B5 TDi 410 tys/km i pompy nie robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #3 Napisano 14 Września 2009 kolego ja osobiście śmigam na pompowtryskach ale mam dobrego znajomego, który buja się audicą 110 przerobioną w niemcowni na 140 koni. Ciora to auto niemiłosiernie włącznie z paleniem gumy i tego typu rzeczami a pompa padła przy zegarowym przebiegu 280 tysięcy więc myślę, że nie masz się o co martwić wtryski sprawdzić możesz sobie VAG-iem.tyle ode mnie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #4 Napisano 14 Września 2009 wtryski sprawdzić możesz sobie VAG-iem Czy możesz dokładnie opisać jak to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #5 Napisano 14 Września 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476 proszę bardzo tutaj koledzy postarali się opisać wszystko dokładnie czytajcie Panowie troszke nie ma co czekać na gotowca;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2009 zy możesz dokładnie opisać jak to zrobić? W twoim przypadku musisz sprawdzić parametry w kanale 13 i 23. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2009 Przebieg AFN 1997:305.000km -pompa oryginalna wszystko w normie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #8 Napisano 14 Września 2009 AHU - 380k - pompa oryginał - bez problemów ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #9 Napisano 14 Września 2009 1Z, aktualnie 305kkm, przy 260 czyszczenie nastawnika+profilaktycznie uszczelnienie pompy calej - 600pln bodaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komin14 Zgłoś #10 Napisano 14 Września 2009 W Oplach w silnikach DTI dzieją się takie cyrki, że przy 200 tys km pada pompa wytryskowa. Ja mam w swoim AHU najechane oficjalnie 216tys km i nie miałem żadnych kłopotów z pompą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #11 Napisano 14 Września 2009 290 pompa raczej oryginał bo u hemlutów raczej nie padają przy 280 musiałem uszczelnić autko jeździ praktycznie bez dymka pali bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #12 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy sterownika w pompie wtryskowej i w końcu susza. 70 zł po lekkim targowaniu za 5 min roboty całkiem nieźle. Tylko gdzie dostać taka uszczelkę, a i kluczy odpowiednich nie miałem. przebieg 250 Po 1 dniu obserwacja- wyciek do końca nieusunięty. Uszczelka nastawnika też puszcza, ale już dużo mniej. Chyba będę tak jeździł - pozbieram na uszczelnienie 600 zł - może ktoś wie gdzie w lubelskim to taniej zrobię.? Edytowane 17 Października 2009 przez superrysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witas56 Zgłoś #13 Napisano 18 Października 2009 (edytowane) AFN 325000 i działa bez problemu. Niemiec nie dotykał...(meldował sie regularnie co 15000 w aso) Na wszystko są fartury .... nawet na zarowki Edytowane 9 Grudnia 2009 przez witas56 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Camelo Zgłoś #14 Napisano 18 Października 2009 Aktualnie 312000 km przelatane i wszystko Ok, ale muszę powiedzieć że przy 246 tyś była wymieniana pompa w serwisie boscha w niemczech:P rachunek 1350 euro razem z wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #15 Napisano 19 Października 2009 na SB 16TD zrobione było 500K, troche zaczynał szwankować na wysokich obrotach, czasami odcinała paliwo, ale nie moge powiedzieć że to akurat pompa, bo nie sprawdziłem filterka w baku. Na AFN jest zrobione 263K i oryginalna pompa. Gdyby VW wstawiał pompy rzędowe moglibyśmy jeździć po 2 miliony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ronin78 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2009 Co do trwałości pompy najlepiej by było żeby wypowiadali się Ci co mają 100% pewności swojego przebiegu - sprawdzone na VW! Dlaczego? Normalnie napisałbym że mam 180.000km i boje się co z pompą bo też słyszałem że koło 200.000 siadają. A dlaczego tak nie napisze. Wykorzystując znajomości wyciągnąłem sobie historię z VW i okazało się że 3 lata wstecz auto miało 255.000 i na serwisie zmieniono pompę i wtryski. Potem była cofka licznika i sprzedaż. Dlatego jeśli operujecie przebiegami w tym czy innym temacie upewnijcie się najpierw że są autentyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2009 heeh coś kiepski ten serwis kolego bo u Ciebie nie ma pompy tylko pompostryski:-P no chyba ze Ci pompe wymienili ale ta co w baku siedzi;) no ale co ja tam wiem:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2009 U mnie jest 297tys km i zadnych problemow z pompa. Pozdrawiam Magda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #19 Napisano 21 Października 2009 257 kkm i pompa sprawuje się dobrze. Przebieg oryginalny, na wydrukach z ASO nic nie wspominają o wymianie pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziaaiz Zgłoś #20 Napisano 21 Października 2009 ja za przebieg swojego raczej moge ręczyć. Mam z włoch od kobity, w tym kraju mało komu do głowy przychodzi, żeby cofać licznik dla samochodu wartego 1500 EUR. To tak jakby kręcić licznik w maluchu... nie widze powodu przebieg nie wpłynie na cene Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach